Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Серветки для оптики
Очікувана вартість
33 756,00 UAH
UA-2019-07-19-002737-b ● 7dd78e72b5fb4e03adaad352bd3c4ecd
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Дарина Бондар +380442540108 daryna.bondar@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2019 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 33 756,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,89% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Місце поставки товарів: відповідно Додатку 2 до цієї тендерної документації.
Загальна кількість – 68 уп./100шт
Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Строк доставки – протягом 30 днів після отримання заявки на поставку
Розгорнути
Згорнути
Загальна кількість – 68 уп./100шт
Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (обсяги предмета закупівлі) наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Строк доставки – протягом 30 днів після отримання заявки на поставку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68 упаковка
Серветки для оптики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02222, Україна, Київ, Київ, вул. Пухівська 7-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється за фактично отриманий відповідно до Заявки Замовника Товар протягом 10 робочих днів з дати підписання уповноваженими особами обох Сторін акту про приймання-передавання Товару відповідної партії, який складається на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткові накладні). | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2019 15:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2019 15:12 |
Тендерна документація_зі змінами.docx | |
26 липня 2019 15:12 |
Перелік змін.doc | |
19 липня 2019 16:05 |
Додаток 6_Проект договору.docx | |
19 липня 2019 16:05 |
Тендерна документація_Серветки.docx |
26 липня 2019 15:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 липня 2019 15:12 |
Тендерна документація_зі змінами.docx
|
|||
26 липня 2019 15:12 |
Перелік змін.doc
|
|||
19 липня 2019 16:05 |
Додаток 6_Проект договору.docx
|
|||
19 липня 2019 16:05 |
Тендерна документація_Серветки.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 липня 2019 09:17
Дата відповіді: 24 липня 2019 16:15
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учасник:
Щодо питання 1: Відповідно до пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, товар має відповідати вимогам, які визначені у Додатку 1 до тендерної документації “Специфікація та опис товарів”. В якості підтвердження Учаснику необхідно надати (завантажити) заповнений документ “Таблиця відповідності технічних характеристик запропонованих товарів умовам тендерної документації”, складений і заповнений за формою, наведеною у Додатку 5 до тендерної документації, у якому необхідно зазначити назву, виробника товарів,опис товарів та технічні характеристики та вимоги до товарів, що пропонуються учасником.
Щодо питання 2: Відповідно до пункту 5 розділу «Загальні положення» тендерної документації, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Участь в закупівлі можуть приймати і фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Відповідно до пункту 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування (в т.ч. ПДВ). Отже, остаточна ціна учасника це остаточна пропозиція за результатами електронного аукціону.
Щодо питання 3: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації та оприлюднені в строк, встановлений Законом «Про публічні закупівлі»
Щодо питання 1: Відповідно до пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, товар має відповідати вимогам, які визначені у Додатку 1 до тендерної документації “Специфікація та опис товарів”. В якості підтвердження Учаснику необхідно надати (завантажити) заповнений документ “Таблиця відповідності технічних характеристик запропонованих товарів умовам тендерної документації”, складений і заповнений за формою, наведеною у Додатку 5 до тендерної документації, у якому необхідно зазначити назву, виробника товарів,опис товарів та технічні характеристики та вимоги до товарів, що пропонуються учасником.
Щодо питання 2: Відповідно до пункту 5 розділу «Загальні положення» тендерної документації, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Участь в закупівлі можуть приймати і фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Відповідно до пункту 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Під терміном «Ціна» мається на увазі ціна учасника з урахуванням усіх податків, зборів та обов’язкових платежів, які сплачує учасник згідно обраної системи оподаткування (в т.ч. ПДВ). Отже, остаточна ціна учасника це остаточна пропозиція за результатами електронного аукціону.
Щодо питання 3: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації та оприлюднені в строк, встановлений Законом «Про публічні закупівлі»
Інформація про відміну
Дата відміни
05 серпня 2019 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій