Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
205 000,00 UAH
UA-2019-07-19-000642-a ● 5003759d63f74f7e8660d350abc046cc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ «ПОЛОНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ІМ. НАТАЛІЇ САВЕЛІЇВНИ ГОВОРУН» |
Код ЄДРПОУ: | 02004404 |
Місцезнаходження: | 30500, Україна , Хмельницька обл., місто Полонне, вул. Лесі Українки, 177 |
Контактна особа: |
Гапонов Олександр Олександрович +380384320900 polcrl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2019 15:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 липня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2019 13:48 |
Очікувана вартість: | 205 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,15% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 найменувань
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30500, Україна, Хмельницька область, м. Полонне, вул. Л. Українки, 177
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений товар протягом 20 робочих днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2019 15:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2019 15:49 |
ТД_комп_обладнання.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 липня 2019 09:18
Дата відповіді: 25 липня 2019 17:19
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) По – перше, Замовником допускається інші марки та моделі, проте якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками або бути краще.
По – друге, відповідно до умов тендерної документації, Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат. Таким чином, учасники подають свою тендерну пропозицію у відповідності до тієї системи оподаткування, яку вони обрали. У разі якщо учасник процедури не являється платником ПДВ ним подається тендерна пропозиція без ПДВ.
Крім того, повідомляємо, що відповідно до ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Враховуючи положення Закону Замовник не здійснює оцінку тендерних пропозицій. Така оцінка здійснюється електронною системою закупівель автоматично. Враховуючи вищевикладене Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
По – друге, відповідно до умов тендерної документації, Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат. Таким чином, учасники подають свою тендерну пропозицію у відповідності до тієї системи оподаткування, яку вони обрали. У разі якщо учасник процедури не являється платником ПДВ ним подається тендерна пропозиція без ПДВ.
Крім того, повідомляємо, що відповідно до ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Враховуючи положення Закону Замовник не здійснює оцінку тендерних пропозицій. Така оцінка здійснюється електронною системою закупівель автоматично. Враховуючи вищевикладене Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft і Уточнення
Дата подання: 23 липня 2019 10:18
Дата відповіді: 25 липня 2019 17:27
Шановний Замовник!
1)З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
2)Чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо Вас, що вимоги до комп'ютерного обладнання встановлені в Додатку 2 ТД (технічні вимоги). Встановлення додаткових вимог зменшить коло потенційних Учасників, Замовник зацікавлений в тому, щоб закупити товар у найкоротші терміни.
Ваше звернення буде враховане під час проведення процедури та приймання товару, тому гарантуємо перевірку товару, програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM, безпосередньо під час його отримання, у випадку надання Учасником не ліцензійного товару, Замовник не прийме товар та розірве із даним Учасником договір.
Дякуємо за Ваше звернення та небайдужість до проблем в закупівлях неліцензійного товару, в тому числі програмного забезпечення комп’ютерної техніки.
Ваше звернення буде враховане під час проведення процедури та приймання товару, тому гарантуємо перевірку товару, програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM, безпосередньо під час його отримання, у випадку надання Учасником не ліцензійного товару, Замовник не прийме товар та розірве із даним Учасником договір.
Дякуємо за Ваше звернення та небайдужість до проблем в закупівлях неліцензійного товару, в тому числі програмного забезпечення комп’ютерної техніки.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 14:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
172 476,00
UAH з ПДВ
|
150 010,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
178 974,00
UAH з ПДВ
|
150 011,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
200 461,86
UAH з ПДВ
|
199 859,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БОБРОВ ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" |
204 000,00
UAH з ПДВ
|
200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
150 010,00
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2019 10:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 12:28
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2019 10:46
|
ДУ 3.pdf | зміни до договору |
10 грудня 2019 10:42
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2019 17:43
|
скан дод угоди _2 до дог. комп від 21.08.2019 року.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2019 17:34
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2019 16:44
|
ДУ 1 від 21.08.2019 року.pdf | зміни до договору |
27 серпня 2019 13:59
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2019 17:37
|
Договір | укладений |
21 серпня 2019 17:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викладення специфікації в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 21-К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 21-К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 1 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі (загальна сума -127222.00; кількість згідно специфікації ) |
Номер договору про закупівлю: | 21-К |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |