Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій адмінбудівель ГУ ДФС у Миколаївській області
Очікувана вартість
3 758 808,12 UAH
UA-2019-07-19-000729-a ● 0b9d33e26f34448e9d5c9f1694bdf45e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДФС у Миколаївській області |
Код ЄДРПОУ: | 39394277 |
Місцезнаходження: | 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул.Лягіна, 6 |
Контактна особа: |
Чистик Ганна Миколаївна +380512370454 mk.official@sfs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2019 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2019 13:04 |
Очікувана вартість: | 3 758 808,12 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 37 588,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій адмінбудівель ГУ ДФС у Миколаївській області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій адмінбудівель ГУ ДФС у Миколаївській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані Послуги проводиться щомісячно, протягом 10 банківських днів після підписання Акту приймання-передачі наданих Послуг та отримання рахунку, при наявності фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2019 16:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2019 16:52 |
ТД Послуги з прибирання_2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-19-000729-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 09 серпня 2019 12:51
невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям
Згідно вимог ТД Учасник повинен надати: 2.1. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання послуг які є предметом даної закупівлі (за формою згідно з додатком 2.1 до тендерної документації).
Кількість необхідного обслуговуючого персоналу для прибирання адміністративних приміщень і прибудинкових територій повинна відповідати Міжгалузевим нормам чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі (будівлі управлінь, конструкторські і проектні організації), затверджених наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 11.05.2004 № 105.
Тобто учасник у довідці повинен вказати кількісний склад працівників які будуть прибирати приміщення та ТЕРИТОРІЮ. Учасник ФОП Ліхневська М.В. у довідці надала лише клінерів (прибиральник приміщень), але у довідці відсутні працівники прибиральники території, яких обов'язково необхідно було вказати, оскільки це вимагалось тендерною документацією. Враховуючи викладене, учасник не відповідає кваліфікаційному критерію "наявність працівників необхідної кваліфікації" і повинен бути відхилений на підставі ст. 30 ЗУ Про публічні закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Кількість необхідного обслуговуючого персоналу для прибирання адміністративних приміщень і прибудинкових територій повинна відповідати Міжгалузевим нормам чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі (будівлі управлінь, конструкторські і проектні організації), затверджених наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 11.05.2004 № 105.
Тобто учасник у довідці повинен вказати кількісний склад працівників які будуть прибирати приміщення та ТЕРИТОРІЮ. Учасник ФОП Ліхневська М.В. у довідці надала лише клінерів (прибиральник приміщень), але у довідці відсутні працівники прибиральники території, яких обов'язково необхідно було вказати, оскільки це вимагалось тендерною документацією. Враховуючи викладене, учасник не відповідає кваліфікаційному критерію "наявність працівників необхідної кваліфікації" і повинен бути відхилений на підставі ст. 30 ЗУ Про публічні закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 серпня 2019 10:28
Відхилено
У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Замовник має на меті придбати послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій адмінбудівель ГУ ДФС у Миколаївській області. Згідно вимог тендерної документації Замовника, Учасники торгів, повинні були надати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання послуг з прибирання приміщень та прибудинкових територій. За достовірність наданої інформації та документів відповідальність безпосередньо несе Учасник.
Учасником торгів – ФОП Ліхневською М.В., у складі тендерної пропозиції, надано довідку від 05.08.2019 Вих.№3, згідно якої ФОП Ліхневська М.В. повідомляє про наявність працівників які мають необхідні знання та досвід для належного виконання умов договору, та які будуть залучені до виконання послуг з прибирання приміщень та прибудинкових територій Замовника. Крім того, ФОП Ліхневська М.В. повідомляє, що у разі необхідності, буде залучати працівників, які необхідні для надання послуг, шляхом укладення договорів цивільно-правового характеру.
Тендерна документація Замовника не містила окремих вимог щодо визначення посад для осіб, які безпосередньо будуть залучатися до надання послуги з прибирання.
Замовник має на меті придбати послуги з прибирання приміщень та прибудинкових територій адмінбудівель ГУ ДФС у Миколаївській області. Згідно вимог тендерної документації Замовника, Учасники торгів, повинні були надати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені до виконання послуг з прибирання приміщень та прибудинкових територій. За достовірність наданої інформації та документів відповідальність безпосередньо несе Учасник.
Учасником торгів – ФОП Ліхневською М.В., у складі тендерної пропозиції, надано довідку від 05.08.2019 Вих.№3, згідно якої ФОП Ліхневська М.В. повідомляє про наявність працівників які мають необхідні знання та досвід для належного виконання умов договору, та які будуть залучені до виконання послуг з прибирання приміщень та прибудинкових територій Замовника. Крім того, ФОП Ліхневська М.В. повідомляє, що у разі необхідності, буде залучати працівників, які необхідні для надання послуг, шляхом укладення договорів цивільно-правового характеру.
Тендерна документація Замовника не містила окремих вимог щодо визначення посад для осіб, які безпосередньо будуть залучатися до надання послуги з прибирання.
Номер вимоги: UA-2019-07-19-000729-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СТАДНИК ТА ПАРТНЕРИ", Код ЄДРПОУ:38843239
Дата подання: 10 серпня 2019 10:50
оскарження рішення про визнання переможця
Замовником вказано в тендерній документації - прибирання приміщень та прибирання прилеглої(прибудинкової) території. Відповідний КВЕД(вид діяльності) - 81.21"Загальне прибирання будинків" та 81.29"Інші види діяльності з прибирання", куди входить підмітання вулиць, прибирання снігу та льоду, посипання сіллю чи піском. Переможцем даного аукціону визнано ФОП "ЛІХНЕВСЬКА МАРИНА ВАСИЛІВНА", яка на момент проведення тендера відповідних видів діяльності не мала. Однак всупереч діючого законодавства України Замовником не проведено відповідну перевірку, а саме в наданому переможцем витязі відсутні дані КВЕДи, а мається лише КВЕД 81.22, що включає в себе зовнішнє прибирання всіх типів будівель, у т.ч. офісних будівель, фабрик, магазинів, установ та інших виробничих приміщень, а також приміщень багатоквартирних житлових будівель; спеціалізоване чищення будівель, наприклад, чищення вікон, труб, камінів і димарів, плит, печей, кремаційних печей, бойлерів, вентиляційних шахт і витяжних пристроїв; чищення промислового устатковання; інші види чищення будівель і промислових об'єктів, не віднесені до інших угруповань. Звертаємо увагу: на судову практику, а саме: Ухвала ВАСУ від 18.05.2017 р. у справі № К/800/13843/16 та від 27.09.2016 р. у справі № К/800/12450/15*. В них суди постановили, що відсутність у виконавця у ЄДР коду виду діяльності за КВЕД, яку він збирається здійснити, свідчить про те, що він не має жодного відношення до здійснення певного виду діяльності (наприклад, надання певних послуг), а отже, не може виконати взяті на себе зобов’язання. Враховуючи викладене просимо дискваліфікувати ФОП "ЛІХНЕВСЬКА МАРИНА ВАСИЛІВНА по даній причині.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 серпня 2019 10:29
Відхилено
У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог чинного законодавства, Замовник не вимагає документальне підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch), ФОП Ліхневська Марина Василівна має види діяльності за кодом КВЕД 81.21 «Загальне прибирання будинків» та 81.29 «Інші види діяльності із прибирання»
Відповідно до вимог чинного законодавства, Замовник не вимагає документальне підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch), ФОП Ліхневська Марина Василівна має види діяльності за кодом КВЕД 81.21 «Загальне прибирання будинків» та 81.29 «Інші види діяльності із прибирання»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 13:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ЛІХНЕВСЬКА МАРИНА ВАСИЛІВНА" |
2 992 178,56
UAH з ПДВ
|
2 588 887,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СТАДНИК ТА ПАРТНЕРИ" |
3 128 888,00
UAH з ПДВ
|
2 588 888,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Територія чистоти к" |
3 196 427,28
UAH з ПДВ
|
2 649 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОЕКТ ЛАЙТ КОНСАЛТИНГ" |
2 866 116,67
UAH з ПДВ
|
2 649 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Клінінг-Про" |
3 289 000,00
UAH з ПДВ
|
2 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" |
3 664 837,92
UAH з ПДВ
|
3 664 837,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЛІХНЕВСЬКА МАРИНА ВАСИЛІВНА" #2979603206 |
Переможець |
2 588 887,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2019 11:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 17:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 серпня 2019 14:15
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
29 серпня 2019 14:14
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2019 16:46
|
Договір №164.pdf | укладений |
28 серпня 2019 16:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни без зміни кількості та якості закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 164 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |