Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Дворічанської районної державної адміністрації Харківської області |
Код ЄДРПОУ: | 02146417 |
Місцезнаходження: | 62702, Україна , Харківська обл., смт Дворічна, Харківська обл.,смт. Дворічна, пров. Спортивний,14 |
Контактна особа: |
Згоннік Катерина Михайлівна +380668208093 buh.dvorich@dniokh.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2019 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2019 11:06 |
Очікувана вартість: | 160 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2019 16:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2019 16:40 |
тендерна документація шкільні меблі.doc | |
19 липня 2019 16:40 |
Додатки 5-7.doc | |
19 липня 2019 16:40 |
Додатки 1-4 .doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Згідно повідомлення про намір укласти договір Дата і час публікації: 12 серпня 2019 13:24 (Протокол №54 від 12.08.2019 р.) переможцем визнано ФОП БІЛОУСОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА
#3343004148.з ціною 159 650,00 UAH з ПДВ
З цим не можна погодитися з наступних підстав:
По-перше: ФОП БІЛОУСОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА не надала креслення згідно вимог замовника зазначених у тендерній документації: «Учасники повинні у складі тендерної пропозиції надати креслення /крім стільців та секцій для сидіння/ та кольорові зображення пропонуємої продукції» , а саме:
6 Пуф кольоровий 3 Габаритний розмір: 405*405*405
В основі пуфа використовується дерев”яний брус з хвойних порід дерева, плита ДСП для скріплення конструкції, пенополіуретан підвищенної жорсткості. Зверху пуфи вкриті спеціалізованою меблевою екошкірою з підвищенними експлуатаційними характеристиками (типу Зевс або еквівалент).
10 Крісло груша 3 Безкаркасне крісло,
шириною не менше 900 мм, висотою не менше 1200 мм.
Тканина: типу “Манчестер” або “Квин” /або аналог/.
Колір 2 синя, 1 жовта.
Для пуфа кольорового та крісла груша ФОП БІЛОУСОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА не надала креслення, чим було порушено вимоги тендерної документації та Замовник повинен був відхилити пропозицію на підставі п.4 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» - пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
По-друге: ФОП БІЛОУСОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА у складі тендерної пропозиції не надала висновок СЕЕ на акріл.
Згідно вимог тендерної документації Додатку №4 Технічне завдання «Товар, що є предметом закупівлі повинен відповідати вимогам діючого законодавства України щодо його якості та безпечності.
Матеріали, з яких виготовляються корпусні меблі, зокрема ДСП, фурнітура, кромка, порошкова фарба та акрил повинні мати висновки державної санітарно-епідеміологічної (санітарно-гігієнічної) експертизи Міністерства охорони здоров’я України».
ФОП БІЛОУСОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА не виконала вимоги тендерної документації, не підтвердила відповідність предмету закупівлі вимогам діючого законодавства України щодо його якості та безпечності – не надала висновки державної санітарно-епідеміологічної (санітарно-гігієнічної) експертизи Міністерства охорони здоров’я України» на акріл.
Отже, Замовник торгів повинен був відхилити пропозицію ФОП БІЛОУСОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА керуючись положеннями п.4 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» -пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Вважаємо що Замовник порушив норми ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема ст..3 принципи здійснення закупівель: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також на нашу думку Замовник порушив ст. 164-14 Порушення законодавства про закупівлі Кодексу України про адміністративні правопорушення, в частині : « … оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації…»
Просимо переглянути Ваше рішення стосовно визначення переможцем торгів ФОП БІЛОУСОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА.
З повагою, М.І.Королевич
1. Відповідно до додатку 4 тендерної документації учасники повинні у складі тендерної пропозиції надати креслення /крім стільців та секцій для сидіння/ та кольорові зображення пропонуємої продукції. Слід зазначити, що документацією не визначена форма та вимоги щодо креслень продукції. Тобто, вони надаються в довільній формі. У складі тендерної пропозиції ФОП БІЛОУСОВОЇ Ю.С. міститься файл під назвою «Технична частина.pdf». У цьому файлі на сторінках 17-18 наведено креслення на пуф кольоровий та крісло грушу. Таким чином, учасник виконав умови тендерної документації.
2. Згідно з додатком 4 тендерної документації матеріали, з яких виготовляються корпусні меблі, зокрема ДСП, фурнітура, кромка, порошкова фарба та акрил повинні мати висновки державної санітарно-епідеміологічної (санітарно-гігієнічної) експертизи Міністерства охорони здоров’я України. Документацією не вимагалося надання вищезазначених висновків у складі тендерної пропозиції. Тобто, учасник не порушив умови документації в цій частині.
На підставі вищезазначеного, Замовник не має правових підстав для відхилення пропозиції ФОП БІЛОУСОВОЇ Ю.С. та скасування рішення про визначення переможця відкритих торгів.
Вимога запитувача не задоволена.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-03-000014 ● 55b7fc11d80741a5b2e795279ee951a6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 вересня 2019 17:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.09.2019 №215
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е.
від 03.09.2019 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 03.09.2019 № 215
Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2019-07-19-000721-a 19.07.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону.
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Едгар ЖЕРЕБЦОВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі ч. 8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" Відділ освіти, молоді та спорту Дворічанської районної державної адміністрації повідомляє про усунення порушень щодо висновку ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 03.09.2019 року . За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП БІЛОУСОВОЇ ЮЛІЇ СЕРГІЇВНИ ДЕРЖАУТИДСЛУЖБОЮ встановлено її невідповідність вимогам Додатку 4 до тендерної документації, згідно якого для підтвердження відповідності товару технічним вимогам Замовника у складі тендерної пропозиції учасника - переможця не надано креслення на пуф кольоровий та крісло грушу. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. З урахуванням вищезазначеного, Замовником було прийянто рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП БІЛОУСОВОЇ ЮЛІЇ СЕРГІЇВНИ (проткол № 68 від 04 вересня 2019 року). Крім цього, переможець не з'явився для підписання договору у визначені законом терміни. Таким чином, підставою для відхилення тендерної пропозиції є ч.3 ст. 32 Закону, а саме: неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом України "Про публічні закупівлі". На підставі вищезазначеного, Замовник усунув порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відхиливши пропозицію ФОП БІЛОУСОВОЇ ЮЛІЇ СЕРГІЇВНА та відмінивши відкриті торги. Крім вищезазначеного, на підставі ч. 8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо заперечення щодо висновку ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 03.09.2019 року . Контролюючий орган зазначає про наявність порушень в частині оприлюднення інформації щодо закупівлі. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник на порушення абзацу першого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір не вніс інформації про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі. Маємо заперечити проти цього зауваження. В інформації, яку оприлюднив Відділ освіти освіти, молоді та спорту Дворічанської районної державної адміністрації було зазначено умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі. Просимо, ДЕРЖАУДИТСЛУЖБУ ретельніше продивитися оголошення про проведення процедури відкритих торгів та повідомленнія про намір укласти договір. У зв'язку з вищезазначеним, дії Відділу освіти освіти, молоді та спорту Дворічанської районної державної адміністрації в частині оприлюднення інформації про закупівлю, не суперечать законодавству України. На підставі вищенаведеного, просимо вас: - прийняти зауваження Відділу освіти, молоді та спорту Дворічанської районної державної адміністрації до розгляду; - зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
2019-09-07 14:57:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут державних закупівель "Редукціон" |
151 999,00
UAH з ПДВ
|
151 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОВС плюс" |
159 996,00
UAH з ПДВ
|
158 310,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП БІЛОУСОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА |
159 650,00
UAH з ПДВ
|
159 650,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут державних закупівель "Редукціон" #39174789 |
Відхилено |
151 999,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2019 13:23
|
ТОВ "ОВС плюс" #30988274 |
Відхилено |
158 310,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2019 13:24
|
ФОП БІЛОУСОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА #3343004148 |
Рішення скасоване |
159 650,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2019 15:21
|
ФОП БІЛОУСОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА #3343004148 |
Відхилено |
159 650,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2019 15:21
|