СРV ДК 021:2015 – 30230000-0- Комп’ютерне обладнання ( ноутбуки, багатофункціональний пристрій,ігровий безконтактний сенсорний контролер)
Очікувана вартість
155 000,00 UAH
UA-2019-07-19-000797-c 3d1be4435b3545458a274452c010c3bd
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент культури і туризму Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573471
Місцезнаходження замовника: 69035, Україна, Запорізька обл., Місто Запоріжжя, Вознесенівський р-н, вул.Незалежної України, буд. 68а
Контактна особа замовника: Коноваленко Ксенія Сергіївна
+380612247085
uprkult_zp@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 16:14
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 16:14
Очікувана вартість: 155 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 775,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
СРV ДК 021:2015 – 30230000-0- Комп’ютерне обладнання ( ноутбуки, багатофункціональний пристрій,ігровий безконтактний сенсорний контролер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, за адресами установ, підпорядкованих Замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 липня 2019 16:11
Електронний цифровий підпис
19 липня 2019 16:09
Додаток6.pdf
19 липня 2019 16:09
Додаток5.pdf
19 липня 2019 16:09
Додаток4.pdf
19 липня 2019 16:09
Додаток3.pdf
19 липня 2019 16:09
Додаток2.pdf
19 липня 2019 16:09
Додаток1.pdf
19 липня 2019 16:09
Тендерна документація.pdf
19 липня 2019 16:09
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 липня 2019 08:55
Дата відповіді: 22 липня 2019 17:00
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1)Стосовно першого питання повідомляємо що у місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію, або тип предмету закупівлі, джерело його походження, або виробника, вважати наявним вираз "або еквівалент", але не гіршої якості.
2) По другому питанню повідомляємо що подати пропозицію може будь-який учасник зареєстрований у системі. Замовник розглядає учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі. Умови закупівлі не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону ( у тому числі за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Ціна розглядається, як остаточна.
3) Тендерна документація складена згідно чинного законодавства України.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ВИНИЧУК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 143 916,00
UAH з ПДВ
143 916,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2019 13:03
Тендерна пропозиція.pdf
05 серпня 2019 13:03
відгук_page-0001.jpg
05 серпня 2019 13:03
Відгук.pdf
05 серпня 2019 13:03
Анал. дог..pdf
05 серпня 2019 13:03
Довідка без печатки.pdf
05 серпня 2019 13:03
Установчі доки підп.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
05 серпня 2019 16:14
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку