Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навчальне обладнання для оснащення кабінетів початкової школи
Очікувана вартість
241 938,00 UAH
UA-2019-07-19-000889-b c9a802bbb41d476db911e960729695f6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Перелигіна

+380952535132 shkola2schastye@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Щастинська загальноосвітня школа I-III ст. №2 Новоайдарська р-на ради Луганської обл.
Код ЄДРПОУ: 39469224
Місцезнаходження: 91480, Україна , Луганська обл., м. Щастя, квартал Енергетиків, 16
Контактна особа: Галина Перелигіна
+380952535132
shkola2schastye@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 17:00
Очікувана вартість: 241 938,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 241,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Навчальне обладнання для оснащення кабінетів початкової школи (Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 91480, Україна, Луганська область, м.Щастя , квартал Енергетиків,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом переказу Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника впродовж 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту поставки товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 11:24
Тендерна документація_компьютери.doc

Інформація про відміну

Дата відміни
05 серпня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій