Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столи учнівські та стільці
Очікувана вартість
3 563 000,00 UAH
UA-2019-07-19-002805-b 4e43334212b44b0cb86a8a852753f188
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хома Ольга Зіновіївна

380352522353 toblosvita@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки Тернопільської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145903
Вебсайт: http://oblosvita.te.ua/
Місцезнаходження: 46021, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Грушевського, 8
Контактна особа: Хома Ольга Зіновіївна
380352522353
toblosvita@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 16:17
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 06 серпня 2019 14:13
Очікувана вартість: 3 563 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 815,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2560 комплект
Столи учнівські та стільці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, за адресами визначеними замовником
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за цим Договором між Постачальником та Замовником здійснюються в безготівковому порядку шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника частинами протягом 120 календарних днів з моменту поставки, але не пізніше 01 грудня 2019 року. Джерело фінансування: кошти жержавного бюджету, співфінансування з місцевого бюджету Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 16:25
Технічне завдання.docx
19 липня 2019 16:24
Проект договору.docx
19 липня 2019 16:24
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-19-002805-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ", Код ЄДРПОУ:41676695
Дата подання: 09 серпня 2019 12:25
Відновлення
Згідно додатка
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2019 10:56
Шановний Учаснику!
У відповідь на Вашу вимогу, розміщену на електронному майданчику 09.08.2019 р. о 12:25 год, керуючись ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо наступне.
Згідно п. 1.1. розділу 3 ТД Тендерна пропозиція, яка подається учасником повинна складатися з документів, що передбачені в Додатку №1 до тендерної документації. Цінова пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу у форматі “PDF” або “JPEG” з: … інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Документи подаються, відповідно до Додатку №2 тендерної документації.
Відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку № 2 до тендерної документації. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку №2.»
Оскільки товар ( Стілець Т-подібний, регулюється на ростові групи №4-6 з покриттям HPL), що є предметом закупівлі, буде використовуватись у навчально-виховному процесі, та для впевненості, що даний товар буде безпечним для здоров'я дітей, Замовником у тендерній документації були встановлені вимоги, щодо надання Учасниками процедури закупівлі в складі тендерних пропозицій інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленими Замовником, зокрема:
- Копії сертифікатів якості/відповідності на товар, що запропоновано в пропозиції з відповідним додатком до сертифікату.
- Копії висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи, що підтверджують відповідність товару державним нормам та можливість застосування товару для облаштування навчальних закладів з відповідним додатком до цього висновку.
Отже це означає, що у додатках до Сертифікату відповідності та Висновку ДСЕЕ має бути зазначений товар - Стілець Т-подібний регульований з покриттям HPL.
В порушення вимог Додатку № 2 до тендерної документації, Вами не було надано копії сертифікатів якості\відповідності на товар, що запропоновано в пропозиції, у якому містилася б інформація про стільці з покриттям HPL. Щодо Вашого твердження, що тендерна документація не містила вимог щодо підтвердження сертифікатом відповідності покриття HPL. В даному випадку йдеться про те, що тендерна документація містила вимогу надати сертифікат відповідності саме на такий товар, який передбачений технічним завданням. В додатках до сертифікату повинно зазначатися, що він має бути з відповідним покриттям.
Відповідно до пункту 3 Додатку № 2 до тендерної документації, Учасники процедури закупівлі, повинні надати в складі тендерної пропозиції: «Копії висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи, що підтверджують відповідність товару державним нормам та можливість застосування товару для облаштування навчальних закладів з відповідним додатком до цього висновку.»
Щодо Ваших аргументів, що у висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи не може міститися інформація про стільці з покриттям HPL, повідомляємо, що такий висновок насправді існує і в додатках до нього зазначено, що шкільні меблі з покриттям фанери HPL. На підтвердження надаємо Вам взірці сертифікатів відповідності та Висновків ДСЕЕ, у додатках до яких є стільці з покриттям фанери HPL.
Щодо Вашого твердження «Крім того, Тендерна документація не містила вимог щодо підтвердження висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи Покриття HPL», то така вимога справді не передбачалась тендерною документацією, однак стояла вимога надати у складі тендерної пропозиції висновок на відповідний товар, технічні, якісні та кількісні характеристики якого визначені у Додатку №2 до тендерної документації.
Таким чином, у сертифікаті якості\відповідності на товар та висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що подані у Вашій пропозиції, не зазначено, що запропонований товар має покриття HPL.

Документи подані скаржником

09 серпня 2019 12:25
Тендерному_комітету.pdf

Документи

14 серпня 2019 10:56
Сертифікати РОЗКОМ.pdf
14 серпня 2019 10:56
Сертифікати РОЗКОМ (1).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" 3 283 188,00
UAH з ПДВ
3 283 188,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Савіцька Оксана Іванівна 3 554 304,00
UAH з ПДВ
3 536 486,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Тімофєєв Максим Миколайович 3 561 984,00
UAH з ПДВ
3 544 169,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2019 19:43
Електронний підпис
05 серпня 2019 17:54
Електронний підпис
05 серпня 2019 17:53
30 Банк.rar
05 серпня 2019 17:53
22 цінова пропозиція.pdf
05 серпня 2019 17:53
21 гарантія заміна.docx.pdf
05 серпня 2019 17:53
18.1 паспорт виробу.pdf
05 серпня 2019 17:53
15.2 СЕС.docx.pdf
05 серпня 2019 17:53
14.1 Детальний опис.docx.pdf
05 серпня 2019 17:53
13 Технічне завдання.docx.pdf
05 серпня 2019 17:53
11 Заходи з захисту.docx.pdf
05 серпня 2019 17:53
10 проект договору.docx.pdf
05 серпня 2019 17:53
9.1 окремо директор.docx.pdf
05 серпня 2019 17:53
7 Статут (3).pdf
05 серпня 2019 17:53
6.2 паспорта директора.pdf
05 серпня 2019 17:53
6.1 Право підпису.docx.pdf
05 серпня 2019 17:53
6 Право підпису.pdf
05 серпня 2019 17:53
4 ст. 17 Закону.docx.pdf
05 серпня 2019 17:53
3.2.1 договір 2.pdf
05 серпня 2019 17:53
3.1.1 Договір 1.pdf
05 серпня 2019 17:53
3 Дов аналог досв.docx.pdf
05 серпня 2019 17:53
1.2 Паспорт Кенго.pdf
05 серпня 2019 17:53
0 Реєстр.docx.pdf

Публічні документи

16 серпня 2019 13:20
Електронний підпис
16 серпня 2019 13:18
Довідка НАЗК.pdf
14 серпня 2019 13:21
Електронний підпис
14 серпня 2019 13:17
Довідка МВС і ДФС.pdf
08 серпня 2019 14:05
Електронний підпис
02 серпня 2019 17:16
Електронний підпис
02 серпня 2019 17:11
Цінова_пропозиція.PDF
02 серпня 2019 17:11
Технічна_частина.PDF
02 серпня 2019 17:11
Проект_договору.PDF
02 серпня 2019 17:11
Інші_документи.PDF
02 серпня 2019 17:11
Документи_ст.16.PDF
02 серпня 2019 17:11
Довідка_ст.17.PDF

Публічні документи

05 серпня 2019 12:31
Електронний підпис
05 серпня 2019 12:28
Витяг з ЄДР Тімофєєв.PDF
05 серпня 2019 12:28
Виписка з ЄДР Тімофєєв.PDF
05 серпня 2019 12:28
паспорт_код.pdf
05 серпня 2019 12:28
47_3 Довідка по ст. 17 ЗУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ"

Фізична особа-підприємець Савіцька Оксана Іванівна

ФОП Тімофєєв Максим Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ"
#41676695
Відхилено 3 283 188,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 16:50
Фізична особа-підприємець Савіцька Оксана Іванівна
#2107523767
Переможець 3 536 486,40
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 17:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2019 17:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Савіцька Оксана Іванівна
#2107523767
3 536 486,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 10:46
документ764.pdf укладений
30 серпня 2019 10:30