Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти (дизельне паливо (наливом))
Очікувана вартість
1 219 000,00 UAH
UA-2019-07-19-003229-b 108f5b1366ff46d49b07c1a576b395b9
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Литовченко

+380668198532 apl_83@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Прилуцька дослідна станція Інституту садівництва Національної академії аграрних наук України
Код ЄДРПОУ: 00495214
Місцезнаходження: 17500, Україна , Чернігівська обл., м. Прилуки, вул. Вавілова, 16
Контактна особа: Олександр Литовченко
+380668198532
apl_83@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 18:27
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2019 17:54
Оскарження умов закупівлі: до 31 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2019 17:54
Початок аукціону: 05 серпня 2019 14:50
Очікувана вартість: 1 219 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 095,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
53000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17511, Україна, Чернігівська область, Прилуки, Вавілова,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 18:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 18:27
ТЕНДЕР 2019 (ДП).doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-24-000031 ● 5d5aa0d6336c4a56a9b4c0bb95137254
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2019 16:46
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

24.07.2019 № 47
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області від 24.07.2019 № 47
Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-07-19-003229-b 19.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв’язку із проведенням моніторингу закупівлі за номером UA-2019-07-19-003229-b та виявленні порушень в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, встановленні порушень законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель, встановленні порушень законодавства в частині не відміни замовником закупівлі, дану закупівлю було скасовано.

2019-08-01 16:47:57


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 14 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення Замовником усунуто шляхом відміни торгів

2019-08-02 10:14:58

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 01 серпня 2019 16:46
Коментар щодо відміни: У зв’язку із виявленням порушень в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї, встановленні порушень законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель, встановленні порушень законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Документи:
01 серпня 2019 16:46
Електронний підпис
01 серпня 2019 16:42
Протокол 31-2019.pdf