Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Конструкційні матеріали (плитка для підлоги , плитка керамічна стінова )
Очікувана вартість
25 500,00 UAH
UA-2019-07-19-000620-a ● 65913e0f0a35455b92652501ecf6a664
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Обласний протитуберкульозний диспансер Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01991441 |
Місцезнаходження: | 10002, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. В.Бердичівська, 62 |
Контактна особа: |
Савчук Тетяна Валентинівна +380412486247 zt_tbc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2019 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2019 15:38 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 липня 2019 15:38 |
Початок аукціону: | 26 липня 2019 13:36 |
Очікувана вартість: | 25 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 255,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 м.кв
Плитка для підлоги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12442, Україна, Житомирська область, смт.Гуйва, вул.Бердичівська,64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
100 м.кв
Плитка керамічна стінова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12442, Україна, Житомирська область, смт.Гуйва, вул.Бердичівська,64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем пред’явленої видаткової накладної в безготівковому порядку перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника на протязі 30 банківських днів з моменту фактичної передачі товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 липня 2019 07:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2019 15:34 |
документація -конструкційні матеріалти (плитка ).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-07-19-000620-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЛАБАН МАРІЯ ВАСИЛІВНА, Код ЄДРПОУ:2299214700
Дата подання: 29 липня 2019 12:26
Щодо проекту договору
Шановний замовник, доводимо до вашого відома, що Фізична особа-підприємець Балабан Марія Василівна, у поданій тендерній документації виклала Лист-згоду з умовами договору, зкріплений підписом та мокрою печаткою, який має юридичну силу. Якщо для Вас це є помилкою, просимо вважати її формальною, оскільки подана нами пропозиція є найбільш економічно вигідною для Вас та і для держави вцілому. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 липня 2019 14:32
відповідно до умов оголошення «Інформація (документація) для проведення закупівлі через систему електронних торгів» зазначено , відповідно до п.6. «Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі *pdf) у вигляді своєї пропозиції наступні документи : викладено в окремому файлі (Додаток №1, Додаток №2, Додаток №3,Додаток №4 до документації)» . слід зазначити, що додаток №1 у вашій пропозиції відсутній. Відповідно до додатку №2 «Вимоги до учасників» «Учасник повинен надати в електронному (сканованому в форматі *pdf) – проект договору (додаток №4) підписаний учасником.» Відповідно до додатку №2 документації – у разі ненадання зазначених документів в термін встановлений чинним законодавством пропозиція учасника відхиляється замовником. В свою чергу Ви не звернули уваги на додаток №2, щодо п.4 «Учасник пропонує зразок договору з метою досягнення згоди щодо істотних умов згідно додатку №4 (проекту договору) до документації.». Слід зазначити що Вами взагалі не запропонований зразок договору , який вимагався додатком №2 відповідно до даної документації.
«Інформація (документація) для проведення закупівлі через систему електронних торгів» завантажена на майданчику , яку б учасник повинен був дотримуватися . Підхід до розгляду пропозицій учасників повинен бути однаковим, тобто якщо іншим учасником був завантажений договір, то це не може бути проігноровано нами при розгляді пропозицій іншого учасника.
«Інформація (документація) для проведення закупівлі через систему електронних торгів» завантажена на майданчику , яку б учасник повинен був дотримуватися . Підхід до розгляду пропозицій учасників повинен бути однаковим, тобто якщо іншим учасником був завантажений договір, то це не може бути проігноровано нами при розгляді пропозицій іншого учасника.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАЛАБАН МАРІЯ ВАСИЛІВНА #2299214700 |
Відхилено |
18 410,70
UAH з ПДВ
|
29 липня 2019 10:14
|
ТОВ «ДЕБЮТ УКРАЇНА» #42477591 |
Переможець |
20 952,60
UAH з ПДВ
|
29 липня 2019 11:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2019 14:31
|
Підписаний договір | укладений |
14 серпня 2019 14:30
|