Реконструкція Саржиного Яру по вул. Саржинській, 5 в м. Харків (45112000-5 Землерийні та інші земляні роботи)
Очікувана вартість
95 480 450,40 UAH
UA-2019-07-19-003143-b 40605959679f4e758f37f5a82f1df1f3
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03362152
Місцезнаходження замовника: 61145, Україна, Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А
Контактна особа замовника: Слінько Ганна
+380577250285
khzelenbud@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 09:00
Початок аукціону: 06 серпня 2019 12:22
Очікувана вартість: 95 480 450,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 954 804,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі. Кошти міського бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція Саржиного Яру по вул. Саржинській, 5 в м. Харків (45112000-5 Землерийні та інші земляні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61166, Україна, Харківська обл., Харків, вул. Саржинська, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45112000-5 — Землерийні та інші земляні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3); оплата виконаних робіт проводиться або після прийняття Замовником закінчених робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт; розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з міського бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 липня 2019 17:34
Електронний цифровий підпис
19 липня 2019 17:33
Тендерна документація.doc
19 липня 2019 17:33
Оголошення.docx
19 липня 2019 17:33
Додаток № 5.doc
19 липня 2019 17:33
Додаток № 4.docx
19 липня 2019 17:33
Додаток № 2.docx
19 липня 2019 17:33
Додаток № 3.docx
19 липня 2019 17:33
Додаток № 1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС" 95 320 000,00
UAH з ПДВ
92 214 133,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТБК ТІТАН" 95 430 000,00
UAH з ПДВ
92 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2019 10:49
sign.p7s
08 серпня 2019 10:45
Довідка
08 серпня 2019 10:45
Довідка МВС
08 серпня 2019 10:45
Довідка ДФС
02 серпня 2019 17:09
sign.p7s
02 серпня 2019 17:07
ГАРАНТІЯ_289.2019-НГЕ.7z
02 серпня 2019 17:07
15.Довідка про санкції.pdf
02 серпня 2019 17:07
7.1.Копія паспорта.pdf
02 серпня 2019 17:07
3.Довідка по статті 17.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС"
#24340261
Переможець 92 214 133,20
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 15:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2019 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Будівельна фірма "ПРОМТЕКС"
#24340261
92 214 133,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
20 серпня 2019 17:29
Дог. 450 в.pdf укладений
20 серпня 2019 17:29
Дог. 450 ж.pdf укладений
20 серпня 2019 17:29
Дог. 450 а.pdf укладений
20 серпня 2019 17:29
Дог. 450 е.pdf укладений
20 серпня 2019 17:29
Дог. 450 г.pdf укладений
20 серпня 2019 17:29
Дог. 450 д.pdf укладений
20 серпня 2019 17:29
Дог. 450 б.pdf укладений
20 серпня 2019 17:29
sign.p7s зміни до договору
24 жовтня 2019 14:53
ДУ 1 до дог. 450 г (1).pdf зміни до договору
24 жовтня 2019 14:52
ДУ 1 до дог. 450 в (1).pdf зміни до договору
24 жовтня 2019 14:52
ДУ 1 до дог. 450 б (1).pdf зміни до договору
24 жовтня 2019 14:52
ДУ 1 до дог. 450 а (1).pdf зміни до договору
24 жовтня 2019 14:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Збільшити фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету на 11 909 082,00 грн. (одинадцять мільйонів дев’ятсот дев’ять тисяч вісімдесят дві гривні нуль копійок), в зв’язку з чим пункт 3.6. розділу ІІІ. ЦІНА ДОГОВОРУ Договору викласти у наступній редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету складає 72 572 212,80 (сімдесят два мільйони п’ятсот сімдесят дві тисячі двісті дванадцять гривень вісімдесят копійок), в тому числі ПДВ (20%) 12 095 368,80 грн. (дванадцять мільйонів дев’яносто п’ять тисяч триста шістдесят вісім гривень вісімдесят копійок) згідно з Рішенням 30 сесії Харківської міської ради 7 скликання «Про внесення змін до кошторисів витрат на виконання «Програми розвитку і реформування житлово-комунального господарства м. Харкова на 2011-2020рр.» за рахунок коштів бюджету міста Харкова на 2019 рік» від 16.10.2019 № 1801/19».». 2. В зв’язку зі зміною фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету Додаток № 1. Календарний план фінансування робіт та Додаток № 2. Графік виконання робіт Договору № 450 від «20» серпня 2019 року викласти у новій редакції (додаток № 1 та додаток № 2 у новій редакції додаються).
Номер договору про закупівлю: 450
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку