Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери (ноутбуки)
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2019-07-19-001050-b e102e39b234e416db751254c5cb7e56c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Романюк Наталія Миколаївна

380972378718 k-bosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Кам'янка-Бузької районної державної адміністрації Львівської області
Код ЄДРПОУ: 02144708
Вебсайт: http://osvitakambuz.at.ua/
Місцезнаходження: 80400, Україна , Львівська обл., Кам'янка-Бузька, Івана Франка,14
Контактна особа: Романюк Наталія Миколаївна
380972378718
k-bosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 11:48
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 06 серпня 2019 13:52
Очікувана вартість: 260 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Персональні комп'ютери (ноутбуки)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 штуки
Персональні комп'ютери (ноутбуки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80400, Україна, Львівська область, Кам'янка-Бузька, Ів.Франка,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 серпня 2019  —  30 вересня 2019
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 липня 2019 14:16
Додаток 3 виправлений.doc
25 липня 2019 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 11:51
Тендерна документація.docx
19 липня 2019 11:51
Додаток 4.docx
19 липня 2019 11:50
Додаток 2.docx
19 липня 2019 11:50
Додаток 1.docx
26 липня 2019 14:16
Додаток 3 виправлений.doc
24 липня 2019 15:46
Додаток 3.doc
24 липня 2019 10:23
Додаток 3.doc
19 липня 2019 11:50
Додаток 3.doc
25 липня 2019 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 11:51
Тендерна документація.docx
19 липня 2019 11:51
Додаток 4.docx
19 липня 2019 11:50
Додаток 2.docx
19 липня 2019 11:50
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 липня 2019 10:08
Дата відповіді: 24 липня 2019 10:08
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідь на дане запитання знайдете у Додатку 3 даної закупівлі. 2).Відповідно до ст .3 Закону України " Про публічні закупівлі " Замовник не може обмежувати конкуренцію,а порядок ціноутворення на предмет закупівлі не належить до компетенції Замовника. 3).Відповідь на дане запитання знайдете у Додатку даної закупівлі у розділі " Вимоги до предмету закупівлі " пункт 4.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft і Уточнення
Дата подання: 22 липня 2019 17:09
Дата відповіді: 24 липня 2019 10:22
Шановний Замовник! 1)З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» 2)Чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1).Технічні вимоги до предмета закупівлі - доповнено 2) монтаж,підключення та введення в експлуатацію не потрібне.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ОЧИЧ ОЛЕГ СТЕПАНОВИЧ" 256 100,00
UAH з ПДВ
256 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "НОВАК РОМАН ГРИГОРОВИЧ" 259 100,00
UAH з ПДВ
259 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2019 23:18
Електронний підпис
08 серпня 2019 23:16
Довідка з ДФС.jpg
08 серпня 2019 23:16
Dovidka_19211751660580927104.pdf
04 серпня 2019 21:42
Електронний підпис
04 серпня 2019 21:29
2019.06.12-12.2-18-3_13213.pdf
04 серпня 2019 21:29
Цінова пропозиція.pdf
04 серпня 2019 21:29
Технічна документація.pdf
04 серпня 2019 21:29
Проект договору.pdf
04 серпня 2019 21:29
Лист про працівників.pdf
04 серпня 2019 21:29
Копія Паспорта та ІПН.pdf
04 серпня 2019 21:29
Копія Витягу.pdf
04 серпня 2019 21:29
Копія Виписки.pdf
04 серпня 2019 21:29
Довідка СЦ.pdf
04 серпня 2019 21:29
Довідка право підпису.pdf
04 серпня 2019 21:29
Довідка МТЗ.pdf
04 серпня 2019 21:29
img-730173333-0001.pdf

Публічні документи

01 серпня 2019 21:51
UA-2019-07-19-001050-b.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ОЧИЧ ОЛЕГ СТЕПАНОВИЧ"

ФОП "НОВАК РОМАН ГРИГОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ОЧИЧ ОЛЕГ СТЕПАНОВИЧ"
#3093108456
Переможець 256 100,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 12:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2019 12:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ОЧИЧ ОЛЕГ СТЕПАНОВИЧ"
#3093108456
256 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 12:37
Електронний підпис укладений
22 серпня 2019 14:05
tmp4114.pdf укладений
22 серпня 2019 14:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 256 100,00
UAH