Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК021-2015(CPV) – 45450000-6– Інші завершальні будівельні роботи «Реконструкція бігових доріжок гумовим покриттям спеціалізованої школи №17 (реалізація проектів-переможців визначених згідно Програми "Громадський бюджет міста Черкаси на 2015-2019 роки")
Очікувана вартість
1 870 476,00 UAH
UA-2019-07-19-001384-b 0d404f0f5f73487a8ce7c536190ca455
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рубан Олена Аркадіївна

+380472378235 lena33@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 17 Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25872451
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 218
Контактна особа: Рубан Олена Аркадіївна
+380472378235
lena33@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 12:39
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 14:20
Очікувана вартість: 1 870 476,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 611,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,30%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція бігових доріжок гумовим покриттям спеціалізованої школи №17
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. Хрещатик, 218
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Договору, згідно Постанови КМУ від 23.04.2014 №117, Замовник перераховує Підряднику аванс в розмірі 50% (п’ятдесяти відсотків) від ціни вказаної у п. 3.1. Договору, який Підрядник зобов’язується використати на придбання і постачання на Об’єкт необхідних для виконання робіт матеріалів,конструкцій та виробів протягом 3(трьох) місяців з моменту його отримання. Перерахування авансу Підряднику згідно з Постановою Кабінету міністрів України від 05.12.18р. №1074 здійснюється на небюджетний рахунок № ___________________________. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику, але не пізніше 25 грудня 2019 року. Джерело фінансування: реалізація проектів-переможців визначених згідно Програми "Громадський бюджет міста Черкаси на 2015-2019 роки" Аванс 5 Банківські 50
Виконання робіт Остаточний розрахунок за виконані роботи, здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту і на підставі підписаних, Підрядником, Замовником актів виконаних робіт за формами № КБ-2в, №КБ-3. Джерело фінансування - реалізація проектів-переможців визначених згідно Програми "Громадський бюджет міста Черкаси на 2015-2019 роки" Пiсляоплата 30 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 12:57
Додаткок.docx
19 липня 2019 12:57
Тендерна документація_Школа 17.doc
19 липня 2019 12:40
Проект договору_Школа 17.docx
19 липня 2019 14:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 12:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 12:57
Додаткок.docx
19 липня 2019 12:40
Додаткок 1 ТЗ (1).docx
19 липня 2019 12:57
Тендерна документація_Школа 17.doc
19 липня 2019 12:40
Тендерна документація_Школа 17.doc
19 липня 2019 12:40
Проект договору_Школа 17.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-10-000019 ● 71961473745e4ff9b62ae7f0480a081d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 вересня 2019 14:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

10.09.2019 № 81
Черкаси

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 10.09.2019 № 81

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

3. UA-2019-07-19-001384-b, 19.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-10 14:46:10

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі реконструкції бігових доріжок гумовим покриттям спеціалізованої школи №17 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-19-001384-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
- ураховуючи наявність в електронній системі закупівель нової редакції тендерної документації, чому не оприлюднено перелік змін, які внесені;
- чому договір про закупівлю від 05.09.2019 № 1 укладено з порушенням строків, визначених частиною другою статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (пізніше, ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-12 16:15:16

Пояснення стосовно усунення порушень

На Запит про надання пояснень Управлінню захисту економіки в Черкаській області від 10.09.2019 року, у межах проведення моніторингу закупівлі реконструкції бігових доріжок гумовим покриттям спеціалізованої школи №17 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-19-001384-b) повідомляємо, що з метою забезпечення додержання законодавства у сфері публічних закупівель, ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, в зв’язку з виявленням порушень законодавства з питань публічних закупівель, які на даній стадії неможливо усунути, договір від 05.09.2019 року № 1 буде розірвано шляхом підписання Додаткової угоди про розірвання; закупівлю буде відмінено за відсутністю можливості усунення вищевказаних порушень.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-09-13 13:52:46

Пояснення з власної ініціативи

На Запит про надання пояснень Управлінню захисту економіки в Черкаській області від 10.09.2019 року, у межах проведення моніторингу закупівлі реконструкції бігових доріжок гумовим покриттям спеціалізованої школи №17 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-19-001384-b) повідомляємо, що під час публікації тендерної документації, відбувся технічний збій. Так, 19.07.2019 о 12:40 було завантажено тендерну документацію, після чого в наслідок технічного збою, її було підванатажено ще раз. Зміни до тендернорї документації по суті не вносилися. В той самий час після виявлених Вами порушень та сповіщення про них Замовника через веб-портал Уповноваженого органу, з метою забезпечення додержання законодавства у сфері публічних закупівель, ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, в зв’язку з виявленням порушень законодавства з питань публічних закупівель, які на даній стадії неможливо вже було усунути, договір від 05.09.2019 року № 1 було розірвано шляхом підписання Додаткової угоди про розірвання; закупівлю було відмінено за відсутністю можливості усунення вищевказаних порушень.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушень У межах проведення моніторингу закупівлі реконструкції бігових доріжок гумовим покриттям спеціалізованої школи №17 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-19-001384-b) були виявлені порушення. З приводу їх усунення повідомляємо, що з метою забезпечення додержання законодавства у сфері публічних закупівель, ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, в зв’язку з виявленими порушеннями законодавства з питань публічних закупівель, які на момент виявлення неможливо було усунути, договір від 05.09.2019 року № 1 було розірвано шляхом підписання Додаткової угоди про розірвання (слід вважати нікчемним на даний момент); закупівлю було відмінено за відсутністю можливості усунення порушень.Тобто, станом на сьогоднішній день порушення, які були виявлені, повністю усунуто замовником.

2019-09-24 14:55:24


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 17 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 02 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Договір розірвано

2019-09-24 17:40:30

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЕС-УКРБУД 1 864 864,56
UAH з ПДВ
1 864 864,56
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ткаченко Сергій Михайлович 1 870 476,00
UAH з ПДВ
1 870 476,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2019 17:47
Електронний підпис
01 серпня 2019 17:40
Електронний підпис
01 серпня 2019 14:45
відомості з ЄДРПОУ.pdf
01 серпня 2019 14:45
108.imd
01 серпня 2019 14:45
Календарний графік.pdf
01 серпня 2019 14:45
Довідка по статті 17.pdf
01 серпня 2019 14:45
Довідка з банку.pdf
01 серпня 2019 14:44
Відгук.pdf
01 серпня 2019 14:44
Витяг зі статуту.pdf
01 серпня 2019 14:44
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

31 липня 2019 16:43
Ткаченко С М.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЕС-УКРБУД

ФОП Ткаченко Сергій Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЕС-УКРБУД
#40824220
Переможець 1 864 864,56
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 16:58

Документи

09 серпня 2019 16:58
Електронний підпис
09 серпня 2019 16:04
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 16:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕС-УКРБУД
#40824220
1 864 864,56
UAH з ПДВ
Документи

Документи

09 серпня 2019 16:58
Електронний підпис
09 серпня 2019 16:04
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 вересня 2019 16:37
договір_page-0001.pdf укладений
12 вересня 2019 16:28
Електронний підпис укладений
06 вересня 2019 16:30
договір укладений
06 вересня 2019 16:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: за згодою сторін