Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція Біляївської ЗОШ №2 І-ІІІ ступенів – прибудова приміщень актової зали та учбових класів за адресою: І пров. Шевченко, 18 в м. Біляївка Одеської області. Коригування 1» (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
23 913 755,60 UAH
UA-2019-07-19-003042-b 5a0d957f578c4d49b3bae8439f70524c
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козієнко Володимир Олександрович

+380485225564 uprmbel@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління містобудування, землевпорядкування та комунального майна Біляївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40203964
Місцезнаходження: 67602, Україна , Одеська обл., місто Біляївка, проспект Незалежності, 9
Контактна особа: Козієнко Володимир Олександрович
+380485225564
uprmbel@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 17:08
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 17:08
Початок аукціону: 06 серпня 2019 12:26
Очікувана вартість: 23 913 755,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 130 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 100000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція Біляївської ЗОШ №2 І-ІІІ ступенів – прибудова приміщень актової зали та учбових класів за адресою: І пров. Шевченко, 18 в м. Біляївка Одеської області. Коригування 1» (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67602, Україна, Одеська область, місто Біляївка, І пров. Шевченко,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт (Кошти місцевого бюджету) Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2019 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 17:04
ТД.docx
22 липня 2019 17:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 17:04
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-22-000018 ● 3d5e00071981429f8f39809f97670b9b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 липня 2019 16:17
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.07.2019 Одеса № 261

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 22.07.2019 та головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 22.07.2019.


Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 22.07.2019 № 261
Витяг
з переліку процедур закупівель
1. UA-2019-07-19-003042-b 19.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до висновку Південного офісу Державної аудиторської служби України, тендерним комітетом управління містобудування, землевпорядкування та комунального майна Біляївської міської ради були відмінені відкриті торги щодо закупівлі робіт по об’єкту: «Реконструкція Біляївської ЗОШ №2 І-ІІІ ступенів – прибудова приміщень актової зали та учбових класів за адресою: І пров. Шевченко, 18 в м. Біляївка Одеської області. Коригування 1» (ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Протокол засідання тендерного комітету додається.

2019-07-25 13:42:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

.

2019-07-25 15:06:45

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 24 липня 2019 17:34
Коментар щодо відміни: Південним офісом Державної аудиторської служби України встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель.
Документи:
24 липня 2019 17:34
Протокол