Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
205 000,00 UAH
UA-2019-07-19-000642-a 5003759d63f74f7e8660d350abc046cc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гапонов Олександр Олександрович

+380384320900 polcrl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ «ПОЛОНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ ІМ. НАТАЛІЇ САВЕЛІЇВНИ ГОВОРУН»
Код ЄДРПОУ: 02004404
Місцезнаходження: 30500, Україна , Хмельницька обл., місто Полонне, вул. Лесі Українки, 177
Контактна особа: Гапонов Олександр Олександрович
+380384320900
polcrl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2019 14:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 13:48
Очікувана вартість: 205 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,15%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 найменувань
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30500, Україна, Хмельницька область, м. Полонне, вул. Л. Українки, 177
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар протягом 20 робочих днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 15:49
ТД_комп_обладнання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 липня 2019 09:18
Дата відповіді: 25 липня 2019 17:19
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) По – перше, Замовником допускається інші марки та моделі, проте якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками або бути краще.
По – друге, відповідно до умов тендерної документації, Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат. Таким чином, учасники подають свою тендерну пропозицію у відповідності до тієї системи оподаткування, яку вони обрали. У разі якщо учасник процедури не являється платником ПДВ ним подається тендерна пропозиція без ПДВ.
Крім того, повідомляємо, що відповідно до ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Враховуючи положення Закону Замовник не здійснює оцінку тендерних пропозицій. Така оцінка здійснюється електронною системою закупівель автоматично. Враховуючи вищевикладене Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft і Уточнення
Дата подання: 23 липня 2019 10:18
Дата відповіді: 25 липня 2019 17:27
Шановний Замовник! 1)З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» 2)Чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо Вас, що вимоги до комп'ютерного обладнання встановлені в Додатку 2 ТД (технічні вимоги). Встановлення додаткових вимог зменшить коло потенційних Учасників, Замовник зацікавлений в тому, щоб закупити товар у найкоротші терміни.
Ваше звернення буде враховане під час проведення процедури та приймання товару, тому гарантуємо перевірку товару, програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM, безпосередньо під час його отримання, у випадку надання Учасником не ліцензійного товару, Замовник не прийме товар та розірве із даним Учасником договір.
Дякуємо за Ваше звернення та небайдужість до проблем в закупівлях неліцензійного товару, в тому числі програмного забезпечення комп’ютерної техніки.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 172 476,00
UAH з ПДВ
150 010,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 178 974,00
UAH з ПДВ
150 011,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 200 461,86
UAH з ПДВ
199 859,40
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОБРОВ ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" 204 000,00
UAH з ПДВ
200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2019 14:21
Довідка_ДФС.jpg
07 серпня 2019 14:21
МВС 05,08,19.pdf
03 серпня 2019 10:12
Електронний підпис
03 серпня 2019 10:10
проект договору.pdf
03 серпня 2019 10:10
довідка санкції.pdf
03 серпня 2019 10:07
Витяг_ПДВ.pdf
03 серпня 2019 10:07
Статут.pdf
03 серпня 2019 10:00
наказ на директора.pdf
03 серпня 2019 10:00
протокол директора.pdf
03 серпня 2019 10:00
Технічна документація.pdf
03 серпня 2019 10:00
12292904_пропозиція.pdf

Публічні документи

04 серпня 2019 13:41
Електронний підпис
04 серпня 2019 13:40
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
04 серпня 2019 13:40
Сертификат_N17.pdf
04 серпня 2019 13:40
Довідка.pdf
04 серпня 2019 13:40
Гарантійний лист .pdf
04 серпня 2019 13:40
Сертификат_N17_SDK _1_.pdf
04 серпня 2019 13:40
Довідка1.pdf
04 серпня 2019 13:40
Уставні_завірені.zip
04 серпня 2019 13:40
Laptops_all_letters.pdf
04 серпня 2019 13:40
Істотні умови.pdf
04 серпня 2019 13:40
Гарантійний лист2 .pdf
04 серпня 2019 13:40
проект.pdf
04 серпня 2019 13:40
Технічне завдання.pdf
04 серпня 2019 13:40
302br_01ra_lr паспорт.pdf
04 серпня 2019 13:40
Гарантійний лист1 .pdf

Публічні документи

03 серпня 2019 15:03
Електронний підпис

Публічні документи

01 серпня 2019 14:04
Електронний підпис
01 серпня 2019 13:58
005.jpg
01 серпня 2019 13:58
003 - копия - копия.jpg
01 серпня 2019 13:58
004 - копия.jpg
01 серпня 2019 13:58
005 (1).jpg
01 серпня 2019 13:58
006 (1).jpg
01 серпня 2019 13:58
007 (1).jpg
01 серпня 2019 13:58
008.jpg
01 серпня 2019 13:58
009 - копия.jpg
01 серпня 2019 13:58
010.jpg
01 серпня 2019 13:58
011.jpg
01 серпня 2019 13:58
012.jpg
01 серпня 2019 13:58
013.jpg
01 серпня 2019 13:58
014.jpg
01 серпня 2019 13:58
015.jpg
01 серпня 2019 13:58
016.jpg
01 серпня 2019 13:58
017.jpg
01 серпня 2019 13:58
018.jpg
01 серпня 2019 13:58
002 - копия - копия.jpg
01 серпня 2019 13:58
130,132,133,134-1.pdf
01 серпня 2019 13:58
107a.pdf
01 серпня 2019 13:58
04_12_2019_Laptops_all_letters.pdf
01 серпня 2019 13:58
Cert_N15_2019_ВВ 043-191561763420.pdf
01 серпня 2019 13:58
Decl_N15_2019_043-19-TR-PO dek.pdf
01 серпня 2019 13:58
N15_043-19-TR-PO dek.pdf
01 серпня 2019 13:58
код 001 (2).jpg
01 серпня 2019 13:58
виписка 2 001 (3).jpg
01 серпня 2019 13:58
003 (1).jpg
01 серпня 2019 13:58
001_1.jpg
01 серпня 2019 13:58
004 (1).jpg
01 серпня 2019 13:58
виписка 1 001 (5).jpg
01 серпня 2019 13:58
007.jpg
01 серпня 2019 13:58
006.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ФОП "БОБРОВ ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 150 010,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2019 10:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2019 10:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
150 010,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 12:28
Електронний підпис укладений
10 грудня 2019 10:46
ДУ 3.pdf зміни до договору
10 грудня 2019 10:42
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 17:43
скан дод угоди _2 до дог. комп від 21.08.2019 року.pdf зміни до договору
30 серпня 2019 17:34
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 16:44
ДУ 1 від 21.08.2019 року.pdf зміни до договору
27 серпня 2019 13:59
Електронний підпис укладений
21 серпня 2019 17:37
Договір укладений
21 серпня 2019 17:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладення специфікації в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 21-К
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості закупівлі
Номер договору про закупівлю: 21-К
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі (загальна сума -127222.00; кількість згідно специфікації )
Номер договору про закупівлю: 21-К
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 116 602,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 433,67 UAH)