Виконання робіт з реалізації енергоефективних заходів в житлових будинках ОСББ міста Києва. Капітальний ремонт (утеплення фасадів) житлового будинку ОСББ «Художник» за адресою: вул. Велика Васильківська, 124, Голосіївський район, м. Київ. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
2 277 115,00 UAH
UA-2019-07-19-000643-b e45e520e67ae4070943089f1b83959fe
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 25772436
Вебсайт замовника: http://www.kyivesko.com.ua
Місцезнаходження замовника: 01601, Україна, Київська обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а
Контактна особа замовника: Валентина Скляренко
+380442345410,+380442345427
sklyar-min@i.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 16:00
Початок аукціону: 06 серпня 2019 15:49
Очікувана вартість: 2 277 115,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 386,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Строки виконання робіт можуть бути змінені в залежності від терміну проведення процедури закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт з реалізації енергоефективних заходів в житлових будинках ОСББ міста Києва. Капітальний ремонт (утеплення фасадів) житлового будинку ОСББ «Художник» за адресою: вул. Велика Васильківська, 124, Голосіївський район, м. Київ.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)


Джерело фінансування закупівлі: Фінансування відповідно Програмі економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, Київ, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 124
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2019  —  21 жовтня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) у розмірі до 30%. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

19 липня 2019 10:46
Електронний цифровий підпис
19 липня 2019 10:46
Додаток 5 Проект договору.pdf
19 липня 2019 10:46
2 ТД Велика Васильківська, 124.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-04-000023 ● f5750b13f4644ff6b10ddf8892fede94
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-03
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-04 17:18:07
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

03.09.2019 № 164
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

В.о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.09.2019 № 164

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2019-07-19-000643-b 19.07.2019
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель, пропозицію ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД" рішеннями замовника від 26.09.2019 було повернуто на кваліфікацію та відхилено відповідно до п.4 ч.1 ст. 30 Закону - пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації.

2019-09-26 15:58:04

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 25 вересня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 10 жовтня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва", 25772436, Україна, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а
  2. Інформація про предмет закупівлі: Виконання робіт з реалізації енергоефективних заходів в житлових будинках ОСББ міста Києва. Капітальний ремонт (утеплення фасадів) житлового будинку ОСББ «Художник» за адресою: вул. Велика Васильківська, 124, Голосіївський район, м. Київ. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) Джерело фінансування закупівлі: Фінансування відповідно Програмі економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, 2277115UAH, 45000000-7, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: e45e520e67ae4070943089f1b83959fe, 2019-07-19
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 04 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 вересня 2019 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розкриття та розгляду тендерної пропозиції. Під час аналізу досліджено: річний план закупівель на 2019 рік Замовника, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 18.07.2019 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ ВКП «Енерготехкомплекс» та ТОВ «ВЕЛІАНТ БУД», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 12.08.2019, 19.08.2019, 21.08.2019, 23.08.2019, 27.08.2019, 28.08.2019, 06.09.2019, 09.09.2019, повідомлення про намір укласти договір 09.09.2019. Аналізом документів, розміщених в електронній системі закупівель Prozorro, встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ВЕЛІАНТ БУД» (далі – Переможець) не відповідає вимогам ТД, оскільки документи, подані у складі тендерної пропозиції вказаного учасника, не містять кваліфікованого електронного підпису уповноваженої посадової особи учасника, чим не дотримано вимоги п. 1 Розділу ІІІ ТД. Натомість, вказаним учасником на документи тендерної пропозиції накладено електронну печатку ТОВ «ВЕЛІАНТ БУД». Крім того, Переможцем не підтверджено витягом з оборотно-сальдової відомості учасника станом на 30.06.2019 інформацію щодо власності обладнання, зазначеного в пунктах 5–10 Довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 30.07.2019 № 30/07/91, чим не дотримано вимоги п. 1.2 Додатку 2 до ТД. В порушення вимог п. 2.1 Додатку 2 до ТД Переможцем не підтверджено наявність фахівця інженерно-технічної кваліфікації з будівельною освітою – виконроба. Також, Переможцем не надано копії відповідних документів, що підтверджують освіту інженера-проектувальника Степаненко С.О., чим не дотримано вимоги п. 2.3 Додатку 2 до ТД. В порушення вимоги п. 6 Розділу ІІІ ТД Переможцем у складі пропозиції не надано письмове підтвердження та готовність виконання робіт відповідно до вимог Замовника, наведених у складі тендерної документації (додаток 4), вимог проектної документації, визначення постачальників матеріалів, обладнання тощо. Згідно з п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає вимогам ТД. Однак, в порушення вимог п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону Замовник не відхилив пропозицію Переможця як таку, що не відповідає вимогам ТД, обрав переможцем згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій від 09.09.2019 та оприлюднив повідомлення про намір укласти договір 09.09.2019., 24 вересня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення норм п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону. За результатами аналізу дотримання законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, плануванні закупівлі, оприлюдненні інформації про її проведення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розкритті тендерних пропозицій порушень не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 16:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВКП "Енерготехкомплекс" 1 770 602,29
UAH з ПДВ
1 770 602,29
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД" 1 912 834,24
UAH з ПДВ
1 890 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК БУДСТАР ПЛЮС" 2 070 265,82
UAH з ПДВ
1 898 614,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАСТРЕЙЛ" 2 274 381,07
UAH з ПДВ
2 038 614,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОП ФАСАД" 2 230 086,13
UAH з ПДВ
2 048 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВНИЦТВО ТЕХНОЛОГІЇ СИСТЕМИ" 2 264 239,42
UAH з ПДВ
2 049 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "ІЗОЛ" 2 100 526,27
UAH з ПДВ
2 077 754,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2019 12:46
sign.p7s
05 серпня 2019 12:36
Фін_звітність.pdf
05 серпня 2019 12:36
Установчі.pdf
05 серпня 2019 12:36
ТП_Васильківська.pdf
05 серпня 2019 12:36
Статут з описом.pdf
05 серпня 2019 12:36
Накази_працівники.pdf
05 серпня 2019 12:36
МТБ.pdf
05 серпня 2019 12:36
Досвід_3.pdf
05 серпня 2019 12:36
Досвід_2.pdf
05 серпня 2019 12:36
Досвід_1.pdf
05 серпня 2019 12:36
Довідки.pdf
05 серпня 2019 12:36
Довідки банку.pdf
05 серпня 2019 12:36
Довідка_робітники.pdf
05 серпня 2019 12:36
Довідка_ІТР.pdf
05 серпня 2019 12:36
Довідка_досвід.pdf
05 серпня 2019 12:36
Дипломи працівників.pdf
05 серпня 2019 12:36
IMD_Васильківська.zip

Публічні документи

11 вересня 2019 09:28
sign.p7s
11 вересня 2019 09:20
ДФС.rar
11 вересня 2019 09:20
Довідка МВС.zip
02 вересня 2019 19:19
sign.p7s
02 вересня 2019 19:18
Довідка.pdf.p7s
02 вересня 2019 19:18
Довідка.pdf
02 вересня 2019 19:18
Довідка Веліант Буд.pdf.p7s
02 вересня 2019 19:18
Довідка Веліант Буд.pdf
02 вересня 2019 19:18
public_doc(1).pdf
02 вересня 2019 19:18
public_doc(1).p7s
02 вересня 2019 19:18
Dovidka_19224755680360550548.pdf.p7s
02 вересня 2019 19:18
Dovidka_19224755680360550548.pdf
05 серпня 2019 14:25
sign.p7s
05 серпня 2019 14:23
6-1 - Ліцензія і Дозвіл .pdf
05 серпня 2019 14:23
4-9 - Довідка з банку.pdf
05 серпня 2019 14:23
4-2 - Копія Статуту.pdf
05 серпня 2019 14:23
1-1 - Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

10 жовтня 2019 16:01
Довідки.pdf
10 жовтня 2019 16:01
Довідка МВС.pdf
10 жовтня 2019 16:01
Довідка ДПС.pdf
05 серпня 2019 15:40
sign.p7s
05 серпня 2019 15:24
22. Договірна ціна.pdf
05 серпня 2019 15:24
19. Погодження договору.pdf
05 серпня 2019 15:24
3 ДЦ.imd
05 серпня 2019 15:24
21. Довідка з банка.pdf
05 серпня 2019 15:24
18. Захист довкілля.pdf
05 серпня 2019 15:24
12. Повноваження.pdf
05 серпня 2019 15:24
6. Довідки.pdf
05 серпня 2019 15:24
16. Субпідрядники.pdf
05 серпня 2019 15:24
15. Дотримання ОП та ТБ.pdf
05 серпня 2019 15:24
14. Копія дозволу.pdf
05 серпня 2019 15:24
13. Копія ліцензії.pdf
05 серпня 2019 15:24
11. Копія податкової.pdf
05 серпня 2019 15:24
10. Рух.гр. коштів.pdf
05 серпня 2019 15:24
9. Копії фін звіту.pdf
05 серпня 2019 15:24
8. Копія статуту.pdf
05 серпня 2019 15:24
5.2 Досвід.pdf
05 серпня 2019 15:24
5.1 Досвід.pdf
05 серпня 2019 15:24
4. Робітники.pdf
05 серпня 2019 15:24
3. Інженери.pdf
05 серпня 2019 15:24
2. Обладнання.pdf
05 серпня 2019 15:24
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 серпня 2019 09:57
sign.p7s
04 серпня 2019 17:11
225.imd
04 серпня 2019 17:11
6_1_Дозвіл Держпраці.pdf
04 серпня 2019 17:11
5_1_5 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
04 серпня 2019 17:11
5_1_1 Наказ на директора.pdf
04 серпня 2019 17:11
5_1 Статут.pdf
04 серпня 2019 17:11
4_9 Довідка з банку.pdf
04 серпня 2019 17:11
3_3 Договір №144-Г-БМ.pdf
04 серпня 2019 17:11
3_2 Договір №80-Г-БМ.pdf
04 серпня 2019 17:11
3_1 Договір №82-Г-БМ.pdf
04 серпня 2019 17:11
3_ 1_1 Лист-гарантія.pdf
04 серпня 2019 17:11
2_2_12 Собко В.Ю.pdf
04 серпня 2019 17:11
2_2_11 Харлашкін О.Л..pdf
04 серпня 2019 17:11
2_2_10 Міньков С.В..pdf
04 серпня 2019 17:11
2_2_9 Ліпінський О.С..pdf
04 серпня 2019 17:11
2_2_8 Свиридюк Р.О..pdf
04 серпня 2019 17:11
2_2_7 Гуменюк Д.С..pdf
04 серпня 2019 17:11
2_2_6 Демидецький В.С..pdf
04 серпня 2019 17:11
2_2_5 Нестерович О.В..pdf
04 серпня 2019 17:11
2_2_4 Цівак В.В..pdf
04 серпня 2019 17:11
2_2_3 Турчак О.О..pdf
04 серпня 2019 17:11
2_2_2 Купчишен О.М..pdf
04 серпня 2019 17:11
2_2_1 Шевченко Л.Л..pdf
04 серпня 2019 17:11
2_1_4 Корольчук А.Ю..pdf
04 серпня 2019 17:11
2_1_3 Архипов С.М..pdf
04 серпня 2019 17:11
2_1_2 Минта О.П..pdf
04 серпня 2019 17:11
2_1_1 Баранник М.О..pdf
04 серпня 2019 17:11
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 серпня 2019 15:44
sign.p7s
05 серпня 2019 15:43
20.imd
05 серпня 2019 15:43
Тендерна пропозиція.pdf
05 серпня 2019 15:43
проект договору.pdf
05 серпня 2019 15:43
Пояснювальна записка.pdf
05 серпня 2019 15:43
ДЦ.pdf
05 серпня 2019 15:43
Інформаційна довідка.pdf
05 серпня 2019 15:43
Акт за червень дог.№121.pdf
05 серпня 2019 15:43
Акт за лютий дог.№ 92.pdf
05 серпня 2019 15:43
Акт за березень дог.№92.pdf
05 серпня 2019 15:43
Акт за лютий дог.№91.pdf
05 серпня 2019 15:43
Акт за квітень дог.№91.pdf
05 серпня 2019 15:43
Акт за березень дог.№91.pdf
05 серпня 2019 15:43
Договір 121.pdf
05 серпня 2019 15:43
Договір 92.pdf
05 серпня 2019 15:43
Договір 91.pdf
05 серпня 2019 15:43
Фін.звітність.pdf
05 серпня 2019 15:43
паспорт директора.pdf
05 серпня 2019 15:43
Дозвіл копія.pdf
05 серпня 2019 15:43
Наказ на директора.pdf
05 серпня 2019 15:43
Статут.pdf

Публічні документи

05 серпня 2019 11:59
sign.p7s
05 серпня 2019 11:43
116.imd
05 серпня 2019 11:43
5. Проект договору.pdf
05 серпня 2019 11:43
4. Договірна ціна.pdf
05 серпня 2019 11:43
0. Тендерна пропозиція.pdf
05 серпня 2019 11:37
313.imd
05 серпня 2019 11:37
5. Проект догвору.pdf
05 серпня 2019 11:37
4. Договірна ціна.pdf
05 серпня 2019 11:37
1.2.1. Довідка інженери.pdf
05 серпня 2019 11:37
2.4.1. Дозволи.pdf
05 серпня 2019 11:37
2.3. Правомочність.pdf
05 серпня 2019 11:37
2.2.6. Довідка з банка.pdf
05 серпня 2019 11:37
2.2.3. Фін. рез. та баланс.pdf
05 серпня 2019 11:37
2.2.2. Статут.pdf
05 серпня 2019 11:37
2.1. Довідки ст. 17 Закону.pdf
05 серпня 2019 11:37
1.3. Досвід.pdf
05 серпня 2019 11:37
1.2.2. Довідка робітники.pdf
05 серпня 2019 11:37
1.1. Довідка обладнання.pdf
05 серпня 2019 11:37
0. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 серпня 2019 15:08
sign.p7s
05 серпня 2019 15:07
8 Інші документи.rar
05 серпня 2019 15:07
7 Проект договору.pdf
05 серпня 2019 15:07
5 Тендерна пропозиція.pdf
05 серпня 2019 15:07
3 Технічні вимоги.rar
05 серпня 2019 15:07
2 Відповідність ст. 17.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВКП "Енерготехкомплекс"
#16471730
Відхилено 1 770 602,29
UAH з ПДВ
12 серпня 2019 18:09
ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД"
#38907627
Рішення скасоване 1 890 000,00
UAH з ПДВ
06 вересня 2019 15:37
ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД"
#38907627
Рішення скасоване 1 890 000,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2019 17:50
ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД"
#38907627
Рішення скасоване 1 890 000,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2019 10:52
ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД"
#38907627
Відхилено 1 890 000,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2019 10:57
ТОВ "БК БУДСТАР ПЛЮС"
#38183242
Переможець 1 898 614,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 18:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2019 18:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БК БУДСТАР ПЛЮС"
#38183242
1 898 614,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
22 жовтня 2019 17:50
8 147 БМР Будстарплюс, Художник, Васильківська, 124.pdf укладений
22 жовтня 2019 17:49
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2019 13:53
sign.p7s зміни до договору
12 грудня 2019 10:39
147 ДОГ ДУ 2 Будстар, Художник.pdf зміни до договору
12 грудня 2019 10:38
sign.p7s зміни до договору
07 листопада 2019 17:13
147 Дог ДУ 1, Будстар, Художник.pdf зміни до договору
07 листопада 2019 17:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 4.1. викладений у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 147-Г-БМ-70/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. договору та додаток 1 до договору викладені у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 147-Г-БМ-70/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 897 706,65
UAH (в тому числі ПДВ 316 284,44 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку