Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Серветки для оптики
Очікувана вартість
33 756,00 UAH
UA-2019-07-19-002737-b 7dd78e72b5fb4e03adaad352bd3c4ecd
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарина Бондар

+380442540108 daryna.bondar@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Дарина Бондар
+380442540108
daryna.bondar@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 10:00
Очікувана вартість: 33 756,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,89%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Місце поставки товарів: відповідно Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Загальна кількість – 68 уп./100шт
Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Строк доставки – протягом 30 днів після отримання заявки на поставку
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68 упаковка
Серветки для оптики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київ, Київ, вул. Пухівська 7-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично отриманий відповідно до Заявки Замовника Товар протягом 10 робочих днів з дати підписання уповноваженими особами обох Сторін акту про приймання-передавання Товару відповідної партії, який складається на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткові накладні). Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 липня 2019 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 15:12
Тендерна документація_зі змінами.docx
26 липня 2019 15:12
Перелік змін.doc
19 липня 2019 16:05
Додаток 6_Проект договору.docx
19 липня 2019 16:05
Тендерна документація_Серветки.docx
26 липня 2019 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 15:12
Тендерна документація_зі змінами.docx
26 липня 2019 15:12
Перелік змін.doc
19 липня 2019 16:05
Додаток 6_Проект договору.docx
19 липня 2019 16:05
Тендерна документація_Серветки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 липня 2019 09:17
Дата відповіді: 24 липня 2019 16:15
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник:
Щодо питання 1: Відповідно до пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, товар має відповідати вимогам, які визначені у Додатку 1 до тендерної документації “Специфікація та опис товарів”. В якості підтвердження Учаснику необхідно надати (завантажити) заповнений документ “Таблиця відповідності технічних характеристик запропонованих товарів умовам тендерної документації”, складений і заповнений за формою, наведеною у Додатку 5 до тендерної документації, у якому необхідно зазначити назву, виробника товарів,опис товарів та технічні характеристики та вимоги до товарів, що пропонуються учасником.
Щодо питання 2: Відповідно до пункту 5 розділу «Загальні положення» тендерної документації, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Участь в закупівлі можуть приймати і фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Відповідно до пункту 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування (в т.ч. ПДВ). Отже, остаточна ціна учасника це остаточна пропозиція за результатами електронного аукціону.
Щодо питання 3: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації та оприлюднені в строк, встановлений Законом «Про публічні закупівлі»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ЛІГА ЛТД" 30 436,80
UAH з ПДВ
30 436,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2019 15:43
Устав.pdf
02 серпня 2019 15:43
Тендерна_пропозиція.pdf
02 серпня 2019 15:43
Таблица_цен.pdf
02 серпня 2019 15:43
СвідоцтвоПДВ.pdf
02 серпня 2019 15:43
Досвід_виконання.pdf
02 серпня 2019 15:43
Довідка_ст17.pdf
02 серпня 2019 15:43
Довідка_ГКУ.pdf
02 серпня 2019 15:43
TDS VERACLEAN POLISH PLUS - EN.pdf
02 серпня 2019 15:43
STATIC DECAY.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ ЛІГА ЛТД"

Інформація про відміну

Дата відміни
05 серпня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій