Капітальний ремонт вул.Генерала В.Курмановича (від вул. А.П'ясецького до вул.Данила Апостола) в м.Львові
Очікувана вартість
79 364 666,60 UAH
UA-2019-07-19-003293-b 05b4c19865b24e24b1fe09699b97d246
Відкриті торги    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34814670
Вебсайт замовника: http://city-adm.lviv.ua/
Місцезнаходження замовника: 79006, Україна, Львівська обл., Львів, пл.Ринок, 1, каб.406
Контактна особа замовника: Возняк Андрій Степанович
380322975954
inzhlmr@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 21 серпня 2019 12:50
Очікувана вартість: 79 364 666,60 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,06 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт вул.Генерала В.Курмановича (від вул. А.П'ясецького до вул.Данила Апостола) в м.Львові.
Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету м. Львова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вул.Генерала В.Курмановича (від вул. А.П'ясецького до вул.Данила Апостола) в м.Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може перерахувати Підряднику аванс, відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 р. № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), після того як Підрядник приступить до виконання робіт, в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 днів з дати перерахування авансу, в іншому випадку Підрядник повертає кошти на рахунок Замовника. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10-ти календарних дні та тільки в межах бюджетних призначень. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 14 днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації. Пiсляоплата 10 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

09 серпня 2019 16:30
Електронний цифровий підпис
09 серпня 2019 16:30
ЗМІНИ_Документація.doc
09 серпня 2019 16:29
Змінена_Документація.doc
09 серпня 2019 16:29
dodatok_4_ТехВИМОГИ.doc
02 серпня 2019 16:12
ЗМІНИ_Документація.doc
19 липня 2019 19:43
dodatok_2_договір.doc
09 серпня 2019 16:30
Електронний цифровий підпис
02 серпня 2019 16:15
Електронний цифровий підпис
19 липня 2019 19:47
Електронний цифровий підпис
09 серпня 2019 16:30
ЗМІНИ_Документація.doc
09 серпня 2019 16:29
Змінена_Документація.doc
02 серпня 2019 16:11
Змінена_Документація.doc
19 липня 2019 19:43
Документація.doc
09 серпня 2019 16:29
dodatok_4_ТехВИМОГИ.doc
19 липня 2019 19:44
dodatok_4_ТехВИМОГИ.doc
02 серпня 2019 16:12
ЗМІНИ_Документація.doc
19 липня 2019 19:43
dodatok_2_договір.doc

Актуальні тендери

До пошуку