Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Малодівицька селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04412490 |
Місцезнаходження: | 17523, Україна , Чернігівська обл., Прилуцький р-н, смт. Мала Дівиця, вул. Слобідська, 3 |
Контактна особа: |
Валентина Демченко +380984125543 04412490@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2019 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2019 11:14 |
Очікувана вартість: | 980 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2019 11:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 липня 2019 11:07 |
внесення змін.docx | |
22 липня 2019 11:07 |
Тендерна документація ЗІЛ-131.docx |
22 липня 2019 11:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 липня 2019 11:07 |
внесення змін.docx
|
|||
22 липня 2019 11:07 |
Тендерна документація ЗІЛ-131.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-24-000022 ● 7648dcb37c8344b68c7ba3d79fc3599a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 липня 2019 16:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.07.2019 № 47
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 24.07.2019 № 47
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2019-07-19-003027-b 19.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Малодівицька селищна рада повідомляє про здійснення заходів щодо усунення виявленого порушення на оголошену закупівлю про проведення відкритих торгів ID: UA-2019-07-19-003027-b . від 19 липня 2019р. Закупівлю буде скасовано із-за неможливості виправити технічну помилку яка допущена при оголошенні закупівлі згідно статті 31 частини першої Закону та вимог наказу Мінекономрозвитку № 490.
2019-07-29 09:35:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Замовником порушення усунуто
2019-07-29 14:38:38
Інформація про відміну
Дата відміни: | 29 липня 2019 10:14 |
Коментар щодо відміни: | У звязку з технічною помилкою |
29 липня 2019 10:14
|
Електронний підпис |
29 липня 2019 10:11
|
SCAN_20190729_100908424.pdf |