«Послуги зі встановлення протипожежного устаткування»
Очікувана вартість
880 702,80 UAH
UA-2019-07-19-002061-b 680a15701d7542e6b99169b79fdbf046
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37451566
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська обл., Київ, вулиця М. Омеляновича-Павленка, 15
Контактна особа: Відділ культури Печерської
380442809531,380442800200
kultura_pecherskarda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 10:00
Очікувана вартість: 880 702,80 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-19-000013 ● 08af79435f95452c86be39fe74560039
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-17
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-19 14:23:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.09.2019 № 175
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.09.2019 № 175

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2019-07-19-002061-b 19.07.2019
дані автоматичних індикаторів ризиків

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв'язку з виявленням порушення Північним офісом Державної аудиторської служби України договір розірвано.

2019-10-09 14:22:55

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 04 жовтня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 23 жовтня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Відділ культури, туризму та охорони культурної спадщини Печерської районної в місті Києві державної адміністрації, 37451566, Україна, Київ, вулиця М. Омеляновича-Павленка, 15
  2. Інформація про предмет закупівлі: «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування» (Послуги по монтажу та пуско-налагоджуванню автоматичної адресної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей) Дитячі та дорослі бібліотеки, 880702.8UAH, 51700000-9, ДК021, 9, штуки
  3. Інформація про оприлюднення: 680a15701d7542e6b99169b79fdbf046, 2019-07-19
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  6. Дата початку моніторингу: 19 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03.10.2019. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 05.07.2019 № 24 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «Капіталстрой» (далі – Переможець) по Лоту 1 та Лоту 2, протоколи засідання тендерного комітету від 12.08.2019 № 36 та від 12.08.2019 № 37, повідомлення про намір укласти договір, договори від 09.09.2019 № 82/9 та від 09.09.2019 № 83/9. За результатами процедури закупівлі між Замовником та Переможцем укладено договори від 09.09.2019 № 82/9 та від 09.09.2019 № 83/9 на придбання послуг зі встановлення протипожежного устаткування на суму 123 569,00 гривень та 743 005,00 гривень відповідно. Перевіркою дотримання строків укладання договорів про закупівлю встановлено, що договори від 09.09.2019 №№ 82/9, 83/9 укладено на 28 день (09.09.2019) з моменту опублікування повідомлення про намір укласти договір (12.08.2019), чим порушено вимоги ч. 2 ст. 32 Закону. Отже, виходячи з вищевикладеного, відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону, договори про закупівлю від 09.09.2019 №№ 82/9, 83/9 є нікчемними.
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час укладання договору встановлено порушення ч. 2 ст. 32 Закону, що призвело до його нікчемності відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розкритті тендерних пропозицій, та їх розгляді порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

-

2019-10-09 15:10:02

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - «Послуги зі встановлення протипожежного устаткування» (Послуги по монтажу та пуско-налагоджуванню автоматичної адресної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей) Дитячі музичні школи
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 135 405,60 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 354,06 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Аукціон

Початок: 06 серпня 2019 13:00
Закінчення: 06 серпня 2019 13:21
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 шт.
«Послуги зі встановлення протипожежного устаткування» (Послуги по монтажу та пуско-налагоджуванню автоматичної адресної пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей) Дитячі музичні школи
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування
Доставка: 01010, Україна, місто Київ, Київ, , вул. М. Омеляновича-Павленка, 15
Дата доставки: 30 листопада 2019

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 липня 2019 14:40
Тендерна документаціяДМШ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРБЕЗПЕКА ЛТД" 135 405,00
UAH з ПДВ
135 405,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой" 123 569,00
UAH з ПДВ
123 569,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2019 11:17
Статут.pdf
02 серпня 2019 11:17
Свідоцтво ПДВ_Інтер.pdf
02 серпня 2019 11:17
Лицензия.jpg
02 серпня 2019 11:17
Витяг ПДВ Интер.pdf

