Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Ремонтно-реставраційні роботи частини фасадів навчально-спального корпусу в КЗ ЛОР «НРЦ-I-II ступенів «Довіра» м. Львів»
Очікувана вартість
2 204 249,80 UAH
UA-2019-07-19-001349-b bd905b8669ff46b795398eee439643cf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лозинський Володимир Євстахович

380986261109 loza@ukrpost.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Львівської обласної ради "Навчально-реабілітаційний центр І-ІІ ступенів " Довіра"
Код ЄДРПОУ: 23887419
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Короленка,1
Контактна особа: Лозинський Володимир Євстахович
380986261109
loza@ukrpost.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 12:32
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 16 серпня 2019 14:22
Очікувана вартість: 2 204 249,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 021,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під кількістю "1 робота" слід розуміти обсяг виконання робіт відповідно до Технічного завдання (Додаток №2 до тендерної документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Ремонтно-реставраційні роботи частини фасадів навчально-спального корпусу в КЗ ЛОР «НРЦ-I-II ступенів «Довіра» м. Львів»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, Львів, вул. Короленка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться тільки за фактично виконані роботи протягом до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Джерело фінансування – кошти обласного бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 серпня 2019 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 09:45
Рішення про внесення змін.docx
08 серпня 2019 09:44
Тендерна документація.doc
06 серпня 2019 12:19
Рішення про внесення змін.docx
19 липня 2019 13:08
Рішення про внесення змін.docx
19 липня 2019 12:33
технічне завдання.doc
19 липня 2019 12:32
Проект договору.docx
08 серпня 2019 09:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 09:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 12:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 серпня 2019 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2019 09:45
Рішення про внесення змін.docx
08 серпня 2019 09:44
Тендерна документація.doc
06 серпня 2019 12:20
Тендерна документація.doc
19 липня 2019 13:09
Тендерна документація.doc
19 липня 2019 12:32
Тендерна документація.doc
06 серпня 2019 12:19
Рішення про внесення змін.docx
19 липня 2019 13:08
Рішення про внесення змін.docx
19 липня 2019 12:33
технічне завдання.doc
19 липня 2019 12:32
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо захисту комерційної таємниці учасників
Дата подання: 29 липня 2019 12:34
Дата відповіді: 06 серпня 2019 12:33
просимо замовника забезпечити схоронність комерційної таємниці учасників. а саме: доповнити тендерну документацію інформацією про те, що копія звіту 1-ДФ за останній звітній період, копію балансу підприємства за останній звітній період, Копія Звіту про фінансові результати за останній звітний період (2018 рік), копія Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2018 рік) подаються з заштрихуванням інформації, що становить комерційну таємницю. Адже вказані документи містять конфіденційну інформацію як контрагентів учасника, так і його працівників, а тому не можуть бути оприлюднені в системі Prozorro без їхньої письмової згоди. Крім того оприлюднення деяких даних цих документів ставить під загрозу учасників, адже дозволяє шахраям незаконно використовувати конфіденційні дані.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Заштрихування Учасником відомостей в копії звіту 1-ДФ за останній звітній період, копії балансу підприємства за останній звітній період, копії Звіту про фінансові результати за останній звітний період (2018 рік), копії Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2018 рік) не дасть змогу Замовникові пересвідчитись у наявності повноважень уповноваженої особи, учасника щодо укладення договору відповідно до норм Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», а також пересвідчитись у відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним в п. 2 ч. 1 Додатку 1 Тендерної документації та перевірити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за договором.
захист комерційної таємниці учасника
Дата подання: 29 липня 2019 16:17
Дата відповіді: 06 серпня 2019 12:31
Чи буде вважатися порушенням тендерних вимог заштрихування учасником відомостей, що містять комерційну таємницю в копії звіту 1-ДФ за останній звітній період, копії балансу підприємства за останній звітній період, копії Звіту про фінансові результати за останній звітний період (2018 рік), копії Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період (2018 рік)???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 3 cт. 64 Господарського кодексу України, підприємство самостійно визначає свою організаційну структуру, встановлює чисельність працівників, штатний розпис. У п. 1 ч. 1 cт. 40 Кодексу законів про працю України передбачається, що трудовий договір, укладений на невизначений строк, а також строковий трудовий договір до закінчення строку його чинності можуть бути розірвані за ініціативою власника або уповноваженого ним органу у разі змін в організації виробництва і праці, в тому числі ліквідації, реорганізації, банкрутства або перепрофілювання підприємства, установи, організації, скорочення чисельності або штату працівників. І так скорочення штату працівників без штатного розпису зробити неможливо, він є необхідним документом для звільнення працівників у зв’язку з вказаними умовами. Згідно листа Міністерства праці та соціальної політики України від 27.06.2007 № 162/06/187-07 «Щодо штатного розпису» штатний розпис — це документ, що встановлює для даного підприємства, установи, організації структуру, штати та посадові оклади працівників. У штатному розпису містяться назви посад, чисельність персоналу і оклади по кожній посаді. Прийняття, затвердження керівником підприємства штатного розпису проводиться шляхом видання спеціального локального нормативного акта (наказу), що визначатиме кількість працівників кожної професії з розподілом штатних одиниць за структурними підрозділами підприємства. Копія звіту 1-ДФ за останній звітній період це документ, який дасть змогу підтвердити достовірність інформації яка міститься у штатному розписі. Такі документи в сукупності з іншими документами, відповідно до вимог Тендерної документації дозволять пересвідчитись у відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним в п.2 ч. 1 Додатку 1 Тендерної документації та підтвердять наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за договором. Що стосується вимоги про надання копії балансу підприємства за останній звітній період, копії Звіту про фінансові результати за останній звітний період, копії Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період, повідомляємо наступне:
Відповідно до Глави V Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» Статут товариства може встановлювати особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв (значні правочини). Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників. Рішення про надання згоди на вчинення інших значних правочинів, крім зазначених у частині другій цієї статті, приймаються загальними зборами учасників, якщо інше не встановлено статутом товариства. Саме тому надання вище вказаних документів дозволить Замовникові перевірити наявність повноважень уповноваженої особи, учасника щодо укладення договору.
П.2 ст. 21 Закону України «Про інформацію» визначає конфіденційною інформацію про фізичну особу, а також інформацію, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб’єктів владних повноважень. Конфіденційна інформація може поширюватися за бажанням (згодою) відповідної особи у визначеному нею порядку згідно з передбаченими нею умовами, а також в інших випадках, визначених законом.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 серпня 2019 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Метрополіс 2 188 843,80
UAH з ПДВ
2 188 843,80
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Арт-Модуль" 2 202 771,00
UAH з ПДВ
2 191 749,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2019 11:15
кошторисні розрахунки
26 серпня 2019 10:58
кошторисні розрахунки
26 серпня 2019 10:40
довідка МВС
22 серпня 2019 16:47
довідка ДФС
15 серпня 2019 11:27
Електронний підпис
15 серпня 2019 11:26
цінова пропозиція.pdf
15 серпня 2019 11:26
ТЧ.7z
15 серпня 2019 11:26
проект договору.pdf
15 серпня 2019 11:26
КК.7z
15 серпня 2019 11:26
ІД.rar
15 серпня 2019 11:26
ВПВ17.pdf

Публічні документи

15 серпня 2019 09:59
Опис вкладення.docx
15 серпня 2019 09:57
Договірна ціна.rar
14 серпня 2019 14:20
Лист відгук (2).pdf
14 серпня 2019 14:20
Лист відгук (1).pdf
14 серпня 2019 14:04
Договірна ціна.rar
14 серпня 2019 13:44
Стаття 17 (зі змінами).pdf
02 серпня 2019 15:41
Довідка банк.pdf
02 серпня 2019 14:58
ст 17.pdf
02 серпня 2019 14:53
Довідка 1-ПВ.pdf
02 серпня 2019 14:53
Довідка 1-ДФ.pdf
02 серпня 2019 14:22
Сертифікат риштування.pdf
02 серпня 2019 14:22
Техпаспорт.JPG
02 серпня 2019 14:21
Сертифікат риштування.pdf
02 серпня 2019 14:20
План фінансування.pdf
02 серпня 2019 14:20
План графік.pdf
02 серпня 2019 14:19
Мат-техн. база.pdf
02 серпня 2019 14:19
Робітники.pdf
02 серпня 2019 14:16
Паспорт.pdf
31 липня 2019 16:35
Техпаспорт.JPG
31 липня 2019 16:35
Якість матеріалів.pdf
31 липня 2019 16:35
персональні дані.pdf
31 липня 2019 16:35
Захист довкілля.pdf
31 липня 2019 16:35
Аванс.pdf
31 липня 2019 16:35
Копія ліцензії.PDF
31 липня 2019 16:35
Проект договору.pdf
31 липня 2019 16:35
Статут.pdf
31 липня 2019 16:35
Рішення №1.pdf
31 липня 2019 16:35
Наназ про керівника.pdf
31 липня 2019 16:35
Копія ліцензії.PDF
31 липня 2019 16:35
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
31 липня 2019 16:35
КБ3(2).pdf
31 липня 2019 16:35
ДЦ(2).pdf
31 липня 2019 16:35
Дог.(2).pdf
31 липня 2019 16:35
КБ3 (1).pdf
31 липня 2019 16:35
ДЦ(1).pdf
31 липня 2019 16:35
Дог(1)..pdf
31 липня 2019 16:35
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Метрополіс

Приватне підприємство "Арт-Модуль"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Метрополіс
#25546042
Переможець 2 188 843,80
UAH з ПДВ
21 серпня 2019 15:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2019 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Метрополіс
#25546042
2 188 843,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 17:15
Електронний підпис укладений
10 вересня 2019 17:37
додаток 1.PDF укладений
10 вересня 2019 17:35
договір 10.09.PDF укладений
10 вересня 2019 17:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 116 226,40
UAH (в тому числі ПДВ 352 704,40 UAH)