Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Код ДК 021:2015: 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням (Послуги з супроводження програмного забезпечення системи електронного документообігу)»
Очікувана вартість
708 000,00 UAH
UA-2019-07-19-001467-b 786b1791010a4b6da122e034a76ae549
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мизюк Оксана Михайлівна

+380442065922 tender.mfu@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство фінансів України
Код ЄДРПОУ: 00013480
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Київ, вул. Грушевського, 12/2
Контактна особа: Мизюк Оксана Михайлівна
+380442065922
tender.mfu@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 18 серпня 2017 р. №608 та доручення Першого віце-прем’єр-міністра України – Міністра економічного розвитку і торгівлі України С. Кубіва від 07.03.2019 № 4727/1/1-97 щодо підключення до підсистеми погодження проектів НПА СЕВ ОВВ.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 13:06
Оскарження наміру укласти договір: 30 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Послуги з супроводження програмного забезпечення системи електронного документообігу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з супроводження програмного забезпечення системи електронного документообігу (Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України за КПКВК 3501010 «Керівництво та управління у сфері фінансів», КЕКВ 2240)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, Київська обл., Київ, Межигірська, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

19 липня 2019 12:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 12:56
Повідомлення про намір укл.дог.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ «ІнфоПлюс»
#16400836
Переможець 705 456,00
UAH з ПДВ
19 липня 2019 13:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2019 13:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ «ІнфоПлюс»
#16400836
705 456,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 16:10
Електронний підпис зміни до договору
10 лютого 2020 15:07
Дод.угода 13010-05-122-2 (1).pdf зміни до договору
10 лютого 2020 15:07
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 16:55
Дод.угода 1 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 16:55
Електронний підпис укладений
07 серпня 2019 09:54
Договір 13010-05-122.pdf укладений
07 серпня 2019 09:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на 2020 рік на підставі частини 5 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 13010-05/122
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна 20%-угоди.
Номер договору про закупівлю: 13010-05/122
Договір:
Номер додаткової угоди: 13010-05/122-2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 серпня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 846 320,00
UAH (в тому числі ПДВ 32 376,00 UAH)