Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Будівництво аеродромного комплексу на території міжнародного аеропорту міста Дніпро у Дніпропетровській області» (розробка проектно-кошторисної документації та її експертиза)»
Очікувана вартість
56 242 942,77 UAH
UA-2019-07-19-002774-b ● fb841ac4a6b94889b29c1e76b654fe96
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів" |
Код ЄДРПОУ: | 37264503 |
Місцезнаходження: | 03118, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А |
Контактна особа: |
Роман Субчак +380442570231 tender.fininpro@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2019 16:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 липня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 серпня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 05 вересня 2019 15:51 |
Очікувана вартість: | 56 242 942,77 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 281 214,71 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 281214.71 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво аеродромного комплексу на території міжнародного аеропорту міста Дніпро у Дніпропетровській області» (розробка проектно-кошторисної документації та її експертиза)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник здійснює оплату вартості виконання проектних робіт: - I етапу, протягом 10 (десяти банківських днів) з моменту підписання Сторонами Акту здачі-приймання виконаних робіт; - IІ етапу впродовж 10 (десяти банківських днів) з моменту передачі Виконавцем на експертизу необхідного комплекту проектно-кошторисної документації та підписання Договору на проведення її експертизи на підставі підписаного Сторонами Акту здачі-приймання виконаних робіт; - ІІІ етапу, протягом 10 (десяти банківських днів) з моменту передачі Виконавцем Замовнику позитивного експертного звіту щодо розгляду проектної документації за всіма необхідними напрямами та узгодженого всіма уповноваженими органами державної влади, органами місцевого самоврядування та іншими органами (організаціями), на підставі підписаного Сторонами Акту здачі-приймання виконаних робіт; - IV етапу відповідно до додатково складеного та узгодженого графіка приймання-передачі проектної документації стадії “Робоча документація (РД)”. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2019 17:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 липня 2019 17:23 |
зміни до ТД.docx | |
31 липня 2019 17:23 |
Тендерна документація (зі змінами).docx |
31 липня 2019 17:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 липня 2019 17:23 |
зміни до ТД.docx
|
|||
31 липня 2019 17:23 |
Тендерна документація (зі змінами).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Авансування проектних робіт
Дата подання: 23 липня 2019 17:58
Дата відповіді: 26 липня 2019 16:08
Відповідно до п.5.5 проекту договору Тендерної документації визначено, що: Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами) "Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва", та від 23.04.2014р. № 117(із змінами) "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику на строк не більше 3 (трьох) місяців авансу (але не пізніше кінця поточного бюджетного року) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів в сумі, що не перевищує 30 (тридцяти) відсотків від суми бюджетних зобов'язань поточного року на підставі наданих рахунків - фактур. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та протягом 3 (трьох) місяців з моменту отримання авансу виконати належним чином обсяг закупівель та надати Замовнику підтверджуючі документи (Акт прийняття виконаних робіт) на суму сплаченого авансу, а Замовник зобов'язується їх прийняти встановленим порядком. При закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції.
Просимо уточнити чи передбачено надання авансу на виконання саме проектних робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Надання авансу, можливе за умови обґрунтування Виконавцем розміру авансу та врахування в Календарному графіку обсягів робіт, що дозволить, за умови їх виконання, здати Замовнику виконані роботи на суму авансового платежу.
Строки виконання робіт
Дата подання: 23 липня 2019 17:59
Дата відповіді: 26 липня 2019 16:08
Відповідно до п.5.2.4. проекту договору визначено, що: Замовник здійснює оплату вартості виконання проектних робіт IV етапу відповідно до додатково складеного та узгодженого графіка приймання-передачі проектної документації стадії “Робоча документація (РД)”, проте у п.4.4. Тендерній документації та додатках до неї та Технічному завданні до неї чітко визначений строк виконання робіт: до 20 грудня 2019 року.
Просимо надати роз'яснення щодо строків виконання етапів робіт, а саме:
I етапу (виконання інженерно-геодезичних, інженерно-геологічних, техніко-економічних вишукувань);
IІ етапу (розробка проектної документації стадії “Проект (П)”, науково-технічний супровід);
IІІ етапу (замовлення та проходження експертизи проектної документації стадії “Проект (П)”;
IV етапу (розробка проектної документації стадії “Робоча документація (РД)”.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Строк виконання, вказаний в тендерній документації, стосується виконання перших трьох етапів. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Строки виконання робіт
Дата подання: 23 липня 2019 18:01
Дата відповіді: 26 липня 2019 16:09
Просимо надати роз'яснення чи входить строк розробки робочої документації в строк виконання Робіт, що визначений Тендерною документацією як: не більше 100 (сто) календарних днів з дати затвердження Завдання на проектування.
Відповідь: Строк виконання, вказаний в тендерній документації стосується виконання перших трьох етапів. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Щодо перекладу документів
Дата подання: 25 липня 2019 14:07
Дата відповіді: 26 липня 2019 16:09
п.7. Загальних положень Тендерної документації визначено, що: Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові учасник надає переклад цього документу на українській мові.
Чи потрібен переклад офіційних документів (договірної документації, висновків експертизи, тощо) викладених російською мовою?
Відповідь: Усі документи, що підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові учасник надає переклад цього документу на українській мові. У разі участі учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов'язковим перекладом на україномовний текст. При цьому, тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Подання кофеденційної інформації
Дата подання: 26 липня 2019 10:19
Дата відповіді: 26 липня 2019 16:09
Інформація про вартість робіт, послуг, що може бути надана на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та вартість оренди приміщення є конфіденційною інформацією за умовами відповідних договорів та не може бути розголошена. Чи буде заперечувати замовник, якщо зазначена вище інформація буде прихована (закрита)?
Відповідь: Інформація про вартість робіт, послуг, може бути прихована за умови, якщо в документах, що підтверджують досвід виконання аналогічних договорів та в документах щодо оренди приміщень є пункт про нерозголошення конфіденційної інформації щодо умов такого договору, а також наведений обсяг робіт, послуг. Надане документальне підтвердження має підтвердити замовнику фактичну спроможність учасника виконати власними або залученими силам з відповідною якістю обсяг виконання робіт, передбачених технічним завданням.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-07-19-002774-b.b1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН", Код ЄДРПОУ:37394854
Дата подання: 02 серпня 2019 18:26
Дата подання: 02 серпня 2019 18:26
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
ТОВ «АЛЬТІС-КОНСТРАКШН» має намір взяти участь у закупівлі, проте Замовник 31 липня 2019 року вніс зміни до тендерної документації, в яких виявлено порушення чинного законодавства, основоположних принципів здійснення закупівель, вимог Закону України «Про публічні закупівлі» щодо недискримінації учасників і максимальної економії та ефективності, які позбавляють наше товариство такої можливості.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 серпня 2019 21:58
рішення від 06.08.2019 № 10679 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 06 серпня 2019 21:58
Інформація про перенесення розгляду скарги від 02.08.2019 № UA-2019-07-19-002774-b.b1.pdf
Дата публікації: 22 серпня 2019 16:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.08.2019 № 11760.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2019 21:40
рішення від 23.08.2019 № 11760 .pdf
Дата публікації: 30 серпня 2019 03:46
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 04 вересня 2019 16:31 |
Коментар щодо відміни: | Враховуючи рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11760-р/пк-пз від 23.08.2019 року та у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, прийнято рішення про відміну відкритих торгів |
Документи:
04 вересня 2019 16:31
|
Електронний підпис |
04 вересня 2019 16:30
|
Протокол №405 від 04.09.2019.pdf |