Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Придбання систем зберігання резервних копій)»
Очікувана вартість
3 200 000,00 UAH
UA-2019-07-19-000916-c 938fb5f1ed5a4be1a3aeae273c609d29
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мизюк Оксана Михайлівна

+380442065922 tender.mfu@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство фінансів України
Код ЄДРПОУ: 00013480
Місцезнаходження: 01008, Україна , Київська обл., Київ, вул. Грушевського, 12/2
Контактна особа: Мизюк Оксана Михайлівна
+380442065922
tender.mfu@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 18:35
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 15:37
Очікувана вартість: 3 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 96000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Придбання систем зберігання резервних копій
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 од.
Придбання систем зберігання резервних копій (Джерело фінансування закупівлі - Державний бюджет України за КПКВК 3501010 «Керівництво та управління у сфері фінансів», КЕКВ 3110)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04071, Україна, Київська обл., Київ, Межигірська, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 липня 2019 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 18:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 17:06
Перелік змін до ТД від 26.07.19.doc
26 липня 2019 15:44
Перелік змін до ТД від 25.07.19.doc
26 липня 2019 17:06
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ_система_резервного_копіювання.docx
26 липня 2019 15:44
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ_26_07 оновлена Міжмережеві_екрани.docx
19 липня 2019 18:32
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦІЯ_система_резервного_копіювання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо виключення дискримінаційних умов тендерної документації
Дата подання: 25 липня 2019 14:42
Дата відповіді: 29 липня 2019 17:14
Наше підприємство розглянуло тендерну документацію на закупівлю «Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Придбання систем зберігання резервних копій)» (далі – Тендерна документація) та вважає, що Тендерна документація складена з порушенням принципів публічних закупівель згідно статті 3 Закону «Про публічні закупівлі», а саме: «недискримінація учасників», що підтверджується наступними підставами: 1.) У відповідності до пункту 4.1. розділу «І. Загальні положення» Тендерної документації Замовником визначений предмет закупівлі: «Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Придбання систем зберігання резервних копій)». Пунктом 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Таблиці 1 Додатку №2 Тендерної документації передбачено надання наступних документів: «2.1. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою згідно з додатком 2.1 до тендерної документації), а саме: - не менше одного сертифікованого виробником спеціаліста, що мають кваліфікацію по обслуговуванню існуючого у замовника програмного забезпечення – IBM Spectrum Protect. 2.2. На підтвердження інформації про працівників, що вказані у довідці згідно п. 2.1., учасник повинен надати копії діючих сертифікатів від IBM Spectrum Protect.» Однак, ми як, учасники процедури закупівлі у відповідності до предмету закупівлі даного тендеру повинні поставити Міністерству фінансів України (далі – Замовник) «систему зберігання резервних копій», тобто – це Товар, який повинен бути сумісним з програмним забезпеченням IBM Spectrum Protect. Учаснику, постачальнику Товару, що є предметом закупівлі, не обов’язково мати в наявності працівників, сертифікованих виробником програмного забезпечення – IBM Spectrum Protect. Дана умова пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Таблиці 1 Додатку №2 Тендерної документації є дискримінаційною, та звужує коло учасників, тому що в даній процедурі закупівлі можуть брати участь Учасники, які мають в наявності «не менше одного сертифікованого виробником спеціаліста, що мають кваліфікацію по обслуговуванню існуючого у замовника програмного забезпечення – IBM Spectrum Protect». Наше підприємство не може брати участь у даній процедурі закупівлі із за відсутності наявності сертифікованого виробником програмного забезпечення – IBM Spectrum Protect працівника, але може запропонувати Замовнику Товар, який повністю відповідає технічних та якісним характеристикам товару, які викладені Замовником в Додатку №3 Тендерної документації. Слід зауважити, що з умов Тендерної документації можливо зробити висновок, що програмного забезпечення – IBM Spectrum Protect вже є в наявності у Замовника та Замовник покладає на учасників додаткові умови та витрати, які взагалі не відносяться до предмету закупівлі. На підставі вищевикладеного прошу виключити пункт 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Таблиці 1 Додатку №2 Тендерної документації та викласти такий пункт в наступній редакції: «2.1. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою згідно з додатком 2.1 до тендерної документації), а саме: - не менше одного сертифікованого спеціаліста, що мають кваліфікацію по обслуговуванню товару, що є предметом закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини п’ятої розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі (далі – Порядок): якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів.
Відповідно до абзацу третього частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): закупівлі здійснюються за такими принципами - максимальна економія та ефективність.
Вимога щодо наявності сертифікованого виробником спеціаліста, що має кваліфікацію по обслуговуванню програмного забезпечення IBM Spectrum Protect, необхідна для дотримання ефективності з налаштування існуючого програмного забезпечення резервного копіювання замовника – IBM Spectrum Protect для взаємодії з запропонованими учасником системами зберігання резервних копій, відповідно для отримання замовником цілісної системи зберігання резервних копій.
Враховуючи вищезазначене, тендерна документація для здійснення закупівлі систем зберігання резервних копій розроблена замовником відповідно до вищевказаних вимог Порядку та Закону, і не містить дискримінаційних вимог.
щодо виключення дискримінаційних умов тендерної документації
Дата подання: 25 липня 2019 14:43
Дата відповіді: 29 липня 2019 17:14
Наше підприємство розглянуло тендерну документацію на закупівлю «Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Придбання систем зберігання резервних копій)» (далі – Тендерна документація) та вважає, що Тендерна документація складена з порушенням принципів публічних закупівель згідно статті 3 Закону «Про публічні закупівлі», а саме: «недискримінація учасників», що підтверджується наступними підставами: 1.) У відповідності до пункту 4.1. розділу «І. Загальні положення» Тендерної документації Замовником визначений предмет закупівлі: «Код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Придбання систем зберігання резервних копій)». Пунктом 4.3. Таблиці 1 Додатку №3 тендерної документації передбачено: «Учасник повинен забезпечити налаштування існуючого програмного забезпечення резервного копіювання Замовника – IBM Spectrum Protect для взаємодії з запропонованими системами зберігання резервних копій, а саме: 1. Встановлення та налаштування системи; 2. Налаштування реплікації між системами; 3. Конфігурація існуючої системи резервного копіювання для використання мережі SAN для резервування та відновлення віртуальних машин VMware; 4. Оновлення політик існуючої системи резервного копіювання Замовника для збереження річних, квартальних, місячних резервних копій; 5. Оновлення ієрархії зберігання даних в системі резервного копіювання до VTL to tape; 6. Проведення навчання для співробітників по використанню ПЗ IBM Spectrum Protect та Системи; 7. Написання документації – конфігурації системи резервного копіювання та інструкції адміністратора системи резервного копіювання.» Вищевказаними умовами Тендерної документації Замовник зобов’язує Учасника проводити додаткові послуги щодо налогодження «існуючої системи» IBM Spectrum Protect у Замовника. Слід зауважити, що з умов Додатку №3 Тендерної документації можливо зробити висновок, що програмне забезпечення – IBM Spectrum Protect вже є в наявності у Замовника та Замовник покладає на учасників додаткові послуги та витрати, які взагалі не відносяться до предмету закупівлі і зобов’язує Учасників налаштувати «існуючу систему IBM Spectrum Protect», провести послуги щодо роботи «існуючої системи IBM Spectrum Protect» та навчати персонал Замовника щодо роботи на «існуючій системі IBM Spectrum Protect», що взагалі не має відношення до Товару, який є предметом закупівлі. Незрозуміло, навіщо Учаснику, що постачає Товар, який є предметом закупівлі мати спеціалістів будь – якого програмного забезпечення, яке забажає встановлювати Замовник на такий товар. На підставі вищевикладеного просимо внести зміни до пункту 4.3. Таблиці 1 Додатку №3 тендерної документації та виключити всі послуги з налаштування або будь-які інші послуги, що стосуються «існуючої системи IBM Spectrum Protect».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини п’ятої розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі (далі – Порядок): якщо під час здійснення замовником закупівлі товарів передбачається також закупівля послуги (послуг), пов'язаної (пов'язаних) з поставкою товарів (зокрема послуги з транспортування, установки, монтажу, наладки, інсталяції програмного забезпечення, навчання персоналу тощо), предметом закупівлі в такому разі є товари за умови, що вартість такої послуги (таких послуг) не перевищує вартості самих товарів.
Відповідно до абзацу третього частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): закупівлі здійснюються за такими принципами - максимальна економія та ефективність.
Вимога щодо наявності сертифікованого виробником спеціаліста, що має кваліфікацію по обслуговуванню програмного забезпечення IBM Spectrum Protect, необхідна для дотримання ефективності з налаштування існуючого програмного забезпечення резервного копіювання замовника – IBM Spectrum Protect для взаємодії з запропонованими учасником системами зберігання резервних копій, відповідно для отримання замовником цілісної системи зберігання резервних копій.
Враховуючи вищезазначене, тендерна документація для здійснення закупівлі систем зберігання резервних копій розроблена замовником відповідно до вищевказаних вимог Порядку та Закону, і не містить дискримінаційних вимог.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БІЗНЕС КОНТІНЮІТІ СОЛЮШНЗ" 3 000 000,00
UAH з ПДВ
3 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДАТАНЕТ IСП 3 180 000,00
UAH з ПДВ
3 180 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2019 11:54
UA-2019-07-19-000916-c_qualify.pdf
04 серпня 2019 11:54
UA-2019-07-19-000916-c_price.pdf
04 серпня 2019 11:54
BCS_found.pdf

Публічні документи

04 серпня 2019 13:28
Електронний підпис
04 серпня 2019 13:26
16_Банк гарантія.zip
04 серпня 2019 13:26
14_2_Виписка з ЄДР_2.pdf
04 серпня 2019 13:26
14_1_Виписка з ЄДР_1.pdf
04 серпня 2019 13:26
13_Статут 2019.pdf
04 серпня 2019 13:26
12_Приказ_Директор.jpeg
04 серпня 2019 13:26
10_Протокол Зборів.pdf
04 серпня 2019 13:26
4_Довідка працівники.pdf
04 серпня 2019 13:26
3_3_Договір 101.pdf
04 серпня 2019 13:26
3_2_РФ_ВН_45.pdf
04 серпня 2019 13:26
3_1_Договір 011218.pdf
04 серпня 2019 13:26
2_Довідка_Досвід.pdf
04 серпня 2019 13:26
1_Технічна частина.pdf
04 серпня 2019 13:26
0_Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БІЗНЕС КОНТІНЮІТІ СОЛЮШНЗ"

ТОВ ДАТАНЕТ IСП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БІЗНЕС КОНТІНЮІТІ СОЛЮШНЗ"
#40155256
Переможець 3 000 000,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 18:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 18:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БІЗНЕС КОНТІНЮІТІ СОЛЮШНЗ"
#40155256
3 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:18
Електронний підпис укладений
29 серпня 2019 09:49
Договір 13010-05-126.pdf укладений
29 серпня 2019 09:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 3 000 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 500 000,00 UAH)