Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Амбулаторія первинної медичної допомоги за адресою: вул. Перемоги, № 14 А, с. Чернеча Слобода, Буринський район, Сумська область (нове будівництво)
Очікувана вартість
6 153 038,80 UAH
UA-2019-07-19-000788-c ce61ac355c6b4061bb3ebdcefdaf5653
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сапегіна Олена Вікторівна

+380542221638 ukb-sumy@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Орган державної влади "Управління капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації"
Код ЄДРПОУ: 04014045
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., місто Суми, вул Шишкарівська 9
Контактна особа: Сапегіна Олена Вікторівна
+380542221638
ukb-sumy@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 16:04
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 16:04
Початок аукціону: 06 серпня 2019 14:27
Очікувана вартість: 6 153 038,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 765,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30765 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Амбулаторія первинної медичної допомоги за адресою: вул. Перемоги, № 14 А, с. Чернеча Слобода, Буринський район, Сумська область (нове будівництво)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41740, Україна, Сумська область, с. Чернеча Слобода, вул. Перемоги, № 14 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 січня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2019 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 11:58
Перелік змін до тендерної документації.doc
23 липня 2019 11:58
тендерна документація - відкриті торги-зі змінами.doc
19 липня 2019 16:00
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
19 липня 2019 16:00
Договір підряду тендер-додаток 3-4-амбулаторія.doc
19 липня 2019 16:00
Технічні вимоги..docx
19 липня 2019 16:00
7_СД_ЛС2_2-1-10.rtf
19 липня 2019 16:00
7_СД_ЛС1_2-1-12.rtf
19 липня 2019 16:00
7_СД_ЛС2_2-1-8.rtf
19 липня 2019 15:59
7_СД_ЛС1_2-1-11.rtf
19 липня 2019 15:59
7_СД_ЛС2_2-1-5.rtf
19 липня 2019 15:59
7_СД_ЛС2_2-1-3.rtf
19 липня 2019 15:59
7_СД_ЛС1_7-1-1.rtf
19 липня 2019 15:59
7_СД_ЛС1_2-1-9.rtf
19 липня 2019 15:59
7_СД_ЛС1_2-1-7.rtf
19 липня 2019 15:59
7_СД_ЛС1_6-2-1.rtf
19 липня 2019 15:59
7_СД_ЛС1_2-1-6.rtf
19 липня 2019 15:59
7_СД_ЛС1_6-1-1.rtf
19 липня 2019 15:59
7_СД_ЛС1_2-1-16.rtf
19 липня 2019 15:59
7_СД_ЛС1_2-1-4.rtf
19 липня 2019 15:59
7_СД_ЛС1_2-1-15.rtf
19 липня 2019 15:59
7_СД_ЛС1_2-1-14.rtf
19 липня 2019 15:59
7_СД_ЛС1_2-1-2.rtf
19 липня 2019 15:59
7_СД_ЛС1_2-1-13.rtf
19 липня 2019 15:59
7_СД_ЛС1_2-1-1.rtf
19 липня 2019 15:59
7_СД_ИВР-додаток 7.rtf
19 липня 2019 15:59
7_СД_ВОБ- додаток 6.rtf
19 липня 2019 15:59
7_СД_ВОБ- додаток 2 -гарантыйний лист.rtf
23 липня 2019 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 11:58
Перелік змін до тендерної документації.doc
23 липня 2019 11:58
тендерна документація - відкриті торги-зі змінами.doc
19 липня 2019 16:00
тендерна документація - відкриті торги.doc
19 липня 2019 16:00
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
19 липня 2019 16:00
Договір підряду тендер-додаток 3-4-амбулаторія.doc
19 липня 2019 16:00
Технічні вимоги..docx
19 липня 2019 16:00
7_СД_ЛС2_2-1-10.rtf
19 липня 2019 16:00
7_СД_ЛС1_2-1-12.rtf
19 липня 2019 16:00
7_СД_ЛС2_2-1-8.rtf
19 липня 2019 15:59
7_СД_ЛС1_2-1-11.rtf
19 липня 2019 15:59
7_СД_ЛС2_2-1-5.rtf
19 липня 2019 15:59
7_СД_ЛС2_2-1-3.rtf
19 липня 2019 15:59
7_СД_ЛС1_7-1-1.rtf
19 липня 2019 15:59
7_СД_ЛС1_2-1-9.rtf
19 липня 2019 15:59
7_СД_ЛС1_2-1-7.rtf
19 липня 2019 15:59
7_СД_ЛС1_6-2-1.rtf
19 липня 2019 15:59
7_СД_ЛС1_2-1-6.rtf
19 липня 2019 15:59
7_СД_ЛС1_6-1-1.rtf
19 липня 2019 15:59
7_СД_ЛС1_2-1-16.rtf
19 липня 2019 15:59
7_СД_ЛС1_2-1-4.rtf
19 липня 2019 15:59
7_СД_ЛС1_2-1-15.rtf
19 липня 2019 15:59
7_СД_ЛС1_2-1-14.rtf
19 липня 2019 15:59
7_СД_ЛС1_2-1-2.rtf
19 липня 2019 15:59
7_СД_ЛС1_2-1-13.rtf
19 липня 2019 15:59
7_СД_ЛС1_2-1-1.rtf
19 липня 2019 15:59
7_СД_ИВР-додаток 7.rtf
19 липня 2019 15:59
7_СД_ВОБ- додаток 6.rtf
19 липня 2019 15:59
7_СД_ВОБ- додаток 2 -гарантыйний лист.rtf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-19-000788-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41376218
Дата подання: 20 серпня 2019 12:47
Вимога до замовника у зв'язку з невідповідністю тендерної пропозиції ПП "Приватбудсервіс" вимогам тендерної документації
На підставі розгляду тендерної пропозиції ПП «ПРИВАТБУДСЕРВІС» Орган державної влади «Управління капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації» (далі - Замовник) повинен відхилити цю пропозицію, оскільки вона не відповідає умовам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Так, у складі тендерної пропозиції ПП «ПРИВАТБУДСЕРВІС» містяться наступні помилки:
1. Згідно з частиною 2 розділу 3 тендерної документації Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (електронний документ з електронним цифровим підписом відповідно до вимог чинного законодавства). Тендерна пропозиція, що супроводжується сканованою копією банківської гарантії, оригінал якої оформлений на паперовому носієві та не є електронним документом, або якщо тендерна пропозиція супроводжується банківською гарантією, на якій відсутній електронний цифровий підпис, що не може бути перевірений, вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється Замовником.
Учасником ПП «ПРИВАТБУДСЕРВІС» у складі тендерної пропозиції була надана банківська гарантія №1696 від 02 серпня 2019 року, яка не відповідає умовам тендерної документації та вимогам чинного законодавства у зв’язку з тим, що надана банківська гарантія не завірена електронним цифровим підписом банку.
Електронний цифровий підпис, який накладений на банківську гарантію №1696 від 02 серпня 2019 року належить учаснику ПП «ПРИВАТБУДСЕРВІС», а не посадовій особі банківської установи, яка видала банківську гарантію. Невідповідність ЕЦП була перевірена на офіційному сайті Міністерства Юстиції України - https://czo.gov.ua/verify.
Відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов’язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України "Про електронні довірчі послуги".
Враховуючи викладене, забезпечення тендерної пропозиції вимагалося Замовником саме у вигляді електронного документу з електронним цифровим підписом відповідно до вимог чинного законодавства, то надана банківська гарантія від 02 серпня 2019 року № 1696 не є у розумінні чинного законодавства електронним документом, оскільки не містить обов’язкового реквізиту, а саме електронного підпису автора.
2. Згідно з підпунктом 5.1 частини 5 розділу 3 тендерної документації для документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасником подається довідка за наведеною нижче формою «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Для підтвердження, зазначеної у довідці інформації, Учасником подаються копії розпорядчого(чих) документа(ів) про призначення на посаду працівників Учасника та/або копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з Учасником. Зазначені копії документів подаються з урахуванням Закону України «Про захист персональних даних».
Проте всупереч вимогам тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника ПП «ПРИВАТБУДСЕРВІС» надано довідку про наявність працівників № 2 від 02 серпня 2019 року. По пунктам 4,6,7,15,16,20,22 надано лише окремі сторінки трудових книжок (окремі сторінки, а не повний документ).
Вимагалося надання саме копії документа, а не його окрема частина чи витяг. У зв’язку з цим ПП «ПРИВАТБУДСЕРВІС» не надало документів, які вимагалися в підпункті 5.1 частини 5 розділу 3 тендерної документації, що суперечить умовам тендерної документації. Тому, тендерна пропозиція ПП «ПРИВАТБУДСЕРВІС» мала бути відхилена Замовникам, відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону.
Наша позиція обґрунтовується аналогічною практикою Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме Рішенням № 5965-р/пк-пз від 19.06.2018 (UA-2018-04-25-001901-a), згідно з яким встановлено наступне - «У складі Пропозиції містяться копії лише окремих сторінок трудових книжок всіх працівників, зазначених у довідці (файли "Тр.1 Апостолове №3, Тр.2 Апостолове №3, Тр.3 Апостолове №3), що не відповідає умовам Документації в цій частині».
Просимо Замовника повторно перевірити тендерну пропозицію учасника ПП «ПРИВАТБУДСЕРВІС» на відповідність його тендерної пропозиції вимогам тендерної документації та встановити наявність порушень, на підставі чого скасувати раніше прийняте рішення про визначення даного учасника переможцем процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 серпня 2019 10:19
Протокол тендерного комітету від 12.08.2019 №93 скасовано.

Документи подані скаржником

Документи

21 серпня 2019 10:18
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ПРИВАТБУДСЕРВІС 5 190 000,00
UAH з ПДВ
5 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ" 5 627 000,00
UAH з ПДВ
5 627 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2019 08:12
Електронний підпис
15 серпня 2019 08:11
Довідка МВД
15 серпня 2019 08:11
Довідка корупц
15 серпня 2019 08:11
Довідка податки
02 серпня 2019 13:16
Електронний підпис
02 серпня 2019 13:15
Лист-гарантія.pdf
02 серпня 2019 13:15
Дозвола.PDF
02 серпня 2019 13:15
Ліцензія.pdf
02 серпня 2019 13:14
Проект договору.pdf
02 серпня 2019 13:14
Довідка довкілля.pdf
02 серпня 2019 13:14
Тендерна пропозиція.pdf
02 серпня 2019 13:14
Довідка сп.pdf
02 серпня 2019 13:14
Гарантия.zip
02 серпня 2019 13:14
Повноваження.pdf
02 серпня 2019 13:14
Гарантійний лист.pdf
02 серпня 2019 13:14
Довідка ст17.pdf
02 серпня 2019 13:14
Кваліфікація.PDF

Публічні документи

02 вересня 2019 18:49
Електронний підпис
02 вересня 2019 18:48
Довідка.pdf.p7s
02 вересня 2019 18:48
Довідка.pdf
02 вересня 2019 18:47
Копія довідки з ЄДР.pdf
02 вересня 2019 18:47
Довідка про банкрута.pdf
02 вересня 2019 18:47
Довідка з МВС.pdf
02 вересня 2019 18:47
Довідка з ДПС.pdf
05 серпня 2019 15:30
Електронний підпис
05 серпня 2019 15:29
Установчі документи.rar
05 серпня 2019 15:29
Тендерна пропозиція.pdf
05 серпня 2019 15:29
Стаття 17.rar
05 серпня 2019 15:29
Стаття 16.rar
05 серпня 2019 15:29
Проект договору.pdf
05 серпня 2019 15:29
копiя_статуту.pdf
05 серпня 2019 15:29
Довідка про санкції.pdf
05 серпня 2019 15:29
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ПРИВАТБУДСЕРВІС

ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ПРИВАТБУДСЕРВІС
#32462002
Рішення скасоване 5 190 000,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2019 10:57
ПП ПРИВАТБУДСЕРВІС
#32462002
Відхилено 5 190 000,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2019 13:34
ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ"
#41376218
Переможець 5 627 000,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2019 10:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2019 10:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОФТ БУД СІСТЕМ"
#41376218
5 627 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 09:20
Повідомлення укладений
17 липня 2020 09:19
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 10:18
додаткова угода 2 чернеча слобода.PDF зміни до договору
13 квітня 2020 10:16
Електронний підпис укладений
23 вересня 2019 14:21
додаткова угода 1 чернеча слобода.PDF зміни до договору
23 вересня 2019 14:20
Електронний підпис укладений
19 вересня 2019 09:46
договір укладений
19 вересня 2019 09:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): -
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): -
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 вересня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 971 230,26
UAH (в тому числі ПДВ 161 871,71 UAH)
Причини розірвання договору: Частина 3 статті 849 ЦК України