Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технологічне обладнання для постів СРРС
Очікувана вартість
1 339 150,00 UAH
UA-2019-07-19-001326-b 9d1ea1128f154afeb70d4928cf7886f2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бутрій Марина Геннадіївна

+380512501163 butriy.m@delta.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Дельта-лоцман" державного підприємства "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38728507
Вебсайт: http://www.delta-pilot.ua/
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Лягіна, буд 27
Контактна особа: Бутрій Марина Геннадіївна
+380512501163
butriy.m@delta.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 12:30
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 09 серпня 2019 13:32
Очікувана вартість: 1 339 150,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,04%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комп’ютерне обладнання за кодом ДК 021:2015 30230000-0 (Технологічне обладнання для постів СРРС). Місце поставки товарів: Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Лягіна, 4, 54001. Кількість, обсяг поставки товарів: 33 одиниці (у комплектації згідно умов Тендерної документації). Детальна інформація про закупівлю згідно Тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
33 шт
Технологічне обладнання для постів СРРС (Джерело фінансування закупівлі - кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська обл., Миколаїв, Лягіна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Детально про умови оплати згідно Додатку 2 до Тендерної документації замовника торгів Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 12:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 12:27
ТД_30230000-0_Технологічне обладнання для постів СРРС.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо технічних вимог до предмета закупівлі Джерело безперебійного живлення 10кВА
Дата подання: 23 липня 2019 14:37
Дата відповіді: 25 липня 2019 15:10
Запитання щодо технічних вимог до предмета закупівлі Джерело безперебійного живлення 10кВА: 1. Наявність у складі ДБЖ датчика температурної компенсації заряду батареї Наскільки визначальною є дана вимога при розгляді еквіваленту ДБЖ VERTIV? Якщо запропонований учасниками закупівлі ДБЖ має інтелектуальний контроль заряду батарей. Чи не буде це причиною відхилення тендерної пропозиції ? 2. ДБЖ10 повинне бути укомплектовано картою моніторингу, сумісною з протоколами SNMP/Web, Modbus, BACnet, з можливістю підключення датчиків моніторингу параметрів оточуючого середовища Наскільки визначальною є вимога сумісність карти мониторінгу з протоколом BACnet, при сумісності запропонованої карти з протоколами SNMP/Web, Modbus при розгляді еквіваленту VERTIV? Чи не буде це причиною відхилення тендерної пропозиції ? 3. Розміри, Ш x Г x В (мм) не більше 440x850x970 Наскільки визначальною є вимога по висоті ДБЖ? Якщо запропонований учасниками закупівлі ДБЖ має висоту до 1400 мм, але ширина та глибина не перевищують даних, зазначених у технічних вимогах. Чи не буде це причиною відхилення тендерної пропозиції ? 4. Діапазон вхідної напруги змінного струму, В Наскільки визначальною є вимога необхідний діапазон вхідної напруги 170 ± 5 - 280 ± 5 В ? Чи буде взяте до розгляду запропоноване учасниками закупівлі обладнання ДБЖ з діапазоном вхідної напруги 185-264 В. Яким чином указані відхилення вхідної напруги узгоджуються з вимогами ПУЕ та ГОСТ 13109-97 «п.5.2 нормально допустимые и предельно допустимые значения установившегося отклонения напряжения на выводах приемников электрической энергии равны соответственно ±5 и ±10% от номинального напряжения электрической сети». Чи не буде це причиною відхилення тендерної пропозиції ? 5. Здатність до перевантажень Наскільки принципово і доцільно подавати дані по здатності обладнання (інвертора, байпасу) до перевантажень більше ніж 150%. Чи не буде це причиною відхилення тендерної пропозиції ? Запитання щодо технічних вимог до предмета закупівлі Джерело безперебійного живлення 30кВА: 1. Джерело безперебійного живлення, до складу якого входять 2 модулі потужності 30 кВА/кВт Наскільки визначальною є вимога до потужності силових модулів потужності 30 кВА/кВт ? Прохання вказати у Вашій відповіді, яке максимальне навантаження (кВА/кВт) повинно бути забезпечене ДБЖ для коректного підбору еквівалентного VERTIV обладнання по потужності одного силового модуля, їхньої необхідної кількості для забезпечення необхідної потужності і необхідного рівня резервування ? Якщо необхідні вимоги будуть забезпечені силовими модулями потужності, яка відрізняється від вимоги 30 кВА/кВт. Чи не буде причиною відхилення тендерної пропозиції запропоновані учасниками тендера конфігурації ДБЖ із використанням силових модулів потужності, яка відрізняється від вимоги 30 кВА/кВт? 2. У п.3.1.2 є вимога - у разі спрацьовування індивідуального автоматичного вимикача (Вattery Circuit Bracer) будь-якого батарейного ланцюга та/або відключення батарейного модулю від системи постійного струму ДБЖ30, час автономної роботи системи має зменшитись не більш ніж на 15% Наскільки визначальною є вимога наявності автоматичного вимикача у кожному батарейному ланцюгу ? Якщо запропонований учасниками закупівлі ДБЖ має розділену DC шину (кожному силовому модулю відповідає тільки два батарейних модулі) що забезпечує ефективнішій захист навантаження та максимальне резервування. Чи не буде це причиною відхилення тендерної пропозиції ? 3. Здатність до перевантажень Наскільки принципово і доцільно подавати дані по здатності обладнання (інвертора, байпасу) до перевантажень більше ніж 150% ? Чи не буде це причиною відхилення тендерної пропозиції ? 4. Наявність режиму “Sleep Mode” Наскільки визначальною є вимога наявності режиму “Sleep Mode” автоматичне відправлення силових модулів у режим очікування ("холодний резерв") Чи не буде відсутність у запропонованого учасниками закупівлі обладнання ДБЖ режиму “Sleep Mode” причиною відхилення тендерної пропозиції ? 5. Запитання що до вимог характеристик ДБЖ (еквівалент): Які параметри є визначаючими для вибору еквівалентного ДБЖ, щоб пропозиція не була відхилена? Чи обов’язково необхідно, щоб кожна вказана позиція таблиці мала аналогічні параметри у еквівалентного ДБЖ? Якщо конструкція ДБЖ має кращі основні показники, але дані деяких параметрів та характеристик відрізняються від вказаних.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Предметом закупівлі UA-2019-07-19-001326-b є технологічне обладнання для постів СРРС, до складу якого не входять джерела безперебійного живлення.
Тож поставлені питання не стосуються предмета цієї закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс 1 339 140,00
UAH
1 338 140,00
UAH
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 1 339 149,00
UAH
1 338 149,00
UAH
Документи

Публічні документи

12 серпня 2019 09:22
Електронний підпис
12 серпня 2019 09:20
пропозиція
06 серпня 2019 10:43
Електронний підпис
06 серпня 2019 10:25
Скадовс центр відгук.pdf
06 серпня 2019 10:25
згода персон дан.pdf
06 серпня 2019 10:25
згода з дог.pdf
06 серпня 2019 10:25
довідка ст17.pdf
06 серпня 2019 10:25
довідка аналог дог.pdf
06 серпня 2019 10:25
відгук порт октяб.pdf
06 серпня 2019 10:25
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
06 серпня 2019 10:25
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf
06 серпня 2019 10:25
техн опис.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 15:30
Електронний підпис
08 серпня 2019 15:29
Витяг ПДВ 26.07.2019 р.pdf
08 серпня 2019 15:29
Витяг ЄДРПОУ 19.07.2019р..pdf
08 серпня 2019 15:29
Статут від 06.06.2019р..pdf
08 серпня 2019 15:29
Опис від 07.06.2019р..pdf
08 серпня 2019 15:29
Довідки, листи тощо.pdf
08 серпня 2019 15:29
Технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сантарекс

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сантарекс
#30126040
Переможець 1 338 140,00
UAH
22 серпня 2019 15:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2019 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс
#30126040
1 338 140,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 12:41
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 17:03
2-20-246-в-фдл-19 983 (1).tif зміни до договору
14 грудня 2020 17:02
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 17:54
1-19-246-в-фдл-19304 (1).tif зміни до договору
24 грудня 2019 17:54
Електронний підпис укладений
12 вересня 2019 16:36
246-В-ФДЛ-19053.tif укладений
12 вересня 2019 16:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до підп. 4 частини 4 статті 36 Закону України Про публічні закупівлі
Номер договору про закупівлю: 246-В-ФДЛ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно п. 1, п. 3 ч. 4 ст. 36 Закону України про публічні закупівлі
Номер договору про закупівлю: 246-В-ФДЛ-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2019 — 31 грудня 2026
Сума оплати за договором: 461 500,00
UAH