«Капітальний ремонт приміщень стадіону ЛНУ імені Івана Франка на вул. Черемшини, 31 у м. Львові» (Коригування) (Характер робіт – капітальний ремонт) (45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
5 756 141,60 UAH
UA-2019-07-19-003268-b 08e36e8baa9842dab94420d19f99c062
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський національний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02070987
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1
Контактна особа: Ірина Іваночко
+380322394261
iryna_ivanochko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2019 20:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 12:38
Очікувана вартість: 5 756 141,60 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 780,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт приміщень стадіону ЛНУ імені Івана Франка на вул. Черемшини, 31 у м. Львові» (Коригування) (Характер робіт – капітальний ремонт) (45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Черемшини, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи провадяться Замовником щомісяця протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт форми КБ-2в і Довідки про вартість виконаних робіт з форми КБ-3. Бюджетні зобов'язання за договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування (виникненні бюджетних зобов’язань), розрахунки за виконані роботи здійснюються при наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань, тобто при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Жодної відповідальності за затримку бюджетного фінансування Замовник не несе. Розрахунки проводяться у відповідності до Постанови КМУ №117 від 23 квітня 2014 року «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови КМУ № 1764 від 27 грудня 2001 р. «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Замовник при наявності бюджетного фінансування може перерахувати Підряднику авансовий платіж у розмірі 30% вартості обсягу робіт протягом 15 календарних днів з дня виставлення авансового рахунку підрядником. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТзОВ "ЦИКАДА ПЛЮС" 5 700 542,58
UAH з ПДВ
5 700 542,58
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ 127 Украïна 5 750 029,00
UAH з ПДВ
5 750 029,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2019 19:08
23 Довідка МВС.pdf
02 серпня 2019 19:08
21 Копія відомостей ЄДР.pdf
02 серпня 2019 19:08
19 Дефектний акт.pdf
02 серпня 2019 19:08
14 Проект договору.pdf
02 серпня 2019 19:08
12 Відомості ЄДР.pdf
02 серпня 2019 19:08
10 Копія Статуту.pdf
02 серпня 2019 19:08
5 Копія витягу ПДВ.pdf
02 серпня 2019 19:08
4 Ліцензія.pdf
02 серпня 2019 19:08
3 Довідки з банку.pdf
02 серпня 2019 19:08
1 Гарантійний лист ст 17.pdf
02 серпня 2019 19:08
8 Копія звіту 1ПВ.pdf
02 серпня 2019 19:08
Дог ціна.rar
02 серпня 2019 19:08
16 Договірна ціна.pdf
02 серпня 2019 19:08
12.imd

Публічні документи

01 серпня 2019 23:23
Статут.pdf
01 серпня 2019 23:23
Проект договору.pdf
01 серпня 2019 23:23
обладн, субпідр.pdf
01 серпня 2019 23:23
Ліцензія.pdf
01 серпня 2019 23:23
Дог ціна та деф акт.pdf
01 серпня 2019 23:23
ДОг оренди нерух майна.pdf
01 серпня 2019 23:23
Витяг ЄДР.pdf
01 серпня 2019 23:23
Витяг єд под.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТзОВ "ЦИКАДА ПЛЮС"
#36788145
Переможець 5 700 542,58
UAH з ПДВ
03 вересня 2019 19:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2019 19:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТзОВ "ЦИКАДА ПЛЮС"
#36788145
5 700 542,58
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 вересня 2019 15:36
Договір підтрибунні приміщення_20.09.2019.pdf укладений
20 вересня 2019 15:35
Додатки до Договору_1.pdf укладений
20 вересня 2019 15:35
Додатки до Договору_2.pdf укладений
20 вересня 2019 15:35
Додатки до Договору_3.pdf укладений
20 вересня 2019 15:35
Додатки до Договору_4.pdf укладений
20 вересня 2019 15:35
Додатки до Договору_6.pdf укладений
20 вересня 2019 15:35
Додатки до Договору_5.pdf укладений
20 вересня 2019 15:35
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2019 15:08
Обгрунтування_продовження договору.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 15:08
Дод угода_Черемшини.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 15:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до договору відповідно до ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв'язку із виникненням об'єктивних обставин - відсутністю фінансування у 2019 році, в частині: продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі до 31.12.2020 року. Виконання робіт у 2019 році становить 762 601,30 грн з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 20/09.2019-Ч
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку