Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Колодка гальмівна типу «С» (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Очікувана вартість
3 870 900,00 UAH
UA-2019-07-19-000688-c 1c3bb0a628144e2890432d58cfb4ad29
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного

+38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 15:16
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 15 серпня 2019 13:25
Очікувана вартість: 3 870 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 116100 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Колодка гальмівна тип «С» з каркасом - 8 500 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 10 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8500 шт
Колодка гальмівна тип «С» з каркасом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 10 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2019 08:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 08:45
ТД_447-19_нова редакція.doc
07 серпня 2019 08:45
Перелік змін.docx
07 серпня 2019 08:45
ТД_447-19_з закр.даними.doc
19 липня 2019 15:13
Оголошення_.doc
19 липня 2019 15:13
договір.docx
07 серпня 2019 08:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 08:45
ТД_447-19_нова редакція.doc
07 серпня 2019 08:45
Перелік змін.docx
07 серпня 2019 08:45
ТД_447-19_з закр.даними.doc
19 липня 2019 15:13
ТД_447-19_Колодка гальмівна типу «С» (3).doc
19 липня 2019 15:13
Оголошення_.doc
19 липня 2019 15:13
договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови оплати. Проект Договору про закупівлю
Дата подання: 25 липня 2019 13:05
Дата відповіді: 07 серпня 2019 08:46
Наше підприємство ТОВ «ТД «Будком», яке являється вітчизняним виробником колодок гальмівних, бажає прийняти участь у відкритих торгах на закупівлю колодки гальмівної, які буде проводити Ваше підприємство. Уважно ознайомившись з умовами тендерної документації, просимо внести зміни: 1. Додаток № 3 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ. Умови оплати викласти в наступній редакції: « Оплата: здійснюється протягом - __ банківських днів ( зазначається учасником не менше 10 банківських днів з дня підписання акта прийому – передачі)» Видалити абзац: « але не раніше реєстрації податкової накладної» Згідно чинного податкового Кодексу України, РОЗДІЛ V. ПОДАТОК НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ, податкова накладна реєструється Продавцем на протязі терміну вказаному у Кодексі України. 2. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПОСТАВКИ потребує кардинальних змін за наступних причин: - текст Проекту Договору про закупівлю не адаптований під предмет закупівлі (п. 2.3, п.2.7, п.2.10, п.5.3.20 - умови договору (Р. IV, Р. V, Р. VII, Р. IX) ставлять ПОСТАЧАЛЬНИКА в нерівні умови з ЗАМОВНИКОМ, що не відповідає вимогам Господарського кодексу України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно розглянувши питання повідомляємо, що будуть внесені зміни

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-19-000688-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НДМЗ", Код ЄДРПОУ:35505991
Дата подання: 25 липня 2019 12:06
Пропонуємо зміни до Тендерної документації
Основні вимоги знаходяться в прикріпленому файлі. Крім того в Тендерній документаці містяться ДВА Проекти Договору про закупівлю. Ми не перевіряли буква в букву 11 сторінок тексту, а взяли за основу окремо прикріплений файл: "договір.docx"
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 серпня 2019 08:46
Уважно розглянувши питання повідомляємо, що будуть внесені зміни
Номер вимоги: UA-2019-07-19-000688-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод", Код ЄДРПОУ:36500140
Дата подання: 26 липня 2019 10:26
Вимога внести зміни в тендерну документацію
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши дану тендерну документацію, бажає прийняти участь в даних торгах та невідкладно просить Вас внести нижче вказані зміни:
1) Розділ IV. ПОРЯДОК ТА СТРОКИ ПОСТАВКИ ТОВАРУ,
П.п. 4.3. викласти в наступній редакції:
- кожна партія товару постачається протягом 15 календарних днів рівномірними партіями, з дати отримання письмової рознарядки/заявки Покупця.

2) Розділ V. УМОВИ ПРИЙОМУ-ПЕРЕДАЧІ ТОВАРУ,
П.п. 5.3.1., а саме другий абзац викласти в новій редакції:
- у видатковій накладній та/або акті приймання-передачі товару обов’язково зазначається: найменування, назва постачальника, кількість, ціна за одиницю товару та загальна вартість поставки товару з ПДВ.

3) П.п. 5.3.2. видалити взагалі, так як він дублює п.п. 2.2., та п.п. 5.2., а п.
- Інструкція з експлуатації взагалі недоречний.

4) Розділ VII. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, п.п. 7.1. викласти в наступній редакції: - Замовник здійснює оплату поставленого товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника за видатковою накладною та актом приймання-передачі товару, на протязі 10 (десяти) банківських днів, з дня отримання товару, та підписанням накладної та акту приймання-передачі товару.
5) П.п. 7.2. видалити взагалі, так як він протирічить багатьом П.П. ПРОЕКТУ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ. Постачальник не повинен перейматися проблемами фінансування у Замовника взагалі. При тому, що всім відома загальнодоступна інформація про те, що Замовник за всі свої роботи, послуги та ін. отримує 100% передоплату!!!
6) Розділ VIII. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН
П.п. 8.5.7. Видалити як недоречний!!! Протягом 7 днів з моменту поставки товару провести власними силами і за власні кошти навчання персоналу Замовника щодо експлуатації та обслуговування товару. Про що взагалі йде мова, про поставку чи про навчання???!!!
7) Розділ ІX. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН, п.п. 9.2., п.п. 9.3. привести у відповідність, а саме питання відповідальності Сторін повинно бути пропорційним. А 0,1% правильно писати не нуль цілих одна сота, а нуль цілих одна десята!!!

8) Видалити взагалі П.п. 9.11. Замовник не несе відповідальності та обов’язку оплати за поставлений товар за рознарядкою, що підписана іншими особами, ніж тими, що визначені у п. 4.2. цього Договору. Дане пояснюється наступним: (якщо викладене в цьому пункті узагальнити і конкретизувати, то виходить наступне: - ПОКУПЕЦЬ відправивши зареєстровану заявку зі своєї адреси, знімає з себе відповідальність та зобов’язання по оплаті продукції, як була поставлена ПОСТАЧАЛЬНИКОМ і прийнята ПОКУПЦЕМ належним чином, відповідно до необхідного переліку документів і яку він експлуатує, і з якої отримує прибуток з дати поставки). І останнє: - перевірка справжності підписів чи компетенції підписанта заявки, не входить до повноважень ПОСТАЧАЛЬНИКА, це повноваження зовсім інших органів…!!!

9) Розділ ІX. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН взагалі в повному обсязі потребує кардинальних змін, так як він взагалі суперечить загальноприйнятим нормам ГКУ.

10) Обов’язково внести зміни в Додаток № 1, а саме в розділ таблиці: - Позначення нормативно-технічної документації, де вказаний неіснуючий ГОСТ 1205-73.
В додатку необхідно вказати на креслення колодки гальмівної типу «С» з каркасом, надати саме креслення та обов’язково вказати на вагу гальмівної колодки по наданому кресленню, яка складає 14,2 кг., при цьому обов’язково зробивши акцент на те, що дана вимога Замовника являється обов’язковою. Дане необхідно для того, щоб розрахунок ціни, яка буде вказана в Додатку №3 Цінової пропозиції, був виконаний виходячи з вищевказаної конструкції та вказаної ваги.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 серпня 2019 08:46
Уважно розглянувши питання повідомляємо, що будуть внесені зміни
Номер вимоги: UA-2019-07-19-000688-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод", Код ЄДРПОУ:36500140
Дата подання: 26 липня 2019 10:27
Вимога внести зміни в тендерну документацію
ТОВ «Красилівський ливарний завод», уважно вивчивши дану тендерну документацію, бажає прийняти участь в даних торгах та невідкладно просить Вас внести нижче вказані зміни:

11) Вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Розділ 2., п.п. 2.2. ОБОВЯЗКОВО доповнити наступним: - відповідно вимог ДСТУ ГОСТ 15.902, вся документація (кресленики, технічне завдання та ін.), згідно якої виготовляється продукція, повинна бути узгоджена із Замовником (основним споживачем - АТ «Укрзалізниця») для виробництва в запчастини.

12) В П. 2.4. Продукція підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 № 044, учасник повинен надати документи чи їх копії, завірені виробником вказаної продукції, внести зміни та видалити пункт - або копію гарантійного листа учасника щодо обов’язкового укладання договору з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» на предмет проведення інспекторського контролю продукції, яка буде постачатись по договору з учасником.

13) Додаток № 3
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ. Умови оплати привести у відповідність з ПРОЕКТОМ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ. П. VII. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, та п.п.7.1. і викласти в наступній редакції: - Замовник здійснює оплату поставленого товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника за видатковою накладною та актом приймання-передачі товару, на протязі 10 (десяти) банківських днів, з дня отримання товару, та підписанням накладної та акту приймання-передачі товару.
Текст: - але не раніше реєстрації податкової накладної, видалити взагалі!!! Відповідно до чинного податкового Кодексу України, РОЗДІЛ V. ПОДАТОК НА ДОДАНУ ВАРТІСТЬ, податкова накладна реєструється Продавцем на протязі терміну вказаному у ПКУ.

14) Для ознайомлення прикріплюємо файл з офіційного порталу ДФС, де йдеться про строки реєстрації податкових накладних відповідно до ПКУ, який затверджений відповідною постановою КМУ.



Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 серпня 2019 08:46
Уважно розглянувши питання повідомляємо, що будуть внесені зміни

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2019 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод" 3 870 900,00
UAH з ПДВ
3 870 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ" 3 870 900,00
UAH з ПДВ
3 870 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НДМЗ" 3 870 900,00
UAH з ПДВ
3 870 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2019 13:29
Умовний номер.pdf
12 серпня 2019 13:10
Цінова пропозиція.pdf
12 серпня 2019 13:10
ТУ на тип С.compressed.pdf
12 серпня 2019 13:10
Протокол-дозвіл 01.01.2019.pdf
12 серпня 2019 13:10
ОЗ відгук.pdf
12 серпня 2019 13:10
Лист підтвердження.pdf
12 серпня 2019 13:10
Лист -згода.pdf
12 серпня 2019 13:10
КД С,.pdf
12 серпня 2019 13:10
етикетки для тендеру С.pdf
12 серпня 2019 13:10
Договір ОЗ.pdf
12 серпня 2019 13:10
Довiдка_4-ОПП.pdf
12 серпня 2019 13:10
Довіреність.pdf
12 серпня 2019 13:10
Довідка про ТОВ КЛЗ.pdf
12 серпня 2019 13:10
Дані на товар.pdf
12 серпня 2019 13:10
ГОСТ1205.pdf
12 серпня 2019 13:10
Витяг.pdf
12 серпня 2019 13:10
Атестат акредитації.pdf
12 серпня 2019 13:10
Акт.pdf

Публічні документи

12 серпня 2019 17:55
Електронний підпис
12 серпня 2019 17:54
Дані на товар Додаток 4.pdf
12 серпня 2019 17:54
Копія Статуту.pdf
12 серпня 2019 17:54
Аналогічний Договір.pdf
12 серпня 2019 17:53
Лист згода. Додаток 10.pdf

Публічні документи

13 серпня 2019 12:45
Електронний підпис
13 серпня 2019 12:44
ТУ С 27 с печатью .pdf
13 серпня 2019 12:44
Статут ТОВ НДМЗ 2014.PDF
13 серпня 2019 12:44
сертификат С.jpg
13 серпня 2019 12:44
Свідоцтво ПДВ.pdf
13 серпня 2019 12:44
Протокол.PDF
13 серпня 2019 12:44
протокол наказ.PDF
13 серпня 2019 12:44
Пропозиція С.pdf
13 серпня 2019 12:44
лист-відгук.jpg
13 серпня 2019 12:44
Кресленик С.pdf
13 серпня 2019 12:44
Етикетка С Зразок.PDF
13 серпня 2019 12:44
Договір поставки ПЗЗ.pdf
13 серпня 2019 12:44
Довідка технічна.pdf
13 серпня 2019 12:43
Довідка з банку.pdf
13 серпня 2019 12:43
Дані про товар С.pdf
13 серпня 2019 12:43
Дані про підприємтсво.pdf
13 серпня 2019 12:43
ГОСТ 1205-73.PDF
13 серпня 2019 12:43
Витяг.pdf
13 серпня 2019 12:42
атестат акредитації .jpg
13 серпня 2019 12:42
Акт.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод"

ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ"

ТОВ "НДМЗ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод"
#36500140
Рішення скасоване 3 870 900,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2019 16:22
Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод"
#36500140
Відхилено 3 870 900,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 17:08
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ"
#23581034
Переможець 3 870 900,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2019 17:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2019 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ"
#23581034
3 870 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 серпня 2019 17:10
Електронний підпис
22 серпня 2019 17:10
Протокол н.docx
22 серпня 2019 17:10
Намір.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 березня 2020 16:57
Звіт Дог. Будком 19644.docx укладений
17 березня 2020 16:57
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 11:24
19644 Будком (1).pdf зміни до договору
27 грудня 2019 11:24
Повідомлення про внесення змін 19644 Будком (1).docx зміни до договору
27 грудня 2019 11:24
Електронний підпис укладений
04 вересня 2019 17:42
Будком 19644 від 03.09.2019.pdf укладений
04 вересня 2019 17:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону України "Про публічні закупівлі": п.8 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч.5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; п.3 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони відповідно до ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, п.3 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі п. 8 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити термін дії Договору, на строк достатній для процедури закупівлі у 2020 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, доповнити Специфікацією №2 (Додаток №1 до Додаткової угоди) та внести відповідні зміни до Договору. При цьому зобов’язання на 2020 рік та сума товару, що підлягає поставці у 2020 році по даній Додатковій угоді становить: - 645 150,00 грн. (шістсот сорок п’ять тисяч сто п’ятдесят грн. 00 коп.), ПДВ - 20% - 129 030,00 грн. (сто двадцять дев’ять тисяч тридцять грн. 00 коп.), разом з ПДВ - 774 180,00 грн. (сімсот сімдесят чотири тисячі сто вісімдесят грн. 00 коп.). 2. Включити до Договору Специфікацію № 2 на суму: 774 180,00 грн. 3. Внести зміни до п.4.1. розділу 4 «Ціна продукції та сума договору», виклавши його в наступній редакції: «4.1. Загальна вартість цього Договору складає – 3 870 900,00 грн. (три мільйона вісімсот сімдесят тисяч дев’ятсот грн. 00 коп.), крім того ПДВ 20% - 774 180,00 грн. (сімсот сімдесят чотири тисячі сто вісімдесят грн. 00 коп.), що разом становить 4 645 080,00 грн. (чотири мільйона шістсот сорок п’ять тисяч вісімдесят грн. 00 коп.). 4. Пункт 14.7. розділу 14. «Інші умови» прийняти в наступній редакції: «14.7. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2020 року, а в частині оплати та гарантійних зобов’язань – до повного виконання їх Сторонами». 5. Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу 15. Юридичні адреси сторін та викласти їх у новій редакції. 13. Номер додаткової угоди. УЗ/ЦЛ-19644/Ю/ду1 14. Сума договору після внесення змін. 4 645 080,00 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно додатків до договору (специфікацій).
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19644/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19644/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 4 645 080,00
UAH (в тому числі ПДВ 774 180,00 UAH)