Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект комп’ютерної техніки (HP 290 G1 SFF (4NU47EA) Intel Pentium, G5400, ГГц - 3.7, UHD Graphics 610, 4 ГБ, DDR4, HDD - 500 ГБ, DVD±RW, 1 х Audio combo port, 1 х Audio in, 1 х Audio out, 1 x HDMI, 1 x VGA, 1 х Microphone, 4 x USB 3.1, 4 x USB 2.0, 1 x RJ45; РК монітор 19" (PHILIPS 193V5LSB2/62). дротова клавіатура та оптичний маніпулятор, Пристрій безперебійного живлення 650 ВА (EnerGenie EG-UPS-031 650VA LCD (EG-UPS-031))).
Очікувана вартість
234 480,00 UAH
UA-2019-07-19-001250-b 725ef9acdbdf4ef89e906d12759d4724
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Борисович Кучеренко

+380675624487 kgbcc19@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОЛОНЯНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 25771721
Місцезнаходження: 52400, Україна , Дніпропетровська обл., смт. Солоне, вул. Усенко, буд. 13а
Контактна особа: Геннадій Борисович Кучеренко
+380675624487
kgbcc19@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 12:16
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 11:58
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 11:58
Початок аукціону: 06 серпня 2019 11:00
Очікувана вартість: 234 480,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 344,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штука
Комплект комп’ютерної техніки (HP 290 G1 SFF (4NU47EA) Intel Pentium, G5400, ГГц - 3.7, UHD Graphics 610, 4 ГБ, DDR4, HDD - 500 ГБ, DVD±RW, 1 х Audio combo port, 1 х Audio in, 1 х Audio out, 1 x HDMI, 1 x VGA, 1 х Microphone, 4 x USB 3.1, 4 x USB 2.0, 1 x RJ45; РК монітор 19" (PHILIPS 193V5LSB2/62). дротова клавіатура та оптичний маніпулятор, Пристрій безперебійного живлення 650 ВА (EnerGenie EG-UPS-031 650VA LCD (EG-UPS-031))). Джерело фінансування закупівлі - Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров*я за рахунок коштів медичної субвенції. Стаття 3210 - капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52400, Україна, Дніпропетровська область, смт.Солоне, Усенка 13 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 липня 2019 10:01
Дата відповіді: 24 липня 2019 14:23
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України " Про публічні закупівлі", а також згідно примітки Додатку 4 до тендерної документації учасники мають право запропонувати еквівалент товару, що закуповується Замовником: " у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника - читати з виразом " або еквівалент" усі показники еквіваленту мають бути не гіршими за зазначені. Відповідно до розділу 5 Тендерної документації Замовника Учасники у тендерній пропозиції надають свою пропозицію з урахуванням ПДВ або без ПДВ у разі коли суб*єкт господарювання звільнений від сплати ПДВ згідно з чинним законодавством України, при розрахунку ціни, за яку Учасник згоден виконати замовлення, враховується ціна предмету закупівлі, відповідно до цієї Документації; всі витрати, пов*язані з виконанням зобов*язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору; усі податки, збори та обов*язкові платежі відповідно до законодавства України, та ін. При формуванні ціни тендерної пропозиції слід врахувати вимоги Розділу V " Податок на додану вартість" Податкового кодексу України.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-19-001250-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:40750285
Дата подання: 06 серпня 2019 12:17
Невідповідність пропозиції вимогам тендерної закупівлі
Шановний тендерний комітет!
Згідно вимог тендерної документації Додаток №2 учасник ФОП САЧКО ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ повинен в своїй пропозиції надати наступні документи на запропонований товар:
- сертифікат з додатками про технічні характеристики та умови застосування радіообладнання;
- декларацію про відповідність;

Учасником ФОП САЧКО ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ ця вимога була проігнорована.

Вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ФОП САЧКО ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ, як таку що не відповідає вимогам тендерної документації.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 серпня 2019 08:44
Відповідно до абз. 1 Додатку 2 до тендерної документації на запропонований товар учасники повинні надати сертифікат з додатками про технічні характеристики та умови застосування радіообладнання, декларацію про відповідність. Вищезазначені документи повинні бути дійсними на момент поставки товару тому й повинні бути наданні разом з поставленим товаром. Але чіткого прописання на який момент учасник повинен був надати дані документи в Додатку 2 до тендерної документації не прописано, тому тендерний комітет вважає, що ФОП Сачко Віталій Анатолійович не порушив вимоги Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-07-19-001250-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", Код ЄДРПОУ:40750285
Дата подання: 07 серпня 2019 09:30
Невідповідність вимогам тендерної закупівлі
Шановний тендерний комітет!
Учасник закупівлі ФОП САЧКО ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ в своїй пропозиції не вказав який саме товар буде поставлятися. В комерційній пропозиції учасника, а також в авторизаціному листі не вказан бренд системного блоку. А згідно з документів учасника він не є виробником і повинен поставити системний блок у зібраному стані. Відповідно з інформації яку предоставив учасник закупівлі ФОП САЧКО ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ неможливо зрозуміти чи то системний блок чи набір комплектуючих. Ці порушення є дискримінаційними та порушують прозорість та антикорупційність системи відкритих торгів.

Наполегливо вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ФОП САЧКО ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ, як таку що не відповідає вимогам тендерної закупівлі.
В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України!

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 серпня 2019 10:46
Тендерний комітет розглянув вимогу від ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ", щодо невідповідності вимогам тендерної закупівлі, відповідно до частини другої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону, учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота), відповідно до вимог тендерної документації.
Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 30 Закону та є вичерпним.
Тендерний комітет вважає, що цінова пропозиція ФОП Сачка Віталія Анатолійовича відповідає всім вимогам тендерної документації та не має підстав для її відхилення.

Документи подані скаржником

07 серпня 2019 09:30
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 11:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП САЧКО ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ 219 682,00
UAH з ПДВ
210 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 216 960,00
UAH з ПДВ
214 608,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2019 16:43
Електронний підпис
01 серпня 2019 16:29
ТрудКниги.zip
01 серпня 2019 16:29
Технічна специфікація.pdf
01 серпня 2019 16:29
Тендерна пропозиція.pdf
01 серпня 2019 16:29
Статут 2019.pdf
01 серпня 2019 16:29
ПДВ.pdf
01 серпня 2019 16:29
наказ+протокол.pdf
01 серпня 2019 16:29
Ліцензування.pdf
01 серпня 2019 16:29
ДСЕЕ ROMA PC.pdf
01 серпня 2019 16:29
Гарантійній лист.pdf
01 серпня 2019 16:29
Гарантійній лист. Ціна.pdf
01 серпня 2019 16:29
Гарантійній лист. 90.pdf
01 серпня 2019 16:29
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
01 серпня 2019 16:29
Витяг.pdf
01 серпня 2019 16:29
Авторизаційний лист.pdf
01 серпня 2019 16:29
ISO_14001 ROMA PC.pdf
01 серпня 2019 16:29
ISO_9001 ROMA PC.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП САЧКО ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП САЧКО ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#1962607894
Переможець 210 000,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 10:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2019 10:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП САЧКО ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
#1962607894
210 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:44
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2019 13:33
Договір Сачко.pdf зміни до договору
21 серпня 2019 13:32
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 10:32
Договір Сачко.pdf укладений
19 серпня 2019 10:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до пункту 2.5 договору
Номер договору про закупівлю: 2/3210
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/3210
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 210 000,00
UAH