Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Штори - жалюзі вертикальні і ролети тканинні
Очікувана вартість
1 151 928,17 UAH
UA-2019-07-19-001740-b ● 898838a92ad74c328ab0fb0b2ee81765
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Ольга Скічко +380442540108 olha.skichko@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2019 13:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2019 15:18 |
Очікувана вартість: | 1 151 928,17 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,87% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю
Кількість та обсяг поставки товару згідно Додатку 1 до тендерної документації.
Місце поставки Товару: м. Київ, вул. Пухівська,7, корпус 63.
Місця встановлення Товару: м. Київ: вул. Інститутська, 9, корпуси, 1,2,3 (ЛОК), 11б, 12; просп. Науки, 7, 9; Контрактова площа, 2-б; вул. Борисоглібська, 5; вул. Пухівська,7, 7-А, 7 корп. 42, 9; вул. Уманська, 8; вул. Андріївська, 1.
Строк виготовлення та поставки Товару згідно із заявкою Покупця становить не більше 7 робочих днів з дати зняття остаточних замірів партії Товару Постачальником згідно заявки Покупця.
Строк встановлення і налагоджування поставленої партії товару не повинен перевищувати 4-х робочих днів.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки Товару: м. Київ, вул. Пухівська,7, корпус 63.
Місця встановлення Товару: м. Київ: вул. Інститутська, 9, корпуси, 1,2,3 (ЛОК), 11б, 12; просп. Науки, 7, 9; Контрактова площа, 2-б; вул. Борисоглібська, 5; вул. Пухівська,7, 7-А, 7 корп. 42, 9; вул. Уманська, 8; вул. Андріївська, 1.
Строк виготовлення та поставки Товару згідно із заявкою Покупця становить не більше 7 робочих днів з дати зняття остаточних замірів партії Товару Постачальником згідно заявки Покупця.
Строк встановлення і налагоджування поставленої партії товару не повинен перевищувати 4-х робочих днів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3807.4 метр квадратний
Штори - жалюзі вертикальні і ролети тканинні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови розрахунку: оплата здійснюється за поставлену партію товару, на підставі отриманої Заявки від Замовника, протягом 15 робочих днів від дати отримання Замовником видаткових накладних та акту про приймання-передавання встановленого товару у повному обсязі, підписаного уповноваженими особами Сторін. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2019 13:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2019 13:53 |
02_Dogovir_zhalyuzi.docx | |
19 липня 2019 13:53 |
Тендерна документація для публікації.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Жалюзи
Дата подання: 22 липня 2019 09:19
Дата відповіді: 22 липня 2019 09:55
Добрый день. можно ли предлагать эквивалент ткани?
Відповідь: Доброго дня, Так, еквівалент можна пропонувати, який відповідає вимогам і має документальне підтвердження характеристик зазначених в тендерній документації.
Жалюзі та ролети
Дата подання: 24 липня 2019 08:26
Дата відповіді: 24 липня 2019 11:58
Доброго ранку. Дуже прошу вказати хоча б приблизні розміри жалюзі та ролет. Дякую.
Виготовлення та монтаж виробів одразу всіх чи поєтапно?
Відповідь: 1. Розміри жалюзі коливаються від 1,2мХ1,5 м. до 3,7Х4.40 м. Для ролет тканевих відкритого типу середня площа вікна від 4,85 до 5,07 м. кв.
В кожній партії поставки внесено пункт зняття остаточних замірів Постачальником для виготовлення.
2. Виготовлення та монтаж здійснюється поетапно протягом 2019-2020 років.
В кожній партії поставки внесено пункт зняття остаточних замірів Постачальником для виготовлення.
2. Виготовлення та монтаж здійснюється поетапно протягом 2019-2020 років.
Жалюзі та ролети
Дата подання: 24 липня 2019 14:17
Дата відповіді: 24 липня 2019 14:27
Внесіть, будьласка, роз'яснення. В додатку 1 до тендерної дкументації орієнтова калькість вікон для ролет вказана не більше 86, а в тендерній документації п. 6 - Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вказана кількість не більше 445. Де вірна кількість? Дякуємо.
