Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з приготування готової їжі пацієнтам, які перебувають в стаціонарних відділеннях Лікарні
Очікувана вартість
147 250,00 UAH
UA-2019-07-19-002499-b 4dcf0ea437c446e18f96c0473a7170ab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Софія Шурупова

+380964746937 melitopol_roddom@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕЛІТОПОЛЬСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК" МЕЛІТОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 05499116
Місцезнаходження: 72318, Україна , Запорізька обл., місто Мелітополь, , Вул. Кізіярська, 37
Контактна особа: Софія Шурупова
+380964746937
melitopol_roddom@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 15:30
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 12 серпня 2019 13:23
Очікувана вартість: 147 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 736,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5890 порція
Послуги з приготування готової їжі пацієнтам, які перебувають в стаціонарних відділеннях Лікарні (джерело фінансування: кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72318, Україна, Запорізька область, м. Мелітополь, Кізіярська, 37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться у вигляді оплати в безготівковому порядку шляхом переказу Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця після отримання послуг і підписання Сторонами акта приймання - передачі наданих послуг і пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату послуг (далі - рахунок) в 30-ти денний термін з дня отримання послуг. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки здійснюються протягом 10-ти робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування даної закупівлі. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Проскурня Віктор Володимирович 145 777,50
UAH з ПДВ
100 130,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лагода Г.Є. 145 483,00
UAH з ПДВ
140 623,75
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2019 14:13
Проскурня.PDF
07 серпня 2019 14:13
Проскурня В.В..PDF

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Проскурня Віктор Володимирович

ФОП Лагода Г.Є.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Проскурня Віктор Володимирович
#2196523058
Відхилено 100 130,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 10:43
ФОП Лагода Г.Є.
#3059017031
Переможець 140 623,75
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 10:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2019 10:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Лагода Г.Є.
#3059017031
140 623,75
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 серпня 2019 10:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 березня 2020 16:55
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2020 14:28
ДУ 4.pdf зміни до договору
29 січня 2020 14:24
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 18:18
Лагода 3.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 18:17
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 18:38
Лагода ДУ 2.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 18:36
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2019 16:48
додаткова Лагода.pdf зміни до договору
02 вересня 2019 16:45
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 20:59
Договір харчування.pdf укладений
27 серпня 2019 20:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 171
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 171
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір набирає чинності з дати підписання та діє до 05 лютого 2020 року. (включно), а, в частині виконання сторонами зобов’язань, щодо розрахунків за надані Послуги , до повного їх виконання.
Номер договору про закупівлю: 171
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 171
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 серпня 2019 — 29 лютого 2020
Сума оплати за договором: 168 144,30
UAH