Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Станишівської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: вул.Кооперативна, 2, с.Станишівка Житомирського району, Житомирської області
Очікувана вартість
1 577 616,40 UAH
UA-2019-07-19-002966-b 928d62fad51c4a48b34743b8f84293fe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Цьмох

492744 stansilrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Станишівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04348444
Місцезнаходження: 12430, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н, с. Станишівка, Вул. Кооперативна, 3
Контактна особа: Олександр Цьмох
492744
stansilrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2019 09:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 13:26
Очікувана вартість: 1 577 616,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 888,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Станишівської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: вул.Кооперативна, 2, с.Станишівка Житомирського району, Житомирської області (джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12430, Україна, Житомирська область, с.Станишівка , вул.Кооперативна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 5 Робочі 70
Підписання договору Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Аванс 5 Робочі 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 16:48
Технічне завдання.rtf
19 липня 2019 16:48
Тендерна_документацiя.doc
19 липня 2019 16:48
Проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 13:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" 1 429 105,20
UAH з ПДВ
1 429 105,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМТЕХ ПОЛІССЯ" 1 489 238,40
UAH з ПДВ
1 489 238,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2019 17:43
Довідка УМВС
12 серпня 2019 17:43
Довідка податкова
06 серпня 2019 12:54
Оновлення
02 серпня 2019 17:24
Електронний підпис
02 серпня 2019 17:16
31. Guarantee_19-43GR0022.rar
02 серпня 2019 17:16
25. Проект договору.pdf
02 серпня 2019 17:16
18. Зведений.pdf
02 серпня 2019 17:16
17. Відомість ресурсів.pdf
02 серпня 2019 17:16
16. Договірна ціна.pdf
02 серпня 2019 17:16
14. Копії дозволів.pdf
02 серпня 2019 17:16
13. Копія ліцензії.pdf
02 серпня 2019 17:16
7. Копія Звіту з праці.pdf
02 серпня 2019 17:16
6. Копії дипломів.pdf
02 серпня 2019 17:16
2. Тендерна пропозиція.pdf
02 серпня 2019 17:16
1. Реєстр.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 15:09
Технічне завдання.pdf
02 серпня 2019 15:09
тендерна пропозиція.pdf
02 серпня 2019 15:09
ДЦ.pdf
02 серпня 2019 15:09
Договір проект.pdf
02 серпня 2019 15:09
vytyag_sign.pdf
02 серпня 2019 15:09
svid_sign.pdf
02 серпня 2019 15:09
rekv_sign.pdf
02 серпня 2019 15:09
PDV_sign.pdf
02 серпня 2019 15:09
NAKAZ_sign.pdf
02 серпня 2019 15:09
EDRPOU_sign.pdf
02 серпня 2019 15:09
4OPP_sign.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"

ТОВ "КОМТЕХ ПОЛІССЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"
#39871335
Переможець 1 429 105,20
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 14:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2019 14:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"
#39871335
1 429 105,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2020 10:27
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2020 09:27
додаткова угода №1 від 28.01.2020.pdf зміни до договору
29 січня 2020 09:24
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 10:52
дог.№39.pdf укладений
23 серпня 2019 10:51
графік.pdf укладений
23 серпня 2019 10:51
дог.ціна 2019.pdf укладений
23 серпня 2019 10:51
дог.ціна 2019-2020.pdf укладений
23 серпня 2019 10:51
деф.акт.pdf укладений
23 серпня 2019 10:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник і Виконавець дійшли згоди розірвати Договір № 39 від 21 серпня 2019 року по об’єкту «Капітальний ремонт внутрішніх приміщень Станишівської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Кооперативна, 2, с. Станишівка Житомирського району Житомирської області». 2. Пункт 10.1 Договору № 39 від 21 серпня 2019 року про закупівлю робіт викласти в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 28.01.2020 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» 3. Загальна сума додаткової угоди № 1 про розірвання договору до договору № 39 від 21 серпня 2019 року про закупівлю робіт становить мінус 1 045 207,20 грн. (мінус один мільйон сорок п’ять тисяч двісті сім)грн. 20коп., в тому числі ПДВ – 174 201,20грн. Загальна сума договору становить 383 898,00 (триста вісімдесят три тисячі вісімсот дев’яносто вісім) грн. 00 коп., в тому числі ПДВ – 63 983,00грн.
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 383 898,00
UAH (в тому числі ПДВ 63 983,00 UAH)
Причини розірвання договору: у зв’язку із відсутністю фінансування витрат замовника (а саме - 1 045 207,20 грн.) на підставі пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»