Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
принтери – 8 шт, багатофункційні пристрої – 2 шт.
Очікувана вартість
55 320,00 UAH
UA-2019-07-19-002823-b ● ee5c38cc13374946b6e989f35ea3ba10
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МАМАЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04417518 |
Місцезнаходження: | 59343, Україна , Чернівецька обл., с. Мамаївці, Кіцманський район, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 156 |
Контактна особа: |
Єрмійчук Ірина +380373626699 OTG_24_MAM@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2019 16:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2019 11:53 |
Очікувана вартість: | 55 320,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,54% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
принтери – 8 шт, багатофункційні пристрої – 2 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
принтери, багатофункційні пристрої. Закупівля здійснюється за кошти місцевого бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
59343, Україна, Чернівецька обл., с. Мамаївці, Шевченка, 156
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
19 серпня 2019
—
15 вересня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів Покупцем з його поточного рахунку на поточний рахунок Продавця, що визначений в розділі XII цього Договору протягом 10 календарних днів після поставки товару та пред'явлення Постачальником накладної на оплату товару (далі - накладна). Кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2019 16:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2019 16:20 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (1).doc | |
19 липня 2019 16:20 |
проект договору (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 липня 2019 08:53
Дата відповіді: 22 липня 2019 11:25
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Технічні характеристики повинні відповідати технічним вимогам товару або бути кращими. всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент»
2. Ціна пропозиції учасника визначається відповідно до його системи оподаткування (з ПДВ або без ПДВ)
2. Ціна пропозиції учасника визначається відповідно до його системи оподаткування (з ПДВ або без ПДВ)
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-19-002823-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БЮДЖЕТНА ЗАКУПКА", Код ЄДРПОУ:42826827
Дата подання: 24 липня 2019 15:21
Вимога
Відповідно до ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з частиною 3 статті 5 тогож Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною 4 статті 2 того ж Закону передбачено, що тендерна документація неповинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В оголошенні для проведення закупівлі через систему електронних закупівель № UA-2019-07-19-002823-b ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання принтери – 8 шт, багатофункційні пристрої – 2 шт. в тендерній документації в розділі ІІІ п. 5 встановлено, що:
1) «Довідка про наявність власного або орендованого транспорту, що придатний для поставки товару(подається копія договору оренди(або найму) завіреного учасником строком дії не менше ніж до 31.12.2019р.) із зазначенням марки авто, року випуску, вантажопідйомності, номерного знаку або копія завіреного учасником договору про надання транспортних послуг учаснику перевізником з метою доставки товару замовнику згідно вимог даної документації (строк дії договору не менше ніж до 31.12.2019р.). У разі надання довідки про наявність власного або орендованого транспорту чи договору про надання транспортних послуг учасник надає у складі пропозиції копії свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу, дані в яких повинні співпадати з даними зазначеними в довідці.»
Дана вимога обмежує коло потенційних учасників закупівлі, а саме тих які не мають власного чи орендованого автотранспорті, та для доставки товарі мають намір скористатись послугами національних перевізників «Укрпошта», ТОВ «Нова Пошта» та ін..
2) наявність матеріально – технічної бази (наявність складу з зазначенням адреси).
Дана вимога також обмежує коло потенційних учасників закупівлі лише тими учасниками у яких є власні чи орендовані склади і жодним чином не може вплинунти на можливість поставки товару тими учасниками, у яких не має власних чи орендованих складів, а товари яких, наприклад розміщені на складах чи в магазинах партнерів.
3) Лист, що підтверджує наявність сервісного центру з вказанням адреси розташування і контактних номерів телефонів, із зазначенням осіб, що уповноважені здійснювати ремонтування техніки та часом реагування на звернення
Вимога, щодо зазначення осіб, що уповноважені здійснювати ремонтування техніки є необґрунтованою з точки зору того, що на можливий момент звернення до відповідного сервісного центру данні особи в цьому сервісному центрі можуть вже й не працювати.
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
1) довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучатись до виконання договору де необхідно вказати ПІБ, посаду, контактні телефони (До довідки в обов’язковому порядку додаються копії трудових книжок(перша сторінка та сторінка з відміткою про роботу в Учасника) або довідка про поставку товару особисто в разі якщо учасником є ФОП в якого немає найманих працівників.
Вимога, щодо обов’язкового надання копій трудових книжок (перша сторінка та сторінка з відміткою про роботу в Учасника) порушують вимоги Закону України «Про захист персональних даних» та жодним чином не можуть вплинути на можливість поставки закуповуваного товару хоча б з огляду на те, що на момент подачі такої довідки в потенційного учасника можуть працювати одні працівники, а на момент поставки товару зовсім інші.
Данні позиції підтверджується багатьма рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи вище викладене, просимо виключити з тендерної документації вимоги 1) Довідка про наявність власного або орендованого транспорту, що придатний для поставки товару(подається копія договору оренди(або найму) завіреного учасником строком дії не менше ніж до 31.12.2019р.) із зазначенням марки авто, року випуску, вантажопідйомності, номерного знаку або копія завіреного учасником договору про надання транспортних послуг учаснику перевізником з метою доставки товару замовнику згідно вимог даної документації (строк дії договору не менше ніж до 31.12.2019р.). У разі надання довідки про наявність власного або орендованого транспорту чи договору про надання транспортних послуг учасник надає у складі пропозиції копії свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу, дані в яких повинні співпадати з даними зазначеними в довідці. 2) наявність матеріально – технічної бази (наявність складу з зазначенням адреси). 3) Лист, що підтверджує наявність сервісного центру
з вказанням адреси розташування і контактних номерів телефонів, із зазначенням осіб, що уповноважені здійснювати ремонтування техніки та часом реагування на звернення - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 1) довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучатись до виконання договору де необхідно вказати ПІБ, посаду, контактні телефони (До довідки в обов’язковому порядку додаються копії трудових книжок(перша сторінка та сторінка з відміткою про роботу в Учасника) або довідка про поставку товару особисто в разі якщо учасником є ФОП в якого немає найманих працівників. В разі залучення працівників згідно трудових або цивільно – правових угод учасник надає довідку – пояснення.
Як такі, що порушують вимоги ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" і виконання яких, жодним чином не може вплинути на можливість чи неможливість поставки закуповуваних товарів потенційними учасниками закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Частиною 4 статті 2 того ж Закону передбачено, що тендерна документація неповинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
В оголошенні для проведення закупівлі через систему електронних закупівель № UA-2019-07-19-002823-b ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання принтери – 8 шт, багатофункційні пристрої – 2 шт. в тендерній документації в розділі ІІІ п. 5 встановлено, що:
1) «Довідка про наявність власного або орендованого транспорту, що придатний для поставки товару(подається копія договору оренди(або найму) завіреного учасником строком дії не менше ніж до 31.12.2019р.) із зазначенням марки авто, року випуску, вантажопідйомності, номерного знаку або копія завіреного учасником договору про надання транспортних послуг учаснику перевізником з метою доставки товару замовнику згідно вимог даної документації (строк дії договору не менше ніж до 31.12.2019р.). У разі надання довідки про наявність власного або орендованого транспорту чи договору про надання транспортних послуг учасник надає у складі пропозиції копії свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу, дані в яких повинні співпадати з даними зазначеними в довідці.»
Дана вимога обмежує коло потенційних учасників закупівлі, а саме тих які не мають власного чи орендованого автотранспорті, та для доставки товарі мають намір скористатись послугами національних перевізників «Укрпошта», ТОВ «Нова Пошта» та ін..
2) наявність матеріально – технічної бази (наявність складу з зазначенням адреси).
Дана вимога також обмежує коло потенційних учасників закупівлі лише тими учасниками у яких є власні чи орендовані склади і жодним чином не може вплинунти на можливість поставки товару тими учасниками, у яких не має власних чи орендованих складів, а товари яких, наприклад розміщені на складах чи в магазинах партнерів.
3) Лист, що підтверджує наявність сервісного центру з вказанням адреси розташування і контактних номерів телефонів, із зазначенням осіб, що уповноважені здійснювати ремонтування техніки та часом реагування на звернення
Вимога, щодо зазначення осіб, що уповноважені здійснювати ремонтування техніки є необґрунтованою з точки зору того, що на можливий момент звернення до відповідного сервісного центру данні особи в цьому сервісному центрі можуть вже й не працювати.
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
1) довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучатись до виконання договору де необхідно вказати ПІБ, посаду, контактні телефони (До довідки в обов’язковому порядку додаються копії трудових книжок(перша сторінка та сторінка з відміткою про роботу в Учасника) або довідка про поставку товару особисто в разі якщо учасником є ФОП в якого немає найманих працівників.
Вимога, щодо обов’язкового надання копій трудових книжок (перша сторінка та сторінка з відміткою про роботу в Учасника) порушують вимоги Закону України «Про захист персональних даних» та жодним чином не можуть вплинути на можливість поставки закуповуваного товару хоча б з огляду на те, що на момент подачі такої довідки в потенційного учасника можуть працювати одні працівники, а на момент поставки товару зовсім інші.
Данні позиції підтверджується багатьма рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи вище викладене, просимо виключити з тендерної документації вимоги 1) Довідка про наявність власного або орендованого транспорту, що придатний для поставки товару(подається копія договору оренди(або найму) завіреного учасником строком дії не менше ніж до 31.12.2019р.) із зазначенням марки авто, року випуску, вантажопідйомності, номерного знаку або копія завіреного учасником договору про надання транспортних послуг учаснику перевізником з метою доставки товару замовнику згідно вимог даної документації (строк дії договору не менше ніж до 31.12.2019р.). У разі надання довідки про наявність власного або орендованого транспорту чи договору про надання транспортних послуг учасник надає у складі пропозиції копії свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу, дані в яких повинні співпадати з даними зазначеними в довідці. 2) наявність матеріально – технічної бази (наявність складу з зазначенням адреси). 3) Лист, що підтверджує наявність сервісного центру
з вказанням адреси розташування і контактних номерів телефонів, із зазначенням осіб, що уповноважені здійснювати ремонтування техніки та часом реагування на звернення - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 1) довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучатись до виконання договору де необхідно вказати ПІБ, посаду, контактні телефони (До довідки в обов’язковому порядку додаються копії трудових книжок(перша сторінка та сторінка з відміткою про роботу в Учасника) або довідка про поставку товару особисто в разі якщо учасником є ФОП в якого немає найманих працівників. В разі залучення працівників згідно трудових або цивільно – правових угод учасник надає довідку – пояснення.
Як такі, що порушують вимоги ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" і виконання яких, жодним чином не може вплинути на можливість чи неможливість поставки закуповуваних товарів потенційними учасниками закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 липня 2019 11:27
На Вашу вимогу повідомляємо:
1.Відповідно до ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікаційних критеріїв є «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Відповідно до вимог документації вимагається подання інформації про власний або орендований транспорт або копія договору про надання транспортних послуг. Стосовно того, що зазначена вимога є дискримінаційною то повідомляємо, що зазначена вимога не спрямована конкретно проти Скаржника, а стосується всіх учасників процедури закупівлі, тому не є дискримінаційною. Також повідомляємо, що Ви не довели та документально не підтвердили неможливість подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації, адже Учасник має декілька варіантів для підтвердження відповідності даному критерію.
2. Відповідно до ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікаційних критеріїв є «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Відповідно до вимог документації вимагається подання інформації про власний або орендований склад. Стосовно того, що зазначена вимога є дискримінаційною то повідомляємо, що зазначена вимога не спрямована конкретно проти Скаржника, а стосується всіх учасників процедури закупівлі, тому не є дискримінаційною. Також повідомляємо, що Ви не довели та документально не підтвердили неможливість подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації, адже Учасник має декілька варіантів для підтвердження відповідності даному критерію.
