Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лічильники електричної енергії
Очікувана вартість
1 290 000,00 UAH
UA-2019-07-19-000762-b b8ce4a7ab69441a48152a714529eac36
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Сорокіна

+380973017656 oliola29@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Комунальне підприємство "Облводоканал" Запорізької обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 03327115
Вебсайт: http://www.oblvoda.zp.ua
Місцезнаходження: 69057, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд. 129А
Контактна особа: Ольга Сорокіна
+380973017656
oliola29@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 11:04
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2019 21:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 12:51
Очікувана вартість: 1 290 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38550000-5: Лічильники


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
109 штука
Лічильники електричної енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 38550000-5 — Лічильники

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки по Договору виконуються на умовах відстрочки платежу протягом 30 календарних днів з моменту поставки товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 11:06
ТД лічильники ел.ен 19.07.2019.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-20-000003 ● 8b4807b0d0a243818f0ae528bf76ded9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 серпня 2019 10:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

20.08.2019 №127

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі ДК:021:2015-38550000-5 – Лічильники (Лічильники електричної енергії), ID: UA-2019-07-19-000762-b, яка проводиться Комунальним підприємством «Облводоканал» Запорізької обласної ради.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


В. о. начальника управління Віктор БОРОДІН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами розгляду результатів моніторингу закупівлі ДК 021:2015 – 38550000-5 – Лічильники (Лічильники електричної енергії), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-19-000762-b, Тендерним комітетом КП "Облводоканал" ЗОР ВИРІШЕНО: Надати аргументоване заперечення до висновку моніторингу UA-M-2019-06-26-000029 та інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень а саме: Відповідно до зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель та висновку про наявність чи відсутність порушень законодавства моніторингу, ID моніторингу: UA-M-2019-08-20-000003, проведеного СХІДНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Запорізька обл.) за закупівлею ДК 021:2015 – 38550000-5 – Лічильники (Лічильники електричної енергії), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-19-000762-b, повідомляємо про наступне. Тендерним комітетом КП «Облводоканал» ЗОР було оголошено відкриті торги за кодом ДК 021:2015 – 38550000-5 – Лічильники (Лічильники електричної енергії), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-19-000762-b. За результатами проведеного моніторингу та аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель, не встановлено порушень, щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі лічильників електричної енергії. У закупівлі прийняли участь 3 (три) Учасника, а саме: ПП "АТ ЕЛЕКТРО", ТОВ "Компанія "Енергосистеми" та ТОВ "АЛБАТ". ПП "АТ ЕЛЕКТРО" було надано інформаційну довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору укладеного за останні три роки, до якої для документального підтвердження надаються копії договору та видаткових накладних, що підтверджують факт відвантаження лічильників електричної енергії. Пропозиція ПП "АТ ЕЛЕКТРО" була відхилена через відсутність в наданій документації гарантійних листів, щодо передпродажної підготовки – повірки лічильників та здійснення після продажне гарантійне обслуговування, які вимагалися Замовником. ТОВ "Компанія "Енергосистеми" було надано інформаційну довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору укладеного за останні три роки на постачання лічильників електричної енергії. За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Компанія "Енергосистеми" виявлено, що в тендерній документації на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, до інформаційної довідки про наявність досвіду виконання аналогічного договору (в якій значиться саме досвід постачання лічильників електричної енергії) не надано копії договору та видаткових накладних, що підтверджують факт відвантаження товару та лист – відгук від того ж самого Покупця із обов’язковим зазначенням інформації про належне виконання договору, стосовно якості товару та своєчасних строків постачання, які вимагалися Замовником. ТОВ "АЛБАТ" було надано інформаційну довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору укладеного за останні три роки, до якої для документального підтвердження надаються копії договору та видаткових накладних, що підтверджують факт відвантаження товару на постачання лічильників електричної енергії. Жоден учасник не надав документи на постачання екскаватора-навантажувача, оскільки предметом закупівлі були саме лічильники електричної енергії. Це свідчить, що всі Учасники закупівлі вірно визначили та зрозуміли вимоги Замовника. З огляду на вищевказане, зрозуміло, що в підпункті 3 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника допущено формальну та несуттєву помилку (технічну помилку, описку), яка не призвела до спотворення результатів закупівлі та ні яким чином не впливала на зміст та ціну тендерних пропозицій. Щодо причини неможливості усунення виявлених порушень. На даний час сформоване повідомлення про намір підписати договір з визначеним переможцем, закупівля знаходиться на стадії, коли Учасники мають право на оскарження рішень Замовника. Оскільки відсутня технічна можливість внесення змін до тендерної документації, Замовник не в змозі усунути виявлене порушення - допущену формальну та несуттєву помилку (технічну помилку, описку), яка до того ж не призвела до спотворення результатів закупівлі та ні яким чином не впливала на зміст та ціну тендерних пропозицій.

2019-08-22 15:12:56


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 07 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

  • UA-M-2020-11-19-000090 ● e20dac358c9548b8aacb16632e209ed9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 18:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

19.11.2020 № 325
Київ


Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
112 UA-2019-07-19-000762-b 19.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення щодо висновку до проведеного моніторингу України (ID моніторингу: UA-M-2020-11-19-000090) до закупівлі ДК 021:2015: 38550000-5 Лічильники (Лічильники електричної енергії), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-19-000762-b. За результатами проведеної процедури закупівлі ДК 021:2015: 38550000-5 Лічильники (Лічильники електричної енергії), ідентифікатор закупівлі: UA-2019-07-19-000762-b, між КП «Облводоканал» ЗОР та ТОВ «Албат» було укладено договір №76/08/19 від 30.08.2019. На виконання вимог Замовника щодо технічних, кількісних та якісних характеристик до предмету закупівлі установлених Замовником у додатку №2 до тендерної документації, учасник ТОВ «Албат» запропонував до постачання лічильники електричної енергії (4 позиції) та передбачив, що гарантія на лічильники буде складати не менше 24 місяців, рік випуску лічильників – 2019 та при поставці Товару повірка лічильника буде здійснена у термін не більше року перед поставкою Товару, поставка товару відбудеться у 2019 році. Відповідно до умов укладеного договору на закупівлю товару від 30.08.2019 від №176/08/19, згідно з яким постачальник гарантує якість і надійність товару, що постачається протягом гарантійного строку та гарантійний строк не може бути меншим від гарантійного строку заводу виробника, гарантійний строк зазначеного в договорі товару складає 24 місяці. Договір набуває чинності з моменту його підписання обома сторонами і діє до 31.12.2019. Поставка Товару була здійснена у 2019 році (видаткові накладні №ЦБАБ0000704 від 25 жовтня 2019р., №ЦБАБ0000765 від 14 листопада 2019р., №ЦБАБ0000802 від 22 листопада 2019р. додаються), що свідчить про дотримання строків поставки та виконання обов’язків перед Замовником, повністю відповідає вимогам Замовника та пропозиції Учасника, а також умовам укладеного договору та, як наслідок, не призводить до погіршення якісних характеристик товару, зокрема, в частині гарантійного строку товару. 26.12.2019р. у зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника та у зв’язку із наявністю заборгованості перед ТОВ «Албат» за поставлений товар, на підставі пункту 4 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) було укладено додаткову угоду №2 до Договору №76/08/19 від 30.08.2019, якою було подовжено термін дії договору до 31.12.2020 року або до його розірвання в установленому порядку. Вищезазначене свідчить про повне дотримання умов укладеного договору між КП «Облводоканал» ЗОР та ТОВ «Албат» №76/08/19 30.08.2019, про дотримання строків поставки та виконання обов’язків перед Замовником та, як наслідок, про відсутність підстав щодо стягнення штрафних санкцій за невиконання/неналежне виконання зобов’язань за Договором з ТОВ «Албат» та про відсутність підстав щодо скасування Додаткової угоди №2.

2020-12-15 10:51:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 13:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АТ ЕЛЕКТРО" 941 760,00
UAH з ПДВ
892 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія "Енергосистеми" 988 944,00
UAH з ПДВ
893 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛБАТ" 1 288 522,80
UAH з ПДВ
1 288 522,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2019 16:56
Квалифікація.rar
03 серпня 2019 15:30
ТП_АТ_ЕЛЕКТРО_030819.pdf
03 серпня 2019 15:30
Техніка.rar
03 серпня 2019 15:30
Квалифікація.rar

Публічні документи

02 серпня 2019 16:03
Електронний підпис
02 серпня 2019 16:00
Технічна частина 2104 ІІ.pdf
02 серпня 2019 16:00
Технічна частина 2104 І.pdf
02 серпня 2019 16:00
Комерційна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АТ ЕЛЕКТРО"

ТОВ "Компанія "Енергосистеми"

ТОВ "АЛБАТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "АТ ЕЛЕКТРО"
#32902419
Відхилено 892 998,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 14:50
ТОВ "Компанія "Енергосистеми"
#41227593
Відхилено 893 000,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 14:51
ТОВ "АЛБАТ"
#31111009
Переможець 1 288 522,80
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 14:53

Документи

15 серпня 2019 14:51
Електронний підпис
15 серпня 2019 14:51
3840_190815102230_002.jpg

Документи

15 серпня 2019 14:52
Електронний підпис
15 серпня 2019 14:52
3840_190815102230_003.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2019 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛБАТ"
#31111009
1 288 522,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 серпня 2019 14:52
Електронний підпис
15 серпня 2019 14:52
3840_190815102230_003.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 10:35
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 09:45
доп 2 продление Албат.jpg зміни до договору
26 грудня 2019 09:44
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2019 11:36
IMG_0001.jpg зміни до договору
07 листопада 2019 11:35
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 11:42
сч.ел.ен_Албат.pdf укладений
30 серпня 2019 11:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): за взаємною згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 176/08/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 176/08/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 288 522,80
UAH (в тому числі ПДВ 214 753,80 UAH)