Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електричні товари
Очікувана вартість
11 500,00 UAH
UA-2019-07-19-001149-b 44783a946aa14d67b8ad97fdc96bda10
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Светлана Касьянова

+380671921564
+380567135966
+380563711123
kzo.domrc@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти "Дніпропетровський обласний методичний ресурсний центр" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 20267596
Місцезнаходження: 49044, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Паторжинського, 13-А
Контактна особа: Светлана Касьянова
+380671921564,+380567135966,+380563711123
kzo.domrc@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 12:02
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2019 11:52
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 11:52
Очікувана вартість: 11 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 58,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання


Згідно інформації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
288 штука
Електричні товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49044, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Паторжинського, 13А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 серпня 2019  —  16 серпня 2019
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 12:02
Спеціфікація до договору .xlsx
19 липня 2019 12:02
догов_~1.doc
19 липня 2019 12:02
Форма пропоз..doc
19 липня 2019 12:02
ІНФОРМАЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 липня 2019 10:07
Дата відповіді: 22 липня 2019 10:36
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До торгів допускаємо товари всіх марок або моделей, які відповідають характеристикам нашої інформації.
До участі в закупівлі допускаються як фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ так і юридичні особи платники ПДВ. Оцінювання пропозиції буде здійснюватись згідно чинного законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 11:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ 10 347,96
UAH з ПДВ
10 347,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2019 11:47
Серт..JPG
29 липня 2019 11:47
колодки.JPG
29 липня 2019 11:47
аско.JPG
29 липня 2019 11:47
Серт пвс шввп.JPG
29 липня 2019 11:47
Додаток пвс шввп.JPG
29 липня 2019 11:47
СЭС ТИТАН.pdf
29 липня 2019 11:47
Серт ТИТАН.pdf
29 липня 2019 11:47
Декларации.pdf
29 липня 2019 11:47
Лист персон.дані+ст.17.pdf
29 липня 2019 11:47
Паспорт.pdf
29 липня 2019 11:47
ІНН, прописка.pdf
29 липня 2019 11:47
Витяг розшир..pdf
29 липня 2019 11:47
Виписка з ЄДР2.pdf
29 липня 2019 11:47
Виписка з ЄДР1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3222000374
Переможець 10 347,96
UAH з ПДВ
30 липня 2019 08:43

Документи

30 липня 2019 08:42
Протокол 2.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2019 08:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3222000374
10 347,96
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 липня 2019 08:42
Протокол 2.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договір.PDF укладений
02 серпня 2019 12:52