3. Відповідно до ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікаційних критеріїв є «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Відповідно до вимог документації вимагається подання інформації про сервісний центр та працівників, що уповноважені здійснювати ремонт техніки. Стосовно того, що зазначена вимога є дискримінаційною то повідомляємо, що зазначена вимога не спрямована конкретно проти Скаржника, а стосується всіх учасників процедури закупівлі, тому не є дискримінаційною. Також повідомляємо, що Ви не довели та документально не підтвердили неможливість подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації, адже в складі пропозиції подаєте інформацію яка має бути актуальною на дату подання. В разі якщо особа зазначена в довідці на момент звернення працювати не буде, то в сервісному центрі ймовірно буде інший працівник уповноважений здійснювати ремонт.
4.Відповідно до статті 2 Закону України "Про захист персональних даних" персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Замовником вимагається надання довідки із зазначенням ПІБ та копія першої сторінки трудової книжки де також зазначено ПІБ та копію сторінки з відміткою про роботу в Учасника. Для ідентифікації та отримання заяви – згоди на обробку персональних даних необхідно та ідентифікації особи необхідно вказання ідентифікаційного коду, серії паспорта тощо. Зазначена інформація Замовником не вимагається, тому повідомляємо, що зазначена вимога не спрямована конкретно проти Скаржника, а стосується всіх учасників процедури закупівлі і не є дискримінаційною. Також повідомляємо, що Ви не довели та документально не підтвердили неможливість подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації.
1.Відповідно до ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікаційних критеріїв є «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Відповідно до вимог документації вимагається подання інформації про власний або орендований транспорт або копія договору про надання транспортних послуг. Стосовно того, що зазначена вимога є дискримінаційною то повідомляємо, що зазначена вимога не спрямована конкретно проти Скаржника, а стосується всіх учасників процедури закупівлі, тому не є дискримінаційною. Також повідомляємо, що Ви не довели та документально не підтвердили неможливість подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації, адже Учасник має декілька варіантів для підтвердження відповідності даному критерію.
2. Відповідно до ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікаційних критеріїв є «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Відповідно до вимог документації вимагається подання інформації про власний або орендований склад. Стосовно того, що зазначена вимога є дискримінаційною то повідомляємо, що зазначена вимога не спрямована конкретно проти Скаржника, а стосується всіх учасників процедури закупівлі, тому не є дискримінаційною. Також повідомляємо, що Ви не довели та документально не підтвердили неможливість подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації, адже Учасник має декілька варіантів для підтвердження відповідності даному критерію.
3. Відповідно до ч.2 ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним з кваліфікаційних критеріїв є «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Відповідно до вимог документації вимагається подання інформації про сервісний центр та працівників, що уповноважені здійснювати ремонт техніки. Стосовно того, що зазначена вимога є дискримінаційною то повідомляємо, що зазначена вимога не спрямована конкретно проти Скаржника, а стосується всіх учасників процедури закупівлі, тому не є дискримінаційною. Також повідомляємо, що Ви не довели та документально не підтвердили неможливість подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації, адже в складі пропозиції подаєте інформацію яка має бути актуальною на дату подання. В разі якщо особа зазначена в довідці на момент звернення працювати не буде, то в сервісному центрі ймовірно буде інший працівник уповноважений здійснювати ремонт.
4.Відповідно до статті 2 Закону України "Про захист персональних даних" персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Замовником вимагається надання довідки із зазначенням ПІБ та копія першої сторінки трудової книжки де також зазначено ПІБ та копію сторінки з відміткою про роботу в Учасника. Для ідентифікації та отримання заяви – згоди на обробку персональних даних необхідно та ідентифікації особи необхідно вказання ідентифікаційного коду, серії паспорта тощо. Зазначена інформація Замовником не вимагається, тому повідомляємо, що зазначена вимога не спрямована конкретно проти Скаржника, а стосується всіх учасників процедури закупівлі і не є дискримінаційною. Також повідомляємо, що Ви не довели та документально не підтвердили неможливість подати свою тендерну пропозицію через наявну умову Документації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ВКТ СЕРВІС" #37530176 |
Відхилено |
43 868,16
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2019 12:44
|
ТОВ "Медіа-Вест" #23959024 |
Переможець |
50 382,00
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2019 12:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2020 14:45
|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2019 11:35
|
договір принтер.pdf | укладений |
20 серпня 2019 11:34
|