Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стелажі
Очікувана вартість
15 000,00 UAH
UA-2019-07-19-000824-b a1d2f810489f40259f50f6956f7565ca
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нікітенко Олег Юрійович

+380472567509 gu_pfu_prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Черкаській області
Код ЄДРПОУ: 21366538
Місцезнаходження: 18002, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Смілянська, 23
Контактна особа: Нікітенко Олег Юрійович
+380472567509
gu_pfu_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 11:14
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 11:19
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2019 11:19
Очікувана вартість: 15 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47 шт
Стелажі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18008, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Вернигори, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 серпня 2019
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування - кошти Пенсійного фонду України Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 11:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 11:15
Оголошення_стелажі липень.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вартість закупівлі
Дата подання: 19 липня 2019 11:55
Дата відповіді: 19 липня 2019 12:15
Підкажіть будь ласка яка реальна вартість закупівлі? У вас вказаний бюджет 15000 грн. це за 8 шт стелажів однорядних + 24 шт полиць + 3 шт. стелажів дворядних + 12 шт. полиць до них. Так?
Відповідь: так, вартість закупівлі 15000 - це за 8 шт стелажів однорядних + 24 шт полиць + 3 шт. стелажів дворядних + 12 шт. полиць до них.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій