Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Термомодернізація (капітальний ремонт) будівлі ясла-садка №9 «Оленка» за адресою: м. Каховка, проспект Європейський, 20» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) (джерело фінансування закупівлі – кошти обласного та міського бюджетів)
Очікувана вартість
2 124 055,00 UAH
UA-2019-07-19-000562-a 92888e3c3d6a4485b8918bc40056f251
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семененко Ольга Олександрівна

+380553621286 02146707@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Каховської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146707
Вебсайт: http://osvitakakhovky.ks.ua
Місцезнаходження: 74800, Україна , Херсонська обл., місто Каховка, вул. Фаїни Гаєнко, 6-А
Контактна особа: Семененко Ольга Олександрівна
+380553621286
02146707@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 15:03
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 15:03
Очікувана вартість: 2 124 055,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 621,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Термомодернізація (капітальний ремонт) будівлі ясла-садка №9 «Оленка» за адресою: м. Каховка, проспект Європейський, 20» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт) (джерело фінансування закупівлі – кошти обласного та міського бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74800, Україна, Херсонська область, м. Каховка, проспект Європейський, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник має право перерахувати Підряднику аванс, розмір якого не може перевищувати 30 відсотків вартості річного обсягу робіт, та протягом не більше ніж 15 банківських днів з дати укладення Договору. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом 3 місяців після одержання авансу. Аванс 15 Банківські 30
Виконання робіт Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт. Разом із формами КБ-2в, КБ-3 Підрядник надає всю оформлену належним чином виконавчу документацію, акти на закриття прихованих робіт, відомість ресурсів, що підписана уповноваженою посадовою особою Підрядника, а також копії накладних застосованих матеріалів і устаткування із зазначенням вартості, що завірені підписом уповноваженої посадовою особою Підрядника. Після отримання зазначених документів Замовник перевiряє такі документи i в разi вiдсутностi зауважень пiдписує їх. Пiсля пiдписання документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи та з урахуванням строків, визначених чинним законодавством на реєстрацію таких документів в органі, що здійснює казначейське обслуговування Замовника, але не пізніше ніж протягом 15 банківських днів з дати складення Сторонами вказаних документів. Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 14:59
Додаток 2. Технічне завдання.doc
19 липня 2019 14:59
Додаток 1. Проект договору.doc
19 липня 2019 14:59
ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДТЕХМОНТАЖ №1" 2 100 000,00
UAH з ПДВ
2 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2019 11:40
Електронний підпис
05 серпня 2019 10:13
локальний кошторис.pdf
05 серпня 2019 10:13
дефектний акт.pdf
05 серпня 2019 10:13
відомість ресурсів.pdf
05 серпня 2019 10:13
договірна ціна.pdf
05 серпня 2019 10:13
позитивний відгук 1.pdf
05 серпня 2019 10:13
ліцензія ТОВ БТМ №1.pdf
05 серпня 2019 10:13
відомості з ЄДРПОУ.pdf
05 серпня 2019 10:13
позитивний відгук 2.pdf
05 серпня 2019 10:13
довідка про досвід 1.pdf
05 серпня 2019 10:13
довідка про досвід 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДТЕХМОНТАЖ №1"

Інформація про відміну

Дата відміни
05 серпня 2019 15:03
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій