Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електричні товари
Очікувана вартість
11 500,00 UAH
UA-2019-07-19-001149-b ● 44783a946aa14d67b8ad97fdc96bda10
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад освіти "Дніпропетровський обласний методичний ресурсний центр" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 20267596 |
Місцезнаходження: | 49044, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Паторжинського, 13-А |
Контактна особа: |
Светлана Касьянова +380671921564,+380567135966,+380563711123 kzo.domrc@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2019 12:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2019 11:52 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2019 11:52 |
Очікувана вартість: | 11 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31680000-6: Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
Згідно інформації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
288 штука
Електричні товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49044, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Паторжинського, 13А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 серпня 2019
—
16 серпня 2019
ДК 021:2015: 31680000-6 — Електричне приладдя та супутні товари до електричного обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2019 12:02 |
Спеціфікація до договору .xlsx |
19 липня 2019 12:02 |
догов_~1.doc |
19 липня 2019 12:02 |
Форма пропоз..doc |
19 липня 2019 12:02 |
ІНФОРМАЦІЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 липня 2019 10:07
Дата відповіді: 22 липня 2019 10:36
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: До торгів допускаємо товари всіх марок або моделей, які відповідають характеристикам нашої інформації.
До участі в закупівлі допускаються як фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ так і юридичні особи платники ПДВ. Оцінювання пропозиції буде здійснюватись згідно чинного законодавства.
До участі в закупівлі допускаються як фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ так і юридичні особи платники ПДВ. Оцінювання пропозиції буде здійснюватись згідно чинного законодавства.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП САВЧЕНКО ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ #3222000374 |
Переможець |
10 347,96
UAH з ПДВ
|
30 липня 2019 08:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір.PDF | укладений |
02 серпня 2019 12:52
|