Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютери – 19 шт., Ноутбуки – 17 шт.
Очікувана вартість
582 100,00 UAH
UA-2019-07-19-000626-a bc09c01e2e5044f6a811ae289af0fee9
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єрмійчук Ірина

+380373626699 OTG_24_MAM@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МАМАЇВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04417518
Місцезнаходження: 59343, Україна , Чернівецька обл., с. Мамаївці, Кіцманський район, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 156
Контактна особа: Єрмійчук Ірина
+380373626699
OTG_24_MAM@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 18:00
Очікувана вартість: 582 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Комп’ютери – 19 шт., Ноутбуки – 17 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 шт
Комп’ютери, Ноутбуки. Закупівля здійснюється за кошти місцевого бюджету.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59343, Україна, Чернівецька обл., с. Мамаївці, Шевченка, 156
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 серпня 2019  —  15 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів Покупцем з його поточного рахунку на поточний рахунок Продавця, що визначений в розділі XII цього Договору протягом 10 календарних днів після поставки товару та пред'явлення Постачальником накладної на оплату товару (далі - накладна). Кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 15:36
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
19 липня 2019 15:36
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 22 липня 2019 17:25
Дата відповіді: 25 липня 2019 15:26
Шановний Замовник! У разі, якщо Учасник є новоствореним підприємством і надає лист довільної форми про те, що у зазначений Замовником період, а саме протягом 2017 р., не вкладав відповідних договорів, чи доречним/необхідним буде надання в складі тендерної пропозиції аналогічних договорів за період існування підприємства, а саме 2018/2019 рр. ? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог ТД учасник підтверджує "Виконання аналогічних договорів про поставку комп’ютерної техніки за 2017, 2018, 2019 роки (подається як мінімум 1 копія завіреного учасником договору за кожен рік) та оригінали позитивних листів – відгуків виданих не раніше липня 2019 року (від організацій які зазначені в довідці про виконання аналогічних договорів та співпадають з копіями поданих договорів)". Враховуючи вищенаведене мають бути подані копії аналогічних договорів за кожен рік.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Медіа-Вест" 582 090,00
UAH з ПДВ
582 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2019 13:27
Статут.pdf
05 серпня 2019 13:27
свідоцтво ПДВ.PDF
05 серпня 2019 13:27
Свідоцтво БРЕІН.jpg
05 серпня 2019 13:27
протокол зборів.PDF
05 серпня 2019 13:27
пропозиція.PDF
05 серпня 2019 13:27
проект договору.PDF
05 серпня 2019 13:27
порівняльна таблиця.PDF
05 серпня 2019 13:27
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
05 серпня 2019 13:27
Підписаний_Лицензия _.pdf
05 серпня 2019 13:27
Підписаний_G0819-5557-GL_tender.pdf
05 серпня 2019 13:27
паспорт.PDF
05 серпня 2019 13:27
наказ.PDF
05 серпня 2019 13:27
Ліцензійна угода.jpg
05 серпня 2019 13:27
листи.PDF
05 серпня 2019 13:27
копія дог Ставчани 2019.PDF
05 серпня 2019 13:27
копії трудових книжок.pdf
05 серпня 2019 13:27
копії сертиф на базові.pdf
05 серпня 2019 13:27
доручення.PDF
05 серпня 2019 13:27
довідка мамаївці.pdf
05 серпня 2019 13:27
гарантійний лист.PDF
05 серпня 2019 13:27
відгук Старий Самбір.pdf
05 серпня 2019 13:27
ВІдгук Ставчани 2019.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Медіа-Вест"

Інформація про відміну

Дата відміни
05 серпня 2019 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій