Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси" |
Код ЄДРПОУ: | 40703130 |
Місцезнаходження: | 65039, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134 |
Контактна особа: |
Сафронова Ірина +380487069772 buhgalter134@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2019 18:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2019 11:25 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2019 11:25 |
Очікувана вартість: | 801 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 005,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Комплект мультимедійного обладнання (інтерактивна дошка з терміном гарантії 5 років; ліцензія на програмне забезпечення розширене 2 роки підписки; короткофокусний мультимедіа проектор; ноутбук); Комплект мультимедійного обладнання (інтерактивна дошка з терміном гарантії 5 років; ліцензія на програмне забезпечення розширене 2 роки підписки; короткофокусний мультимедіа проектор; ноутбук з програмним забезпеченням для розвитку слуху та мовлення "Світ звуків"; колонки; мікрофон дротовий; багатофункціональний пристрій); Комплект мультимедійного обладнання (інтерактивна дошка з терміном гарантії 5 років; ліцензія на програмне забезпечення розширене 2 роки підписки; короткофокусний мультимедіа проектор; ноутбук з програмним забезпеченням "Живий звук"; колонки; мікрофон дротовий; багатофункціональний пристрій)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється за фактично поставлений товар згідно накладних (або видаткових накладних) на протязі 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2019 18:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2019 18:43 |
ТД комплект мультимедійного обладнання.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тому, щодо Вашого першого питання повідомляємо наступне:
1) У примітці до технічних вимог (Додаток № 1 до Тендерної документації) виділеним текстом зазначено: «Примітка: Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку або тип, передбачає надання еквіваленту (технічні вимоги еквіваленту не повинні бути гіршими). У разі надання еквіваленту, Учасник в пропозиції повинен зазначити найменування та технічні характеристики запропонованого еквіваленту. Запропонований учасником еквівалент предмету закупівлі за своїми технічними характеристиками повинен бути не гіршим.»
Щодо Вашого другого питання повідомляємо наступне:
2) У п. 5 розділу Загальні положення Тендерної документації зазначено: «Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах»
Також, відповідно до п. 1 розділу Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено:
«Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі одного критерію: ціни.
Ціна пропозиції повинна враховувати податки і збори, у т.ч., що сплачуються або мають бути сплачені відповідно до положень Податкового кодексу України. У разі, якщо учасник не є платником ПДВ, ціна пропозиції зазначається без ПДВ. Також ціна включає в себе всі витрати на доставку обладнання на місце встановлення, монтажу обладнання по місцю використання; прокладки і монтаж кабелів, налагодження устаткування, а також первинний інструктаж персоналу по використанню обладнання тощо.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. »
Щодо Вашого третього питання повідомляємо наступне:
3) У п. 6 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено:
«З метою підтвердження відповідності товару, що поставляється, технічним вимогам, Учасник повинен надати в електронному вигляді (сканованому в форматі pdf.):
- інформацію у вигляді порівняльної таблиці з технічними, якісними та кількісними характеристиками товару, що пропонує Учасник у тендерній пропозиції згідно вимог, зазначених у Додатку № 1 тендерної документації (обов’язкова умова: вказати назву торгової марки, модель, назву та країну походження виробника на кожний вид товару, що пропонує Учасник);
- документи для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до переліку вказаному в Додатку № 2 до Тендерної документації.
Учасники можуть додатково надавати у складі пропозицій інші документи та інформацію, які на їх думку, підтверджують відповідність пропозицій технічним, якісним та іншим характеристикам (вимогам) предмета закупівлі»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 11:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИТЕР" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЛИТЕР" |
728 190,00
UAH з ПДВ
|
728 190,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" |
780 760,80
UAH з ПДВ
|
780 760,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИТЕР" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЛИТЕР" #30029851 |
Переможець |
728 190,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2019 16:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 16:44
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2019 16:47
|
SCAN0011.PDF | зміни до договору |
28 жовтня 2019 16:47
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2019 16:26
|
SCAN0000.PDF | зміни до договору |
30 вересня 2019 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2019 09:07
|
SCAN0000.PDF | укладений |
19 серпня 2019 09:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились продовжити строк поставки товарів до 31 жовтня 2019 року, та пункт 5.1. Договору № 77Т від 19 серпня 2019 року викласти в новій редакції, а саме : "Строк поставки товарів - до 31 жовтня 2019 року. Товар повинен бути поставлений в повному обсязі, згідно Специфікацією (Додаток № 1)". |
Номер договору про закупівлю: | 77Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 77Т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились, продовжити строк поставки товарів - до 30 листопада 2019 р. та п. 5. 1 Договору викласти в новій редакції, а саме: "Строк поставки товарів - до 30 листопада 2019 р. Товар повинен бути поставлений в повному обсязі, згідно Специфікації (Додаток № 1)" |
Номер договору про закупівлю: | 77Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 77Т |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |