Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

принтери – 8 шт, багатофункційні пристрої – 2 шт.
Очікувана вартість
55 320,00 UAH
UA-2019-07-19-002823-b ee5c38cc13374946b6e989f35ea3ba10
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єрмійчук Ірина

+380373626699 OTG_24_MAM@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МАМАЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04417518
Місцезнаходження: 59343, Україна , Чернівецька обл., с. Мамаївці, Кіцманський район, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 156
Контактна особа: Єрмійчук Ірина
+380373626699
OTG_24_MAM@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 11:53
Очікувана вартість: 55 320,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


принтери – 8 шт, багатофункційні пристрої – 2 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
принтери, багатофункційні пристрої. Закупівля здійснюється за кошти місцевого бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59343, Україна, Чернівецька обл., с. Мамаївці, Шевченка, 156
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 серпня 2019  —  15 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів Покупцем з його поточного рахунку на поточний рахунок Продавця, що визначений в розділі XII цього Договору протягом 10 календарних днів після поставки товару та пред'явлення Постачальником накладної на оплату товару (далі - накладна). Кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 16:20
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (1).doc
19 липня 2019 16:20
проект договору (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 липня 2019 08:53
Дата відповіді: 22 липня 2019 11:25
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Технічні характеристики повинні відповідати технічним вимогам товару або бути кращими. всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент»
2. Ціна пропозиції учасника визначається відповідно до його системи оподаткування (з ПДВ або без ПДВ)

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-19-002823-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БЮДЖЕТНА ЗАКУПКА", Код ЄДРПОУ:42826827
Дата подання: 24 липня 2019 15:21
Вимога
Відповідно до ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з частиною 3 статті 5 тогож Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною 4 статті 2 того ж Закону передбачено, що тендерна документація неповинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В оголошенні для проведення закупівлі через систему електронних закупівель № UA-2019-07-19-002823-b ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання принтери – 8 шт, багатофункційні пристрої – 2 шт. в тендерній документації в розділі ІІІ п. 5 встановлено, що:
1) «Довідка про наявність власного або орендованого транспорту, що придатний для поставки товару(подається копія договору оренди(або найму) завіреного учасником строком дії не менше ніж до 31.12.2019р.) із зазначенням марки авто, року випуску, вантажопідйомності, номерного знаку або копія завіреного учасником договору про надання транспортних послуг учаснику перевізником з метою доставки товару замовнику згідно вимог даної документації (строк дії договору не менше ніж до 31.12.2019р.). У разі надання довідки про наявність власного або орендованого транспорту чи договору про надання транспортних послуг учасник надає у складі пропозиції копії свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу, дані в яких повинні співпадати з даними зазначеними в довідці.»
Дана вимога обмежує коло потенційних учасників закупівлі, а саме тих які не мають власного чи орендованого автотранспорті, та для доставки товарі мають намір скористатись послугами національних перевізників «Укрпошта», ТОВ «Нова Пошта» та ін..
2) наявність матеріально – технічної бази (наявність складу з зазначенням адреси).
Дана вимога також обмежує коло потенційних учасників закупівлі лише тими учасниками у яких є власні чи орендовані склади і жодним чином не може вплинунти на можливість поставки товару тими учасниками, у яких не має власних чи орендованих складів, а товари яких, наприклад розміщені на складах чи в магазинах партнерів.
3) Лист, що підтверджує наявність сервісного центру з вказанням адреси розташування і контактних номерів телефонів, із зазначенням осіб, що уповноважені здійснювати ремонтування техніки та часом реагування на звернення
Вимога, щодо зазначення осіб, що уповноважені здійснювати ремонтування техніки є необґрунтованою з точки зору того, що на можливий момент звернення до відповідного сервісного центру данні особи в цьому сервісному центрі можуть вже й не працювати.
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
1) довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучатись до виконання договору де необхідно вказати ПІБ, посаду, контактні телефони (До довідки в обов’язковому порядку додаються копії трудових книжок(перша сторінка та сторінка з відміткою про роботу в Учасника) або довідка про поставку товару особисто в разі якщо учасником є ФОП в якого немає найманих працівників.
Вимога, щодо обов’язкового надання копій трудових книжок (перша сторінка та сторінка з відміткою про роботу в Учасника) порушують вимоги Закону України «Про захист персональних даних» та жодним чином не можуть вплинути на можливість поставки закуповуваного товару хоча б з огляду на те, що на момент подачі такої довідки в потенційного учасника можуть працювати одні працівники, а на момент поставки товару зовсім інші.
Данні позиції підтверджується багатьма рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи вище викладене, просимо виключити з тендерної документації вимоги 1) Довідка про наявність власного або орендованого транспорту, що придатний для поставки товару(подається копія договору оренди(або найму) завіреного учасником строком дії не менше ніж до 31.12.2019р.) із зазначенням марки авто, року випуску, вантажопідйомності, номерного знаку або копія завіреного учасником договору про надання транспортних послуг учаснику перевізником з метою доставки товару замовнику згідно вимог даної документації (строк дії договору не менше ніж до 31.12.2019р.). У разі надання довідки про наявність власного або орендованого транспорту чи договору про надання транспортних послуг учасник надає у складі пропозиції копії свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу, дані в яких повинні співпадати з даними зазначеними в довідці. 2) наявність матеріально – технічної бази (наявність складу з зазначенням адреси). 3) Лист, що підтверджує наявність сервісного центру
з вказанням адреси розташування і контактних номерів телефонів, із зазначенням осіб, що уповноважені здійснювати ремонтування техніки та часом реагування на звернення - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 1) довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучатись до виконання договору де необхідно вказати ПІБ, посаду, контактні телефони (До довідки в обов’язковому порядку додаються копії трудових книжок(перша сторінка та сторінка з відміткою про роботу в Учасника) або довідка про поставку товару особисто в разі якщо учасником є ФОП в якого немає найманих працівників. В разі залучення працівників згідно трудових або цивільно – правових угод учасник надає довідку – пояснення.
Як такі, що порушують вимоги ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" і виконання яких, жодним чином не може вплинути на можливість чи неможливість поставки закуповуваних товарів потенційними учасниками закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2019 11:27
На Вашу вимогу повідомляємо:
1.Відповідно до ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікаційних критеріїв є «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Відповідно до вимог документації вимагається подання інформації про власний або орендований транспорт або копія договору про надання транспортних послуг. Стосовно того, що зазначена вимога є дискримінаційною то повідомляємо, що зазначена вимога не спрямована конкретно проти Скаржника, а стосується всіх учасників процедури закупівлі, тому не є дискримінаційною. Також повідомляємо, що Ви не довели та документально не підтвердили неможливість подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації, адже Учасник має декілька варіантів для підтвердження відповідності даному критерію.
2. Відповідно до ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікаційних критеріїв є «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Відповідно до вимог документації вимагається подання інформації про власний або орендований склад. Стосовно того, що зазначена вимога є дискримінаційною то повідомляємо, що зазначена вимога не спрямована конкретно проти Скаржника, а стосується всіх учасників процедури закупівлі, тому не є дискримінаційною. Також повідомляємо, що Ви не довели та документально не підтвердили неможливість подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації, адже Учасник має декілька варіантів для підтвердження відповідності даному критерію.
3. Відповідно до ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікаційних критеріїв є «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Відповідно до вимог документації вимагається подання інформації про сервісний центр та працівників, що уповноважені здійснювати ремонт техніки. Стосовно того, що зазначена вимога є дискримінаційною то повідомляємо, що зазначена вимога не спрямована конкретно проти Скаржника, а стосується всіх учасників процедури закупівлі, тому не є дискримінаційною. Також повідомляємо, що Ви не довели та документально не підтвердили неможливість подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації, адже в складі пропозиції подаєте інформацію яка має бути актуальною на дату подання. В разі якщо особа зазначена в довідці на момент звернення працювати не буде, то в сервісному центрі ймовірно буде інший працівник уповноважений здійснювати ремонт.
4.Відповідно до статті 2 Закону України "Про захист персональних даних" персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Замовником вимагається надання довідки із зазначенням ПІБ та копія першої сторінки трудової книжки де також зазначено ПІБ та копію сторінки з відміткою про роботу в Учасника. Для ідентифікації та отримання заяви – згоди на обробку персональних даних необхідно та ідентифікації особи необхідно вказання ідентифікаційного коду, серії паспорта тощо. Зазначена інформація Замовником не вимагається, тому повідомляємо, що зазначена вимога не спрямована конкретно проти Скаржника, а стосується всіх учасників процедури закупівлі і не є дискримінаційною. Також повідомляємо, що Ви не довели та документально не підтвердили неможливість подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ВКТ СЕРВІС" 43 868,16
UAH з ПДВ
43 868,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Медіа-Вест" 50 382,00
UAH з ПДВ
50 382,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2019 22:09
Електронний підпис
01 серпня 2019 22:07
Тендерна пропозиція.pdf
01 серпня 2019 22:07
Статут підписаний.pdf
01 серпня 2019 22:07
Санвисновок CANON.pdf
01 серпня 2019 22:07
Сан висновок EPSON.pdf
01 серпня 2019 22:07
Наявність СЦ.pdf
01 серпня 2019 22:07
Захисчт довкілля.pdf
01 серпня 2019 22:07
Декларація EPSON.pdf
01 серпня 2019 22:07
Декларація CANON.pdf
01 серпня 2019 22:07
Гарантія 24 міс.pdf
01 серпня 2019 22:07
Витяг ВКТ.pdf
01 серпня 2019 22:07
Виписка ВКТ.pdf

Публічні документи

12 серпня 2019 13:39
МВС.pdf
01 серпня 2019 16:47
Статут.pdf
01 серпня 2019 16:47
свідоцтво ПДВ.PDF
01 серпня 2019 16:47
Свідоцтво БРЕІН.jpg
01 серпня 2019 16:47
протокол зборів.PDF
01 серпня 2019 16:47
пропозиція.PDF
01 серпня 2019 16:47
проект договору.PDF
01 серпня 2019 16:47
порівняльна таблиця.PDF
01 серпня 2019 16:47
паспорт.PDF
01 серпня 2019 16:47
наказ.PDF
01 серпня 2019 16:47
Ліцензійна угода.jpg
01 серпня 2019 16:47
листи.pdf
01 серпня 2019 16:47
копія дог Ставчани 2019.PDF
01 серпня 2019 16:47
копії трудових книжок.pdf
01 серпня 2019 16:47
доручення.PDF
01 серпня 2019 16:47
гарантійний лист.PDF
01 серпня 2019 16:47
відгук Старий Самбір.pdf
01 серпня 2019 16:47
ВІдгук Ставчани 2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ВКТ СЕРВІС"

ТОВ "Медіа-Вест"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ВКТ СЕРВІС"
#37530176
Відхилено 43 868,16
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 12:44
ТОВ "Медіа-Вест"
#23959024
Переможець 50 382,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 12:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2019 12:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Медіа-Вест"
#23959024
50 382,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2020 14:45
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 11:35
договір принтер.pdf укладений
20 серпня 2019 11:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 50 382,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 397,00 UAH)