Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт приміщень стадіону ЛНУ імені Івана Франка на вул. Черемшини, 31 у м. Львові» (Коригування) (Характер робіт – капітальний ремонт) (45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
5 756 141,60 UAH
UA-2019-07-19-003268-b 08e36e8baa9842dab94420d19f99c062
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Іваночко

+380322394261 iryna_ivanochko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський національний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02070987
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1
Контактна особа: Ірина Іваночко
+380322394261
iryna_ivanochko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 19:00
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2019 20:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 12:38
Очікувана вартість: 5 756 141,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 780,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт приміщень стадіону ЛНУ імені Івана Франка на вул. Черемшини, 31 у м. Львові» (Коригування) (Характер робіт – капітальний ремонт) (45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Черемшини, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи провадяться Замовником щомісяця протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт форми КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт з форми КБ-3. Бюджетні зобов'язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування (виникненні бюджетних зобов’язань), розрахунки за виконані роботи здійснюються при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань, тобто при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Жодної відповідальності за затримку бюджетного фінансування Замовник не несе. Розрахунки проводяться у відповідності до Постанови КМУ №117 від 23 квітня 2014 року «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Замовник при наявності бюджетного фінансування може перерахувати Підряднику авансовий платіж у розмірі 30% вартості обсягу робіт протягом 15 календарних днів з дня виставлення авансового рахунку підрядником. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТзОВ "ЦИКАДА ПЛЮС" 5 700 542,58
UAH з ПДВ
5 700 542,58
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ 127 Украïна 5 750 029,00
UAH з ПДВ
5 750 029,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2019 19:08
23 Довідка МВС.pdf
02 серпня 2019 19:08
21 Копія відомостей ЄДР.pdf
02 серпня 2019 19:08
19 Дефектний акт.pdf
02 серпня 2019 19:08
14 Проект договору.pdf
02 серпня 2019 19:08
12 Відомості ЄДР.pdf
02 серпня 2019 19:08
10 Копія Статуту.pdf
02 серпня 2019 19:08
5 Копія витягу ПДВ.pdf
02 серпня 2019 19:08
4 Ліцензія.pdf
02 серпня 2019 19:08
3 Довідки з банку.pdf
02 серпня 2019 19:08
1 Гарантійний лист ст 17.pdf
02 серпня 2019 19:08
8 Копія звіту 1ПВ.pdf
02 серпня 2019 19:08
Дог ціна.rar
02 серпня 2019 19:08
16 Договірна ціна.pdf
02 серпня 2019 19:08
12.imd

Публічні документи

01 серпня 2019 23:23
Статут.pdf
01 серпня 2019 23:23
Проект договору.pdf
01 серпня 2019 23:23
обладн, субпідр.pdf
01 серпня 2019 23:23
Ліцензія.pdf
01 серпня 2019 23:23
Дог ціна та деф акт.pdf
01 серпня 2019 23:23
ДОг оренди нерух майна.pdf
01 серпня 2019 23:23
Витяг ЄДР.pdf
01 серпня 2019 23:23
Витяг єд под.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТзОВ "ЦИКАДА ПЛЮС"

ТОВ 127 Украïна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "ЦИКАДА ПЛЮС"
#36788145
Переможець 5 700 542,58
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 19:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 19:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТзОВ "ЦИКАДА ПЛЮС"
#36788145
5 700 542,58
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 13:53
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2021 15:57
Додаткова угода_5_Капітальний ремонт (Черемшини)_договірна ціна_графік.pdf зміни до договору
16 березня 2021 15:55
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 22:55
Додатковий договір від 26.11.2020.FR12.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 22:53
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 15:56
Додаткова угода_3_Черемшини.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 15:55
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 10:15
Додаткова угода_Черемшини,31.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 10:10
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 15:08
Обгрунтування_продовження договору.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 15:08
Дод угода_Черемшини.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 15:08
Електронний підпис укладений
20 вересня 2019 15:36
Договір підтрибунні приміщення_20.09.2019.pdf укладений
20 вересня 2019 15:35
Додатки до Договору_1.pdf укладений
20 вересня 2019 15:35
Додатки до Договору_2.pdf укладений
20 вересня 2019 15:35
Додатки до Договору_3.pdf укладений
20 вересня 2019 15:35
Додатки до Договору_4.pdf укладений
20 вересня 2019 15:35
Додатки до Договору_6.pdf укладений
20 вересня 2019 15:35
Додатки до Договору_5.pdf укладений
20 вересня 2019 15:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до договору відповідно до ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв'язку із виникненням об'єктивних обставин - відсутністю фінансування у 2019 році, в частині: продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі до 31.12.2020 року. Виконання робіт у 2019 році становить 762 601,30 грн з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 20/09.2019-Ч
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору в частині визначення фінансування на 2020 рік в сумі 1 450 674,48 грн. в т.ч. ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 20/09.2019-Ч
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору в частині визначення розміру фінансування на 2019 р., 2020 р. з урахуванням виділеного фінансування.
Номер договору про закупівлю: 20/09.2019-Ч
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору в частині продовження терміну дії договору до 31.12.2021 р. у зв'язку з відсутністю достатнього фінансування у 2020 році.
Номер договору про закупівлю: 20/09.2019-Ч
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору в частині визначення обсягів фінансування на 2021 р. на суму 3 487 266, 80 грн. в т. ч. ПДВ., у зв'язку із відсутністю достатнього фінансування у попередніх роках.
Номер договору про закупівлю: 20/09.2019-Ч
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 вересня 2019 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 5 635 257,85
UAH (в тому числі ПДВ 939 209,64 UAH)