Відповідь: Дякуємо за уважність. Вірна кількість в тендерній документації п. 6 - Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вказана кількість не більше 445. (Кількість була вказана орієнтовно для розуміння обсягів).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-19-001740-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВП Геліос", Код ЄДРПОУ:34902426
Дата подання: 08 серпня 2019 18:56
Оскарження визначення переможця
Просимо повернути на розгляд нашу пропозицію.
08 серпня 2019 року о 16:17 був завантажений протокол розгляду про відхилення пропозиції ТОВ "ВП Геліос"
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону
України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIIІ (далі – Закон):
тендерна пропозиція учасника ТОВ “ВП Геліос” відхилена на
підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону та пункту 3 Розділу “Оцінка
тендерної пропозиції” тендерної документації як така, що не відповідає
умовам тендерної документації, а саме:
- учасником не завантажено документ “Таблиця відповідності якісних
характеристик запропонованого товару вимогам тендерної документації”
за наведеною у тендерній документації формою, що не відповідає вимогам
пункту 6 розділу “Інструкція з підготовки тендерної документації”
тендерної документації.
Доводимо до Вашого відома, що нами було завантажено документ 02.08.2019 року о 16:18 "тех.якісні вимоги" до предмету закупівлі у вигляді запропонованої таблиці згідно тендерної документації закупівлі. Де повністю є опис предмету закупівлі. А також нами завантажені гарантійні листи щодо якості сировини.
Також вважаємо, що відхилення нашої пропозиції є неправомірним, тому що у ФОП Подольного Є.П. не вистачає наступних документів а саме:
1. документу, що підтверджує повноваження особи, що підписала тендерну документацію
2. документу, що підтверджує якість сировини, (завантажений висновок тільки на готову продукцію), що заперечує вимогам тендерної документації закупівлі.
В зв'язку з вище наведеним вважаємо що до ТОВ "ВП Геліос" були задіяні неправомірні дискримінаційні дії, що заперечує Закону "Про публічні закупівлі".
В разі не визначення нас переможцем, або скасуванню закупівлі ТОВ "ВП Геліос" буде змушений звертатися до антимонопольного комітету, та відстоювати свої права.
Розгорнути
Згорнути
08 серпня 2019 року о 16:17 був завантажений протокол розгляду про відхилення пропозиції ТОВ "ВП Геліос"
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону
України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIIІ (далі – Закон):
тендерна пропозиція учасника ТОВ “ВП Геліос” відхилена на
підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону та пункту 3 Розділу “Оцінка
тендерної пропозиції” тендерної документації як така, що не відповідає
умовам тендерної документації, а саме:
- учасником не завантажено документ “Таблиця відповідності якісних
характеристик запропонованого товару вимогам тендерної документації”
за наведеною у тендерній документації формою, що не відповідає вимогам
пункту 6 розділу “Інструкція з підготовки тендерної документації”
тендерної документації.
Доводимо до Вашого відома, що нами було завантажено документ 02.08.2019 року о 16:18 "тех.якісні вимоги" до предмету закупівлі у вигляді запропонованої таблиці згідно тендерної документації закупівлі. Де повністю є опис предмету закупівлі. А також нами завантажені гарантійні листи щодо якості сировини.
Також вважаємо, що відхилення нашої пропозиції є неправомірним, тому що у ФОП Подольного Є.П. не вистачає наступних документів а саме:
1. документу, що підтверджує повноваження особи, що підписала тендерну документацію
2. документу, що підтверджує якість сировини, (завантажений висновок тільки на готову продукцію), що заперечує вимогам тендерної документації закупівлі.
В зв'язку з вище наведеним вважаємо що до ТОВ "ВП Геліос" були задіяні неправомірні дискримінаційні дії, що заперечує Закону "Про публічні закупівлі".
В разі не визначення нас переможцем, або скасуванню закупівлі ТОВ "ВП Геліос" буде змушений звертатися до антимонопольного комітету, та відстоювати свої права.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 серпня 2019 10:17
Відповідь надана у файлі
Номер вимоги: UA-2019-07-19-001740-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВП Геліос", Код ЄДРПОУ:34902426
Дата подання: 12 серпня 2019 12:19
Щодо кваліфікації критеріїв оцінки учасників закупівлі
Згідно п. 5 «Кваліфікаційні критерії учасників», Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Закупівлі «Штори - жалюзі вертикальні і ролети тканинні» Код ДК 021:2015 – 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю»
Учасники закупівлі повинні надати документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію, в разі, якщо цей документ не запевнить Замовника у тому, що Учасник має необхідне обладнання та матеріально технічну базу, необхідну для виконання умов договору відповідно до кваліфікаційного критерію і здатен виконати замовлення згідно з умовами тендерної документації, така тендерна пропозиція відхиляється.
В зв’язку з вище наведеним повідомляємо Вам, що тендерна пропозиція ФОП Подольного Є.П., та наша пропозиція не відповідає кваліфікаційним вимогам Закупівлі. Не один з учасників не подав документу, що свідчить про наявність обладнання, матеріально-технічне забезпечення та технічних приміщень.
Проаналізував результати тендеру від 06.08.2019р., що відбувся о 15: 18 за київським часом закупівля «Штори - жалюзі вертикальні і ролети тканинні» Код ДК 021:2015 – 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю».
Вимагаємо скасувати Закупівлю.
Підстава скасування: не відповідність учасників кваліфікаційним критеріям Закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Учасники закупівлі повинні надати документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційному критерію, в разі, якщо цей документ не запевнить Замовника у тому, що Учасник має необхідне обладнання та матеріально технічну базу, необхідну для виконання умов договору відповідно до кваліфікаційного критерію і здатен виконати замовлення згідно з умовами тендерної документації, така тендерна пропозиція відхиляється.
В зв’язку з вище наведеним повідомляємо Вам, що тендерна пропозиція ФОП Подольного Є.П., та наша пропозиція не відповідає кваліфікаційним вимогам Закупівлі. Не один з учасників не подав документу, що свідчить про наявність обладнання, матеріально-технічне забезпечення та технічних приміщень.
Проаналізував результати тендеру від 06.08.2019р., що відбувся о 15: 18 за київським часом закупівля «Штори - жалюзі вертикальні і ролети тканинні» Код ДК 021:2015 – 39510000-0 «Вироби домашнього текстилю».
Вимагаємо скасувати Закупівлю.
Підстава скасування: не відповідність учасників кваліфікаційним критеріям Закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 серпня 2019 08:42
Відповідь надана у файлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 15:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ВП Геліос" |
987 453,00
UAH з ПДВ
|
914 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Подольний Євгеній Петрович (платник ПДВ на єдиному податку) |
1 034 225,73
UAH з ПДВ
|
915 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВП Геліос" #34902426 |
Відхилено |
914 990,00
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2019 16:19
|
Фізична особа-підприємець Подольний Євгеній Петрович (платник ПДВ на єдиному податку) #2651823032 |
Переможець |
915 000,00
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2019 16:21
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 08 серпня 2019 16:21
Учасник | Пропозиція | Документи |
Фізична особа-підприємець Подольний Євгеній Петрович (платник ПДВ на єдиному податку) #2651823032 |
915 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 13:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2020 15:12
|
Додатковий договір № 102405 від 10.09.2020.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2020 15:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2019 09:58
|
Додатковий договір №101457 від 16.09.2019 р..pdf | зміни до договору |
17 вересня 2019 09:56
|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2019 14:16
|
Договір №101407 від 22.08.2019.pdf | укладений |
22 серпня 2019 14:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. п.3.1 Договору №101407 від 22.08.2019 в новій редакції. 2. Додаток 1 до Договору викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 101407 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 101457 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 13.1 Договору викладено в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 101407 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 102405 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |