Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання пожежної і спеціальної рятувальної техніки (пожежної автомашини) для пожежної частини Малодівицької селищної ради.
Очікувана вартість
980 000,00 UAH
UA-2019-07-19-003027-b a5945af3c0584bf691da6f9e642c1711
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Демченко

+380984125543 04412490@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Малодівицька селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04412490
Місцезнаходження: 17523, Україна , Чернігівська обл., Прилуцький р-н, смт. Мала Дівиця, вул. Слобідська, 3
Контактна особа: Валентина Демченко
+380984125543
04412490@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 17:00
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 11:14
Очікувана вартість: 980 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Придбання пожежної і спеціальної рятувальної техніки (пожежної автомашини) для пожежної частини Малодівицької селищної ради.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17523, Україна, Чернігівська область, смт. Мала Дівиця, вул. Слобідська , 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2019
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2019 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 11:07
внесення змін.docx
22 липня 2019 11:07
Тендерна документація ЗІЛ-131.docx
22 липня 2019 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 11:07
внесення змін.docx
22 липня 2019 11:07
Тендерна документація ЗІЛ-131.docx
19 липня 2019 17:02
Тендерна документація ЗІЛ-131.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-24-000022 ● 7648dcb37c8344b68c7ba3d79fc3599a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2019 16:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
24.07.2019 № 47
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23.02.2017 № 39,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 24.07.2019 № 47

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2019-07-19-003027-b 19.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Малодівицька селищна рада повідомляє про здійснення заходів щодо усунення виявленого порушення на оголошену закупівлю про проведення відкритих торгів ID: UA-2019-07-19-003027-b . від 19 липня 2019р. Закупівлю буде скасовано із-за неможливості виправити технічну помилку яка допущена при оголошенні закупівлі згідно статті 31 частини першої Закону та вимог наказу Мінекономрозвитку № 490.

2019-07-29 09:35:12


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Замовником порушення усунуто

2019-07-29 14:38:38

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 липня 2019 10:14
Коментар щодо відміни: У звязку з технічною помилкою
Документи:
29 липня 2019 10:14
Електронний підпис
29 липня 2019 10:11
SCAN_20190729_100908424.pdf