Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код за ДК 021:2015 – 09130000-9 - Нафта і дистиляти (бензин А-92 (налив), дизельне паливо (налив))
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2019-07-19-003169-b ● d2fafa74bfa845af9f550093b62b130e
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Печерського району" м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03359115 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , Київська обл., Київ, Бутишів провулок, 19 |
Контактна особа: |
Країнський Олег Ігорович 080442800391 tender_deu_pechersk@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2019 17:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2019 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2019 09:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2019 14:15 |
Очікувана вартість: | 2 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 70000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Бензин А-92 (налив) – 25 000 літрів
Дизельне паливо (налив) – 75 000 літрів
Місце поставки: м. Київ, вул. Старонаводницька, 12, 01015
Термін поставки товару: протягом трьох місяців з дати підписання договору у 2019 році
Дизельне паливо (налив) – 75 000 літрів
Місце поставки: м. Київ, вул. Старонаводницька, 12, 01015
Термін поставки товару: протягом трьох місяців з дати підписання договору у 2019 році
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100000 літр
бензин А-92 (налив), дизельне паливо (налив)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01015, Україна, місто Київ, Київ, вул. Старонаводницька, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем після постачання Продавцем товару та пред’явлення видаткової накладної на оплату товару . При цьому оплата Продавцю за поставлений товар проводиться Покупцем у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування. Оплата за товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. Розрахунки за поставлений товар можуть бути здійснені з розрахункового рахунку Покупця у разі наявності коштів на розрахунковому рахунку Покупця. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2019 17:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2019 17:46 |
ТД ДП А92 НАЛИВ 2019 3 квартал .doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ЩОдо ліцензії
Дата подання: 24 липня 2019 17:57
Дата відповіді: 29 липня 2019 15:25
у Додатку 2 пункт 4 Вами вимагається "ліцензія провадження діяльності Учасника з поставки паливо-мастильних матеріалів" . Чи вважаєте це "ЛІцензією на право оптової торгівлі пальним"??
Відповідь: У відповідності до умов тендерної документації Учасник надає у складі пропозиції лист-роз’яснення в довільній формі, яким Учасник повідомляє Замовника про те, чи підлягає ліцензуванню провадження діяльності Учасника з поставки паливо-мастильних матеріалів. У випадку наявності ліцензії надати її копію за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності печатки).
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 24 липня 2019 17:58
Дата відповіді: 29 липня 2019 15:21
Шановний Замовнику!
У пункті 3.2. Додатку 3 до ТД потрібно надати "У складі пропозиції Учасник має надати опис складу паливно-мастильних матеріалів з зазначенням адреси знаходження складу та документ, який посвідчує право власності або право господарського відання, а у разі оренди – чинний договір оренди на склад.".
Данна вимога є дискримінаційною з тих підстав, що значно зменшує коло учасників щодо " право власності або право господарського відання, а у разі оренди – чинний договір оренди на склад ", так як Учасник, який має "договори зберігання нафтопродуктів " у різних містах України та здатний вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно додатку 3 до ТД, прийняти участь в закупівлі він не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі будуть відповідати державним стандартам. Це дає підстави вважати інтерес Замовника щодо певного кола учасників/учасника.
Також зазначаємо про те, що договори зберігання регламентуються Цивільним кодексом України так, як договори найму чи власності, тому всі вони є рівноцінними.
Тобто, керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині кваліфікаційних критерії (додаток 3 до тендерної документації), де вказані виключно склад паливно-мастильних матеріалів з правом власності або правом господарського відання, або оренди.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідності до положень ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Замовник у відповідності до положень ЗУ "Про публічні закупівлі", визначив умовами тендерної документації кваліфікаційні критерії щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази .
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Замовник у відповідності до положень ЗУ "Про публічні закупівлі", визначив умовами тендерної документації кваліфікаційні критерії щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази .
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-19-003169-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НАФТОСФЕРА", Код ЄДРПОУ:41131435
Дата подання: 12 серпня 2019 14:11
"Неправомірне відхилення ТОВ "НАФТОСФЕРА"
Згідно пункту 4 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель». А тому, звертаємося за уточненням:
1) Згідно якого Закону України та конкретно СТАТТІ даного Закону Вами вирішено, що «договір господарського відання» не є рівноцінним «договору відповідального зберігання»???
Розгорнути
Згорнути
1) Згідно якого Закону України та конкретно СТАТТІ даного Закону Вами вирішено, що «договір господарського відання» не є рівноцінним «договору відповідального зберігання»???
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 серпня 2019 11:39
Члени комітету розглянули можливість надати наступну відповідь на Вимогу 1, у відповідності до частини 3 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
Відповідно до статті 136 ГКУ право господарського відання є речовим правом суб'єкта підприємництва, який володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним власником (уповноваженим ним органом), з обмеженням правомочності розпорядження щодо окремих видів майна за згодою власника у випадках, передбачених цим ГКУ та іншими законами.
Відповідно до частини 1 статті 936 ЦКУ за договором зберігання одна сторона (зберігач) зобов'язується зберігати річ, яка передана їй другою стороною (поклажодавцем), і повернути її поклажодавцеві у схоронності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до статті 136 ГКУ право господарського відання є речовим правом суб'єкта підприємництва, який володіє, користується і розпоряджається майном, закріпленим за ним власником (уповноваженим ним органом), з обмеженням правомочності розпорядження щодо окремих видів майна за згодою власника у випадках, передбачених цим ГКУ та іншими законами.
Відповідно до частини 1 статті 936 ЦКУ за договором зберігання одна сторона (зберігач) зобов'язується зберігати річ, яка передана їй другою стороною (поклажодавцем), і повернути її поклажодавцеві у схоронності.
За результатом розгляду вимоги
Номер вимоги: UA-2019-07-19-003169-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НАФТОСФЕРА", Код ЄДРПОУ:41131435
Дата подання: 12 серпня 2019 14:13
Вимога додаткова про "Неправомірне відхилення ТОВ "НАФТОСФЕРА" - відповідь не надана!!!
ТОВ "НАФТОСФЕРА" категорично не погоджується з рішенням Замовника та заявляє наступне.
Обґрунтування:
1) Відповідно до вимог підпункту 3.2. Додатку 3 тендерної документації у складі пропозиції учасник має надати: «Учасник має надати опис складу паливно-мастильних матеріалів з зазначенням адреси знаходження складу та документ, який посвідчує право власності або право господарського відання, а у разі оренди – чинний договір оренди на склад.»
На виконання даної вимоги у складі пропозиції ТОВ "НАФТОСФЕРА" подано довідку з описом складу та договір відповідального зберігання (який є рівноцінним «договору господарського відання» згідно Цивільного кодексу України). Вимога виконана в повному обсязі і нема причин для відхилення.
2) Щодо абсурдного другого пункту відхилення повідомляємо, що у разі орендованих бензовозів потрібно надати Довідку та договір оренди. Дані документи надані, тому вимога виконана повністю і відсутні підстави для відхилення. Зазначаємо, що додаткова інформація у вигляді свідоцтва на транспорт не є підставою для відхилення.
3) Щодо абсурдної третьої причини відхилення повідомляємо, що якби нас визнали Переможцями, то нами була б надана Цінова пропозиція оновлена. Відсутні вимоги відхилення учасників у разі подання Цінової пропозиції після аукціону до визнання Переможцями закупівлі.
Виходячи з наведеного вище, надані у складі пропозиції ТОВ «НАФТОСФЕРА» документи –є такими, що повністю відповідають умовам тендерної документації, відповідно, підстави для відхилення пропозиції ТОВ «НАФТОСФЕРА» відсутні, пропозиція мала бути визнана Переможцем.
Проте Замовник діяв з порушенням умов тендерної документації та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) - прийняв рішення відхили ТОВ «НАФТОСФЕРА» за повної відповідності пропозиції умовам тендерної документації.
Відповідно до задекларованих у ст. 3 Закону принципів здійснення закупівель учасник має право на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, недискримінацію. Неправомірно відхиливши пропозицію ТОВ «НАФТОСФЕРА» з обставин, визначених у протоколі № 215 тендерного комітету від 08.08.2019 року, Замовником порушено принципи здійснення закупівель і вимоги ст. 28, 30 Закону.
Вимагаємо відмінити рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «НАФТОСФЕРА» та переможця ТОВ «Манго Груп»
У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Обґрунтування:
1) Відповідно до вимог підпункту 3.2. Додатку 3 тендерної документації у складі пропозиції учасник має надати: «Учасник має надати опис складу паливно-мастильних матеріалів з зазначенням адреси знаходження складу та документ, який посвідчує право власності або право господарського відання, а у разі оренди – чинний договір оренди на склад.»
На виконання даної вимоги у складі пропозиції ТОВ "НАФТОСФЕРА" подано довідку з описом складу та договір відповідального зберігання (який є рівноцінним «договору господарського відання» згідно Цивільного кодексу України). Вимога виконана в повному обсязі і нема причин для відхилення.
2) Щодо абсурдного другого пункту відхилення повідомляємо, що у разі орендованих бензовозів потрібно надати Довідку та договір оренди. Дані документи надані, тому вимога виконана повністю і відсутні підстави для відхилення. Зазначаємо, що додаткова інформація у вигляді свідоцтва на транспорт не є підставою для відхилення.
3) Щодо абсурдної третьої причини відхилення повідомляємо, що якби нас визнали Переможцями, то нами була б надана Цінова пропозиція оновлена. Відсутні вимоги відхилення учасників у разі подання Цінової пропозиції після аукціону до визнання Переможцями закупівлі.
Виходячи з наведеного вище, надані у складі пропозиції ТОВ «НАФТОСФЕРА» документи –є такими, що повністю відповідають умовам тендерної документації, відповідно, підстави для відхилення пропозиції ТОВ «НАФТОСФЕРА» відсутні, пропозиція мала бути визнана Переможцем.
Проте Замовник діяв з порушенням умов тендерної документації та вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) - прийняв рішення відхили ТОВ «НАФТОСФЕРА» за повної відповідності пропозиції умовам тендерної документації.
Відповідно до задекларованих у ст. 3 Закону принципів здійснення закупівель учасник має право на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, недискримінацію. Неправомірно відхиливши пропозицію ТОВ «НАФТОСФЕРА» з обставин, визначених у протоколі № 215 тендерного комітету від 08.08.2019 року, Замовником порушено принципи здійснення закупівель і вимоги ст. 28, 30 Закону.
Вимагаємо відмінити рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «НАФТОСФЕРА» та переможця ТОВ «Манго Груп»
У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 серпня 2019 11:36
Протоколом засідання тендерного комітету № 215 від 08 серпня 2019 року пропозицію ТОВ «НАФТОСФЕРА » було відхилено у відповідності до положень пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 та ЗУ «Про публічні закупівлі». Доводи наведені у Вимозі 2 не є підставою для перегляду рішення тендерного комітету.
За результатами розгляду вимоги.
Номер вимоги: UA-2019-07-19-003169-b.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "НАФТОСФЕРА", Код ЄДРПОУ:41131435
Дата подання: 15 серпня 2019 10:23
Не відповідність вимогам ТД у ТОВ "Манго-Груп"
Вивчивши тендерну пропозицію Учасника торгів – ТОВ «Манго-Груп», пропозицію якого вибрано переможцем, виявлено не відповідність умовам тендерної документації, а саме:
1) На виконання вимоги п.3.2. Додатку 3 щодо складу паливно-мастильних матеріалів учасник ТОВ «Манго-Груп» надав договір оренди мережі АЗС від 06.04.2016 року без додатків, які є невід’ємною частиною даного договору, а саме:
-Додаток №10
-Додаток №11
- Акт-приймання передачі.
Тобто, документ наданий не в повному обсязі.
Для підтвердження відсутності даних документів у пропозиції учасника ТОВ «Манго-ГРУП» прикріплюємо повний договір оренди АЗС.
2) Згідно п.3. додатку 1 вимагається «Лист-відгук (-и) від замовника (ів) завірений (-ні) підписом замовника (ків) товару та печаткою (у разі наявності печатки у замовника).»
Наданий ЛИСТ-ВІДГУК на ДВА аналогічні договори №285-17 та № 286-17 не містить ПЕЧАТКИ замовника, проте наявність печатки у Замовника підтверджується наданими аналогічними договорами.
Таким чином, учасник ТОВ «Манго-Груп» не виконав умову щодо надання листів-відгуків на два аналогічні договори, які мають бути завіреними печаткою замовників.
Відповідно до задекларованих у ст. 3 Закону принципів здійснення закупівель учасник має право на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, недискримінацію. Вважаємо, що Замовник діяв всупереч вимогам Закону під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій, застосував формальний підхід до розгляду та оцінки пропозиції ТОВ «Манго Груп» та порушив законні інтереси Скаржника.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, пропозиція ТОВ «Манго-Груп» має бути відхиленою на підставі статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Вимагаємо відмінити рішення щодо переможця відкритих торгів ТОВ «Манго-Груп».
У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути
Згорнути
1) На виконання вимоги п.3.2. Додатку 3 щодо складу паливно-мастильних матеріалів учасник ТОВ «Манго-Груп» надав договір оренди мережі АЗС від 06.04.2016 року без додатків, які є невід’ємною частиною даного договору, а саме:
-Додаток №10
-Додаток №11
- Акт-приймання передачі.
Тобто, документ наданий не в повному обсязі.
Для підтвердження відсутності даних документів у пропозиції учасника ТОВ «Манго-ГРУП» прикріплюємо повний договір оренди АЗС.
2) Згідно п.3. додатку 1 вимагається «Лист-відгук (-и) від замовника (ів) завірений (-ні) підписом замовника (ків) товару та печаткою (у разі наявності печатки у замовника).»
Наданий ЛИСТ-ВІДГУК на ДВА аналогічні договори №285-17 та № 286-17 не містить ПЕЧАТКИ замовника, проте наявність печатки у Замовника підтверджується наданими аналогічними договорами.
Таким чином, учасник ТОВ «Манго-Груп» не виконав умову щодо надання листів-відгуків на два аналогічні договори, які мають бути завіреними печаткою замовників.
Відповідно до задекларованих у ст. 3 Закону принципів здійснення закупівель учасник має право на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, недискримінацію. Вважаємо, що Замовник діяв всупереч вимогам Закону під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій, застосував формальний підхід до розгляду та оцінки пропозиції ТОВ «Манго Груп» та порушив законні інтереси Скаржника.
Таким чином, враховуючи вищевикладене, пропозиція ТОВ «Манго-Груп» має бути відхиленою на підставі статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Вимагаємо відмінити рішення щодо переможця відкритих торгів ТОВ «Манго-Груп».
У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 14:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НАФТОСФЕРА" |
2 352 000,00
UAH з ПДВ
|
2 325 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАНГО-ГРУП" |
2 478 000,00
UAH з ПДВ
|
2 335 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
2 430 000,00
UAH з ПДВ
|
2 394 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЛОБАЛ СЕЙЛ" |
2 394 500,00
UAH з ПДВ
|
2 394 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КАНТ" |
2 493 500,00
UAH з ПДВ
|
2 493 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НАФТОСФЕРА" #41131435 |
Відхилено |
2 325 000,00
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2019 17:01
|
ТОВ "МАНГО-ГРУП" #39039648 |
Переможець |
2 335 500,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2019 11:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2019 14:18
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2019 17:46
|
ЕЛ СУПР. ЛИСТ ТА ГАРАНТІЯ.pdf | укладений |
21 серпня 2019 17:45
|
ЕЛ договір 169 Т від 21.08.2019 ТОВ МАНГО-ГРУП.pdf | укладений |
21 серпня 2019 17:45
|