Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 44210000-5 – Конструкції та їх частини (Придбання та встановлення секційних воріт)
(п.10-2. Джерело фінансування закупівлі: за рахунок коштів субвенції з місцевого бюджету державному бюджету)
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2019-07-19-002760-b ● 32ea207683a54542bfae82b5ec188872
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 16 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Донецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 38152963 |
Місцезнаходження: | 85102, Україна , Донецька обл., м. Костянтинівка, вул. Бурденко, буд. 24 |
Контактна особа: |
Люмила Панченко +380627248182 lutik.net@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2019 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2019 14:59 |
Очікувана вартість: | 350 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
Придбання та встановлення секційних воріт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85102, Україна, Донецька область, Костянтинівка, Бурденко, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 жовтня 2019
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | п.9-1. Покупець, здійснює оплату по факту отримання Товару та його встановлення (монтажу) і після перевірки відповідності Товару заявленим параметрам, а також наявності всіх необхідних документів протягом 20 робочих днів. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 серпня 2019 13:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 серпня 2019 13:05 |
Додаток 3. ст. 17 (нова редакція від 01.08.19р).docx | |
01 серпня 2019 13:05 |
Додаток 2. Кваліфікаційні критерії (нова редакція від 01.08.19р).docx | |
01 серпня 2019 13:05 |
Додаток 4. Технічні вимоги (нова редакція від 01.08.19р).doc | |
01 серпня 2019 13:05 |
Додаток 5. Проект договору (нова редакція від 01.08.19р).docx | |
01 серпня 2019 13:05 |
Тендерна документація ворота (нова редакція від 01.08.19).docx | |
01 серпня 2019 13:05 |
Додаток 6. Пояснювальна записка (нова редакція від 01.08.19р).docx | |
01 серпня 2019 13:05 |
Додаток 1. Тендерна пропозиція (нова редакція від 01.08.19р).docx | |
01 серпня 2019 13:05 |
Перелік змін 01.08.2019р..docx | |
19 липня 2019 16:51 |
Оголошення.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-19-002760-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЛОЗИНСЬКИЙ ВОЛОДИМИР СТЕПАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2086113619
Дата подання: 27 серпня 2019 10:18
Вимога
Згідно п.3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 серпня 2019 11:57
Доброго дня! Шановний Володимир Степанович!
Щодо Пункту вимоги №1.
Вимога надати проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника Зазначена у Тендерній документації згідно частині 11 підпункту 1 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», яку учасник виконав.
Вимога надати лист-гарантію про згоду з умовами Договору згідно Додатку 5 тендерної документації зазначена у Тендерній документації згідно підпункту 3 пункту 4 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», як окремий документ, яку учасник не виконав, що зазначено у протоколі розгляду тендерної пропозиції тендерним комітетом 16 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Донецькій області № 47 від 20.08.2019р.
Щодо Пункту вимоги №2.
Вимога надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) згідно Додатку 4 зазначена у Тендерній документації частині 4 підпункту 1 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Додаток 4 «Технічні вимоги» без таблиці, в якій повинно бути зазначено найменування, одиниця виміру та кількість.
Щодо Пункту вимоги №3.
Вимога надати скановану кольорову копію з оригіналу свідоцтва про сплату єдиного податку зазначена у Тендерній документації в частині 6 підпункту 1 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав чорно-білу копію витягу з Реєстру платників єдиного податку завірену Учасником, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Вимога надати документи, які підтверджують статус та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів у разі підписання пропозиції керівником організації-Учасника , а саме скановану кольорову копію з оригіналу протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, сканована кольорова копія з оригіналу наказу про призначення керівника або сканована кольорова копія з оригіналу виписки (витягу) із зазначених документів у Тендерній документації частині 8 підпункту 1 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», учасник у складі тендерної пропозиції надав чорно-білу копію Наказу № 2 «про назначення» від 02 серпня 2018р. завірену Учасником, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Повідомляємо, що оригінали документів не підлягають завіренню.
З повагою тендерний комітет ДПРЗ-16 ГУ ДСНС України у Донецькій області.
Щодо Пункту вимоги №1.
Вимога надати проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника Зазначена у Тендерній документації згідно частині 11 підпункту 1 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», яку учасник виконав.
Вимога надати лист-гарантію про згоду з умовами Договору згідно Додатку 5 тендерної документації зазначена у Тендерній документації згідно підпункту 3 пункту 4 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», як окремий документ, яку учасник не виконав, що зазначено у протоколі розгляду тендерної пропозиції тендерним комітетом 16 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Донецькій області № 47 від 20.08.2019р.
Щодо Пункту вимоги №2.
Вимога надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) згідно Додатку 4 зазначена у Тендерній документації частині 4 підпункту 1 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Додаток 4 «Технічні вимоги» без таблиці, в якій повинно бути зазначено найменування, одиниця виміру та кількість.
Щодо Пункту вимоги №3.
Вимога надати скановану кольорову копію з оригіналу свідоцтва про сплату єдиного податку зазначена у Тендерній документації в частині 6 підпункту 1 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав чорно-білу копію витягу з Реєстру платників єдиного податку завірену Учасником, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Вимога надати документи, які підтверджують статус та повноваження особи на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів у разі підписання пропозиції керівником організації-Учасника , а саме скановану кольорову копію з оригіналу протоколу зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, сканована кольорова копія з оригіналу наказу про призначення керівника або сканована кольорова копія з оригіналу виписки (витягу) із зазначених документів у Тендерній документації частині 8 підпункту 1 пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», учасник у складі тендерної пропозиції надав чорно-білу копію Наказу № 2 «про назначення» від 02 серпня 2018р. завірену Учасником, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника.
Повідомляємо, що оригінали документів не підлягають завіренню.
З повагою тендерний комітет ДПРЗ-16 ГУ ДСНС України у Донецькій області.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 серпня 2019 15:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНЛІМІТЕД-УА" |
289 790,00
UAH з ПДВ
|
259 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЛОЗИНСЬКИЙ ВОЛОДИМИР СТЕПАНОВИЧ" |
298 000,00
UAH з ПДВ
|
260 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЗЕВС АВТОМАТИКА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
324 900,00
UAH з ПДВ
|
286 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ КРАСК |
349 992,00
UAH з ПДВ
|
287 979,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЮМІКС УКРАЇНА" |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
288 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Алюмтрейд |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ГЕНЕРАЦІЇ ІНСТАЛЯЦІЇ-ГРУП" |
318 500,00
UAH з ПДВ
|
318 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГIВЕЛЬНО ПРОМИСЛОВА КОМПАНIЯ АРКАДА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬН." |
348 800,00
UAH з ПДВ
|
348 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АНЛІМІТЕД-УА" #42724168 |
Відхилено |
259 999,00
UAH з ПДВ
|
20 серпня 2019 16:24
|
ФОП "ЛОЗИНСЬКИЙ ВОЛОДИМИР СТЕПАНОВИЧ" #2086113619 |
Відхилено |
260 000,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2019 16:57
|
ТОВ "ЗЕВС АВТОМАТИКА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #40257852 |
Відхилено |
286 250,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2019 16:15
|
ТОВ КРАСК #39709485 |
Відхилено |
287 979,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2019 08:29
|
ТОВ "АЛЮМІКС УКРАЇНА" #37732224 |
Відхилено |
288 000,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2019 14:53
|
ТОВ Алюмтрейд #39238501 |
Відхилено |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2019 19:07
|
ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ ГЕНЕРАЦІЇ ІНСТАЛЯЦІЇ-ГРУП" #41603281 |
Відхилено |
318 500,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2019 16:57
|
ТОВ "ТОРГIВЕЛЬНО ПРОМИСЛОВА КОМПАНIЯ АРКАДА ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬН." #40535001 |
Переможець |
348 800,00
UAH з ПДВ
|
30 серпня 2019 12:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2019 16:37
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2019 11:47
|
Договір 39 від 16.09.2019р.pdf | укладений |
16 вересня 2019 10:37
|