Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі для нової української школи (парти)
Очікувана вартість
4 979 880,00 UAH
UA-2019-07-19-001123-b 595b2193b8a342f7b6bea04bf5bcc125
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Воробець

+380372524314 tenderosv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02147345
Вебсайт: http://osvita.cv.ua/
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, Героїв Майдану 176
Контактна особа: Оксана Воробець
+380372524314
tenderosv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
-Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-05-06-001077-а (дата формування звіту 10 червня 2019р.);
-Звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-06-11-000764-b (дата формування звіту 12 липня 2019р.);
-Протокол переговорів з учасником від 19.07.2019р.
Замовником було двічі проведено процедуру закупівлі «Відкриті торги» по закупівлі меблів для нової української школи (парти). За результатом проведення відкритих торгів від 10.06.2019р. (UA-2019-05-06-001077-а) та від 12.07.2019р. (UA-2019-06-11-000764-b) дані торги було відмінено в зв’язку з поданням для участі менше двох тендерних пропозицій. Замовником було двічі відмінено процедури закупівлі відкритих торгів через відсутність достатньої кількості учасників.
На підставі вищезазначеного необхідно укласти договір із ТОВ «Техно-Інвест» на закупівлю Меблів для нової української школи (парти) за результатом проведення переговорів за переговорною процедурою закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 12:02
Оскарження наміру укласти договір: 30 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3074 штука
Меблі для нової української школи (парти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування: субвенції з державного бюджету та міський бюджет на 2019р. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату Товару. Замовник протягом 7 (семи) банківських днів, з дати отримання накладних та надходження коштів, подає доручення на здійснення платежу в органи Державної казначейської служби України в м. Чернівцях. Оплата здійснюється в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 30 (тридцяти) календарних днів, але не пізніше 28.12.2019р. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

19 липня 2019 12:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 11:58
Протокол переговорів.PDF
19 липня 2019 11:58
Тендерна пропозиція учасника.PDF
19 липня 2019 11:58
Звіти про результати проведення процедур закупівель.PDF
19 липня 2019 11:58
Запрошення.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНО-ІНВЕСТ"
#32726326
Переможець 4 979 880,00
UAH з ПДВ
19 липня 2019 12:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2019 12:02

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНО-ІНВЕСТ"
#32726326
4 979 880,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2019 16:11
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2019 15:08
Додатковий договір 1.PDF зміни до договору
23 вересня 2019 15:06
Електронний підпис укладений
30 липня 2019 09:57
Договір.PDF укладений
30 липня 2019 09:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До п. 5.1 договору №136 внесено зміни щодо продовження строку поставки товару до 15.10.2019р.
Номер договору про закупівлю: 136
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 4 979 880,00
UAH (в тому числі ПДВ 829 980,00 UAH)