Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (комплект мультимедійного обладнання) (джерело фінансування закупівлі: кошти з державного бюджету місцевим бюджетам)
Очікувана вартість
801 000,00 UAH
UA-2019-07-19-000919-c 79719ea70c624ebab948e7327ef54295
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сафронова Ірина

+380487069772 buhgalter134@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Код ЄДРПОУ: 40703130
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134
Контактна особа: Сафронова Ірина
+380487069772
buhgalter134@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 18:39
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2019 20:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 11:25
Початок аукціону: 05 серпня 2019 11:25
Очікувана вартість: 801 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 005,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Комплект мультимедійного обладнання (інтерактивна дошка з терміном гарантії 5 років; ліцензія на програмне забезпечення розширене 2 роки підписки; короткофокусний мультимедіа проектор; ноутбук); Комплект мультимедійного обладнання (інтерактивна дошка з терміном гарантії 5 років; ліцензія на програмне забезпечення розширене 2 роки підписки; короткофокусний мультимедіа проектор; ноутбук з програмним забезпеченням для розвитку слуху та мовлення "Світ звуків"; колонки; мікрофон дротовий; багатофункціональний пристрій); Комплект мультимедійного обладнання (інтерактивна дошка з терміном гарантії 5 років; ліцензія на програмне забезпечення розширене 2 роки підписки; короткофокусний мультимедіа проектор; ноутбук з програмним забезпеченням "Живий звук"; колонки; мікрофон дротовий; багатофункціональний пристрій)

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (комплект мультимедійного обладнання) (джерело фінансування закупівлі: кошти з державного бюджету місцевим бюджетам)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплект
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (комплект мультимедійного обладнання) (джерело фінансування закупівлі: кошти з державного бюджету місцевим бюджетам)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно накладних (або видаткових накладних) на протязі 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 18:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 18:43
ТД комплект мультимедійного обладнання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 липня 2019 08:42
Дата відповіді: 23 липня 2019 14:36
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! Виходячи з тих питань, що Ви надіслали, тендерний комітет дійшов висновку, що Вами не повністю вивчена тендерна документація.

Тому, щодо Вашого першого питання повідомляємо наступне:
1) У примітці до технічних вимог (Додаток № 1 до Тендерної документації) виділеним текстом зазначено: «Примітка: Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку або тип, передбачає надання еквіваленту (технічні вимоги еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Запропонований учасником еквівалент предмету закупівлі за своїми технічними характеристиками повинен бути не гіршим.»

Щодо Вашого другого питання повідомляємо наступне:
2) У п. 5 розділу Загальні положення Тендерної документації зазначено: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах»
Також, відповідно до п. 1 розділу Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено:
«Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію: ціни.
Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори, у т.ч., що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Також ціна включає в себе всі витрати на доставку обладнання на місце встановлення, монтажу обладнання по місцю використання; прокладки і монтаж кабелів, налагодження устаткування, а також первинний інструктаж персоналу по використанню обладнання тощо.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. »

Щодо Вашого третього питання повідомляємо наступне:
3) У п. 6 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено:
«З метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам, Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.):
- інформацію у вигляді порівняльної таблиці з технічними, якісними та кількісними характеристиками товару, що пропонує Учасник у тендерній пропозиції згідно вимог, зазначених у Додатку № 1 тендерної документації (обов’язкова умова: вказати назву торгової марки, модель, назву та країну походження виробника на кожний вид товару, що пропонує Учасник);
- документи для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до переліку вказаному в Додатку № 2 до Тендерної документації.
Учасники можуть додатково надавати у складі пропозицій інші документи та інформацію, які на їх думку, підтверджують відповідність пропозицій технічним, якісним та іншим характеристикам (вимогам) предмета закупівлі»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИТЕР" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЛИТЕР" 728 190,00
UAH з ПДВ
728 190,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 780 760,80
UAH з ПДВ
780 760,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2019 11:00
Електронний підпис
08 серпня 2019 10:35
Електронний підпис
08 серпня 2019 10:34
public_doc.pdf
08 серпня 2019 10:34
public_doc.p7s
08 серпня 2019 10:34
Dovidka_19210657890140667411.pdf.p7s
08 серпня 2019 10:34
Dovidka_19210657890140667411.pdf
05 серпня 2019 21:45
Електронний підпис
05 серпня 2019 20:31
Електронний підпис
01 серпня 2019 21:04
Електронний підпис
01 серпня 2019 21:02
8 - Статут.pdf
01 серпня 2019 21:02
13 - Стосовно санкцій.pdf
01 серпня 2019 21:02
10 - Захист довкілля.pdf
01 серпня 2019 21:02
1 - Пропозиція.pdf

Публічні документи

01 серпня 2019 17:20
Електронний підпис
01 серпня 2019 17:16
1ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf
01 серпня 2019 17:16
1ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИТЕР" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЛИТЕР"

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИТЕР" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЛИТЕР"
#30029851
Переможець 728 190,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 16:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2019 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИТЕР" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЛИТЕР"
#30029851
728 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 16:44
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 16:47
SCAN0011.PDF зміни до договору
28 жовтня 2019 16:47
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 16:26
SCAN0000.PDF зміни до договору
30 вересня 2019 16:25
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 09:07
SCAN0000.PDF укладений
19 серпня 2019 09:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити строк поставки товарів до 31 жовтня 2019 року, та пункт 5.1. Договору № 77Т від 19 серпня 2019 року викласти в новій редакції, а саме : "Строк поставки товарів - до 31 жовтня 2019 року. Товар повинен бути поставлений в повному обсязі, згідно Специфікацією (Додаток № 1)".
Номер договору про закупівлю: 77Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 77Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились, продовжити строк поставки товарів - до 30 листопада 2019 р. та п. 5. 1 Договору викласти в новій редакції, а саме: "Строк поставки товарів - до 30 листопада 2019 р. Товар повинен бути поставлений в повному обсязі, згідно Специфікації (Додаток № 1)"
Номер договору про закупівлю: 77Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 77Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 728 190,00
UAH (в тому числі ПДВ 121 365,00 UAH)