Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 30230000-0 Комп»ютерне обладнання (Баготофункціональні пристрої)
Очікувана вартість
14 000,00 UAH
UA-2019-07-19-000831-c 0085090e102547feab3902de97e9ca65
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Заворотнюк

+380515827704 bashtrada@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Баштанська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04376469
Місцезнаходження: 56100, Україна , Николаевская обл., Баштанка, 56100, Миколаївська область, Баштанський район, м.Баштанка, вул.Героїв Небесної сотні, 38
Контактна особа: Тетяна Заворотнюк
+380515827704
bashtrada@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2019 23:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 14:31
Початок аукціону: 05 серпня 2019 14:31
Очікувана вартість: 14 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,71%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Баготофункціональні пристрої(фінасування-м/б)

Баготофункціональні пристрої(фінансування-м/б)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
ДК 021:2015 код 30230000-0 Комп»ютерне обладнання (Баготофункціональні пристрої)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється після надання послуг протягом 15 календарних днів в розмірі 100 % Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 липня 2019 08:49
Дата відповіді: 24 липня 2019 11:28
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) допускається; 2) усі учасники ,як платники ПДВ та і неплатники ПДВ допускаються в будь-якій ситуації без обмежень.Подальша оцінка буде відповідно до чинного законодавства.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ 13 678,00
UAH з ПДВ
13 678,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Галкіна Анастасія Олександрівна 13 900,00
UAH з ПДВ
13 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Рясенчук Ігор Володимирович 14 000,00
UAH з ПДВ
14 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2019 13:46
Електронний підпис
03 серпня 2019 12:25
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
03 серпня 2019 12:25
Довідка про гарантію.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 12:52
тех_вимоги.pdf
02 серпня 2019 12:52
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ

Фізична особа-підприємець Галкіна Анастасія Олександрівна

ФОП Рясенчук Ігор Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ
#1672003619
Відхилено 13 678,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 09:47
Фізична особа-підприємець Галкіна Анастасія Олександрівна
#3512306746
Відхилено 13 900,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 09:50
ФОП Рясенчук Ігор Володимирович
#3444416214
Відхилено 14 000,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 09:53

Документи

07 серпня 2019 09:50
Електронний підпис
07 серпня 2019 09:50
протокол №183.pdf

Документи

07 серпня 2019 09:53
Електронний підпис
07 серпня 2019 09:52
протокол №183.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
07 серпня 2019 09:53
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі