Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електронні табло розкладу руху поїздів (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти).
Очікувана вартість
1 841 454,00 UAH
UA-2019-07-19-000669-c 66ad516ceb8e44fd891209bc111f6feb
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного

+38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 15 серпня 2019 11:00
Очікувана вартість: 1 841 454,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 210,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18420 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31710000-6: Електронне обладнання


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Ничик Олена Миколаївна – начальник технічного відділу філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», вулиця Симона Петлюри, 21 а, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-73-51, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Електронні табло розкладу руху поїздів ГРАН СВД ЗН (або еквівалент) – 1 компл. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з дати підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної .Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Електронні табло розкладу руху поїздів ГРАН СВД ЗН (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з дати підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної . Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 серпня 2019 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 10:50
ТД_454-19_нова редакція.doc
07 серпня 2019 10:50
Перелік змін.docx
07 серпня 2019 10:50
ТД_454-19_з закр.даними.doc
19 липня 2019 15:05
Проект договору.doc
19 липня 2019 15:05
оголошення.doc
07 серпня 2019 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2019 18:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2019 10:50
ТД_454-19_нова редакція.doc
30 липня 2019 18:34
ТД_454-19_нова Електронні табло розкладу руху поїздів.doc
19 липня 2019 15:05
ТД_454-19_Електронні табло розкладу руху поїздів.doc
07 серпня 2019 10:50
Перелік змін.docx
30 липня 2019 18:34
Перелік змін.docx
07 серпня 2019 10:50
ТД_454-19_з закр.даними.doc
30 липня 2019 18:34
ТД_454-19_з закр.даними.doc
19 липня 2019 15:05
Проект договору.doc
19 липня 2019 15:05
оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

запитання по закупівлі
Дата подання: 22 липня 2019 17:36
Дата відповіді: 25 липня 2019 16:24
Відповідно до вимог тендерної документації на закупівлю 31710000-6 Електронне обладнання (Електронні табло розкладу руху поїздів), Філія «Пасажирська компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» закуповує 2 компл. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Додатку №1 тендерної документації зазначено, що до комплекту поставки обладнання повинно входити: 1. Табло прибуття та табло відправлення – 2 комп. (4 одиниці табло) 2. Робоче місце оператора (РМО) 3. Сервера доступу з послідовним інтерфейсом 4. Джерело безперебійного живлення для РМО 5. Комплект ЗІП до електронного табло розкладу руху Просимо надати пояснення, стосовно того, як одне робоче місце оператора, один сервер, одне джерело безперебійного живлення та один зіп комплект розподілити на два комплекти табло, як цього вимагає тендерна документація, та внести відповідні пояснення. Також відповідно до вимог Додаток №9 Проект договору (основні умови договору) п. 1.7. Обсяги закупівлі можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків шляхом укладання відповідних додаткових угод, тож якщо Замовник забажає придбати лише один комплект (дві одиниці табло) чи повинно входити до складу поставки усе вище зазначене обладнання? Або у випадку, якщо на 4 одиниці табло використовується одне робоче місце оператора, один сервер, одне джерело безперебійного живлення та один зіп комплект, просимо внести відповідні зміни та зазначити кількість, обсяг поставки товарів – 1 (один) комплект.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розділ І. Технічні вимоги до предмету закупівлі
Продукція, яка постачається, повинна відповідати вимогам охорони праці та охорони навколишнього середовища.
До комплекту поставки обладнання повинно входити:
1. Табло прибуття та табло відправлення – 1 комп. (4 одиниці табло), з наступними технічними характеристиками:
- модель: ГРАН СВД ЗН (80х32х52,5х37,5) або еквівалент;
- габаритні розміри (без кріплення) не більше: в мм: 2320х1915х200;
- загальна кількість знаків у рядку не менше: 86;
- загальна кількість рядків в табло не менше: 35;
- передбачуване кількість знаків в полі «Час прибуття»: 5 +1р;
- передбачуване кількість знаків в полі «Час відправлення»: 5 +1р;
- передбачуване кількість знаків в полі «№ поїзда, категорія»: 5 +1р;
- передбачуване кількість знаків в полі «№ колії»: 1+1р;
- передбачуване кількість знаків в полі «№ платформи»: 1+1р;
- передбачуване кількість знаків в полі «Сполучення»: 18+1р;
- передбачуване кількість знаків в полі «Маршрут»: 22+1р;
- передбачуване кількість знаків в полі «Час прибуття на кінцеву»: 5 +1р;
- передбачуване кількість знаків в полі: «Періодичність курсування» 8+1р;
- передбачуване кількість знаків в полі: «Примітки» 7;
- висота знака регульована;
- колір відображення динамічної інформації: жовтий;
- елемент індикації: світлодіодні матриця;
- світлодіодів в пікселі: 1;
- кут огляду не менше: 160 градусів;
- режим відображення: динамічний;
- мережевий інтерфейс: RS-485;
- розміри поля відображення, в мм: не менше 2190х1285.
- ступінь захисту пристрою : ІР31;
- робоча температура: -25…+60 ℃.
2. Робоче місце оператора (РМО):
- Тип: десктоп;
- Модель процесора: G4400 або еквівалент;
- Кількість ядер не менше: 2 ядер;
- Об'єм ОЗУ не менше: 8 ГБ;
- Тип відеокарти: вбудована або дискретна але не менше 1 ГБ;
- Модель відеокарти: Intel HD Graphics 510 або еквівалент;
- Тип накопичувача: SSD;
- Ємність SSD накопичувача не меншьне: 240 ГБ;
- Роз'єми: 2 x audio; USB 3.0: 1 шт; USB 2.0: 1 шт;
- Попередньо встановлена ОС: Microsoft Windows 10 Home (ліцензійна) або еквівалент;
- Потужність блока живлення (БЖ) не менше: 400 Вт;
- Монитор LG 22MP48A або еквівалент.
3. Сервера доступу з послідовним інтерфейсом:
- MOXA NPort 5430I або еквівалент ;
- Кількість портів не менше: 4;
- тип портів RS-232/422/485.
4. Джерело безперебійного живлення для РМО:
- APC Back-UPS 650VA (BX650CI-RS) або еквівалент.
5. Комплект ЗІП до електронного табло розкладу руху поїздів – «Прибуття та відправлення» входять:
- елемент індикації: 11 шт;
- блок живлення – 1 шт;
- кабельний комплект – 1 комп.
Адреса поставки товару: 65012, м. Одеса, Привокзальна площа, 2, вокзал станції Одеса-Головна філії «Пасажирська компанія».
Строк поставки: на протязі 60 (шістдесяти) календарних днів з дня отримання письмової заявки кінцевого одержувача Обладнання Покупця.
Умови поставки: на умовах DDP (Incoterms 2010) (з монтажем та пуско-налагоджуванням), які застосовуються відповідно до законодавства України.

Додаток № 2
4.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
4.3.1.Довідка з інформацією про виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності).
Довідка складається у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду роботи на ринку та виконання аналогічного/аналогічних договору/договорів* у кількості не менше одного протягом 2017-2019 рр. з обов’язковим зазначенням:
- замовника-клієнта;
- назви предмету договору;
Аналогічним договором вважається: договір на поставку еклектротехнічного обладнання для закладів і підприємств транспортної інфраструктури.
4.3.2 Лист(и)- відгук(и) (позитивний/ позитивні) у кількості не менше одного від контрагента, згідно договору, зазначеного в довідці п.4.3.1.
Відповідає кваліфікаційному критерію у разі надання: довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду на поставку аналогічного обладнання для закладів і підприємств транспортної інфраструктури. та листа/листів-відгуку/відгуків (не менше 1-го).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2019 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ" 1 822 800,00
UAH з ПДВ
1 780 200,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-впроваджувальна фірма «Гранато» 1 840 632,00
UAH з ПДВ
1 780 620,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД" 1 841 400,00
UAH з ПДВ
1 841 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ „Універсальна Бізнес-інформаційна Служба „УБІС” 1 841 454,00
UAH з ПДВ
1 841 454,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 серпня 2019 15:50
Протокол зборів.pdf
14 серпня 2019 15:50
Наказ на директора.pdf
14 серпня 2019 15:50
Лист-згода.pdf
14 серпня 2019 15:50
Лист НБУ по ліцензії.pdf
14 серпня 2019 15:50
Цінова пропозиція.pdf
14 серпня 2019 15:50
Дилерський лист.pdf
14 серпня 2019 15:50
Дані на товар.pdf

Публічні документи

14 серпня 2019 12:30
Дані на товар 007.pdf
14 серпня 2019 12:30
Технічне завдання 002.pdf
14 серпня 2019 12:30
Відгук Гранато-2.pdf
14 серпня 2019 12:30
Відгук Гранато -1.pdf
14 серпня 2019 12:30
гарантія ГРАНАТО 3656.zip
14 серпня 2019 12:30
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ 001.pdf

Публічні документи

14 серпня 2019 13:59
цінова пропозиція.pdf
14 серпня 2019 13:59
технічна частина.pdf
14 серпня 2019 13:59
Копія креслення.pdf
14 серпня 2019 13:58
13532 с эцп.zip

Публічні документи

14 серпня 2019 11:31
Електронний підпис
05 серпня 2019 11:09
Свідоцтво.pdf
05 серпня 2019 11:09
Паспорт на табло.pdf
05 серпня 2019 11:09
Лист-згода.pdf
05 серпня 2019 11:09
Лист-відгук.pdf
05 серпня 2019 11:09
Комерційна пропозиція.pdf
05 серпня 2019 11:09
Дані на товар.pdf
05 серпня 2019 11:09
Гарантійний лист.pdf
05 серпня 2019 11:09
Витяг.pdf
05 серпня 2019 11:09
Виписка.pdf
05 серпня 2019 11:09
Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ"

Товариство з обмеженою відповідальністю Науково-впроваджувальна фірма «Гранато»

ТОВ "ТЕХНОВЕСТТРЕЙД"

ТОВ „Універсальна Бізнес-інформаційна Служба „УБІС”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ"
#37859819
Переможець 1 780 200,00
UAH з ПДВ
30 серпня 2019 07:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 серпня 2019 07:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТВП "ТЕХМАШПРОММ"
#37859819
1 780 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 02 жовтня 2019 09:21
Коментар щодо відміни: Відмінити відкриті торги на підставі абз. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг.
Документи:
02 жовтня 2019 09:21
Протокол 1.docx
02 жовтня 2019 09:21
ПОВ відміна.docx