Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція спального корпусу Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні по вул..Шолом Алейхема,8 в м.Хмільник, Вінницької області код ДК 021:2015 45000000-7
Очікувана вартість
30 545 082,20 UAH
UA-2019-07-19-003038-b 785658a0f2c147a9aa9bd702c4da0aae
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ліна Вікторівна Зелінська

+380964158711 xmoblfiz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хмільницька обласна фізіотерапевтична лікарня
Код ЄДРПОУ: 01982442
Місцезнаходження: 22000, Україна , Вінницька обл., м.Хмільник, вул.Шолом Алейхема,8
Контактна особа: Ліна Вікторівна Зелінська
+380964158711
xmoblfiz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 12:05
Очікувана вартість: 30 545 082,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 305 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


закупівля проводиться в 2 етапа на 2019-2020рр.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція спального корпусу Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні по вул..Шолом Алейхема,8 в м.Хмільник, Вінницької області

код ДК 021:2015 45000000-7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, вул.Шолом Алейхема,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору При фактичному отриманні Замовником відповідного фінансування на свій рахунок може перерахувати на рахунок Підрядника аванс у розмірі до 30% від суми кошторисних призначень на 2019 рік на придбання матеріальних ресурсів. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Джерело фінансування - Державний та обласний бюджет Подальша оплата за фактично та якісно виконані роботи проводиться шляхом здійснення Замовником оплати на поточний рахунок Підрядника, вказаний у Договорі, протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів після підписання Сторонами Акта приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в (далі – Акт КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3 (далі – Довідка КБ-3). Пiсляоплата 45 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 липня 2019 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 11:35
тендерна документація (2).docx
19 липня 2019 17:02
Додаток 4.docx
26 липня 2019 11:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 11:35
тендерна документація (2).docx
19 липня 2019 17:02
тендерна документація.doc
19 липня 2019 17:02
Додаток 4.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-19-003038-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ", Код ЄДРПОУ:34886970
Дата подання: 06 серпня 2019 13:31
відповідно до п.4.4. загальних положень ТД Замовника: норма тривалості будівництва першої черги складає - 4 місяці норма тривалості будівництва другої черги складає 7 місяців. в свою чергу, ТОВ "Теплоенергетична компанія" подала у складі тендерної пропозиції файл " Календарний графік виконання робіт.pdf",в якому зазначається що в 2019 році (перша черга) тривалість робіт становить 4 місяці, а в 2020 році (друга черга) тривалість робіт становить - 12 місяців, що на 5 місяців перевищує вимоги Тендерної документації. а відтак ВИМАГАЄМО відхилити тендерну пропозицію ТОВ "Теплоенергетична компанія", як таку що не відповідає вимогам тендерної документації.
невідповідність календарного графіку робіт Учасника вимогам ТД Замовника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 серпня 2019 13:49
При розгляді пропозиції ТОВ "Теплоенергетична компанія" по тендеру « Реконструкція спального корпусу Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні по вул. Шолом Алейхема ,8 в м. Хмільник, Вінницької області код ДК 021:2015 45000000-7» взяти до уваги дану інформацію.
Номер вимоги: UA-2019-07-19-003038-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Теплоенергетична компанія", Код ЄДРПОУ:34422155
Дата подання: 12 серпня 2019 14:29
Відповідно до п.17 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко вказано, що «… 17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю…» Отже, відповідно учасник надає відомості про субпідрядні організації які планує залучити в обсязі не менше 20 відсотків за вартості договору про закупівлю, роботи, які замовник перерахував в протоколі менші за 20% від вартості договору, тому ТОВ «Теплоенергетична компанія» відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» має право не надавати відомості про субпідрядні організації які планує залучити до даних видів робіт. Вимоги Тендерної документації не повинні суперечити ЗУ «Про публічні закупівлі» Просимо роз’яснити чому Замовник не дотримується законодавства України «Про публічні закупівлі» ? Просимо уточнити в якому пункті тендерної документації є вимога про надання учасником листа хто має представляти інтереси підприємства. Відповідно до вимог тендерної документації Розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» п.1.2, щодо допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок повідомляємо, що в довідці про аналогічні була допущена технічна помилка, замість 680 000,00 грн повинна бути 2 699 162,00 грн. (Що відповідає п.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі) Дана помилка не впливає на зміст тендерної пропозиції та на технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. Відповідно до п.2 ст21 ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко вказано, що важливим є строк виконання робіт і технічна помила в календарному графіку не порушує строки виконання робіт і також важливо, що календарний графік робіт носить орієнтовний характер і може уточнюватись (коригуватись) під час підписання. Враховуючи вище наведене, просимо переглянути рішення тендерного комітету
Відповідно до п.17 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко вказано, що
«…
17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю…»
Отже, відповідно учасник надає відомості про субпідрядні організації які планує залучити в обсязі не менше 20 відсотків за вартості договору про закупівлю, роботи, які замовник перерахував в протоколі менші за 20% від вартості договору, тому ТОВ «Теплоенергетична компанія» відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» має право не надавати відомості про субпідрядні організації які планує залучити до даних видів робіт.
Вимоги Тендерної документації не повинні суперечити ЗУ «Про публічні закупівлі»
Просимо роз’яснити чому Замовник не дотримується законодавства України «Про публічні закупівлі» ?

Просимо уточнити в якому пункті тендерної документації є вимога про надання учасником листа хто має представляти інтереси підприємства.

Відповідно до вимог тендерної документації Розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» п.1.2, щодо допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок повідомляємо, що в довідці про аналогічні була допущена технічна помилка, замість 680 000,00 грн повинна бути 2 699 162,00 грн. (Що відповідає п.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі) Дана помилка не впливає на зміст тендерної пропозиції та на технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі.

Відповідно до п.2 ст21 ЗУ «Про публічні закупівлі» чітко вказано, що важливим є строк виконання робіт і технічна помила в календарному графіку не порушує строки виконання робіт і також важливо, що календарний графік робіт носить орієнтовний характер і може уточнюватись (коригуватись) під час підписання.

Враховуючи вище наведене, просимо переглянути рішення тендерного комітету
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 серпня 2019 14:42
1) Під час складання тендерної документації та розгляді тендерних пропозицій Замовник завжди дотримується законодавства України «Про публічні закупівлі». Ваше зауваження суперечить Вашій поданій тендерній пропозиції, так як відповідно до Вашої довідки від 30.07.19р. вих. №12/100/2019 (про субпідрядників), Ви повідомляєте, що субпідрядників, котрі виконуватимуть роботи, в обсязі не менше, ніж 20% від вартості договору про закупівлю, залучатись не будуть.
2) У пункті 1 тендерної документації «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» у абзаці 5 є вимога, щодо надання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Відповідно до витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб,фізичних осіб-підприємств та громадських формувань від 12.07.19р. №1005543052, (дата витягу суперечить пункту 5.1.абз.1 тендерної документації - всі довідки повинні бути датовані не раніше дати оприлюднення на веб-сайті, уповноваженого органу оголошення процедури закупівлі), у пункті про «Прізвище, ім’я, по батькові, дата обрання (призначення) осіб, які обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, уповноважених представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або осіб, які мають право вчиняти дії від її імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи»,підписантами зазначено 2 особи Бучко В.Я. та Савенко С.В.. Вами не надано : 1) лист роз’яснення хто є основним підписантом; 2) якщо підписантами являються 2 особи,то не надано інформації про другого підписанта Савенка С.В. (копія паспорта та коду, лист-згода на обробку персональних даних, документів,що підтверджують відсутність підстав для відмови відповідно підстав для відмови згідно ст..17 Закону України «Про публічні закупівлі»).
3) Відповідно до вимог тендерної документації пункту 1 підпункту 1.2. Замовником було чітко вказано, що «формальними (несуттєвими) вважаються помилки що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, орфографічні та механічні помилки в словах та словосполученнях», тому допущена помилка в довідці №9/100/2019 від 30.07.2019 «Про виконання реконструкції дитячого садка в с. Широка Гребля» сума договору 680000 грн., а договір наданий на 2699162,00 грн., що не відповідає вимогам тендерної документації.
4)Відповідно до пункту 2 ст.21 Закону України «Про публічні закупівлі» чітко вказано, що важливим є строк виконання робіт, і тому Замовник вважає, що в календарному графіку порушено строк виконання робіт, так як в пункті 4.4 тендерної документації чітко вказано, що норма тривалості будівництва другої черги складає 7 місяців.
Крім того, Відомості з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) від 26.02.2019 №01-16/387 та Витяг №1902234500007 з реєстру платників податку на додану вартість від 30.05.2019р., - суперечить пункту 5.1 тендерної документації «всі довідки повинні бути датовані не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-07-19-003038-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Теплоенергетична компанія", Код ЄДРПОУ:34422155
Дата подання: 14 серпня 2019 11:56
ГРУБІ ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА
ГРУБІ ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 серпня 2019 12:28
При розгляді даної вимоги члени тендерного комітету вирішили надати наступне пояснення :
1) Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету № 73 від 12.08.2019р. замовником у п.1 підставою для відмови було саме не надання копії ліцензії або дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, які входять в технічне завдання, а саме : улаштування блискавко захисту будинків і споруд, проведення робіт з вогнезахисту дерев'яних конструкцій будівлі, систем пожежної сигналізації, систем оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, передавання тривожних сповіщень, а не надання учасником в тендерній пропозиції інформації( повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати як субпідрядника до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю) щодо кожного суб’єкта господарювання або субпідрядника для виконання даних робіт.
Крім того дана вимога була прописана у п. 1 тендерної документації «зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», а не в п.7 тендерної документації «інформація про субпідрядника»
Оскільки у вимозі Ви пояснюєте, що Вами були проведені офіційні попередні домовленості з Вінницьким обласним спеціалізованим ремонтно-будівельним підприємством протипожежних ДПТ України на проведення спеціалізованих робіт, замовнику про це нічого не відомо, тому якщо відбулися відповідні переговори , то вони повинні були надати Вам відповідну ліцензію на дані види робіт, а Ви в свою черги оприлюднити або підтягнути до своєї тендерної пропозиції відповідні дозвільні документи на виконання даних робіт, щоб замовник її побачив.
Щодо календарного графіку виконання робіт : відповідно до наказу Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13 січня 2009 року № 2 та додатку до даного наказу "Рекомендації зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві" згідно п.3.5. «Основою для визначення показників плану фінансування є інформація, передбачена проектно-кошторисною документацією та календарними графіками виконання робіт» та п.3.7. «План фінансування будівництва складається Замовником. За необхідності, він отримує від Підрядника інформацію, потрібну для виконання цієї роботи, зокрема, щодо обсягів коштів для оплати виконаних робіт згідно з календарними графіками виконання робіт та умовами розрахунків, надання авансів тощо». Тому учаснику необхідно було розробити календарний графік виконання робіт згідно п.4.4 «строк виконання робіт» в тендерній документації, в якій чітко було повідомлено, що норма тривалості будівництва другої черги складає 7 місяців. Замовником не порушено та не створено принципів та умов дискримінації учасників, оскільки дана тендерна документація була доступна усім учасникам та було надано вибір розподілити дані роботи на 7 місяців, згідно відповідних наявних технічних можливостей учасників. Повідомляємо, у разі не зрозуміння учасник мав змогу уточнити дані питання за період уточнень з 19.07.2019р. 17:02 по 25.07.2019р. 18:00 та оскаржити умови тендеру з 19.07.2019р. 17:02 по 31.07.2019р. 00:00, запитань від учасників з приводу тендерної документації не було, в тому числі і по календарному графіку. Питання стояло не в назвах місяців, а в термінах виконання даних робіт(7 місяців), щоб замовник міг спланувати своє фінансування на наступний рік.
Що стосується формальних(несуттєвих) помилок : згідно ч.3 ст.22 Закону України «Про Публічні закупівлі» тендерна документація може (але не зобов’язана) містити опис та приклади формальних(несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. З огляду на вищезазначену норму Закону,якщо допущена Вами помилка наведена в описі зазначеної документації(це орфографічні та механічні помилки в словах та словосполученнях), то таку помилку можна вважати формальною. Якщо ж ні – замовник має право відхилити таку тендерну пропозицію. Невключення деяких видів помилок до формальних не можна вважати дискримінацією учасника. Таким чином, замовник має право самостійно визначати види помилок, які включаються до формальних і відхилити тендерну пропозицію учасника, яка містить таку помилку на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закону(невідповідність умовам тендерної документації). Тобто учасником подана тендерна пропозиція (документація) з невідповідностями.
Відповідно внесення змін до тендерної документації вносяться згідно Закону України «Про Публічні закупівлі» ст.23 , тому Ваша вимога є необгрунтованою.
Враховуючи вищевикладене та обставину, що Ви як учасник необґрунтовано подали Вимогу, яка носить вказівний характер щодо членів тендерного комітету замовника на вчинення певних дій, що є грубим порушенням чинного законодавства та обставин що відповідно до Витягу з ЄДРПОУ наданого Вами підписантами є Бучко В.Я. та Савенко С.В., а відповідно документації щодо переважного права підпису або підпису одноособового Вами не надано, тому є сумніви щодо правомірності звернення.
Номер вимоги: UA-2019-07-19-003038-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ МІСТОБУД-ГРУПП, Код ЄДРПОУ:40604478
Дата подання: 14 серпня 2019 19:54
Недоліки документації учасника
​ТОВ «МІСТОБУД-ГРУПП» звертається до Тендерного комітету Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні, щоб повідомити про недоліки тендерної пропозиції учасника Комунальне підприємство «Вінницький обласний молодіжний центр праці» до відкритих торгів з Реконструкція спального корпусу Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні по вул..Шолом Алейхема,8 в м.Хмільник, Вінницької області за номером UA-2019-07-19-003038-b.
​Тендерна пропозиція учасника Комунальне підприємство «Вінницький обласний молодіжний центр праці», не відповідає вимогам тендерного завдання замовника та Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
​Учасник надав підтвердження на Цвиркуна Євгенія Михайловича в формі посвідчення №2-11/17, посвідчення №4-8/17, посвідчення №9-5/30, посвідчення №93,18-1 в формі ч/б скан копії, що унемжливлює перевірку об’єктивності наданої інформації. Законом передбачено, у разі надання ч/б сканованих копій документів, обов’язково потрібно завірити надану інформацію у відповідності до вимог замовника, а саме печаткою (за наявності та підписом уповноваженої особи учасника). В конкретному випадку, наданий документ не відповідає вимогам замовника з оформлення.
​Учасник надав статут Комунального підприємства «Вінницький обласний молодіжний центр праці» в старій редакції. Законодавством передбачено факт наявності статуту підприємства в новій редакції від 17.06.18 року, обов’язкова наявність з 17.06.19р.
​Учасник надав проект договору, не завірений у відпвідності до вимог передбачених тендерною документацією замовника.
​Учасник надав документ «Посвідчення з ОП Баскурт». Зазначений документ не можливо дослідити, з причин механічного пошкодження файлу.
​Учасник надав підтвердежння відсутності причин відхилення тендерної пропозиції на підставі статті 17 Закону України «Про державні закупівлі» в довільній формі. Зазанчені документи є узагальненим, через те що не має конкретного адресата, тобто «Тендерний комітет Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні». Через що не відповідає вимогам замовника.
​Учасник надав довідку про взяття на облік платника податків. Зазначена довідка відсканована в ч/б формі, через що унеможливлює можливість дослідження її на достовірність наданої інформації. Відсутня печатка уповноваженого органу.
​Учасник в складі своєї тендерної пропозиції не надав довідки з Державної Податкової інспеції «про відсутність заборгованості з платежів».
​Учасник надав договір підряду №34 від 19.09.2018р. На виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт вбиралень десятого поверху приміщень орендованого Департаментом соціальної та молодіжної політики Вінницької ОДА». Зазначений договір не містить всіх невід’ємних додатків до договору, а саме:
​Додаток 1. Договірна ціна
​Додаток 2. Набір робіт
​Додаток 3. Графік виконання робіт
​Учасник надав договір підряду №14/06 від 19.06.2019р. На виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт покрівлі в осях 2-4/А-В закладу культури «Міського Палацу мистецтв». Зазначений договір не містить всіх невід’ємних додатків до договору, а саме:
​Додаток 1. Договірна ціна
​Учасник надав договір підряду №11/05 від 19.05.2018р. На виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт утеплення частини фасаду по вісі 2-1 будівлі закладу культури «Міського Палацу мистецтв» по вул. Стрілецька, 44». Зазначений договір не містить всіх невід’ємних додатків до договору, а саме:
​Додаток 1. Договірна ціна
​Додаток 2. Календарний графік виконання робіт
​Також, учасник надав більшу частину довідок та листів-гарантій в довільній формі без зазначення адресата, та зазначення номеру закупівлі чи об’єкта на який надається зазначена гарнатія, відповідний факт унеможливлює притягнення учасника в разі неякісно наданих робіт в майбутньому до відповідальності на підставі наданих довідок.

​На підставі вищенаведених факторів, ТОВ «МІСТОБУД-ГРУПП» повідомляє Тендерний комітет Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні про на'явність помилок в тендерній пропозиції учасника, та буде оскаржувати протиправні дії замовника у разі обрання переможцем Комунальне підприємство «Вінницький обласний молодіжний центр праці» до закупівлі за номером UA-2019-07-19-003038-b.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 серпня 2019 12:16
тендерний комітет вирішив взяти дану вимогу до уваги.
Номер вимоги: UA-2019-07-19-003038-b.b5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ МІСТОБУД-ГРУПП, Код ЄДРПОУ:40604478
Дата подання: 20 серпня 2019 21:13
Недоліки пропозиції учасника
ТОВ «МІСТОБУД-ГРУПП» звертається до Тендерного комітету Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні, щоб повідомити про недоліки тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛБ-БУД» до відкритих торгів з Реконструкції спального корпусу Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні по вул..Шолом Алейхема,8 в м.Хмільник, Вінницької області за номером UA-2019-07-19-003038-b.
Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ОЛБ-БУД», не відповідає вимогам тендерного завдання замовника та Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Учасник надав кошторисні розрахунки, а саме локальний кошторис №2-1-1, локальний кошторис №2-1-2, підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-1,підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-2 та інші, відскановані в вигляді що унеможливлює дослідження наданої інформації. А саме, інформація що наведена на одному акруші поділена та відсканована на декілька сторінок (в деяких випадках на три та більше сторінок).
Учасник не надав наказ на призначення директором ТОВ «ОЛБ-БУД» Бахновського О.Л.
Учасник надав довідку наявності працівників на підприємстві, для підтвердження наведеної інформації ТОВ «ОЛБ-БУД» за власним бажанням надала на кожного працівника лист-згоду на обробку персональних даних. Проте лист-згода на частину працівників датовані раніше дати оголошення закупівлі, що суперечить вимогам тендерної документації, а саме:
Баліцький В.С. - 03.04.19р.
Ловас Ю.Ю. - 03.04.19р.
Куц Б.В. - 09.04.19р.
Новіков В.О. - 09.04.19р.
Семонішин В.О. - 12.04.19р.
Колібаба І.О. - 16.04.19р.
Янківський Д.О. - 16.04.19р.
Стаднік-Вовчок Є.І. - 03.04.19р.
Сікорський М.А. - 16.04.19р.
Також не надано листа-згоди «про обробку персональних даних» на ряд працівників, а саме:
Забужанський І.І.
Гранчак Л.В.
Островська Н.В.
Грабовий В.Ю.
Найчук О.В.
Шейків Ф.М.
Новіков В.О.
Прощук Є.Д.
Власюк С.М.
Іщук С.О.
Іщук Р.В.
Венежавовський Д.О.
Зазначені вище факти, а саме відсутності листів-згод «про обробку персональних даних» на частину працівників та датованість раніше дати оголошення закупівлі, наводить на думку, що підприємство може не мати зазначений в довідці штат працівників. Зазначений факт краще перевірити на етапі кваліфікації переможця, до моменту визнання переможцем.
Учасник надав довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору. В зазначеній довідці відсутня вся передбачена замовником інформація, а саме контактний телефон контрагента за аналогічним договором, що суперечить вимогам замовника передбаченим в тендерній документації.
Учасник надав дозвіл №407.13.05 котрий припинив свою дію 08 грудня 2018 року. Учасник не надав жодного підтвердження щодо продовження дії дозволу.
Учасник не надав жодного підтвердження щодо факту наявності техніки зазначеної в довідці «про наявність матеріально-технічної бази», що суперечить вимогам замовника та законону України «Про публічні закупівлі».
Учасник надав для підтвердження довідки «про наявність матеріально-технічної бази» договір оренди техніки, зазначений договір підписаний 01 серпням 2018 року, та діє до моменту виконання робіт, без зазначення конкретного виду робіт, що унеможливлює перевірку факту дійсності договору.
Учасник не надав ідентифікаційний код та паспорт на директора ТОВ «ОЛБ-БУД» Бахновського О.Л..
Учасник не надав установчі документи на ТОВ «ОЛБ-БУД», а саме статут, свідоцтво платника ПДВ.
На підставі вищенаведених факторів, ТОВ «МІСТОБУД-ГРУПП» повідомляє Тендерний комітет Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні про на'явність помилок в тендерній пропозиції учасника, та буде оскаржувати протиправні дії замовника у разі обрання переможцем ТОВ «ОЛБ-БУД» до закупівлі за номером UA-2019-07-19-003038-b.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 серпня 2019 12:51
ПРИ РОЗГЛЯДІ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ ОЛБ-БУД буде розглянута та взята до уваги дана інформація
Номер вимоги: UA-2019-07-19-003038-b.c6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ", Код ЄДРПОУ:34886970
Дата подання: 23 серпня 2019 12:16
щодо невідповідності кваліфікаційних критеріїв Учасника вимогам ТД Замовника
Щодо учасника ТОВ «ОЛБ-БУД» (код ЄДРПОУ 37247493).
За даними головного Управління Пенсійного Фонду України у Вінницькій області (лист № 4071/10-1-50/05) від 09.08.19, у ТОВ «»ОЛБ-БУД» середньооблікова чисельність штатних працівників становить 5 осіб, кількість працівників за договорами цивільно-правового характеру – 0 осіб.
В свою чергу, вказаний учасник завантажив в систему закупівель файл «КВАЛІФІКАЦІЯ.pdf», кваліфікація працівників, обл. № 33 від 30.07.2019, відповідно до якого Учасник має 22 працівники.
Крім того, у субпідряді Учасник зазначив «Вінницьке Обласне спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство протипожежних робіт добровільного пожежного товариства України». За даними Міністерства юстиції України (режим доступу https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) «Вінницьке Обласне спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство протипожежних робіт добровільного пожежного товариства України» (код ЄДРПОУ 20097786) має наступні коди КВЕД:
Код КВЕД 43.21 Електромонтажні роботи;
Код КВЕД 47.19 Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах;
Код КВЕД 33.13 Ремонт і технічне обслуговування електронного й оптичного устатковання;
Код КВЕД 33.14 Ремонт і технічне обслуговування електричного устатковання (основний);
Код КВЕД 33.20 Установлення та монтаж машин і устатковання.

Відповідно до завантаженого Учасником в систему закупівлі документу від 22 липня 2019 року укладеного вочевидь між ТОВ «ОЛБ-БУД» та «Вінницьке Обласне спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство протипожежних робіт добровільного пожежного товариства України», останнє зобов’язується у відповідності з проектно-кошторисною документацією виконати монтажні та пусконалагоджувальні роботи з; установки охоронно-пожежної сигналізації, систем оповіщення та управління евакуацією людей при пожежі, виготовлення та мМонтажу систем грозозахисту та протипожежного обробітку дерев'яних і металевих конструкцій; та здати вказані роботи Замовнику і органу державного пожежного нагляду.
Отже фактично відповідно до даних державних реєстрів, учасник ТОВ «ОЛБ-БУД» не має працівників відповідної кваліфікації і у ДОСТАТНІЙ КІЛЬКОСТІ які б дозволи виконати об’єкт на який проводиться процедура закупівлі вчасно і власними силами а також залежним субпідрядником.
З урахуванням вищевикладеного, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації та вимогам ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищевикладеного ВИМАГАЄМО ВІДХИЛИТИ тендерну пропозицію Учасника ТОВ «ОЛБ-БУД».

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2019 12:00
У тендерній закупівлі по Реконструкції спального корпусу Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні по вул..Шолом Алейхема,8 в м.Хмільник, Вінницької області код ДК 021:2015 45000000-7 було подано 8 тендерних пропозицій, при подані даних пропозицій учасники повинні були надати відповідні документи згідно тендерної документації, які замовник перевірив згідно ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». ТОВ «ОЛБ-БУД» було подано відповідні документи визначених тендерною документацією та Законом України «Про публічні закупівлі», при цьому відповідно до ст.17 цього Закону в обов’язок замовника не входить перевіряти відповідну інформацію, яка зазначена у даній вимозі про відхилення пропозиції ТОВ «ОЛБ-БУД»
Згідно статті 22 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» - Надання органами Пенсійного фонду відомостей, що містяться в системі персоніфікованого обліку, іншим юридичним і фізичним особам, крім органів соціального захисту населення, фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування та перелічених у частині другій цієї статті, допускається виключно за рішенням суду та у випадках, передбачених законом.
Пенсійний фонд забезпечує комплекс організаційних та технічних заходів, спрямованих на захист відомостей, що містяться в системі персоніфікованого обліку, в тому числі забезпечує обмеження кола службових осіб, які в силу своїх службових обов'язків мають доступ до відомостей, що містяться в системі персоніфікованого обліку.
Особи, які мають доступ або користуються відомостями, що містяться в системі персоніфікованого обліку, за незаконне розголошення цих відомостей несуть відповідальність згідно із законом, тому ця інформація є конфіденціальною.

Крім цього члени тендерного комітету звертають Вашу увагу на те, що подана вимога, а саме зазначене нею обґрунтування вимог не містить чіткого визначення порушень з боку проведення тендерної закупівлі, тому відповідна вимога є необґрунтованою і такою що не підлягає задоволенню.
Номер вимоги: UA-2019-07-19-003038-b.b7
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ МІСТОБУД-ГРУПП, Код ЄДРПОУ:40604478
Дата подання: 23 серпня 2019 16:44
Вимога щодо скасування рішення про обрання переможцем ТОВ "ОЛБ-БУД"
Тендерний комітет Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні, прийняло рішення щодо закупівлі за номером UA-2019-07-19-003038-b на «Реконструкцію спального корпусу Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні по вул..Шолом Алейхема,8 в м.Хмільник, Вінницької області», про факт визнання переможцем закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «ОЛБ-БУД», не зважаючи на недоліки тендерної пропозиції учасника. Зазначений правочин тісно корелює з порушенням вимог законів та підзаконно нормативно-правових актів що діють на території України, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі».
Також, учасник ТОВ «МІСТОБУД-ГРУПП» нагадує, що про факт невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛБ-БУД», тендерний комітет було повідомлено завчасно, у формі письмової вимоги до замовника. Номер вимоги UA-2019-07-19-003038-b.b5, розміщений на авторизованому майданчику 20 серпня 2019 року, о 21:13. Замовник погодився прийняти дану вимогу до уваги, під-час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛБ-БУД».
Факт недбалого виконання покладених обов’язків на тендерний комітет Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні наводить на думку про корупційну складову під час проведення закупівлі, та обрання переможця. Адже, настільки зухвале недотримання законодавчих приписів, та повідомлень про недоліки тендерної пропозиції учасників під час проведення закупівлі, можливо тільки за особистої зацікавленості замовника в перемозі конкретного учасника, а саме ТОВ «ОЛБ-БУД».
Тому, учасник ТОВ «МІСТОБУД-ГРУПП» сподівається на об’єктивність тендерного комітету Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні, в повторному розгляді пропозиції ТОВ «ОЛБ-БУД», та відміна попереднього рішення про визнання переможцем закупівлі з «Реконструкції спального корпусу Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні по вул..Шолом Алейхема,8 в м.Хмільник, Вінницької області», у відпвіодності до протоколу №81 від 22 серпня 2019 року. В негативному випадку, відповідна скарга буде подана до уповноваженого органу з контролю за проведенням державних закупівель, а саме Антимонопольного комітету України, та додатково до Департаменту Державної служби боротьби з економічними злочинами Національної поліції України та до Прокуратури Вінницької області.
Для кращого розуміння недоліків тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛБ-БУД», зазначимо їх повторно, просимо тендерний комітет Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні надати відповідь по суті на кожний з зазначених пунктів. В противному випадку, лист з вимогою буде направлений до раніше згаданих органів.
Недоліки тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛБ-БУД», що суперечать вимогам тендерної документації замовника до закупівлі «Реконструкції спального корпусу Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні по вул..Шолом Алейхема,8 в м.Хмільник, Вінницької області» та закону України «Про державні закупівлі»:
Учасник надав кошторисні розрахунки, а саме локальний кошторис №2-1-1, локальний кошторис №2-1-2, підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-1,підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису №2-1-2 та інші розрахунки, відскановані в вигляді що унеможливлює дослідження наданої інформації. А саме, інформація що наведена на одному аркуші поділена та відсканована таким чином, що вона міститься на декількох окремих акрушах (в деяких випадках на три та більше).
Учасник не надав наказ на призначення директором ТОВ «ОЛБ-БУД» Бахновського О.Л.. Зазначений факт не дає в повній мірі перевірити юридичний факт права підпису тендерної пропозиції від учасника ТОВ «ОЛБ-БУД».
Учасник не надав ідентифікаційний код та паспорт на можливого директора ТОВ «ОЛБ-БУД» Бахновського О.Л.. Зазначений факт не дає можливості перевірити особистих даних можливої уповноваженої особи від учасника, а також перевірити справжність та відповідність підпису, що відразу ставить під сумнів юридичний факт справжності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛБ-БУД».
Учасник надав довідку наявності працівників на підприємстві, для підтвердження наведеної інформації ТОВ «ОЛБ-БУД» за власним бажанням надала на кожного працівника лист-згоду на обробку персональних даних. Проте лист-згода на частину працівників датовані раніше дати оголошення закупівлі, що суперечить вимогам тендерної документації, а саме:
Баліцький В.С. - 03.04.19р.
Ловас Ю.Ю. - 03.04.19р.
Куц Б.В. - 09.04.19р.
Новіков В.О. - 09.04.19р.
Семонішин В.О. - 12.04.19р.
Колібаба І.О. - 16.04.19р.
Янківський Д.О. - 16.04.19р.
Стаднік-Вовчок Є.І. - 03.04.19р.
Сікорський М.А. - 16.04.19р.
Також не надано листа-згоди «про обробку персональних даних» на ряд працівників, а саме:
Забужанський І.І.
Гранчак Л.В.
Островська Н.В.
Грабовий В.Ю.
Найчук О.В.
Шейків Ф.М.
Новіков В.О.
Прощук Є.Д.
Власюк С.М.
Іщук С.О.
Іщук Р.В.
Венежавовський Д.О.
Зазначені вище факти, а саме відсутності листів-згод «про обробку персональних даних» на частину працівників та датованість раніше дати оголошення закупівлі, наводить на думку, що підприємство може не мати зазначений в довідці штат працівників. Зазначений факт краще перевірити на етапі кваліфікації переможця, до моменту визнання переможцем.
Прошу повідомити тендерний комітет Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні про факт перевірки наявності зазначених в довідці працівників. Адже, учасник Комунальне підприємство «Вінницький обласний молодіжний центр праці» в своїй скарзі, за номером UA-2019-07-19-003038-b.c6 від 23 серпня 2019 року, зазначив, що «За даними головного Управління Пенсійного Фонду України у Вінницькій області (лист № 4071/10-1-50/05) від 09.08.19, у ТОВ «»ОЛБ-БУД» середньооблікова чисельність штатних працівників становить 5 осіб, кількість працівників за договорами цивільно-правового характеру – 0 осіб. В свою чергу, вказаний учасник завантажив в систему закупівель файл «КВАЛІФІКАЦІЯ.pdf», кваліфікація працівників, обл. № 33 від 30.07.2019, відповідно до якого Учасник має 22 працівники». Якщо відбулась перевірка, як радив учасник ТОВ «МІСТОБУД-ГРУПП», яким саме чином ТОВ «ОЛБ-БУД» було визнано переможцем, з фактичною відсутністю зазначених працівників? Також, цікавить факт понесення юридичної відповідальності учасником ТОВ «ОЛБ-БУД» за надання недостовірної інформації.
Учасник надав довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору. В зазначеній довідці відсутній ряд передбаченої замовником інформація, а саме контактний телефон контрагента за аналогічним договором, що суперечить вимогам замовника передбаченим в тендерній документації.
Учасник надав дозвіл №407.13.05 котрий припинив свою дію 08 грудня 2018 року. Учасник не надав жодного підтвердження щодо продовження дії дозволу. Факт закінчення дії дозволу є важливим, адже учасник не має юридичного та фактичного права виконувати передбачені дозволом роботи. Через що факт завершення будівництва ставиться під питання.
Учасник не надав жодного підтвердження щодо факту наявності техніки зазначеної в довідці «про наявність матеріально-технічної бази», що суперечить вимогам замовника та законону України «Про публічні закупівлі». Зазначений факт, характеризує можливості учасником щодо виконання будь-якого комплексу робіт,передбачених закупівленю з «Реконструкції спального корпусу Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні по вул..Шолом Алейхема,8 в м.Хмільник, Вінницької області», та ставить під сумнів факт завершення будівництва.
Учасник надав для підтвердження довідки «про наявність матеріально-технічної бази» договір оренди техніки, зазначений договір підписаний 01 серпням 2018 року, та діє до моменту виконання робіт, без зазначення конкретного виду робіт, що унеможливлює перевірку факту дійсності даного договору та об’єктивної наявності парва використання зазначеної одиниці техніки.
Учасник не надав будь-які установчі документи на ТОВ «ОЛБ-БУД», а саме статут, свідоцтво платника ПДВ та інші. Що суперечить вимогам закону України «Про державні закупівлі».
Учасник ТОВ «ОЛБ-БУД» та Фірма»СФЕРА»- приватне багатопрофільнее мале підприємство, мають спільного субпідрядника, «Вінницьке Обласне спеціалізоване ремонтно-будівельне підприємство протипожежних робіт добровільного пожежного товариства України». Зазначений факт можливо дослідити в контексті пов’язаних осіб, через що, об’єктивність наявності конкуренції в закупівлі з «Реконструкції спального корпусу Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні по вул..Шолом Алейхема,8 в м.Хмільник, Вінницької області» ставить під сумнів.
Просимо тендерний комітет Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні детально дослідити зазначену вище інформацію, та скасувати протиправне рішення, в негативному випадку, зазначена інформація буде відправлена на розгляд до уповноважених органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2019 11:58
У тендерній закупівлі по Реконструкції спального корпусу Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні по вул..Шолом Алейхема,8 в м.Хмільник, Вінницької області код ДК 021:2015 45000000-7 було подано 8 тендерних пропозицій, при подані даних пропозицій учасники повинні були надати відповідні документи згідно тендерної документації, які замовник перевірив згідно ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». ТОВ «ОЛБ-БУД» було подано відповідні документи визначених тендерною документацією та Законом України «Про публічні закупівлі», при цьому відповідно ст.17 цього Закону в обов’язок замовника не входить перевіряти відповідну інформацію, яка зазначена у даній вимозі про відхилення пропозиції ТОВ «ОЛБ-БУД»
Згідно статті 22 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» - Надання органами Пенсійного фонду відомостей, що містяться в системі персоніфікованого обліку, іншим юридичним і фізичним особам, крім органів соціального захисту населення, фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування та перелічених у частині другій цієї статті, допускається виключно за рішенням суду та у випадках, передбачених законом.
Пенсійний фонд забезпечує комплекс організаційних та технічних заходів, спрямованих на захист відомостей, що містяться в системі персоніфікованого обліку, в тому числі забезпечує обмеження кола службових осіб, які в силу своїх службових обов'язків мають доступ до відомостей, що містяться в системі персоніфікованого обліку.
Особи, які мають доступ або користуються відомостями, що містяться в системі персоніфікованого обліку, за незаконне розголошення цих відомостей несуть відповідальність згідно із законом., тому ця інформація є конфіденціальною.
1) Згідно тендерної документації основним критерієм оцінки тендерної пропозиції є ціна (100%), зважаючи на те що різниця в ціні між 3 і 4 учасниками складає 99999,00 грн., тому пропозиція 4 учасника не може розглядатися як найбільш економічно вигідною для замовника.


Члени тендерного комітету звертають Вашу увагу на те, що подана вимога, а саме зазначене нею обґрунтування вимог не містить чіткого визначення порушень з боку проведення тендерної закупівлі, тому відповідна вимога є необґрунтованою і такою що не підлягає задоволенню.

Номер вимоги: UA-2019-07-19-003038-b.a8
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ МІСТОБУД-ГРУПП, Код ЄДРПОУ:40604478
Дата подання: 31 серпня 2019 00:12
Вимога щодо скасування рішення про обрання переможцем ТОВ "ОЛБ-БУД"
Тендерний комітет Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні, не надало відповіді в повній мірі на кожен факт порушення законодавства в листі-вимозі учасника ТОВ «МІСТОБУД-ГРУПП» за №UA-2019-07-19-003038-b.b7 до закупівлі з «Реконструкцію спального корпусу Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні по вул..Шолом Алейхема,8 в м.Хмільник, Вінницької області». Тому повторно просимо переглянути попередній лист-вимогу, та навести конкретні факти щодо кожного недоліку тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛБ-БУД».
Також просимо додатково перевірити невідповідність тендерної пропозиції учасника до вимог розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» підрозділ 1 «зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» тендерної документації, а саме: Відповідно до зазначеного розділу лист-згода обов’язкова для: « учасників фізичних осіб, в т.ч. фізичних осіб-підприємців та посадової особи або представника учасника процедури закупівлі юридичної особи, уповноважених підписувати документи тендерної документації, та працівників і інших осіб, які будуть задіяні учасником під час виконання договору». Таким чином виходячи з даної вимоги, тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам замовника, в частинні не надання зазначеного листа-згоди на ряд працівників, а саме:
Забужанський І.І., Гранчак Л.В., Островська Н.В., Грабовий В.Ю., Найчук О.В., Шейків Ф.М., Новіков В.О., Прощук Є.Д., Власюк С.М., Іщук С.О., Іщук Р.В., Венежавовський Д.О.. Прошу надати відповідь про факт перевірки наявності відповідних працівників, чи якими підставами керувався тендерний комітет під час ігнорування зазначеного факту.
Також просимо додатково перевірити невідповідність тендерної пропозиції учасника до вимог розділу «інструкція з підготовки тендерної пропозиції» підрозділ 5 «кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 16 Закону» тендерної документації, а саме: «обов’язково: Всі довідки повинні бути датовані не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі». Дану норму порушує тендерна пропозиція учасника, а саме частина листів-згод «про обробку персональних даних» датована раніше дати оголошення закупівлі.
Баліцький В.С. - 03.04.19р., Ловас Ю.Ю. - 03.04.19р., Куц Б.В. - 09.04.19р., Новіков В.О. - 09.04.19р., Семонішин В.О. - 12.04.19р., Колібаба І.О. - 16.04.19р., Янківський Д.О. - 16.04.19р., Стаднік-Вовчок Є.І. - 03.04.19р., Сікорський М.А. - 16.04.19р.. Прошу надати відповідь про факт перевірки наявності відповідних працівників, чи якими підставами керувався тендерний комітет під час ігнорування факту невідповідності до вимог замовника.
Учасник не надав ідентифікаційний код та паспорт на «можливого» директора ТОВ «ОЛБ-БУД» Бахновського О.Л.. Зазначений факт не дає можливості перевірити особистих даних можливої уповноваженої особи від учасника, а також перевірити справжність та відповідність підпису, що ставить під сумнів юридичний факт справжності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛБ-БУД».
Також повідомляю тендерний комітет Хмільницької обласної фізіотерапевтичної лікарні про те, що у відповідності до п.4 ст. 28 Закону України «про публічні закупівлі», а саме тексту «Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду тендерної пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель». Ціна найбільш економічно вигідної пропозиції визначається автоматично майданчиком, опісля тендерний комітет чи уповноважена замовником особа перевіряє найбільш економічно вигідну пропозицію. Фактична перевірка тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОЛБ-БУД» демострує наявність низки недоліків, тому постає питання в корумпованості чи не достатньої кваліфікації уповноважених осіб замовника.
Учасник ТОВ «МІСТОБУД-ГРУПП» просить надати пояснення у п’ятиденний термін, щодо кожного наведеного факту порушення законодавства з боку тендерного комітету замовника .
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

08 серпня 2019 13:49
68.docx

Документи

13 серпня 2019 14:42
протокол 74.docx

Документи подані скаржником

14 серпня 2019 11:56
Вимога30млн.pdf

Документи

16 серпня 2019 12:28
75.docx

Документи подані скаржником

14 серпня 2019 19:52
лист-вимога.pdf

Документи

16 серпня 2019 12:16
77.docx

Документи подані скаржником

20 серпня 2019 21:12
Лист-вимога ОЛБ-БУД.pdf

Документи

22 серпня 2019 12:51
протокол 79.docx

Документи подані скаржником

23 серпня 2019 12:15
довідка пф.pdf

Документи

28 серпня 2019 12:00
83.docx

Документи подані скаржником

23 серпня 2019 16:42
лист-вимога 23.08.pdf

Документи

28 серпня 2019 11:58
82.docx

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Теплоенергетична компанія" 24 999 689,57
UAH з ПДВ
21 899 998,99
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ" 28 825 257,69
UAH з ПДВ
21 899 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛБ-БУД" 29 504 836,75
UAH з ПДВ
21 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МІСТОБУД-ГРУПП 27 176 730,46
UAH з ПДВ
21 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО 26 168 773,20
UAH з ПДВ
24 289 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕЯ-ЦЕНТР" 26 992 903,52
UAH з ПДВ
24 593 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Рослана" 27 968 581,40
UAH з ПДВ
27 968 581,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Атмосервіс 29 262 214,92
UAH з ПДВ
28 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2019 09:59
Електронний підпис
12 серпня 2019 09:57
Довідка з податкової.pdf
12 серпня 2019 09:57
Довідка.pdf
12 серпня 2019 09:57
Dovidka_19217602330070929720.pdf.p7s
12 серпня 2019 09:57
Dovidka_19217602330070929720.pdf
12 серпня 2019 09:57
Довідка.pdf.p7s
05 серпня 2019 16:56
Електронний підпис
05 серпня 2019 16:55
Довідка.pdf.p7s
05 серпня 2019 16:55
Довідка про корупцію.zip
05 серпня 2019 16:55
Довідка.pdf
05 серпня 2019 16:25
Електронний підпис
05 серпня 2019 16:19
АВК_Розрахунок зп 8527,52.pdf
05 серпня 2019 16:19
АВК_Розрахунки П.pdf
05 серпня 2019 16:19
АВК_Розрахунки А.pdf
05 серпня 2019 16:19
АВК_ЗВВ розрахукни 2.pdf
05 серпня 2019 16:18
АВК_ЗВВ розрахукни 1.pdf
05 серпня 2019 16:18
АВК_ЗВВ.pdf
05 серпня 2019 16:18
АВК_ДЦ розрахунки П і А.pdf
05 серпня 2019 16:18
АВК_Договірна ціна.pdf
02 серпня 2019 16:31
Електронний підпис
02 серпня 2019 16:31
Статут.pdf
02 серпня 2019 16:31
Ліцензія з додатками.pdf
02 серпня 2019 16:31
Витяг 12072019.pdf
02 серпня 2019 16:31
АВК_Розрахунок зп 8527,52.pdf
02 серпня 2019 16:31
АВК_Розрахунки П.pdf
02 серпня 2019 16:31
АВК_Розрахунки А.pdf
02 серпня 2019 16:31
АВК_ЗВВ розрахукни 2.pdf
02 серпня 2019 16:31
АВК_ЗВВ розрахукни 1.pdf
02 серпня 2019 16:31
АВК_ЗВВ.pdf
02 серпня 2019 16:31
АВК_ДЦ розрахунки П і А.pdf
02 серпня 2019 16:31
АВК_Договірна ціна.pdf
02 серпня 2019 16:31
№6_Лист згода.pdf
02 серпня 2019 16:31
Установчий документ.pdf

Публічні документи

12 серпня 2019 20:43
Електронний підпис
12 серпня 2019 20:06
розрахунок звв 2-1-2 нов.pdf
12 серпня 2019 20:06
розрахунок звв 2-1-1 нов.pdf
12 серпня 2019 20:06
ЗВВ по об'єкту 2-1 нові.pdf
12 серпня 2019 20:06
Договіна ціна нова.pdf
04 серпня 2019 17:46
Електронний підпис
04 серпня 2019 17:43
Тендерна пропозиція.pdf
04 серпня 2019 17:43
РВЕ машиногодин.pdf
04 серпня 2019 17:43
прямі витрати.pdf
04 серпня 2019 17:43
Машини та механізми.pdf
04 серпня 2019 17:43
ЗКРВБ.pdf
04 серпня 2019 17:43
Трудомісткість і зп.pdf
04 серпня 2019 17:43
Об'єктний кошторис.pdf
04 серпня 2019 17:43
Загально ВВ.pdf
04 серпня 2019 17:43
ЛК2-1-1.pdf
04 серпня 2019 17:43
Записка пояснювальна.pdf
04 серпня 2019 17:43
Эл.безоп.2.pdf
04 серпня 2019 17:43
Эл.безоп.1.pdf
04 серпня 2019 17:43
Цвиркун.pdf
04 серпня 2019 17:43
Статут.pdf
04 серпня 2019 17:43
Солдатов.pdf
04 серпня 2019 17:43
Проект договору.pdf
04 серпня 2019 17:43
Посвідчення з ОП роб.pdf
04 серпня 2019 17:43
Посвідчення 1.pdf
04 серпня 2019 17:43
Посвідчення (3).pdf
04 серпня 2019 17:43
Посвідчення (2).pdf
04 серпня 2019 17:43
Посвідчення (1).pdf
04 серпня 2019 17:43
Медв.,Будовск.,Сапрон..pdf
04 серпня 2019 17:43
ЛК2-1-2.pdf
04 серпня 2019 17:43
Ліцензія ВОМЦП.pdf
04 серпня 2019 17:43
Ліцензія БАСКУРТ.pdf
04 серпня 2019 17:43
КБ2в Школа №25 Акт №5.pdf
04 серпня 2019 17:43
КБ2в Школа №25 Акт №4.pdf
04 серпня 2019 17:43
КБ2в Школа №25 Акт №3.pdf
04 серпня 2019 17:43
КБ2в Школа №25 Акт №2.pdf
04 серпня 2019 17:43
КБ2в Школа №25 Акт №1.pdf
04 серпня 2019 17:43
КБ2в Школа №25 Акт №1(1).pdf
04 серпня 2019 17:43
КБ2в МПМ Зоря.pdf
04 серпня 2019 17:43
договірна ціна.pdf
04 серпня 2019 17:43
Договір МПМ Зоря фасад.pdf
04 серпня 2019 17:43
Договір Зоря дах.pdf
04 серпня 2019 17:43
Договір вбиральні.pdf
04 серпня 2019 17:43
Довідка беневіціар.pdf
04 серпня 2019 17:43
довідка 4-ОПП.pdf
04 серпня 2019 17:43
Гордійчука ПП - ІПН.pdf
04 серпня 2019 17:43
Відомість ресурсів.pdf
04 серпня 2019 17:43
Бернат,газорезчик2.pdf
04 серпня 2019 17:43
Бернат,газорезчик1.pdf

Публічні документи

27 серпня 2019 16:02
податкова.jpg
27 серпня 2019 16:02
МВС.pdf
20 серпня 2019 07:29
Електронний підпис
19 серпня 2019 23:42
інша інформація.pdf
19 серпня 2019 12:26
календарний графік.pdf
19 серпня 2019 12:25
Договірна ціна.pdf
19 серпня 2019 12:25
тендерна пропозиція.pdf
02 серпня 2019 22:27
Електронний підпис
02 серпня 2019 22:20
проект договору.pdf
02 серпня 2019 22:20
гарантійний лист ОП.pdf
02 серпня 2019 22:20
ліцензія субпідрядник.pdf
02 серпня 2019 22:20
лист-згода.pdf
02 серпня 2019 22:20
КВАЛІФІКАЦІЯ.pdf
02 серпня 2019 22:20
тендерна пропозиція.pdf
02 серпня 2019 22:20
дозвіл.pdf
02 серпня 2019 22:20
ліцензія.pdf
02 серпня 2019 22:20
інша інформація.pdf
02 серпня 2019 22:20
гарантійний лист ДСТУ.pdf

Публічні документи

04 серпня 2019 17:56
Електронний підпис
04 серпня 2019 17:55
103.pdf
04 серпня 2019 17:55
Календарний графік.pdf
04 серпня 2019 17:55
42.pdf
04 серпня 2019 17:55
44.pdf
04 серпня 2019 17:55
102.pdf
04 серпня 2019 17:55
101.pdf
04 серпня 2019 17:55
100.pdf
04 серпня 2019 17:55
Містобуд виписка.pdf
04 серпня 2019 17:54
Наказ на директора .pdf
04 серпня 2019 17:54
Паспорт.pdf
04 серпня 2019 17:54
Дозвіл.pdf
04 серпня 2019 17:54
Свідотство ПДВ.pdf
04 серпня 2019 17:54
Договір оренди офісу.pdf
04 серпня 2019 17:54
Ліцензія.pdf
04 серпня 2019 17:54
договірна ціна.pdf
04 серпня 2019 17:54
Довіка з податкової.pdf
04 серпня 2019 17:53
Довідка ЄДР.pdf
04 серпня 2019 17:53
Довідка документи .pdf
04 серпня 2019 17:53
Довідка банкрутство .pdf
04 серпня 2019 17:53
Довідка корупція .pdf
04 серпня 2019 17:53
Довідка строки .pdf
04 серпня 2019 17:53
45,23.pdf
04 серпня 2019 17:53
47,23.pdf
04 серпня 2019 17:52
Підсумкова відомість.pdf
04 серпня 2019 17:52
Пояснювальна записка.pdf
04 серпня 2019 17:52
Ціни енергоносіїв.pdf
04 серпня 2019 17:52
Таблиця №3.pdf
04 серпня 2019 17:52
Розрахунок.pdf

Публічні документи

04 серпня 2019 15:21
Електронний підпис
04 серпня 2019 15:21
84. Витяг з ЄДР.pdf
04 серпня 2019 15:20
82.Довідка ДПІ.pdf
04 серпня 2019 15:20
81.Статут.pdf
04 серпня 2019 15:20
78.Відомість з ЄДРПОУ.pdf
04 серпня 2019 15:20
77.План фінансування pdf.pdf
04 серпня 2019 15:20
73.Ліцензія.pdf
04 серпня 2019 15:20
71.Дозвіл на роботи.pdf
04 серпня 2019 15:20
66.Копія коду директора.pdf
04 серпня 2019 15:20
60.Проект Договору.pdf
04 серпня 2019 15:20
50.Розрахунок ПДВ.pdf
04 серпня 2019 15:20
48.Адмін. витрати.pdf
04 серпня 2019 15:19
38.Відомість ресурсів.pdf
04 серпня 2019 15:19
34.Договірна ціна.pdf
04 серпня 2019 15:19
5. Балансова відомість.pdf
04 серпня 2019 15:19
4. Акт інвентаризації.pdf
04 серпня 2019 15:19
3. Копії тех. паспортів.pdf
04 серпня 2019 15:19
19.Лист-відгук ФМГ № 17.pdf
04 серпня 2019 15:19
18.Відгук Бар інфекція.pdf
04 серпня 2019 15:18
1. Пропозиція.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 16:47
Довідка ДФС.pdf
02 серпня 2019 16:47
Тендерна пропозиція.pdf
02 серпня 2019 16:47
Проект Договору.pdf
02 серпня 2019 16:47
Листи-згода перс дані.pdf
02 серпня 2019 16:47
Гарантійний лист4.pdf
02 серпня 2019 16:47
Гарантійний лист3.pdf
02 серпня 2019 16:47
Гарантійний лист2.pdf
02 серпня 2019 16:47
Гарантійний лист.pdf
02 серпня 2019 16:47
Свідоцтво ПДВ.pdf
02 серпня 2019 16:47
Ліцензія Флоріант.pdf
02 серпня 2019 16:47
Копія Статуту.pdf
02 серпня 2019 16:47
Копія Витягу з ЄДРПОУ.pdf
02 серпня 2019 16:47
Довідка 4-ОПП Флоріан-Т.pdf
02 серпня 2019 16:47
Витяг Флоріан-Т 2018.pdf

Публічні документи

04 серпня 2019 14:03
Електронний підпис
04 серпня 2019 14:01
Тендерна пропозиція.PDF
04 серпня 2019 14:01
Ціна енергоносіїв.PDF
04 серпня 2019 14:01
Рохрах ТЗ (орендовані).PDF
04 серпня 2019 14:01
Рохрах ТЗ (власні).PDF
04 серпня 2019 14:01
Рохрах ЗВВ 2-1-3.PDF
04 серпня 2019 14:01
Рохрах ЗВВ 2-1-2.PDF
04 серпня 2019 14:01
Рохрах ЗВВ 2-1-1.PDF
04 серпня 2019 14:01
Лок кош 2-1-3.PDF
04 серпня 2019 14:01
Лок кош 2-1-2.PDF
04 серпня 2019 14:01
Лок кош 2-1-1.PDF
04 серпня 2019 14:01
Розрахунки до Дог ціни.PDF
04 серпня 2019 14:01
ПЗ до Дог ціни.PDF
04 серпня 2019 14:01
календарний графік.PDF
04 серпня 2019 14:01
Дог ціна.PDF
04 серпня 2019 14:01
Відомість ресурсів.PDF
04 серпня 2019 14:01
Технічний опис послуг.PDF
04 серпня 2019 14:01
Проект договору.PDF
04 серпня 2019 14:01
Лист щодо ціни.PDF
04 серпня 2019 14:01
Лист щодо стенду.PDF
04 серпня 2019 14:00
Лист щодо робіт.PDF
04 серпня 2019 14:00
Лист щодо оплати.PDF
04 серпня 2019 14:00
Лист щодо оголошення.PDF
04 серпня 2019 14:00
Лист щодо АВК.PDF
04 серпня 2019 14:00
Лист істотні умови.PDF
04 серпня 2019 14:00
Штатний розпис.pdf
04 серпня 2019 14:00
Установчий документ.PDF
04 серпня 2019 14:00
Трудові книжки.PDF
04 серпня 2019 14:00
Трудові книжки ч.1.PDF
04 серпня 2019 14:00
РСКЗП.PDF
04 серпня 2019 14:00
Рішення засновника.pdf
04 серпня 2019 14:00
Оренда механізмів.PDF
04 серпня 2019 14:00
обладнання.pdf
04 серпня 2019 14:00
Обєкт Школа_5 ч.2.rar
04 серпня 2019 14:00
Обєкт Школа_5 ч.1.rar
04 серпня 2019 14:00
обєкт ДНЗ 31.rar
04 серпня 2019 14:00
Обєкт Дитяча.rar
04 серпня 2019 14:00
Обєкт Дитяча ч.3.rar
04 серпня 2019 14:00
Обєкт Дитяча ч.2.rar
04 серпня 2019 14:00
Листи відгуки.rar
04 серпня 2019 14:00
З_ВВ( окремо).rar
04 серпня 2019 14:00
Довідка щодо ПДВ.PDF
04 серпня 2019 13:59
Довідки.rar

Публічні документи

04 серпня 2019 14:08
Електронний підпис
04 серпня 2019 14:05
Тендерна пропозиція.jpg
04 серпня 2019 14:05
Локальний кошторис.pdf
04 серпня 2019 14:05
Статут.pdf
04 серпня 2019 14:05
Ліцензія.pdf
04 серпня 2019 14:04
Інф.про учасника.jpg
04 серпня 2019 14:04
декларація.pdf
04 серпня 2019 14:04
Відомості з ЄДР.pdf
04 серпня 2019 14:04
ВитягПДВ.jpg
04 серпня 2019 14:04
виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Теплоенергетична компанія"

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ"

ТОВ"ОЛБ-БУД"

ТОВ МІСТОБУД-ГРУПП

ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІДЕЯ-ЦЕНТР"

ПП "Рослана"

ТОВ Атмосервіс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Теплоенергетична компанія"
#34422155
Відхилено 21 899 998,99
UAH з ПДВ
12 серпня 2019 11:46
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МОЛОДІЖНИЙ ЦЕНТР ПРАЦІ"
#34886970
Відхилено 21 899 999,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2019 11:08
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛБ-БУД"
#37247493
Переможець 21 900 000,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 16:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2019 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОЛБ-БУД"
#37247493
21 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
163.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 12:05
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 09:23
163.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 09:21
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 10:12
163.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 10:11
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2021 10:21
163.doc зміни до договору
27 серпня 2021 10:19
Електронний підпис зміни до договору
21 квітня 2021 10:28
1677.docx зміни до договору
21 квітня 2021 10:27
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 13:33
163.docx зміни до договору
21 грудня 2020 13:28
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 15:49
5.doc зміни до договору
23 жовтня 2020 15:43
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2019 13:51
163.docx зміни до договору
30 грудня 2019 13:50
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2019 16:52
163.docx зміни до договору
08 листопада 2019 16:51
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2019 14:45
163.docx зміни до договору
28 жовтня 2019 14:45
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2019 16:23
163.docx зміни до договору
03 жовтня 2019 16:23
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 17:18
163.docx укладений
10 вересня 2019 17:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились, що договірна ціна на даний календарний рік є твердою,відповідно до державного фінансування на 2019 рік.
Номер договору про закупівлю: 163
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В преамбуле та в тексті укладеного договору Хмільницька обласна фізіотерапевтична лікарня в усіх відмінках замінити на КНП "ХмільницькаОФЛ ВОР".
Номер договору про закупівлю: 163
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились розбити грошові кошти щодо наданого фінансування з різних державних фондів: з державного бюджету 5809376,00 грн. та з місцевого бюджету 585720,00 грн. та розбити авансову проплату в розмірі 30 %:з державного бюджету 1332808,80 грн. та з місцевого бюджету 585720,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 163
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились Договір № 163 від 10.09.2019р.в межах державного фінансування на 2019 р. зменшити на 1877599.68 грн. Дані кошти перенести на наступний календарний рік.
Номер договору про закупівлю: 163
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились, що вартість робіт на даний календарний рік є твердою, відповідно до державного фінансування на 2020 рік становить 649100 грн. в т.ч. ПДВ. Замовник перераховує Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та послуг на строк до 3 місяців з моменту здійснення попередньої оплати в розмірі до 30 % вартості річного обсягу робіт в межах фінансування на 2020 рік -194730 грн. в т.ч. ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 163
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк дії договору до 31 грудня 2021 року, в зв'язку з недостатнім фінансуванням закладу та відповідно невиконанням робіт по цьому договору.
Номер договору про закупівлю: 163
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В преамбулі та в тексті укладеного договору Комунальне некомерційне підприємство «Хмільницька обласна фізіотерапевтична лікарня Вінницької обласної Ради» в усіх відмінках замінити на Комунальне некомерційне підприємство «Хмільницька обласна лікарня відновного лікування Вінницької обласної Ради».
Номер договору про закупівлю: 163
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились, що вартість робіт на даний календарний рік є твердою, відповідно до державного фінансування на 2021 рік становить 99372 грн. 17 коп. в т.ч. ПДВ 16562.03 грн.
Номер договору про закупівлю: 163
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк дії договору до 31 грудня 2022 року, в зв'язку з недостатнім фінансуванням закладу та відповідно невиконанням робіт по цьому договору.
Номер договору про закупівлю: 163
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити строк дії договору № 163 від 10 вересня 2019 року відповідно до п.15 пп.15.1.4. до 31 грудня 2023 року, в зв’язку з недостатнім фінансуванням закладу та відповідно невиконанням робіт по цьому договору.
Номер договору про закупівлю: 163
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML