Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

сервер (за рахунок власних надходжень)
Очікувана вартість
92 780,00 UAH
UA-2019-07-19-001532-b 04180fd03a2242bf991534e1b2ba17a2
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Бабарика

+380624740526 cgb_dzer@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська лікарня" м.Торецька
Код ЄДРПОУ: 01990418
Місцезнаходження: 85200, Україна , Донецька обл., м. Торецьк, вул. Центральна, буд. 55
Контактна особа: Інна Бабарика
+380624740526
cgb_dzer@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 13:12
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2019 15:00
Очікувана вартість: 92 780,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 463,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
сервер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85200, Україна, Донецька область, м.Торецьк, вул.Центральна, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2019 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 13:09
оголошення КНП ЦМЛ.doc
23 липня 2019 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 13:09
оголошення КНП ЦМЛ.doc
19 липня 2019 13:12
оголошення КНП ЦМЛ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Суперечливі вимоги
Дата подання: 19 липня 2019 16:26
Дата відповіді: 23 липня 2019 11:21
Ви пишете: Чипсет не нижче Intel C236 Цей чипсет не підтримує пам'ять RDIMM DDR4, а саме з-за цього ви дискваліфікували одного з учасників на першій мпробі тендеру. Ви також пишете: Слоти розширення: Не менше 2, інтерфейсу PCIe 3.0 x16. Але процесори, що працюють з чипсетом С236 мають усього 16 каналів PCIex А також такі процесори працюють з модулями пам'яті з максимальною частотою 2400, а не 2666 як вказано в тендерній документації То які саме параметри сервера все-таки вам потрібні?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ми не обмежуємо пропозиції конкретною моделлю. Запропоновані параметри не повинні бути гіршими вказаних в вимогах. У разі, якщо у даних технічних вимогах йде посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то вважається, що технічне завдання містить вираз «або еквівалент».
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 липня 2019 09:45
Дата відповіді: 23 липня 2019 11:36
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) У разі, якщо у даних технічних вимогах йде посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то вважається, що технічне завдання містить вираз «або еквівалент».
2) Так, допускаються. Буде оцінюватися ціна пропозиції Учасників за результатом аукціону.
Суперечливі вимоги
Дата подання: 23 липня 2019 12:18
Суть мого питання була в тому, що ваші вимоги до конфігурації виконати неможливо. Вони абсурдні.
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-19-001532-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕРБІ ЛТД", Код ЄДРПОУ:42683279
Дата подання: 19 липня 2019 14:22
тендерна документація
Шановний замовник!

Відповідно до закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А також, закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.

Згідно вашої документації

Учасник надає адресу(и) власного(их) сервісного центру(ів), що буде(уть) обслуговувати надане обладнання під час гарантійного терміну. З метою швидкого реагування та усунення недоліків, розташування вказаного центру не може бути більше ніж 50 км від місця поставки Товару.)

Наявність, сервісного центру 50 км від місця поставки ніяк не може гарантувати якісного сервісу саме по серверному обладнанню, швидких термінів реакції і заміни в разі гарантії. Сервер може пролежати в цьому сервісі 2 тижні, без вирішення проблеми, а допустимо сервіс з Києва вирішить проблему за декілька днів. Велика частина сервісних центрів знаходиться в Києві і склади по серверних компонентів так само знаходяться в Києві, ви повинні це розуміти.

Ви можете вказати умови сервісу, що транспортування за рахунок постачальника, терміни, наприклад, 3 дні з виїздом інженера і т.д . Але прив'язка до місця розташування це пряме порушення закону. Можна сказати, що це є корупційною складовою, яка вкрай обмежує кількість потенційних учасників та заважає економити бюджетні кошти.

В інтернеті ви зможете знайти безліч рішень АМКУ з цього приводу, де АМКУ стає на бік постачальників і змушує замовників прибирати вимоги по сервісним центрам у вашому місті з документації.

Просимо вас дотримуватися норм закону і прибрати цю вимогу, радимо розписати докладніше терміни і якість сервісу, це буде значно краще.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 липня 2019 13:12
До оголошення внесені зміни:
В листі Учасник надає адресу(и) власного(их) чи на договірних умовах сервісного центру(ів), що буде(уть) обслуговувати надане обладнання під час гарантійного терміну. З метою швидкого реагування та усунення недоліків, розташування вказаного центру бажано бути не більше ніж 50 км від місця поставки Товару. Для уникнення додаткових витрат на транспортування техніки у випадку необхідності її ремонту, замовником виставлена вимога про наявність сервісного центру (власного чи на договірних умовах) на території Донецької області
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2019 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СІМАГІН ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ" 79 973,00
UAH з ПДВ
79 973,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2019 09:30
_специфікація.pdf
26 липня 2019 09:38
ТТХ.pdf
26 липня 2019 09:38
КомПред.pdf
26 липня 2019 09:38
Документи.pdf
26 липня 2019 09:38
Декларация серверы.pdf
26 липня 2019 09:38
Гарант. лист.pdf
26 липня 2019 09:38
Аналог Договір .pdf
26 липня 2019 09:38
2020.11.01 ISO_9001 .PDF
26 липня 2019 09:38
2020.11.01 ISO 14001.PDF
26 липня 2019 09:38
2020.10.05 2017_10_06.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СІМАГІН ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СІМАГІН ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ"
#2373304717
Переможець 79 973,00
UAH з ПДВ
29 липня 2019 11:48

Документи

29 липня 2019 11:47
Scan10001.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2019 11:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СІМАГІН ОЛЕГ ЮРІЙОВИЧ"
#2373304717
79 973,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 липня 2019 11:47
Scan10001.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір від05.08.19 № 140.PDF укладений
05 серпня 2019 12:59