Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Черкаська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 17 Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25872451 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 218 |
Контактна особа: |
Рубан Олена Аркадіївна +380472378235 lena33@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2019 12:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2019 14:20 |
Очікувана вартість: | 1 870 476,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 611,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,30% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Договору, згідно Постанови КМУ від 23.04.2014 №117, Замовник перераховує Підряднику аванс в розмірі 50% (п’ятдесяти відсотків) від ціни вказаної у п. 3.1. Договору, який Підрядник зобов’язується використати на придбання і постачання на Об’єкт необхідних для виконання робіт матеріалів,конструкцій та виробів протягом 3(трьох) місяців з моменту його отримання. Перерахування авансу Підряднику згідно з Постановою Кабінету міністрів України від 05.12.18р. №1074 здійснюється на небюджетний рахунок № ___________________________. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику, але не пізніше 25 грудня 2019 року. Джерело фінансування: реалізація проектів-переможців визначених згідно Програми "Громадський бюджет міста Черкаси на 2015-2019 роки" | Аванс | 5 | Банківські | 50 |
Виконання робіт | Остаточний розрахунок за виконані роботи, здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту і на підставі підписаних, Підрядником, Замовником актів виконаних робіт за формами № КБ-2в, №КБ-3. Джерело фінансування - реалізація проектів-переможців визначених згідно Програми "Громадський бюджет міста Черкаси на 2015-2019 роки" | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2019 14:17 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2019 12:57 |
Додаткок.docx | |
19 липня 2019 12:57 |
Тендерна документація_Школа 17.doc | |
19 липня 2019 12:40 |
Проект договору_Школа 17.docx |
19 липня 2019 14:17 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 липня 2019 12:57 |
Додаткок.docx
|
|||
19 липня 2019 12:57 |
Тендерна документація_Школа 17.doc
|
|||
19 липня 2019 12:40 |
Проект договору_Школа 17.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-10-000019 ● 71961473745e4ff9b62ae7f0480a081d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2019 14:42 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.09.2019 № 81
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 10.09.2019 № 81
Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
3. UA-2019-07-19-001384-b, 19.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-10 14:46:10
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі реконструкції бігових доріжок гумовим покриттям спеціалізованої школи №17 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-19-001384-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань:
- ураховуючи наявність в електронній системі закупівель нової редакції тендерної документації, чому не оприлюднено перелік змін, які внесені;
- чому договір про закупівлю від 05.09.2019 № 1 укладено з порушенням строків, визначених частиною другою статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (пізніше, ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. До пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-12 16:15:16
Пояснення стосовно усунення порушень
На Запит про надання пояснень Управлінню захисту економіки в Черкаській області від 10.09.2019 року, у межах проведення моніторингу закупівлі реконструкції бігових доріжок гумовим покриттям спеціалізованої школи №17 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-19-001384-b) повідомляємо, що з метою забезпечення додержання законодавства у сфері публічних закупівель, ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, в зв’язку з виявленням порушень законодавства з питань публічних закупівель, які на даній стадії неможливо усунути, договір від 05.09.2019 року № 1 буде розірвано шляхом підписання Додаткової угоди про розірвання; закупівлю буде відмінено за відсутністю можливості усунення вищевказаних порушень.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-09-13 13:52:46
Пояснення з власної ініціативи
На Запит про надання пояснень Управлінню захисту економіки в Черкаській області від 10.09.2019 року, у межах проведення моніторингу закупівлі реконструкції бігових доріжок гумовим покриттям спеціалізованої школи №17 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-19-001384-b) повідомляємо, що під час публікації тендерної документації, відбувся технічний збій. Так, 19.07.2019 о 12:40 було завантажено тендерну документацію, після чого в наслідок технічного збою, її було підванатажено ще раз. Зміни до тендернорї документації по суті не вносилися. В той самий час після виявлених Вами порушень та сповіщення про них Замовника через веб-портал Уповноваженого органу, з метою забезпечення додержання законодавства у сфері публічних закупівель, ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, в зв’язку з виявленням порушень законодавства з питань публічних закупівель, які на даній стадії неможливо вже було усунути, договір від 05.09.2019 року № 1 було розірвано шляхом підписання Додаткової угоди про розірвання; закупівлю було відмінено за відсутністю можливості усунення вищевказаних порушень.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про усунення порушень У межах проведення моніторингу закупівлі реконструкції бігових доріжок гумовим покриттям спеціалізованої школи №17 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-19-001384-b) були виявлені порушення. З приводу їх усунення повідомляємо, що з метою забезпечення додержання законодавства у сфері публічних закупівель, ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, в зв’язку з виявленими порушеннями законодавства з питань публічних закупівель, які на момент виявлення неможливо було усунути, договір від 05.09.2019 року № 1 було розірвано шляхом підписання Додаткової угоди про розірвання (слід вважати нікчемним на даний момент); закупівлю було відмінено за відсутністю можливості усунення порушень.Тобто, станом на сьогоднішній день порушення, які були виявлені, повністю усунуто замовником.
2019-09-24 14:55:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Договір розірвано
2019-09-24 17:40:30
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЕС-УКРБУД #40824220 |
Переможець |
1 864 864,56
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2019 16:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2019 16:37
|
договір_page-0001.pdf | укладений |
12 вересня 2019 16:28
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2019 16:30
|
договір | укладений |
06 вересня 2019 16:27
|