Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (придбання меблів для обладнання медіатеки)
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2019-07-19-000721-a f88178443bc6416ea80839bf4bf9c15e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Згоннік Катерина Михайлівна

+380668208093 buh.dvorich@dniokh.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Дворічанської районної державної адміністрації Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146417
Місцезнаходження: 62702, Україна , Харківська обл., смт Дворічна, Харківська обл.,смт. Дворічна, пров. Спортивний,14
Контактна особа: Згоннік Катерина Михайлівна
+380668208093
buh.dvorich@dniokh.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 15:00
Початок аукціону: 06 серпня 2019 11:06
Очікувана вартість: 160 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
придбання меблів для обладнання медіатеки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62702, Україна, Харківська обл., смт Дворічна, вул. Слобожанська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 16:40
тендерна документація шкільні меблі.doc
19 липня 2019 16:40
Додатки 5-7.doc
19 липня 2019 16:40
Додатки 1-4 .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-19-000721-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут державних закупівель "Редукціон", Код ЄДРПОУ:39174789
Дата подання: 18 серпня 2019 21:39
ВИМОГА Скасування рішення Замовника щодо визнання переможця у якого тендерна пропозиція з порушеннями вимог тендерної документації
Відділ освіти, молоді та спорту Дворічанської районної державної адміністрації Харківської області (ЄДРПОУ 02146417) проводив чергові торги UA-2019-07-19-000721-a на закупівлю ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (придбання меблів для обладнання медіатеки), очікувана вартість становить 160 000,00 UAH,
Згідно повідомлення про намір укласти договір Дата і час публікації: 12 серпня 2019 13:24 (Протокол №54 від 12.08.2019 р.) переможцем визнано ФОП БІЛОУСОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА
#3343004148.з ціною 159 650,00 UAH з ПДВ
З цим не можна погодитися з наступних підстав:

По-перше: ФОП БІЛОУСОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА не надала креслення згідно вимог замовника зазначених у тендерній документації: «Учасники повинні у складі тендерної пропозиції надати креслення /крім стільців та секцій для сидіння/ та кольорові зображення пропонуємої продукції» , а саме:
6 Пуф кольоровий 3 Габаритний розмір: 405*405*405
В основі пуфа використовується дерев”яний брус з хвойних порід дерева, плита ДСП для скріплення конструкції, пенополіуретан підвищенної жорсткості. Зверху пуфи вкриті спеціалізованою меблевою екошкірою з підвищенними експлуатаційними характеристиками (типу Зевс або еквівалент).



10 Крісло груша 3 Безкаркасне крісло,
шириною не менше 900 мм, висотою не менше 1200 мм.
Тканина: типу “Манчестер” або “Квин” /або аналог/.
Колір 2 синя, 1 жовта.


Для пуфа кольорового та крісла груша ФОП БІЛОУСОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА не надала креслення, чим було порушено вимоги тендерної документації та Замовник повинен був відхилити пропозицію на підставі п.4 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» - пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації
По-друге: ФОП БІЛОУСОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА у складі тендерної пропозиції не надала висновок СЕЕ на акріл.
Згідно вимог тендерної документації Додатку №4 Технічне завдання «Товар, що є предметом закупівлі повинен відповідати вимогам діючого законодавства України щодо його якості та безпечності.
Матеріали, з яких виготовляються корпусні меблі, зокрема ДСП, фурнітура, кромка, порошкова фарба та акрил повинні мати висновки державної санітарно-епідеміологічної (санітарно-гігієнічної) експертизи Міністерства охорони здоров’я України».
ФОП БІЛОУСОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА не виконала вимоги тендерної документації, не підтвердила відповідність предмету закупівлі вимогам діючого законодавства України щодо його якості та безпечності – не надала висновки державної санітарно-епідеміологічної (санітарно-гігієнічної) експертизи Міністерства охорони здоров’я України» на акріл.
Отже, Замовник торгів повинен був відхилити пропозицію ФОП БІЛОУСОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА керуючись положеннями п.4 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» -пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Вважаємо що Замовник порушив норми ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема ст..3 принципи здійснення закупівель: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також на нашу думку Замовник порушив ст. 164-14 Порушення законодавства про закупівлі Кодексу України про адміністративні правопорушення, в частині : « … оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації…»
Просимо переглянути Ваше рішення стосовно визначення переможцем торгів ФОП БІЛОУСОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА.
З повагою, М.І.Королевич
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 серпня 2019 13:24
На вашу вимогу повідомляємо наступне.
1. Відповідно до додатку 4 тендерної документації учасники повинні у складі тендерної пропозиції надати креслення /крім стільців та секцій для сидіння/ та кольорові зображення пропонуємої продукції. Слід зазначити, що документацією не визначена форма та вимоги щодо креслень продукції. Тобто, вони надаються в довільній формі. У складі тендерної пропозиції ФОП БІЛОУСОВОЇ Ю.С. міститься файл під назвою «Технична частина.pdf». У цьому файлі на сторінках 17-18 наведено креслення на пуф кольоровий та крісло грушу. Таким чином, учасник виконав умови тендерної документації.
2. Згідно з додатком 4 тендерної документації матеріали, з яких виготовляються корпусні меблі, зокрема ДСП, фурнітура, кромка, порошкова фарба та акрил повинні мати висновки державної санітарно-епідеміологічної (санітарно-гігієнічної) експертизи Міністерства охорони здоров’я України. Документацією не вимагалося надання вищезазначених висновків у складі тендерної пропозиції. Тобто, учасник не порушив умови документації в цій частині.
На підставі вищезазначеного, Замовник не має правових підстав для відхилення пропозиції ФОП БІЛОУСОВОЇ Ю.С. та скасування рішення про визначення переможця відкритих торгів.
Вимога запитувача не задоволена.

Документи подані скаржником

18 серпня 2019 21:39
Вимога160.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-03-000014 ● 55b7fc11d80741a5b2e795279ee951a6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2019 17:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.09.2019 №215
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель
Північно-східного офісу Держаудитслужби Жеребцова Е.
від 03.09.2019 року.

Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби

від 03.09.2019 № 215

Витяг з переліку
процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
2 UA-2019-07-19-000721-a 19.07.2019 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону.

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Едгар ЖЕРЕБЦОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На підставі ч. 8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" Відділ освіти, молоді та спорту Дворічанської районної державної адміністрації повідомляє про усунення порушень щодо висновку ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (надалі - ДЕРЖАУДИТСЛУЖБА) від 03.09.2019 року . За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП БІЛОУСОВОЇ ЮЛІЇ СЕРГІЇВНИ ДЕРЖАУТИДСЛУЖБОЮ встановлено її невідповідність вимогам Додатку 4 до тендерної документації, згідно якого для підтвердження відповідності товару технічним вимогам Замовника у складі тендерної пропозиції учасника - переможця не надано креслення на пуф кольоровий та крісло грушу. Відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі, якщо вона не відповідає умовам тендерної документації. З урахуванням вищезазначеного, Замовником було прийянто рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП БІЛОУСОВОЇ ЮЛІЇ СЕРГІЇВНИ (проткол № 68 від 04 вересня 2019 року). Крім цього, переможець не з'явився для підписання договору у визначені законом терміни. Таким чином, підставою для відхилення тендерної пропозиції є ч.3 ст. 32 Закону, а саме: неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом України "Про публічні закупівлі". На підставі вищезазначеного, Замовник усунув порушення законодавства у сфері публічних закупівель, відхиливши пропозицію ФОП БІЛОУСОВОЇ ЮЛІЇ СЕРГІЇВНА та відмінивши відкриті торги. Крім вищезазначеного, на підставі ч. 8 ст. 7-1 Закону України "Про публічні закупівлі" надаємо заперечення щодо висновку ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 03.09.2019 року . Контролюючий орган зазначає про наявність порушень в частині оприлюднення інформації щодо закупівлі. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що Замовник на порушення абзацу першого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та повідомленні про намір укласти договір не вніс інформації про умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі. Маємо заперечити проти цього зауваження. В інформації, яку оприлюднив Відділ освіти освіти, молоді та спорту Дворічанської районної державної адміністрації було зазначено умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) та джерело фінансування закупівлі. Просимо, ДЕРЖАУДИТСЛУЖБУ ретельніше продивитися оголошення про проведення процедури відкритих торгів та повідомленнія про намір укласти договір. У зв'язку з вищезазначеним, дії Відділу освіти освіти, молоді та спорту Дворічанської районної державної адміністрації в частині оприлюднення інформації про закупівлю, не суперечать законодавству України. На підставі вищенаведеного, просимо вас: - прийняти зауваження Відділу освіти, молоді та спорту Дворічанської районної державної адміністрації до розгляду; - зафіксувати факт усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

2019-09-07 14:57:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут державних закупівель "Редукціон" 151 999,00
UAH з ПДВ
151 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОВС плюс" 159 996,00
UAH з ПДВ
158 310,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП БІЛОУСОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА 159 650,00
UAH з ПДВ
159 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2019 23:26
Електронний підпис
03 серпня 2019 23:11
Електронний підпис
03 серпня 2019 23:10
НаказДиректор.pdf
03 серпня 2019 23:10
ГарантийнийЛистДилер.pdf
03 серпня 2019 23:10
ДовідкаЄДРПОУ_11.07.2019.pdf
03 серпня 2019 23:10
ПротоколДиректор.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 12:48
ОВС.PDF
02 серпня 2019 12:48
Відом.PDF
02 серпня 2019 12:48
Ст 17.PDF
02 серпня 2019 12:48
Дов МВС від 04_07_19.PDF
02 серпня 2019 12:48
Сэс5.PDF
02 серпня 2019 12:48
Сэс4.PDF
02 серпня 2019 12:48
Сэс3.PDF
02 серпня 2019 12:48
Сэс2.PDF
02 серпня 2019 12:48
Сэс1.PDF
02 серпня 2019 12:48
Серт 3.PDF
02 серпня 2019 12:48
Серт 2.PDF
02 серпня 2019 12:48
Серт 1.PDF
02 серпня 2019 12:48
статут ОВС.PDF
02 серпня 2019 12:48
статист овс.PDF
02 серпня 2019 12:48
свід ОВС.PDF
02 серпня 2019 12:48
Свид ОВС.PDF
02 серпня 2019 12:48
реквиз ОВС.PDF
02 серпня 2019 12:48
працівн.ОВС.PDF
02 серпня 2019 12:48
овс дир.PDF
02 серпня 2019 12:48
ліц ОВС.PDF
02 серпня 2019 12:48
Витяг ОВС2017.PDF
02 серпня 2019 12:48
виписка овс.PDF

Публічні документи

19 серпня 2019 12:04
МВД_ДПІ.pdf
26 липня 2019 10:33
Електронний підпис
26 липня 2019 10:30
5. Технична частина.pdf
26 липня 2019 10:30
4. Інші документи.pdf
26 липня 2019 10:30
3. Повноваження.pdf
26 липня 2019 10:30
2. Додаток 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІДЗ "Редукціон"

ТОВ "ОВС плюс"

ФОП БІЛОУСОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут державних закупівель "Редукціон"
#39174789
Відхилено 151 999,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2019 13:23
ТОВ "ОВС плюс"
#30988274
Відхилено 158 310,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2019 13:24
ФОП БІЛОУСОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА
#3343004148
Рішення скасоване 159 650,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 15:21
ФОП БІЛОУСОВА ЮЛІЯ СЕРГІЇВНА
#3343004148
Відхилено 159 650,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2019 15:21

Інформація про відміну

Дата відміни
04 вересня 2019 15:21
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі