Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Клапана ручки крани унітази (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Очікувана вартість
2 541 120,78 UAH
UA-2019-07-19-000690-c d5d75aafeee34057be6d629bfa9dab09
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 08 серпня 2019 14:02
Очікувана вартість: 2 541 120,78 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 410,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 76200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Унітаз в зборі з нержавіючої сталі (правий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
24 шт
Унітаз в зборі з нержавіючої сталі (лівий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
200 шт
Накладки унітазу праві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
200 шт
Накладки унітазу ліві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
300 шт
Клапан унітазу настінний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
350 шт
Клапан унітазу настінний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
200 шт
Ручки стулчастих дверей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
200 шт
Ручки стулчастих дверей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
150 шт
Баранчик замка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
1100 шт
Кран умивальний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
800 шт
Кран трехходовой кипятильника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
450 шт
Кран двухходовой кипятильника
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
64 шт
Ручка -защелка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 липня 2019 09:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 09:23
ТД_456-19_з закр.даними.doc
31 липня 2019 09:23
Перелік змін.docx
31 липня 2019 09:23
ТД_456-19_нова редакція.doc
19 липня 2019 15:14
договір остаточна редакція 308.docx
19 липня 2019 15:14
Оголошення_.doc
31 липня 2019 09:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2019 09:23
ТД_456-19_з закр.даними.doc
31 липня 2019 09:23
Перелік змін.docx
31 липня 2019 09:23
ТД_456-19_нова редакція.doc
19 липня 2019 15:14
ТД_456-19_Клапана ручки крани унітази.doc
19 липня 2019 15:14
договір остаточна редакція 308.docx
19 липня 2019 15:14
Оголошення_.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

змінити тд
Дата подання: 22 липня 2019 15:55
Дата відповіді: 31 липня 2019 09:19
Розглянувши Документацію торгів (надалі - ТД) щодо проведення відкритих торгів на закупівлю 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Клапана ручки крани унітази) ,згідно Оголошення про проведення відкритих торгів UA-2019-07-19-000690-c розміщене на офіційному сайті: prozorro.gov.ua , виходячи з критерію доцільності участі у відповідності із ГКУ Стаття 200.Банківська гарантія забезпечення виконання господарських зобов'язань та Стаття 560. ЦКУ Поняття гарантії . Враховуючи можливість участі, а також надійність партнерства, пропонуємо внести наступні зміни до ТД: - У пункті 3.3. ТД «Забезпечення тендерної пропозиції» передбачити можливість надання у якості забезпечення тендерної пропозиції у вигляді: – гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа; або: – страхова гарантія у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником вимог тендерної документації, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант), яка має ліцензію на здійснення такого виду страхування Розділ 7. Укладання договору про закупівлю (договору поставки, контракту, тощо): - п. 7.5. ТД «Забезпечення виконання договору про закупівлю» доповнити: «Забезпечення виконання договору надається Учасниками торгів у вигляді оригіналу гарантії: - гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення виконання договору, гарантом за якою виступає банківська установа; або: - страхова гарантія у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання Учасником вимог тендерної документації, страховиком за яким виступає страхова компанія (гарант), яка має ліцензію на здійснення такого виду страхування». У Додатку №9 ТД «Проект договору поставки (основні умови)»: - п. 9.1 викласти у наступній редакції: - п. 9.1 ПОСТАЧАЛЬНИК зобов’язаний надати забезпечення виконання даного Договору у вигляді оригіналу банківської гарантії або страхова гарантія у вигляді оригіналу договору страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ договірних зобов’язань, у розмірі, що становить 5% від вартості Договору, яке надається до укладання Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваш запит повідомляємо наступне: відмовити у вимозі

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МІРКОС ГРУП" 2 535 342,00
UAH з ПДВ
2 535 342,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МІЛЬШИН ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ 2 539 374,00
UAH з ПДВ
2 539 374,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2019 12:31
Електронний підпис
07 серпня 2019 12:30
022 Довіреність 108 .zip
07 серпня 2019 12:30
021 Гарантия 11938.1 .zip
07 серпня 2019 12:30
020 Проэкт дог.дод,9.pdf
07 серпня 2019 12:30
017 Цінова пропозиція.pdf
07 серпня 2019 12:30
016 Лист-видгук.pdf
07 серпня 2019 12:30
015 Копия договорив.pdf
07 серпня 2019 12:30
013 Витяг з ПДВ.pdf
07 серпня 2019 12:30
012 Лист згода дод.10.pdf
07 серпня 2019 12:30
009 Довидка про юр.особу.pdf
07 серпня 2019 12:30
008 Дани на товар дод.4 .pdf
07 серпня 2019 12:30
005 Сертификат якости .pdf
07 серпня 2019 12:30
004 Креслення .pdf
07 серпня 2019 12:30
003 Вимоги виробника .pdf
07 серпня 2019 12:30
001 Тех.умови дод.1.pdf

Публічні документи

06 серпня 2019 08:05
18 Банковская гарантия.zip
06 серпня 2019 08:05
15 Договор Юникон 1.pdf
06 серпня 2019 08:05
14 Лист відгук .pdf
06 серпня 2019 08:05
13 Довидка про юр.особу.pdf
06 серпня 2019 08:05
10 Лист єкол.нормам .pdf
06 серпня 2019 08:05
09 Лист згода .pdf
06 серпня 2019 08:05
08 Декларация .pdf
06 серпня 2019 08:05
07 Цинова пропозиция.pdf
06 серпня 2019 08:05
06 Лист пидтверж.згоди .pdf
06 серпня 2019 08:05
04 Креслення .pdf
06 серпня 2019 08:05
03 Сертификат Анфон.pdf
06 серпня 2019 08:05
02 Cертификат Трансрем.pdf
06 серпня 2019 08:05
01 Дани на товар .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МІРКОС ГРУП"

ФОП МІЛЬШИН ВАСИЛЬ ВАСИЛЬОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МІРКОС ГРУП"
#34824830
Переможець 2 535 342,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 08:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2019 08:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МІРКОС ГРУП"
#34824830
2 535 342,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 08:10
15 Звіт Дог. Міркос Груп 19619.docx укладений
24 липня 2020 08:10
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 11:52
19619 ДУ-1 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 11:52
Пов 19619 (1).docx зміни до договору
28 грудня 2019 11:52
Електронний підпис укладений
29 серпня 2019 13:23
УЗ-ЦЛ-19619-Ю.pdf укладений
29 серпня 2019 13:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону України "Про публічні закупівлі": п. 8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони відповідно до ст.ст. 651,653,654 Цивільного кодексу України, п. 8 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити термін дії Договору, на строк достатній для процедури закупівлі у 2020 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, викласти Специфікацію (Додаток № 1 до Договору) у новій редакції та внести відповідні зміни до Договору. При цьому зобов’язання на 2020 рік та сума товару, що підлягає поставці у 2020 році по даній Додатковій угоді становить 422 151,45 грн. (чотириста двадцять дві тисячі сто п’ятдесят одна гривень 45 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 20% 84 430,29 грн. (вісімдесят чотири тисячі чотириста тридцять гривні 29 коп.), що разом становить 506 581,74 грн. (п’ятсот шість тисяч п’ятсот вісімдесят одна гривня 74 коп.). Включити до Договору Специфікацію № 2 на суму: 422 151,45 грн. (чотириста двадцять дві тисячі сто п’ятдесят одна гривень 45 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 20% 84 430,29 грн. (вісімдесят чотири тисячі чотириста тридцять гривні 29 коп.), що разом становить 506 581,74 грн. (п’ятсот шість тисяч п’ятсот вісімдесят одна гривня 74 коп.). Внести зміни до п.6.2. розділу VI «Вартість товару та сума Договору», виклавши його в наступній редакції: «6.2. Загальна вартість цього Договору складає 2 534 936,45 грн. (два мільйона сто сімдесят три тисячі чотириста п’ятдесят дві гривень 00 коп.), крім того ПДВ 20% - 506987,29 (чотириста тридцять чотири тисячі шістсот дев’яносто гривень 40 коп.), що разом становить 3 041 923,74 грн. (два мільйона шістсот вісім тисяч сто сорок дві гривні 40 коп.). Пункт 12.1. розділу XII. «Строк дії Договору» прийняти в наступній редакції: «12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2020 року, а в частині оплати та гарантійних зобов’язань – до повного виконання їх Сторонами». 13. Номер додаткової угоди.УЗ/ЦЛ-19619/Ю/ДУ-1 14. Сума договору після внесення змін. 3 041 923,74 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно Додатків до Договорів (Специфікації).
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19619/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19619/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 серпня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 3 041 750,76
UAH (в тому числі ПДВ 506 958,46 UAH)