Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво міні-сироварні за адресою вул. Молодіжна 12, с. Рогачів Баранівського району Житомирської області» (ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Очікувана вартість
1 459 212,00 UAH
UA-2019-07-19-002317-b 7268dd22097d47caa8b4d1fabe7df7b5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Демянюк Олена Юріївна

380974505048 bmeriya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БАРАНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04344386
Вебсайт: http://otg.mrada-baranivka.gov.ua/
Місцезнаходження: 12700, Україна , Житомирська обл., Баранівка, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 20
Контактна особа: Демянюк Олена Юріївна
380974505048
bmeriya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 23:59
Початок аукціону: 06 серпня 2019 11:01
Очікувана вартість: 1 459 212,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 296,06 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Роботи планується здійснити на виконання умов грантового договору № ENI/2017/ 392-857 від 29.12.2017 в рамках проекту "Молодіжний кластер органічного бізнесу Баранівської міської об'єднаної територіальної громади" за рахунок коштів субвенції на інфрастуктуру ОТГ та інших коштів в якості співфінансування заходів проекту.Джерелом фінансування робіт є кошти субвенції субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток інфраструктури об’єднаних територіальних громад а також інші кошти (в тому числі кошти місцевого бюджету).Розмір бюджетного призначення на 2019 рік складає станом на 19.02.2019 534640,15 грн. ,на 2020 рік - 924571,85 грн.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
«Будівництво міні-сироварні за адресою вул. Молодіжна 12, с. Рогачів Баранівського району Житомирської області»
(ДК 021:2015 код 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12722, Україна, Житомирська область, с. Рогачів, Молодіжна 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерелом фінансування робіт є кошти субвенції субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на розвиток інфраструктури об’єднаних територіальних громад а також інші кошти (в тому числі кошти місцевого бюджету).Розмір бюджетного призначення на 2019 рік складає станом на 19.02.2019 534640,15 грн. ,на 2020 рік - 924571,85 грн. 4.1. Замовник проводить оплату вартості Робіт на підставі Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) і довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) та/або актів наданих послуг протягом 10 (десяти) календарних днів з дати прийняття Робіт, за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок Замовника. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування видатків призначених на оплату Робіт, Замовник проводить оплату наданих послуг (виконаних Робіт) протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. 4.2. Вартість наданих послуг (виконаних робіт), що підлягають оплаті, визначається в межах вартості послуг (робіт), передбачених договірною ціною, із урахуванням виконаних обсягів послуг (робіт) та їх вартості за одиницю виміру. 4.3. Підрядник визначає обсяги та вартість надання послуг (виконання робіт), що підлягають оплаті, та готує Акти виконаних робіт (форма КБ-2в) та/або актів наданих послуг і подає їх для підписання Технічному нагляду до 25-го числа звітного місяця. Технічний нагляд підписує подані Підрядником Акти виконаних робіт (форма КБ-2в) та/або актів наданих послуг, що підтверджують надання послуг (виконання робіт) або у разі виявлення невідповідності робіт, пред’явлених до оплати, встановленим вимогам, завищення їх обсягів або неправильного застосування кошторисних норм, поточних цін та інших помилок, що вплинули на ціну наданих послуг (виконаних робіт), Технічний нагляд має право за участю Підрядника скоригувати суму, що підлягає сплаті. Після підписання Технічним наглядом Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та/або актів наданих послуг Підрядник до 29-го числа звітного місяця надає їх Замовнику разом з Довідкою про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) та/або актів наданих послуг. Замовник повертає Підряднику підписаний екземпляр Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та/або актів наданих послуг та Довідку про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) та/або актів наданих послуг до 3-го числа наступного за звітним місяцем. 4.4 Оплата робіт здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Підрядника одним або кількома проміжними платежами. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2019 12:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 22:08
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 22:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 15:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 15:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 15:12
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 15:11
додаток № 4 згода на обробку персональних даних.docx
19 липня 2019 15:10
додаток № 1 тендерна пропозиція.docx
19 липня 2019 15:10
додаток № 2 проект договору.docx
19 липня 2019 15:09
додаток № 3 технічне завдання.docx
19 липня 2019 15:09
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Виробничо-комерційна фірма "Урарту" 1 382 649,60
UAH з ПДВ
1 340 572,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "САГАТ" 1 404 415,85
UAH з ПДВ
1 340 573,50
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "ЄВРОБУД-9" 1 439 354,00
UAH з ПДВ
1 341 018,12
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СИДОРЧУК ВАЛЕРІЙ ВІКТОРОВИЧ 1 440 126,38
UAH з ПДВ
1 349 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2019 18:46
Електронний підпис
05 серпня 2019 18:46
Реєстр.pdf
05 серпня 2019 18:46
проект договору.pdf
05 серпня 2019 18:46
Копія Статуту.pdf
05 серпня 2019 18:46
Копія ліцензії.pdf
05 серпня 2019 18:45
Копії Договора оренди.pdf
05 серпня 2019 18:45
Довідка ст.17.pdf
05 серпня 2019 18:45
Довідка про Статут .pdf
05 серпня 2019 18:45
Довідка про досвід.pdf
05 серпня 2019 18:45
143.imd
05 серпня 2019 18:45
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

16 серпня 2019 17:27
Електронний підпис
16 серпня 2019 13:02
Електронний підпис
16 серпня 2019 12:59
Реєстр новий.pdf
16 серпня 2019 12:59
Після редукціону.rar
05 серпня 2019 16:18
Електронний підпис
05 серпня 2019 16:13
Кваліфікація_персонал.pdf
05 серпня 2019 16:13
Статут САГАТ.pdf
05 серпня 2019 16:13
Тендерна пропозиція.pdf
05 серпня 2019 16:13
Розрахунок вартості.pdf
05 серпня 2019 16:13
Реєстр.pdf
05 серпня 2019 16:13
Ліцензія.pdf
05 серпня 2019 16:13
Довідка СТАТИСТИКА.pdf
05 серпня 2019 16:13
Витяг ПДВ.pdf
05 серпня 2019 16:13
Витяг з ЄДР.pdf
05 серпня 2019 16:13
Виписка ЄДР.pdf
05 серпня 2019 16:13
Баланс+протокол_ЧА.pdf
05 серпня 2019 16:13
12.imd

Публічні документи

05 серпня 2019 23:28
Електронний підпис
05 серпня 2019 23:26
13.Копія паспорту АБЗ.PDF
05 серпня 2019 23:26
38.Додатки до договору.PDF
05 серпня 2019 23:26
Фінансовий звіт.PDF
05 серпня 2019 23:26
37.Проект договору.PDF
05 серпня 2019 23:26
20б.Виконання.PDF
05 серпня 2019 23:26
24.Копія ліцензії.PDF
05 серпня 2019 23:26
1.Реєстр.PDF
05 серпня 2019 23:26
11.Відомості про АБЗ.PDF
05 серпня 2019 23:26
18.Договір аналог № 319.PDF
05 серпня 2019 23:26
20.Договір аналог № 7.PDF
05 серпня 2019 23:26
Фінансовий звіт.PDF
05 серпня 2019 23:26
37.Проект договору.PDF
05 серпня 2019 23:26
20б.Виконання.PDF
05 серпня 2019 23:25
24.Копія ліцензії.PDF
05 серпня 2019 23:25
1.Реєстр.PDF
05 серпня 2019 23:25
11.Відомості про АБЗ.PDF
05 серпня 2019 23:25
18.Договір аналог № 319.PDF
05 серпня 2019 23:25
20.Договір аналог № 7.PDF
05 серпня 2019 23:25
1.imd
05 серпня 2019 23:25
0.Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

05 серпня 2019 15:19
Тендерна документація.pdf
05 серпня 2019 15:19
Установчі документи.pdf
05 серпня 2019 15:19
Кошторис Рогачів.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Виробничо-комерційна фірма "Урарту"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "САГАТ"

Приватне підприємство "ЄВРОБУД-9"

ФОП СИДОРЧУК ВАЛЕРІЙ ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Виробничо-комерційна фірма "Урарту"
#13577250
Відхилено 1 340 572,20
UAH з ПДВ
12 серпня 2019 11:00
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "САГАТ"
#40467969
Переможець 1 340 573,50
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 14:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2019 14:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "САГАТ"
#40467969
1 340 573,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2019 09:59
Додаткова угода № 2 від 09.09.2019.jpg зміни до договору
09 вересня 2019 09:58
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2019 09:40
Додаткова угода № 1 від 09.09.2019.jpg зміни до договору
09 вересня 2019 09:39
Електронний підпис укладений
28 серпня 2019 16:47
Електронний підпис укладений
28 серпня 2019 16:14
Електронний підпис укладений
28 серпня 2019 16:13
Протокол УО № 48.2019 від 28.08.2019 .jpg укладений
28 серпня 2019 16:09
Додаток 5 до дог № 339 від 28.08.2019 (План фінансування) .jpg укладений
28 серпня 2019 16:08
Додаток 4 до дог № 339 від 28.08.2019 (Календарний план).pdf укладений
28 серпня 2019 16:07
Додаток 3 до дог №339 від 28.08.2019 (Акт будмайданчик).pdf укладений
28 серпня 2019 16:07
Додаток 2 до дог № 339 від 28.08.2019 (Акт ПКД).pdf укладений
28 серпня 2019 16:07
Додаток 1 до дог № 339 від 28.08.2019.pdf укладений
28 серпня 2019 16:07
Договір № 339 від 28.08.2019 .pdf укладений
28 серпня 2019 16:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення реквізитів (додавання до розділу XVI "Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" слів: "м. Новоград-Волинський"
Номер договору про закупівлю: 339
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до розділу XVI "Місцезнаходженння та банківські реквізити сторін" в частині додавання слів: "м.Новоград-Волинський"
Номер договору про закупівлю: 339
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 340 573,50
UAH (в тому числі ПДВ 223 428,91 UAH)