Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Управління праці та соціального захисту населення Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03198563 |
Вебсайт: | http://soczahist.km.ua |
Місцезнаходження: | 29013, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівського підпілля, 32 |
Контактна особа: |
Сатківська Алла Вікторівна +380382655390 vidnosyny@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2019 15:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2019 12:35 |
Очікувана вартість: | 1 590 295,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,31% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30160000-8: Магнітні картки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2019 15:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2019 15:09 |
Тітул.png | |
19 липня 2019 15:09 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
a. Додаток 2 документації передбачає «1.1.11. На КБ повинно бути залишено місце для друку додаткових атрибутів. Друк додаткових атрибутів здійснюється на підставі окремого замовлення. Перелік основних атрибутів КБ та їх розташування має відповідати Додатку № 4 до тендерної документації.»
b. Водночас додаток 4 містить лише зображення картки без вказання переліку основних атрибутів КБ та їх розташування.
c. Чи правильно ми розуміємо, що «додаткові атрибути» означають «перемінну інформацію», яку необхідно друкувати на картці окрім фонових зображень?
d. Просимо надати перелік додаткових атрибутів, вказати їх розташування (лицева/зворотна сторона картки), вимоги до їх поліграфічного відтворення (монохромні/чорні, повнокольорові, білі на кольоровому фоні).
e. Всі ці питання безпосреденьо і суттєво впливають на технологію виробництва товару та його вартість.
2. Місцезнаходження додаткових атрибутів:
a. Документація не встановлює вимог до місцезнаходження додаткових атрибутів (наприклад, друк на поверхні картки чи виключно під ламінацією).
b. Водночас даний параметр безпосередньо впливає на термін працездатності картки, відсоток відмов, технологію виробництва та відповідно на витрати виробництва.
c. Просимо підтвердити наявність чи відсутність вимог Замовника до місцезнаходження додаткових атрибутів картки.
3. Термін оплати товару:
a. Пункт «IV. Порядок здійснення оплати» проекту договору передбачає:
i. 4.3. Замовник оплачує поставлений Виконавцем товар згідно договору та накладної протягом 15 робочих днів з моменту підписання сторонами накладної на поставлений товар.
ii. 4.4. Оплата товару здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін не більше 30 календарних днів.
b. Дані пункти протирічать один одному.
c. Просимо привести проект договору у відповідність.
4. Термін поставки товару:
a. Пункт «V. Поставка товарів» проекту договору передбачає:
i. «5.1. Строк поставки товару: до 30.10.2019 року. У разі нагальної потреби поставка товару здійснюється на протязі одного дня.»
ii. Очевидно, что виробництво товару за замовленням, особливо з друком додаткових атрибутів на підставі окремого замовлення, не може бути здійснено протягом одного дня. Ситауція ще більше ускладнюється для постачальників з інших міст.
iii. Інші процедури публічних закупівель на аналогічні товари не містили таких дискримінаційних вимог.
iv. Просимо визначити розумні строки поставки товару виходячи з максимального строку поставки товару 30.10.2019.
v. Пропонуємо встановити термін на виконання окремого замовлення в 20 робочих днів.
5. Порядок замовлення товару:
a. Додаток 2 документації містить вимогу «Друк додаткових атрибутів здійснюється на підставі окремого замовлення.»
b. Проект договору не передбачає порядок розміщення замовлень Замовником.
c. Просимо привести проект договору у відповідність до вимог документації.
6. Кількість товару до поставки:
a. Розділ 1 договору передбачає «1.3. Обсяги закупівлі товарів можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.».
b. Додаток 2 документації «Технічні вимоги до картки безконтактної» передбачає використання в товару безконтактного електронного носія з особливими вимогами, які постачальник повинен замовляти завчасно.
c. Яким чином Замовник приймає на себе зобовязання по закупівлі та оплаті певної кількості товару? Адже саме під цю кількість Постачальник зможе закупляти необхідні матеріали.
7. Мінімальна партія поставки:
a. Яка мінімальна партія поставки?
b. Наразі це не визначено в документації, що формально надає замовнику можливість вимагати поставку однієї одиниці товару.
c. Просимо визначити мінімальну партію поставки в замовленні, оскільки це безпосреденьо впливає на витрати по поставці товару і відповідно на тендерну пропозицію.
8. Відповідність номера картки заводським номерам карток (UID).
a. Згідно зображення картки в додатку 4, на картку наноситься ідентифікаційний номер та штрих-код.
b. Водночас картка також міститиме заводський номер (UID) – номер безконтактного електронного носія (чипу).
c. Чи повинен Постачальник при передачі кожної партії виготовлених карток передавати Замовнику базу даних відповідності ідентифікаційних номерів карток заводським номерам карток (UID).
d. Просимо уточнити в документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-22-000005 ● 9cd0c164a3f248f4b5f73688d40a79fd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 22 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 липня 2019 11:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.07.2019 № 31
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Хмельницькій області –
начальник відділу контролю органів влади,
оборони, правоохоронних органів
та місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 22.07.2019 №31
Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-07-19-000677-c 19.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія МЕЛЬНИК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до положень абзацу 3 частини першої статті 31 Закону відмінити торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. 1. СЛУХАЛИ: Доповідь голови тендерного комітету щодо виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель ВИРІШИЛИ: Відповідно до положень абзацу 3 частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Результати поіменного голосування: „за” – _4__членів тендерного комітету з __4_присутніх членів тендерного комітету. Рішення прийнято. На цьому засідання завершило роботу. Коновалов Ю.В _____________ голова тендерного комітету Кондратюк І.А.___________ член тендерного комітету Мельничук Є.С. __________ член тендерного комітету Бурбан Н.М _____________ член тендерного комітету МП.
2019-07-31 16:52:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення законодавства у сфері закупівель, викладені у висновку про результати моніторингу, усунуті шляхом відміни торгів (протокол від 31.07.2019 №23).
2019-08-01 10:07:32
Інформація про відміну
Дата відміни: | 31 липня 2019 17:13 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до положень абзацу 3 частини першої статті 31 Закону відмінити торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
31 липня 2019 17:13
|
протокол засідання тендерного комітету № 23 від 31.07.2019 |