Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт Залузького НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ" по вул. Центральна, 75 в с. Залужжя Дубровицького р-ну Рівненської області (облаштування санвузлів)"
Очікувана вартість
521 627,00 UAH
UA-2019-07-19-000683-b 2826d6e8e6e9432392152c1aa7eb1506
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віра Олександрівна Коблик

+380977038894
+380992341449
osvita_dubr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДУБРОВИЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02145837
Місцезнаходження: 34100, Україна , Рівненська обл., Дубровиця, вул. Поштова, буд. 11
Контактна особа: Віра Олександрівна Коблик
+380977038894,+380992341449
osvita_dubr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт Залузького НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ" по вул. Центральна, 75 в с. Залужжя Дубровицького р-ну Рівненської області (облаштування санвузлів)"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34145, Україна, Рівненська область, с.Залужжя, вул.Центральна,75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

19 липня 2019 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-01-000026 ● 7063ddb186f941c8ab38ac2b669f42f1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 серпня 2019 10:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

01.08.2019 № 36

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 01.08.2019 № 36.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5.UA-2019-07-19-000683-b 19.07.2019 "Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних заупівель відповідно до статті 9 Закону України ""Про публічні закупівлі"".

В.о.начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області
Людмила НИКИТЮК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-02 15:15:04

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт Залузького НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ» по вул. Центральна, 75 в с. Залужжя Дубровицького р-ну Рівненської області (облаштування санвузлів)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-19-000683-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1.Чи відображена в річному плані закупівель (додатку) на 2019 рік закупівля по вищезазначеному предмету?
2. Чи оприлюднена вказана інформація про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу?
Вкажіть ID номер, присвоєний електронною системою закупівель річному плану (додатку) чи змінам до нього, в якому передбачена зазначена закупівля.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-08-05 10:04:57

На Ваш запит від 02.08.2019 року (ID моніторингу: UA-M-2019-08-01-000026) тендерний комітет управління освіти, молоді та спорту Дубровицької райдержадміністрації повідомляє

В частині 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) визначено, що цей Закон застосовується:
до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Стаття 10 Закону: Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про укладені договори - протягом одного дня з дня укладення договору.
Відповідно до ст. 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. В статті 12 Закону визначені процедури закупівлі: відкриті торги, конкурентний діалог, переговорна процедура закупівлі.
19.07.2019 року нами в електронній системі був оприлюднений звіт про укладений договір (договір підряду № 136 від 19.07.2019 року на виконання робіт: «Капітальний ремонт Залузького НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. ДНЗ» по вул. Центральна, 75, с. Залужжя, Дубровицького району, Рівненської області (облаштування санвузлів)» ID: UA-2019-07-19-000683-b). Так як ціна даного договору становить 521627, 00 грн. (п’ятсот двадцять одна тисяча шістсот двадцять сім грн.) ми, як замовник, не порушуючи законодавства України, мали право провести закупівлю робіт без використання електронної системи та передбачених Законом процедур закупівель, а отже без відображення в річному плані закупівель, в я кому, як зазначалось вище, відображаються лише процедури, визначені Законом – відкриті торги, конкурентний діалог та переговорна процедура закупівлі.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 24 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (на веб-порталі Уповноваженого органу відсутній річний план закупівель (додаток) на 2019 рік в якому передбачено закупівлю робіт за предметом «Капітальний ремонт Залузького НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ» по вул. Центральна, 75 в с. Залужжя Дубровицького р-ну Рівненської області (облаштування санвузлів)», очікуваною вартістю 521627,00 грн.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІЛАНА"
#39787516
Переможець 521 627,00
UAH з ПДВ
19 липня 2019 10:52

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 липня 2019 10:56
договір 136.pdf укладений
19 липня 2019 10:56