Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
придбання персональних комп'ютерів, планшетних комп'ютерів
Очікувана вартість
644 500,00 UAH
UA-2019-07-19-001490-b ● fcd303d5d8b7434f90ebf85415e873e3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Харківська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04059243 |
Вебсайт: | http://www.city.kharkov.ua/ |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції, 7 |
Контактна особа: |
Хлизіна Ірина Василівна 380577607208 hlyzina_i@city.kharkov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2019 13:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2019 14:39 |
Очікувана вартість: | 644 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 225,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Джерело фінансування закупівлі: Кошти міського бюджету м. Харків на 2019 рік.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 штуки
придбання персональних комп'ютерів, планшетних комп'ютерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61003, Україна, Харківська область, Харків, майдан Конституції, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник оплачує 100% вартості товару в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання представниками Сторін накладних. У разі затримки бюджетного фінансування, оплата здійснюється протягом 5 банківських днів з дати надходження грошових коштів на рахунок Замовника. Джерело фінансування закупівлі: Кошти міського бюджету м. Харків на 2019 рік. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2019 13:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2019 13:34 |
ТД_ХVIІІ_комп_планшет_нова редакція _26.07.2019.doc | |
26 липня 2019 13:33 |
Перелік внесених змін.doc | |
19 липня 2019 13:10 |
Проект договора.doc |
26 липня 2019 13:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 липня 2019 13:34 |
ТД_ХVIІІ_комп_планшет_нова редакція _26.07.2019.doc
|
|||
26 липня 2019 13:33 |
Перелік внесених змін.doc
|
|||
19 липня 2019 13:10 |
Проект договора.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 липня 2019 09:47
Дата відповіді: 22 липня 2019 17:08
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день.
1. Так, на торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, що вказані в тендерній документації, за умови, що технічні та якісні характеристики товарів учасника не гірші за вимоги замовника.
2. До участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
3. Відповідно до підпункту 6) пункту 1.1 розділу ІІІ тендерної документації у часник у складі пропозиції повинен надати заповнений проект договору про закупівлю (з додатком до цього договору, в якому учасник повинен зазначити конкретну модель запропонованого обладнання) у відповідності до додатку 4 до тендерної документації, який повинен бути заповнений стороною договору – Продавцем (учасником) та підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (у разі її використання учасником). Учасником у проекті договору про закупівлю не заповнюються: абзац три пункту 2.3., пункт 4.2 договору, вартісні показники у додатку 1 до договору, номер та дата укладення договору.
1. Так, на торги допускаються товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, що вказані в тендерній документації, за умови, що технічні та якісні характеристики товарів учасника не гірші за вимоги замовника.
2. До участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
3. Відповідно до підпункту 6) пункту 1.1 розділу ІІІ тендерної документації у часник у складі пропозиції повинен надати заповнений проект договору про закупівлю (з додатком до цього договору, в якому учасник повинен зазначити конкретну модель запропонованого обладнання) у відповідності до додатку 4 до тендерної документації, який повинен бути заповнений стороною договору – Продавцем (учасником) та підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (у разі її використання учасником). Учасником у проекті договору про закупівлю не заповнюються: абзац три пункту 2.3., пункт 4.2 договору, вартісні показники у додатку 1 до договору, номер та дата укладення договору.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-19-001490-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 12 серпня 2019 14:25
Шановний Замовнику!
Шановний Замовнику!
Тендерна документація містить наступну вимогу «У складі пропозиції учасник повинен зазначити конкретну модель запропонованого обладнання для перевірки його відповідності встановленим в Технічних вимогах параметрам.».
Учасник ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ" не зазначає парт номеру оперативної пам’яті, що ним пропонується,а зазначені учасником параметри не відповідають параметрам жодної моделі на офіційному сайті виробника Hynix. У виробника є в наявності більш-менш схожа модель, про має має гірші показники таймінгів (CL19 проти CL15) https://www.skhynix.com/products.do?lang=eng&ct1=36&ct2=37&rc=com#2p
Також Учасник не прописує конкретної інформації щодо товарів, що йдуть додатково в комплекті постачання до планшетного комп’ютера, зокрема відсутня інформація щодо портативної мобільної батареї, що унеможливлює перевірку її технічної відповідності запиту Замовника.
Таким чином Учасник ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ" не виконує вимоги Замовника щодо зазначення повної та правдивої інформації щодо запропонованого товару.
Просимо дискваліфікувати ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ" як Учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника згідно ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація містить наступну вимогу «У складі пропозиції учасник повинен зазначити конкретну модель запропонованого обладнання для перевірки його відповідності встановленим в Технічних вимогах параметрам.».
Учасник ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ" не зазначає парт номеру оперативної пам’яті, що ним пропонується,а зазначені учасником параметри не відповідають параметрам жодної моделі на офіційному сайті виробника Hynix. У виробника є в наявності більш-менш схожа модель, про має має гірші показники таймінгів (CL19 проти CL15) https://www.skhynix.com/products.do?lang=eng&ct1=36&ct2=37&rc=com#2p
Також Учасник не прописує конкретної інформації щодо товарів, що йдуть додатково в комплекті постачання до планшетного комп’ютера, зокрема відсутня інформація щодо портативної мобільної батареї, що унеможливлює перевірку її технічної відповідності запиту Замовника.
Таким чином Учасник ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ" не виконує вимоги Замовника щодо зазначення повної та правдивої інформації щодо запропонованого товару.
Просимо дискваліфікувати ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ" як Учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника згідно ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Скасована
Дата: 12 серпня 2019 15:07
Причина: помилкова
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ" |
478 122,54
UAH з ПДВ
|
445 678,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
538 431,54
UAH з ПДВ
|
445 682,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
488 382,00
UAH з ПДВ
|
459 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ" #39457381 |
Переможець |
445 678,68
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2019 14:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 11:52
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 11:52
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2019 10:37
|
Договор _25_19_19.08.2019.pdf | укладений |
19 серпня 2019 10:35
|