Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 – 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Шкільний автобус)
Очікувана вартість
1 852 000,00 UAH
UA-2019-07-19-001702-b ● e2fe40b20b664671813fae597f0d6bbe
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти молоді та спорту Крижопільської РДА |
Код ЄДРПОУ: | 02141360 |
Місцезнаходження: | 24600, Україна , Вінницька обл., Крижопільський район, селище міського типу Крижопіль, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 41 |
Контактна особа: |
Володимир Борисович Панасюк +380674334426 kryghopol-osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2019 13:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 жовтня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 жовтня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2019 15:30 |
Очікувана вартість: | 1 852 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 260,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Шкільний автобус (кошти державного бюджету, кошти районного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
24600, Україна, Вінницька область, смт. Крижопіль, вул. Героїв України, буд 41
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 листопада 2019
—
10 грудня 2019
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 жовтня 2019 15:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 жовтня 2019 15:27 |
ТД_Автобус(нова редакція2).docx | |
16 жовтня 2019 15:27 |
Перелік змін(нова редакція2).doc | |
16 жовтня 2019 15:27 |
Додаток 5(нова редакція2).doc | |
16 жовтня 2019 15:27 |
Додаток 1(нова редакція2).docx | |
16 жовтня 2019 15:27 |
Додаток 3(нова редакція2).doc | |
16 жовтня 2019 15:27 |
Додаток 2(нова редакція2).doc | |
16 жовтня 2019 15:27 |
Додаток 4(нова редакція2.doc | |
16 жовтня 2019 15:27 |
Додаток 6(нова редакція2).doc | |
29 серпня 2019 09:19 |
Додаток 3(нова редакція).doc | |
29 серпня 2019 09:19 |
Перелік змін.doc | |
19 липня 2019 13:48 |
Додаток 4.doc | |
19 липня 2019 13:48 |
Додаток 3.doc | |
19 липня 2019 13:48 |
Додаток 2.doc | |
19 липня 2019 13:48 |
Додаток 1.docx | |
19 липня 2019 13:48 |
Додаток 5.doc | |
19 липня 2019 13:48 |
ТД_Автобус.docx | |
19 липня 2019 13:48 |
Додаток 6.doc |
16 жовтня 2019 15:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
16 жовтня 2019 15:27 |
ТД_Автобус(нова редакція2).docx
|
||||||
16 жовтня 2019 15:27 |
Перелік змін(нова редакція2).doc
|
||||||
16 жовтня 2019 15:27 |
Додаток 5(нова редакція2).doc
|
||||||
16 жовтня 2019 15:27 |
Додаток 1(нова редакція2).docx
|
||||||
16 жовтня 2019 15:27 |
Додаток 3(нова редакція2).doc
|
||||||
16 жовтня 2019 15:27 |
Додаток 2(нова редакція2).doc
|
||||||
16 жовтня 2019 15:27 |
Додаток 4(нова редакція2.doc
|
||||||
16 жовтня 2019 15:27 |
Додаток 6(нова редакція2).doc
|
||||||
29 серпня 2019 09:19 |
Додаток 3(нова редакція).doc
|
||||||
29 серпня 2019 09:19 |
Перелік змін.doc
|
||||||
19 липня 2019 13:48 |
Додаток 4.doc
|
||||||
19 липня 2019 13:48 |
Додаток 3.doc
|
||||||
19 липня 2019 13:48 |
Додаток 2.doc
|
||||||
19 липня 2019 13:48 |
Додаток 1.docx
|
||||||
19 липня 2019 13:48 |
Додаток 5.doc
|
||||||
19 липня 2019 13:48 |
ТД_Автобус.docx
|
||||||
19 липня 2019 13:48 |
Додаток 6.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Усунення дискримінаційних вимог та помилок
Дата подання: 24 липня 2019 11:24
Дата відповіді: 25 липня 2019 13:36
У Додатку 3 Тендерної документації наявна вимога
Гарантія на автобус надається не менше ніж на 24 місяці або не менше ніж на 75 000 км пробігу з моменту доставки та прийняття такого автобуса у місці його кінцевого призначення.
Замовник не правомірно обмежує коло потенційних Учасників лише тими Учасниками, які надають гарантію не менше ніж 24 місяці або не менше ніж 75 000 км пробігу з моменту поставки та прийняття товару Замовником у місці поставки.
Просимо у Додатку 3 Тендерної документації речення «не менш 24 місця або 75 000 км» замінити на «не менше 12 місяців або 75 000 км пробігу».
У проекті Договору – Додатку 4
У проекті договору - Додаток 4 Тендерної документації містить Пункт 1.3 Гарантійний термін на товар становить не менше ніж 24 місяці або
не менше ніж 75 000 км пробігу з моменту поставки та прийняття товару Замовником у місці поставки.
Замовник не правомірно обмежує коло потенційних Учасників лише тими Учасниками, які надають гарантію не менше ніж 24 місяці або не менше ніж 75 000 км пробігу з моменту поставки та прийняття товару Замовником у місці поставки.
Просимо у проекті договору – Додаток 4 ТД цифри 24 місця або 100 000 км замінити цифрами не «менше 12 місяців або 75 000 км пробігу»
У Додатку №1 до Договору «Технічна специфікація товару»
У Додатку №1 до Договору «Технічна специфікація товару» вказано - Гарантія на Автобус надається на 24 місяці або 75 000 км пробігу з моменту доставки та прийняття такого автобуса у місці його кінцевого призначення.
Замовник не правомірно обмежує коло потенційних Учасників лише тими Учасниками, які надають гарантію не менше ніж 24 місяці або не менше ніж 75 000 км пробігу з моменту поставки та прийняття товару Замовником у місці поставки.
Просимо у Додатку №1 до Договору «Технічна специфікація товару» речення «не менш 24 місця або 75 000 км» замінити на «не менше 12 місяців або 75 000 км пробігу».
У Додатку №1 до Документації
У Додатку №1 до Документації - ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, п.3 Переможець торгів на виконання вимоги ст.17 Закону надає документи, п.п. 3 – «Засвідчена копія або оригінал документа, виданого Управлінням інформаційного забезпечення ГУНП України з інформацією про те, що фізичну особу, яка є Учасником, не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (п.5 ч.1 ст.17 Закону).
Засвідчена копія або оригінал документа виданого Управлінням інформаційного забезпечення ГУНП України з інформацією про те, що службову (посадову) особу Учасника, яку уповноважено представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було засуджено за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (п.6 ч.1 ст.17 Закону).
Просимо у у додатку №1 до Документації - ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, п.3 Переможець торгів на виконання вимоги ст.17 Закону надає документи, п.п. 3 замінити орган який видає документ «Управлінням інформаційного забезпечення ГУНП» на «ТСЦ РСЦ МВС України» або «уповноважений орган МВС України»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. На нашу думку, зазначені Вами положення тендерної документації не є дискримінаційними по відношенню до можливих учасників та жодним чином не обмежують конкуренцію. Втім для уникнення непорозумінь нами будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації. Відповідні зміни будуть оприлюднені в передбачений законом спосіб.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-19-001702-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 24 липня 2019 12:35
Вимога
На дискримінаційні умови тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 липня 2019 15:48
Тендерна документація закупівлі: не містить посилань на конкретну торгову марку чи виробника, не містить обмежень щодо надання учасником торгів пропозиції з еквівалентом товару (не гіршого), що зазначений в технічних умовах отже всі потенційні учасники торгів, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Відповідно до п.3 ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
Відмінність у ставленні є дискримінаційною, якщо вона не має об'єктивного та розумного обґрунтування.
На ринку представлено цілий ряд шкільних автобусів з схожими технічними характеристиками, а тому дискримінаційними були б вимоги, які б відповідали виключно одному виробнику.
На даний час на ринку присутні як мінімум дві пропозиції які відповідають зазначеним вимогам.
Таким чином підстави вважати вимоги до габаритних розмірів зазначені в тендерній документації дискримінаційними – відсутні.
Аналогічну позицію займає й Антимонопольний комітет України ( рішення 5508-р/пк-пз від 06.05.2019).
Важливість відповідності габаритним розмірам визначеним в тендерній документації пов’язана перш за все з можливістю зберігати автобус в існуючих гаражних приміщеннях шкіл, які не пристосовані до заїзду транспорту з більшою висотою. Значення має також можливість обслуговувати автобус на спеціалізованих СТО. Причому порушення вказаних норм може призвести до невиправданих витрат пов’язаних з охороною, зміною маршрутів слідування тощо.
Підсумовуючи наведене можна стверджувати, що технічні вимоги до предмету закупівлі не містять ознак дискримінаційних по відношенню до можливих учасників, немає необхідності в внесенні змін до тендерної документації в частині визначення меж габаритних розмірів, а отже виставлена вимога підлягає – відхиленню
Відповідно до п.3 ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
Відмінність у ставленні є дискримінаційною, якщо вона не має об'єктивного та розумного обґрунтування.
На ринку представлено цілий ряд шкільних автобусів з схожими технічними характеристиками, а тому дискримінаційними були б вимоги, які б відповідали виключно одному виробнику.
На даний час на ринку присутні як мінімум дві пропозиції які відповідають зазначеним вимогам.
Таким чином підстави вважати вимоги до габаритних розмірів зазначені в тендерній документації дискримінаційними – відсутні.
Аналогічну позицію займає й Антимонопольний комітет України ( рішення 5508-р/пк-пз від 06.05.2019).
Важливість відповідності габаритним розмірам визначеним в тендерній документації пов’язана перш за все з можливістю зберігати автобус в існуючих гаражних приміщеннях шкіл, які не пристосовані до заїзду транспорту з більшою висотою. Значення має також можливість обслуговувати автобус на спеціалізованих СТО. Причому порушення вказаних норм може призвести до невиправданих витрат пов’язаних з охороною, зміною маршрутів слідування тощо.
Підсумовуючи наведене можна стверджувати, що технічні вимоги до предмету закупівлі не містять ознак дискримінаційних по відношенню до можливих учасників, немає необхідності в внесенні змін до тендерної документації в частині визначення меж габаритних розмірів, а отже виставлена вимога підлягає – відхиленню
Номер вимоги: UA-2019-07-19-001702-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 30 серпня 2019 09:42
Вимога
дискримінаційні умови тендерної документації
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 серпня 2019 16:26
Шановний учасник ми детально розглянули Вашу вимогу. За результатми розгляду повідомляємо наступне: Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі, їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язана у з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
На виконання наведених вимог тендерна документація закупівлі: не містить посилань на конкретну торгову марку чи виробника, не містить обмежень щодо надання учасником торгів пропозиції з еквівалентом товару (не гіршого), що зазначений в технічних умовах отже всі потенційні учасники торгів, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Відповідно до п.3 ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
Відмінність у ставленні є дискримінаційною, якщо вона не має об'єктивного та розумного обґрунтування.
На ринку представлено цілий ряд шкільних автобусів з схожими технічними характеристиками, а тому дискримінаційними були б вимоги, які б відповідали виключно одному виробнику.
На даний час на ринку присутні як мінімум дві пропозиції які відповідають зазначеним вимогам.
Таким чином підстави вважати вимоги до габаритних розмірів зазначені в тендерній документації дискримінаційними – відсутні.
Важливість відповідності габаритним розмірам визначеним в тендерній документації пов’язана перш за все з можливістю зберігати автобус в існуючих гаражних приміщеннях шкіл, які не пристосовані до заїзду транспорту з більшою висотою. Значення має також можливість обслуговувати автобус на спеціалізованих СТО. Причому порушення вказаних норм може призвести до невиправданих витрат пов’язаних з охороною, зміною маршрутів слідування тощо.
Слід додати, що по даній закупівлі з скаргою аналогічного змісту до АМКУ уже зверталось Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ДІМ" ЕТАЛОН АВТО".
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель розглянула скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ДІМ" ЕТАЛОН АВТО" від 02.08.2019 № UA-2019-07-19-001702-b.b2 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі.
За результатами розгляду було прийнято рішення №11641-р/пк-пз від 21.08.2019.
В мотивувальній частині рішення зокрема зазначено:
«Разом з тим, в наданих Замовником на розгляд Колегії документах відсутнє підтвердження відповідності продукції щонайменше двох виробників умовам Документації, зокрема, щодо автобусу Богдан Замовником не надано документів, які підтверджують його відповідність наступним характеристикам:
- запасне колесо 1 шт;
- знак аварійної зупинки 2 шт;
- противідкатні упори – 2шт;
- гарантія на автобус надається не менше ніж на 24 місяці або не менше ніж на 75 000 км пробігу з моменту доставки та прийняття такого автобуса у місці його кінцевого призначення.»
В резолютивній частині рішення зобов’язано Замовника внести зміни то тендерної документації у відповідності до порушень виявлених в мотивувальній частині.
На виконання рішення АМКУ №11641-р/пк-пз від 21.08.2019 відділом освіти було внесено зміни до тендерної документації, а саме: з додатку 3 (технічні вимоги) вилучено вимоги про надання в комплекті до автобуса: - запасне колесо 1 шт; - знак аварійної зупинки 2 шт; - противідкатні упори – 2шт. Гарантію на автобус змінено з 24 міс або 75 тис. на 12 міс. або 75 тис.
В іншій частині тендерна документація залишена без змін.
Підсумовуючи наведене можна стверджувати, що технічні вимоги до предмету закупівлі не містять ознак дискримінаційних по відношенню до можливих учасників, немає необхідності в внесенні змін до тендерної документації в частині визначення меж габаритних розмірів, а отже виставлена вимога підлягає – відхиленню.
З повагою Замовник (відділ освіти, молоді та спорту Крижопільської РДА.
На виконання наведених вимог тендерна документація закупівлі: не містить посилань на конкретну торгову марку чи виробника, не містить обмежень щодо надання учасником торгів пропозиції з еквівалентом товару (не гіршого), що зазначений в технічних умовах отже всі потенційні учасники торгів, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства.
Відповідно до п.3 ст. 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав.
Відмінність у ставленні є дискримінаційною, якщо вона не має об'єктивного та розумного обґрунтування.
На ринку представлено цілий ряд шкільних автобусів з схожими технічними характеристиками, а тому дискримінаційними були б вимоги, які б відповідали виключно одному виробнику.
На даний час на ринку присутні як мінімум дві пропозиції які відповідають зазначеним вимогам.
Таким чином підстави вважати вимоги до габаритних розмірів зазначені в тендерній документації дискримінаційними – відсутні.
Важливість відповідності габаритним розмірам визначеним в тендерній документації пов’язана перш за все з можливістю зберігати автобус в існуючих гаражних приміщеннях шкіл, які не пристосовані до заїзду транспорту з більшою висотою. Значення має також можливість обслуговувати автобус на спеціалізованих СТО. Причому порушення вказаних норм може призвести до невиправданих витрат пов’язаних з охороною, зміною маршрутів слідування тощо.
Слід додати, що по даній закупівлі з скаргою аналогічного змісту до АМКУ уже зверталось Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ДІМ" ЕТАЛОН АВТО".
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель розглянула скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ДІМ" ЕТАЛОН АВТО" від 02.08.2019 № UA-2019-07-19-001702-b.b2 щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі.
За результатами розгляду було прийнято рішення №11641-р/пк-пз від 21.08.2019.
В мотивувальній частині рішення зокрема зазначено:
«Разом з тим, в наданих Замовником на розгляд Колегії документах відсутнє підтвердження відповідності продукції щонайменше двох виробників умовам Документації, зокрема, щодо автобусу Богдан Замовником не надано документів, які підтверджують його відповідність наступним характеристикам:
- запасне колесо 1 шт;
- знак аварійної зупинки 2 шт;
- противідкатні упори – 2шт;
- гарантія на автобус надається не менше ніж на 24 місяці або не менше ніж на 75 000 км пробігу з моменту доставки та прийняття такого автобуса у місці його кінцевого призначення.»
В резолютивній частині рішення зобов’язано Замовника внести зміни то тендерної документації у відповідності до порушень виявлених в мотивувальній частині.
На виконання рішення АМКУ №11641-р/пк-пз від 21.08.2019 відділом освіти було внесено зміни до тендерної документації, а саме: з додатку 3 (технічні вимоги) вилучено вимоги про надання в комплекті до автобуса: - запасне колесо 1 шт; - знак аварійної зупинки 2 шт; - противідкатні упори – 2шт. Гарантію на автобус змінено з 24 міс або 75 тис. на 12 міс. або 75 тис.
В іншій частині тендерна документація залишена без змін.
Підсумовуючи наведене можна стверджувати, що технічні вимоги до предмету закупівлі не містять ознак дискримінаційних по відношенню до можливих учасників, немає необхідності в внесенні змін до тендерної документації в частині визначення меж габаритних розмірів, а отже виставлена вимога підлягає – відхиленню.
З повагою Замовник (відділ освіти, молоді та спорту Крижопільської РДА.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-07-19-001702-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 02 серпня 2019 13:22
Дата подання: 02 серпня 2019 13:22
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 серпня 2019 16:05
Рішення від 05.08.19 № 10634.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2019 16:05
Про перенесення розгляду №6666.pdf
Дата публікації: 20 серпня 2019 16:00
Інформація про резолютивну частину рішення від 21.08.2019 № 11641.pdf
Дата публікації: 22 серпня 2019 16:45
рішенні від 21.08.2019 № 11641.pdf
Дата публікації: 27 серпня 2019 22:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення АМКУ №11641-р/пк-пз від 21.08.2019 до тендерної документації внесено зміни. А саме з додатку 3 (технічні вимоги) вилучено вимоги про надання в комплекті до автобуса: - запасне колесо 1 шт; - знак аварійної зупинки 2 шт; - противідкатні упори – 2шт. Гарантію на автобус змінено з 24 міс або 75 тис. на 12 міс. або 75 тис.
Дата виконання рішення замовником: 29 серпня 2019 09:53
Номер скарги: UA-2019-07-19-001702-b.b4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 04 вересня 2019 13:38
Дата подання: 04 вересня 2019 13:38
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 вересня 2019 18:29
Рішення від 06.09.2019 № 12461 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 06 вересня 2019 18:29
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.09.2019 № 13445.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2019 19:41
Рішення від 23.09.2019 № 13445.pdf
Дата публікації: 26 вересня 2019 22:26
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення №13445-р/пк-пз від 23.09.2019 року до додатку 3 до тендерної документації було внесено зміни, а саме: з додатку 3 (технічні вимоги) вилучено вимоги про надання в комплекті до автобуса: - Вогнегасник ВП5 – 2 шт.
Дата виконання рішення замовником: 16 жовтня 2019 15:34
Номер скарги: UA-2019-07-19-001702-b.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АВТО-БАС", Код ЄДРПОУ:41919370
Дата подання: 05 листопада 2019 23:03
Дата подання: 05 листопада 2019 23:03
СКАРГА на рішення Тендерного комітету про визначення переможцем ТОВ "КРАФТ-АВТО"
Тендерна пропозиція ТОВ "КРАФТ-АВТО" не відповідає вимогам тендерної документації та повинна була бути відхилена Замовником.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 листопада 2019 22:31
Рішення від 08.11.2019 № 16285 (+лист Замовнику) .pdf
Дата публікації: 08 листопада 2019 22:31
Інформація про перенесення розгляду скарги від 05.11.2019 № UA-2019-07-19-001702-b.b5.pdf
Дата публікації: 25 листопада 2019 22:22
Інформація про резолютивну частину рішення від 26.11.2019 № 17443.pdf
Дата публікації: 27 листопада 2019 23:27
Рішення від 26.11.2019 № 17443.pdf
Дата публікації: 30 листопада 2019 01:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення №17443-р/пк-пз від 26.11.2019 року Відділом освіти молоді та спорту Крижопільської РДА скасовано рішення №38/2019 від 30.10.2019 року про визначення переможцем учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «Крафт-Авто» по закупівлі UA-2019-07-19-001702-b за предметом закупівлі: код ДК 021:2015 – 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Шкільний автобус)
Дата виконання рішення замовником: 02 грудня 2019 15:42
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2019 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ КРАФТ-АВТО |
1 819 000,00
UAH з ПДВ
|
1 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ" |
1 852 000,00
UAH з ПДВ
|
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АВТО-БАС" |
1 849 000,00
UAH з ПДВ
|
1 849 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ КРАФТ-АВТО #35548527 |
Рішення скасоване |
1 750 000,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2019 15:36
|
ТОВ КРАФТ-АВТО #35548527 |
Відхилено |
1 750 000,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2019 15:43
|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ" #37091926 |
Відхилено |
1 800 000,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 15:57
|
ТОВ "АВТО-БАС" #41919370 |
Переможець |
1 849 000,00
UAH з ПДВ
|
03 грудня 2019 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2019 17:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2019 11:40
|
ДодатУгод_241_171219.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2019 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2019 12:47
|
Договір_241_161219.pdf | укладений |
16 грудня 2019 12:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо передання товару на 10 календарних днів, у звязку з виникненням об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження за умови, що такі зміни не призводять до збільшення суми, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 241 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |