Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

мережеве обладнання
Очікувана вартість
200 768,00 UAH
UA-2019-07-19-000659-a d0e0378f18bd44cda807824f1c2ea1fa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чурилов Сергій Іванович

+380645242042 ufzbo@lg.npu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Луганській області
Код ЄДРПОУ: 40108845
Місцезнаходження: 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, вул. Вілєсова, 1
Контактна особа: Чурилов Сергій Іванович
+380645242042
ufzbo@lg.npu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 16:03
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2019 16:03
Початок аукціону: 09 серпня 2019 13:36
Очікувана вартість: 200 768,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 007,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


кошти державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
Cisco SF220-48P 48-Port 10/100 PoE Smart Plus Switch
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, пр. Центральний,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 вересня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
7 шт
MikroTik cAP ac (RBcAPGi-5acD2nD)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, пр. Центральний,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 вересня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
6 шт
APC Back-UPS RS 800VA (BX800CI-RS)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, пр. Центральний,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 вересня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
1 шт
MikroTikRB4011iGS+RM
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, пр. Центральний,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 вересня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
6 шт
Ethernet SFP модуль. 1Gb 1x1310nm SC 3км
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, пр. Центральний,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 вересня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
6 шт
Ethernet SFP модуль. 1Gb 1x1550nm SC 3км.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, пр. Центральний,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 вересня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
1 шт
D-Link DES – 1100-16
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, пр. Центральний,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 вересня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 15:58
Тендерна документація обладнання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 липня 2019 09:18
Дата відповіді: 22 липня 2019 11:07
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. До розгляду допускаються товари, які вказані в технічній специфікації або їх еквівалент.
2.До участі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ.Ціна учасників буде розглядатись як остаточна з урахуванням всіх податків.
3. Конкретну торгову марку та модель запропонованого товару учасник обов'язково вказує в додатку № 2 до ТД, як і відповідність технічним вимогам Замовника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-19-000659-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП СТАНКЕВИЧ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3188713199
Дата подання: 19 серпня 2019 11:12
Неправомірна дискваліфікація
Доброго дня! Шановний замовнику, просимо Вас більш детально пояснити дискваліфікацію ФОП Станкевич П.А., тому як дискваліфікація про відсутність автомобіля є дискримінаційною. Наявність договір з Новою поштою також. У Вас упереджене ставлення до цього перевізника?! Нова пошта доставляє відправлення не тільки на свої відділення, а й на адреси отримувача.
Стосовно перемоги ФОП Лук’яненко Євгена Ігоровича. Вимагаємо дискваліфікувати переможця, так як його пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору виготовлено 07.11.2018 року, що є неприпустимим відносно дати оголошення проведення закупівлі. Довідка містить інформацію щодо договорів, які не підтверджують наявність досвіду аналогічного договору. Додано копію договору № 377 від 08.07.2019 р. на мережеве обладнання, та нема підтвердження виконання договору (видаткових накладних). Копія договору № 884 від 21.12.2016 р. та накладна від 21.12.2016 року на ноутбуки та робочі станції також не підтверджують наявність аналогічного договору. Довіреність № 405 від 01.11.2018 року взагалі не має ніякого відношення до даної закупівлі.
Ви упереджено поставились до документації ФОП Станкевич П.А., та на грубі помилки ФОП Лук’яненко Є.І. закрили очі. Беручи до уваги, що ФОП Лук’яненко Є.І. додав копії двох договорів з Вами, як з Замовником, то на нашу думку є ознаки змови.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 серпня 2019 18:14
Ваша скарга розглянута на засіданні тендерного комітету, відповідь приєднана окремим файлом

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СТАНКЕВИЧ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ 190 000,00
UAH з ПДВ
190 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ЛУК'ЯНЧЕНКО ЄВГЕН ІГОРОВИЧ 199 726,00
UAH з ПДВ
199 726,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 16:56
Електронний підпис
09 серпня 2019 16:44
Кінцева цінова.pdf
09 серпня 2019 16:43
Кінцева цінова.pdf
07 серпня 2019 16:22
Електронний підпис
07 серпня 2019 16:21
Тендерна пропозиція.pdf
07 серпня 2019 16:21
Витяг з ЄДР.pdf
07 серпня 2019 16:21
Уставні документи.pdf

Публічні документи

20 серпня 2019 19:01
Dovidka_dfs.pdf
20 серпня 2019 09:35
Dovidka_19228557340180223459.pdf
08 серпня 2019 13:32
Електронний підпис
08 серпня 2019 13:08
Уставн Лук'янченко 2019.pdf
08 серпня 2019 13:08
Довідки М.О.pdf
08 серпня 2019 13:08
manual.pdf
08 серпня 2019 13:08
Технічні вимоги.pdf
08 серпня 2019 13:08
Тенденрна Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СТАНКЕВИЧ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ

ЛУК'ЯНЧЕНКО ЄВГЕН ІГОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СТАНКЕВИЧ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ
#3188713199
Відхилено 190 000,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 18:21
ЛУК'ЯНЧЕНКО ЄВГЕН ІГОРОВИЧ
#2987720278
Переможець 199 726,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 18:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2019 18:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ЛУК'ЯНЧЕНКО ЄВГЕН ІГОРОВИЧ
#2987720278
199 726,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 серпня 2019 18:23
Електронний підпис
15 серпня 2019 18:22
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:32
Електронний підпис укладений
30 вересня 2019 16:15
ДУ1 (498).pdf зміни до договору
30 вересня 2019 16:11
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 15:45
договір укладений
02 вересня 2019 15:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку поставки
Номер договору про закупівлю: 498
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 199 726,00
UAH