Публічні документи

15 серпня 2019 19:01
пропозиція.pdf
15 серпня 2019 19:01
довідка податкова.pdf
15 серпня 2019 19:00
довідка мвс.pdf
08 серпня 2019 13:00
пропозиція лот 1.pdf
04 серпня 2019 22:48
sign.p7s
04 серпня 2019 22:45
кошторис 9.pdf
04 серпня 2019 22:45
кошторис 28.pdf
04 серпня 2019 22:45
проект договору.pdf
04 серпня 2019 22:45
якісні х-стики.pdf
04 серпня 2019 22:45
тех.вимоги.pdf
04 серпня 2019 22:45
огляд.pdf
04 серпня 2019 22:45
трудова книжка.pdf
04 серпня 2019 22:45
послужний список.pdf
04 серпня 2019 22:45
статут.pdf
04 серпня 2019 22:45
посвідчення елб.pdf
04 серпня 2019 22:45
витяг єдр.pdf
04 серпня 2019 22:45
аналогічний договір ..pdf
04 серпня 2019 22:45
паспорт і код.pdf
04 серпня 2019 22:45
диплом.pdf
04 серпня 2019 22:45
посвідчення елб 1.pdf
04 серпня 2019 22:45
посвідчення еб о.pdf
04 серпня 2019 22:45
посвідчення елб 2.pdf
04 серпня 2019 22:45
наказ ліцензія.pdf
04 серпня 2019 22:45
посвідчення пож к.pdf
04 серпня 2019 22:45
замери.pdf
04 серпня 2019 22:45
ліцензія розяснення.pdf
04 серпня 2019 22:45
відомості єдр к.pdf
04 серпня 2019 22:45
трудові договора-6.pdf
04 серпня 2019 22:44
сертифікат корупція.pdf
04 серпня 2019 22:44
відомості єдр.pdf
04 серпня 2019 22:44
сертифікат с-ми якістю.pdf
04 серпня 2019 22:44
витяг з пдв.pdf
04 серпня 2019 22:44
ліцензія.pdf
04 серпня 2019 22:44
нормативні акти.pdf
04 серпня 2019 22:44
матерільна база.pdf
04 серпня 2019 22:44
обробка даних 4.pdf
04 серпня 2019 22:44
обробка даних 2.pdf
04 серпня 2019 22:44
обробка даних 1.pdf
04 серпня 2019 22:44
обробка даних 3.pdf
04 серпня 2019 22:44
працівники.pdf
04 серпня 2019 22:44
відгук.pdf
04 серпня 2019 22:44
укладення договору.pdf
04 серпня 2019 22:44
невраховані витрати.pdf
04 серпня 2019 22:44
посвідчення пож о.pdf
04 серпня 2019 22:44
посвідчення пож 2 о.pdf
04 серпня 2019 22:44
посвідчення пож 1.pdf
04 серпня 2019 22:44
гарантія.pdf
04 серпня 2019 22:44
заборгованість пдв.pdf
04 серпня 2019 22:44
захист довкілля.pdf
04 серпня 2019 22:44
лист виробника.pdf
04 серпня 2019 22:44
видаткова накладна.pdf
04 серпня 2019 22:44
аналогічний акт.pdf
04 серпня 2019 22:44
бенефіціарний власник.pdf
04 серпня 2019 22:44
90 днів.pdf
04 серпня 2019 22:44
пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой"
#42733240
Переможець 123 569,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2019 12:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2019 12:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Капіталстрой"
#42733240
123 569,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
10 вересня 2019 11:52
Договір.pdf укладений
10 вересня 2019 11:51
sign.p7s укладений
08 жовтня 2019 15:19
Протокол 48.pdf укладений
08 жовтня 2019 15:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 123 569,00
UAH (в тому числі ПДВ 20 594,83 UAH)
Причини розірвання договору: Згідно листа від Північного офісу Держаудитслужби, під час проведення аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель було виявлено, що Договір № 82/9-2019 від 09.09.2019 укладено з порушенням строків, передбачених ч. 2 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (надалі – ЗУ № 922), а саме: Договір про закупівлю послуг укладено з переможцем торгів Товариство з обмеженою відповідальністю «КАПІТАЛСТРОЙ» лише на 28-й день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, натомість ЗУ № 922 передбачено строк не пізніше, ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.

Актуальні тендери

До пошуку